Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18385 příspěvků (zobrazeno 15351 až 15400) od 04.01.2015 do 01.07.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
00:41:58
26.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> haso 26.12.17 00:19:18: Akorát že 156ka nebyla zrovna vzorem spolehlivosti co se týkalo elektriky. 1 Přístrojovka nezřídka svítila jak Vegas, resp. kus od kusu. Asi bylo na tu komplikovanost příliš brzy. Co se týká motorů, mají zkušenosti s common railem sériově od roku 1997, Multijet přišel cca ve 2003. Croma má Multijet 2. gen., od 2008 nebo 2009 3. gen. Přísluš motoru je repasovatelné.
00:38:21
26.12.2017
saskyn2
Já mám jednoho kamaráda alfaře, nedá na ně dopustit, říká že to je úžasný auto. Ted koupil nějakou tu s těma čtyřlístkama(prd tomu rozumím co to znamená ale asi je to něco super)Já mu to teda nerozmlouvám, akorát mě zaráží že během roku mu chcíply dva motory. Jednou potkan, další žere olej. A na podvozku ladí neustále něco dokola a přitom v tom stejně hrozně mlátí. Ale jak říkám je s tím hrozně spokojen3
00:33:00
26.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 26.12.17 00:19:11: tak na dalnici mas 130 :), ale jo hlucny to docela je, ale spis v nizkejch rychlostech... to mi i ta felda prijde tissi pak uz se nejak hlucnost nezvysuje, ja maximalku nezkousel, jsem rad, ze neni tak chcipla jak ta O2 4x4 sluzebni v praci, ale zas ta druha nachipovana predokolka O2, to je jina raketa

U feldy mi na dalnici chybi ta 6ka, takze o komfortni jizde se u ni necha mluvit tak do 130kmh



Jj taky me prekvapila co projede, protoze, kdyz jsem se dival na ruzna videa, co projede yeti, tak teda nic moc, ale ono je taky rozdil nejaky jemny letni gumy a nebo slusne hrubsi zimaky4
00:19:18
26.12.2017
haso
-> palinator: moja byvala mala alfu romeo 156 sw 2,4 jtd a to bolo paradne vozenie :-) a co sa do toho voslo

a stoji to par korun ... len teda, ako jizik, je to alfa tak to nik nechce a preto to je lacne...



ale posrat sa to moze tak ci tak 1

akurat to trpelo na hnilobu podvozka, nanic tomu svietia predne svetla a polomer otacania to ma jak nakladiak 1 ale ked sa tomu slaplo tak to letelo jak gula a palubak to pisal okolo 6 litrov na spotrebe dlhodobej...teda dokial neprerazila olejovu vanu a nezbadala ze tece olej a zadrelo sa turbo

ale to sa zohnalo z vrakaca aj s vanou a jazdila dalej



ako sa ma alfa teraz uz neviem 3
00:19:11
26.12.2017
dragon_cb_cz
-> Jarda: O1 4x4 se dokáže vyhrabat všude možně, z vlastní zkušenosti 4 Na chalupě jsem s ní vytahoval ze zahrady i Iveco valník, kterým nám přivezli dřevo.



Ale stran komfortu - proti Feldě možná jo, ale jinak to auto žádnej zázrak není. Ve vyšších rychlostech je to docela hlučné - pokud máš teda PD, tak to už je asi 6q? Tam je to možná trochu lepší... A co se stability týká, v té naší jet tachometrových 190 km/h už bylo docela dobrodrůžo a 220km/h už byl vyloženě adrenalin. Úsporný a praktický to je, ale dálniční expres teda fakt ne...
00:00:31
26.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 25.12.17 12:24:16: -> saskyn2: no tak to vypada jen na kratky uhliky na regleru, jeden se jeste asi zaseknul, tak jsem to vycistil a budu je muset vymenit... ted to dobiji stale 14,5 - 14,6 V, at na volnobeh nebo nad 2000ot, kdyz neco zapnu, tak se to nemeni, neni to napeti moc vysoke? ja ziju v tom, ze idealni stav je 13,8 - 14,2 V, jinak jeden altik bych si koupil do zasoby, protoze je docela velka pravdepodobnost, ze bez rezervniho altiku s sebou nas to nekde necha :)

-> Tomaso435: clovece, na tu octavku si nikdo nema potrebu nic dokazovat, jak je tomu u feldy a brutalne treba u zluteho rapida, zatim jediny kdo si mel potrebu neco dokazovat, byla rozpadajici se felda s kourovyma sklama, jel jsem kilo a porad jela vedle me, tak jsem dal lehounce nohu z plynu aby me predjel a potom jsem ho zas hned predjel, protoze me brzdil... a pak uz me nepredjel, to jsem radeji trochu porusil predpisy, nez abych se od nej nechal otravovat :). A jinak moje felda je rekl bych komfortnejsi v nizsich rychlostech, do 120km/h, nekde ve 130 se to zacne vyrovnavat a kdyz jedu s feldou nad 150km/h tak mam pocit ze jedu opravdu rychle :), kdezto v tedle octe ta rychlost neni vubec znat... jinak ja s ni uz dokazu jezdit za 6,3l a pritelkyne za 5,6l9 precijen s ni uz ujela asi 700km, kdezto ja jen asi 400km. Jen jsem dodelal ten altik, tak jela vencit psa a volala mi, ze predkem zapadla nekam do bahna, ze sedi az na prazich, co s tim, ze mam prijet ji vytahnout nivou, tak rikam a zkousela jsi zaradit R a vycouvat, pry ne... :) a za chvili uz volala, ze nemam jezdit, ze normalne vyjela :) a prej ji to mam prizvednout, ze to je moc nizky3
23:44:45
25.12.2017
dragon_cb_cz
-> palinator: Moje kalkulace se týkala čistě spotřeby - 45km jedna, cesta = 90 km den = 1800 km měsíc = 21600 km rok * 0.3 Kč/km když bude litr na spotřebě navíc = 6.5k Kč. Proto říkám neupínat se jen na spotřebu.



A druhou věc ti (z osobní zkušenosti) radím - vyser se na plány typu "10 let a 250k km"... jestli teď vylejzáš ze školy a nastupuješ do první "skutečný práce", tak mi věř, že za těch 10 let se tvoje perspektiva změní natolik zásadně, že současný představy o samohybu ti budou připadat absolutně ujetý....
23:21:23
25.12.2017
dragon_cb_cz
-> Milan 136 24.12.17 15:55:40: Hele zázrak designu a techniky to možná není, ale když můj bývalý kolega co má tři děti (na druhý pokus to holt byly dvojčata) řešil vhodný auto, tak mohl mít za stejné peníze buď nové Lodgy, nebo odhadem 10 let starého Sharana s pochybným původem... to je pak vcelku jednoduchá volba pro někoho kdo z jednoho platu splácí hypo a živí další 4 krky....
21:47:12
25.12.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Jako mě by se bejvalo líbilo třeba Stilo, ten předek je takovej německej, jenže zadek je hnusnej a nabídka mizerná.



A nebo se naseru a koupim nový Tipo. 47



E: i když tam to zase zabíjí vnitřek ve tvaru nudlový polívky 8
upraveno 3x, naposled 25.12.2017 21:53:01
21:31:10
25.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 25.12.17 21:10:11: Jede to dobře a jemně, alespoň já jsem velmi spokojený, přestože střídám s podstatně silnějším benzínovým autem. Dokonce se na každou jízdu těším 1, páč je velmi tichá, bezpečná a pohodlná, po dálnici i rychle utíká. O Opelu jsem ani neuvažoval, to mi přijde v poslední době jako automobilka permanentně ve smrti, kterou si přehazuje jeden kupec nebo majitel jak horkou bramboru a mám vůči ní trochu blok, stejně jako tady většina lidí vůči Fiatu a Alfě. Díky tomu lze na druhou stranu koupit dříve hodně drahá auta za pakatel. Základní parametry jsou takové normální 110 kW, 320 Nm, 0-100 9.6, 210 km/h, 1605 kg. Super brzdy (4x chlaďák). Levné díly, přestože původní ceny byly v rozmezí cca 700 000 - 1 000 000 kč dle motoru a výbavy. Chce si to vyzkoušet a prohlédnout. Nicméně chápu, že toto není zrovna to co hledáš. A jsem si vědom, že je to poněkud zvláštní vozítko. Čekal bych lepší dráhu řadičky v kulise, klap klap s třícentimetrovým krokem jako ve Volvu to není. 4
upraveno 3x, naposled 25.12.2017 21:55:14
21:10:11
25.12.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Taky už jsem na to koukal. Akorát bych si to spíš představil v nějakým Opelu, akorát že to jsou zbytečně těžký a nepraktický mrchy. 7
20:59:48
25.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator: 1 www.sauto.cz/osobni/.../1 7608950?goFrom=lis...



Na 1.9 JTDm nemůže nikdo z okolí říci špatného slova. 1
upraveno 1x, naposled 25.12.2017 21:00:02
20:42:32
25.12.2017
palinator
-> haso:

P307SW 2,0 HDI jsem řídil a je to asi auto, který mi nesedlo nejvíc ze všech. 3



E: 306 1,9 TD mi zase přišla OK, ale to už je stejná stará shnilá vrána, jako je Toledo.



E2: dole jsem psal, že jsou možné všechny alternativy i mimo VW koncern
upraveno 2x, naposled 25.12.2017 20:44:38
20:30:40
25.12.2017
haso
-> palinator: a inu znacku nez skoda nechces? nejaku P307sw a podobne stroje? Mne pridu tie VW Group auta mega predrazene a stejne ked je to stare je to macka vo vreci ci je to PSA ale VW
20:25:31
25.12.2017
palinator
-> saskyn2:

Ale tip dobrej, rozhodně jsi projevil největší snahu, abych si udělal větší rozhled. Díky 4
20:20:45
25.12.2017
Jarda/felda
jestli ono to nebude tim že passat byl projektovanej jako manažerská limuzína kdežto okta je jenom střední třída ....
20:16:39
25.12.2017
saskyn2
Jako já bych to nedramatizoval, ta B5 má podobné jízdní vlastnosti s níže zmíněným Volvem, je to prostě trochu komfortněji odladěné. Mě třeba platforma OII vyhovuje taky víc. Pokud to Palinátorovi nevyhovuje, tak si to přeci nebude kupovat a tím bych to uzavřel.
20:11:00
25.12.2017
suri
-> Milan 136: je to o zvyku , tiež to auto nemám rád , zlatá moja ľahká octavia ...aj superb bol úplne o inom
19:23:17
25.12.2017
Milan 136
-> suri 25.12.17 18:52:25: pamatuju si, ze se tak choval i predvadeci superb 2008 rok. Proste se to na pricnych nerovnostech tak divne houpe a koliba, v kolejich se ro chova taky divne. Proste mi ta jizda s tim nesedi
19:22:30
25.12.2017
Athlonek
A u AGU 1,8 Turbo se plete trubka s chladící kapalinou.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Athlonek vložen 25.12.2017 19:22:30
19:21:08
25.12.2017
saskyn2
-> suri 25.12.17 19:05:28: Nejhorší je když se ukroutí šrouby na výztuze.
19:18:48
25.12.2017
maca
rozvody na B5,dělal to známý....předek dolu
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od maca vložen 25.12.2017 19:18:48
19:18:23
25.12.2017
saskyn2
-> suri: Jj nic nevypadává ohnutý ani domlaácený nejsou.
19:16:00
25.12.2017
saskyn2
-> Jarda/felda: tvl to se fakt vyplatí. Když už to všechno musim povolit tak to už mě fakt ty 4 hadice nezabijou a mam to krásně bokem a přístupný
19:13:27
25.12.2017
Athlonek
No držák motoru u auta s klimou je trochu jako ježek v kleci.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Athlonek vložen 25.12.2017 19:13:27
19:05:28
25.12.2017
suri
tiež si myslím že je to na pohodu , Fabia 2 CR aj rotačka a ešte s klímou sú tiež jebačky
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 25.12.2017 19:05:28
19:03:30
25.12.2017
Jarda/felda
-> saskyn2 25.12.17 18:30:21: odtáhneš předek a je to jak na každým jiným 4 osobně jsem sundaval jenom nárazník a to je na pár minut zbytek už odtáhneš na závitovkách našroubovaných místo šroubů výztuhy
upraveno 1x, naposled 25.12.2017 19:07:40
18:59:27
25.12.2017
suri
-> saskyn2: ono ak z toho nevypadávajú vložky tak to až tak nevadí , opieskovať a vyzerá to inak , hlavne to nesmie byť krivé a dotlčené kladivom



otázka dva ,podľa etky má SII 3,6 fsi hliníkovú nápravnicu inú ako ostatné , bude to len rozdiel ako medzi ostatnými v silenblokoch a samotný hliník je rovnaký , alebo niečo viac ?
18:56:29
25.12.2017
saskyn2
-> suri: JJ, mám, můžu ti dát vybrat nějaký slušný, ale nejmín mělo jedno auto 117 tkm a je to všechno 10 let starý, takže ten hliník je samozřejmě okyslej.
18:52:25
25.12.2017
suri
-> Milan 136: ono to nie je také zlé , kedy si sedel v niečom čo malo OK nápravy ,ok pneu a urobenú geometriu aj krivku zbiehavosti S? ja som v takom Passate išiel a bolo to úplne o inom ako to čo tu jazdí ...



je to staré o tom potom , ale celkove tie autá boli kvalitné



-> saskyn2: a nejaké nové alebo zánovné hliníkové otoče , ramená na 3C nevieme ? známy niečo dotiahol ale to sú samé ohnitiny , vypadané ocelové vložky a doklepané kladivom ...
18:49:30
25.12.2017
saskyn2
Jako jediný co tak samozřejmě je to těžší než O1 takže ta 81KW v O1 peláší líp. Jízdní vlastnosti jsou takový spíš komfortní, takže se to víc houpe, na druhou stranu vyšší komfort, vyšší bezpečnost, vyšší zatížení na kouli, ale hlavně poloviční pořizovací cena oproti O1.
18:44:48
25.12.2017
saskyn2
-> Pavel P@nkáč: Ted nevim jak to myslíš, to není jako u T4. Tady musí dolu nárazník, výztuha a pak sundáš chladičovku a šoupneš bokem a necháš viset na klimatrubkách. Když se nedej bože nějakej šroub od výztuhy urve tak za ten čas co se s tím jebu mám na 3C vyměněný komplet rozvody se vším všudy.
upraveno 1x, naposled 25.12.2017 18:49:57
18:42:33
25.12.2017
palinator
-> Pavel P@nkáč:

Prostě se mi to nikdy nelíbilo... rozvody divně přístupný, převodovka s převodem 90°, širokej tunel, nepasuje na to nic z příčnejch, atd.
18:40:13
25.12.2017
Milan 136
Mne osobne se s superbem/passatem b5 nejezdi prijemne.

Na muj vkus se to divne chova a taky bych to asi nechtel.
18:33:01
25.12.2017
Pavel P@nkáč
-> saskyn2: na hovno? zas když si odklopíš předek (ne sundaš) tak máš větší taneční parket pro práci... a to vyklopení zabere pár minut..ale tobě to vysvětlovat nemusím... 1
18:30:21
25.12.2017
saskyn2
No tak třeba ty rozvody se na tom dělaj na hovno, o tom žádná, ale když si budeš takhle vybírat tak nic kloudnýho nenajdeš, za tyhle prachy má každý auto něco.
18:27:33
25.12.2017
Pavel P@nkáč
-> palinator: by me zajimalo co ti na tom vadí
18:26:26
25.12.2017
palinator
-> saskyn2:

Teď tě možná naseru, ale na Passatech a Superbech mě sere že maj podélně uložený motory.42
18:24:40
25.12.2017
saskyn2
A pokud chceš rotačku tak kup B5 Passata, koupíš za 50 libovku, za 12 na to koupíš novou origo nápravu, za dalších 8000 rozvody a zimáky a máš na 250.000 klid, za 70.000 Kč. To tvé zadání to splňuje a zbyde ti ještě spousta peněz.

auto.bazos.cz/inzerat/... /VW-Passat.php
18:16:51
25.12.2017
saskyn2
Jak už jsem psal někde níž, nemám nic proti fábii, ale provozní náklady budou s O1+-stejné. Pokud si psal že bys chtěl stavět nedej bože mít děti, tak ta oktávka je určitě lepší volba.
17:49:01
25.12.2017
palinator
-> suri:

Fabie ve finále může bejt, ale spíš Oct.
17:47:46
25.12.2017
suri
-> palinator: a veľkostne ? Fabia 1?
17:46:43
25.12.2017
palinator
-> suri:

Absolutní strop včetně přepisu, nutnýho servisu, novejch kol, gum apod. tak 150 tKč. Když to bude míň, bude to lepší. 3 Chci je dát jen za fakt pěkný auto který těch 10 let a 250 tkm vydrží, když se něco fatálního náhodně neposere.
17:41:35
25.12.2017
Pavel P@nkáč
-> Milan 136: tak ja to někdy zkusím zas spodem třeba a uvidím co je lepší...
17:10:55
25.12.2017
suri
-> palinator: a koľko je cenový strop?
16:34:40
25.12.2017
palinator
-> Borderer 25.12.17 12:41:54:

Super, a teď mi řekni, který z tvejch jmenovanejch aut vychází v provozních nákladech (což je spotřeba + pravidelnej i nepravidelnej servis (a možnost dělat si na tom věci doma se počítá)) alespoň stejně jak ta předražená OI a vydržej dalších 10 let a 250 tkm jezdit.

Jako mně přijde, že někteří buď nechápete moje zadání nebo jste úplný retardi. Zadání je sehnat rozumně velký auto s minimálníma nákladama na provoz (i do budoucna) v daný pořizovací ceně + samozřejmě ho sehnat v co nejlepším stavu. Místo toho mi tu nabízíte výkonnější auto s větší výbavou, který má lepší sedačky a podvozek, ale náklady na provoz dvojnásobný. Fakt debilita.



E: nejsem zrovna automobilně promiskuitní, že bych musel měnit auta co 2 roky, a tím se de facto jistil, že mě nějaká poruchová jebka nestáhne z kůže, protože jí hned vystřelim dál. Nemám to v povaze.



E2: určitě nechci aby to tady vypadalo jak typická vošéfovaná veřejná zakázka, kdy je potřeba všechno tak naohejbat, aby stejně ve finále vyhrál dodavatel kterej vyhrát má. Chtěl jsem tu vytvořit objektivní debatu, vytvořit nějakou alternativu k OI ve smyslu nákladů, kterou jsem třeba přehlédl, ale zatím tu nepadlo zhola nic. A upozorňuju předem, že do LPG nejdu. 3 Jedinej dragon_cb_cz tady aspoň zpochybnil to, kolik ročně ušetřim, i když jeho výpočet úspory 7000 ročně je dost na vodě. Nutno určit, že aktuálně jezdím vč. servisu za 2,30 Kč/km.
upraveno 4x, naposled 25.12.2017 16:42:51
15:55:40
25.12.2017
Milan 136
-> saskyn2 25.12.17 15:54:04: doma jsem to dělal práve jednou na dvoře venku horem, protože jsem byl línej vyndavat jiný auto ze zvedáku a pak jsem se klepal do čela, že jsem to neudělal :-D
15:54:04
25.12.2017
saskyn2
-> Milan 136: Tak ono záleží jestli to děláš na zvedáku, nebo doma v garáži. Já si nepamatuju kdy naposled jsem nějakej altík na rotačce měnil, ale asi bych do toho šel taky spodem.



-> Tomaso435 25.12.17 15:07:41: A přitom to stačilo popsat jednou větou3 -> saskyn2 25.12.17 13:53:18:
15:50:51
25.12.2017
Milan 136
-> Pavel P@nkáč 25.12.17 13:18:20: horem jsem to vyndaval jednou a je to víc práce, než spodem. Hlavně časově to vychází teda spodem líp.
15:07:41
25.12.2017
Tomaso435
tahle debata mi tu připomíná místní mladý týpky v okolí... to sou týpci pobírajíc 16 - 17 tisíc za 2 směny ve svařovně měsíčně, s touhou něčeho lepšího než je škodovka. Nebo aspon minimálně škodovka v eresu.

Takže během 3 let vystřídali cca 12 aut. Všechny samozřejmě na splátky a nemaj ani jedno. Z vejplaty jim 13 litrů jde na splátky toho co už dávno nemají a do práce jezdí busem nebo na kole. První auta byly takový ty dobře dostupný golfy, kdy jedině golf v tédéíčku je prostě jasná volba, pač to hovno žere a jede to jak svině a hlavně, to hulí z vejfuku. A to je dneska děsně kchúl. a z vejfuku to hulí proto že tam je nejenom něco v piči, a taky tomu něco chybí. Ale to se neřeší pač auto se STK nedožije a posílá se na ND dál za pakatel. Druhý auta byly takový ty opel tigra a ford puma nebo mazda 323. Je jedno že to má sjetý pneu, vykitovaný všechny plechy a podvozek že když to rozhoupeš tak se to do večera houpat nepřestane. Prostě dyzajn sporťáku tam je. Tyhle auta vydržej cca jedno léto, kdy se to při gang výletech z pravidla všem vysere auto putuje do šrotu... Pak přicházej káry jako jedničková octa v eresu kterou z pravidla dotuněj vším co se kde dá sehnat nebo udělat doma. Takže první co tak folie na světla, v zadu komín místo vejfuku, a nedostatky se prostě jen tak polepěj aby to nějak jezdilo. Ale ono to moc dlouho nejezdí. a tak se auto s prodělkem posílá dál. Pak příjdou klasiky fabky feldy octy .. jakýkoliv s tvrzením že to je auto jen zatím a dočasně, než se seženě něco kloudnýho. = nesměj se mi že jezdím filckou která je krásná voňavá, šetřim na něco v naftě co pojede jak kráva a bude mít mega kufr. Takhle to pokračuje dál dál až nikdo nemá vubec nic.

Pár jedinců zachránilo jen dýlování trávy nebo ukradení něčeho z práce a následný prodej, takže se zmohli na nějakou z pravidla černou kombi turbodýzl brutus ojetou ale za to v kůži s xenonama na 17kách.... audi. Pár týdnů si pochvalují jak nekoukaj na spotřebu jezděj mezi dvěma prdelema horní kotěhulky - dolní kotěhulky 8km od sebe 200kmh a žere to jen 7 litrů. Na benzínce kupují vždy za cca 200,- tj dvoje retka za 140 a za 60,- tam cucnou nafty a jedou zase na jinou benzínku na kafe v kelímku kde ho mrocaj 4 hodiny a dělaj se hodně hustý, pač audy pičo v kůži pičo, a hlavně kombi s černýma voknama.... Postupně se tenhle gang obměnuje dle toho, co se komu na audi vysere - ti odpadnou a málo kdy se vrátěj pač turbo za 50 když už utratily vše a splácej auto za 240 je prostě moc , a na ty kdo si zase nějakou tuhle mrdku vod někud ideálně z druhýho konce republiky doveze - ten hrně popíjí automatovou kávu na benzínce v dolních kotěhulkách. Spousta takových se jž do gangu nevrátí, jelikož pořizovačka audi byla sice 240 litrů - ale audi je ve stavu, kdy je potřeba vyměnit as tak 90% přední nápravy (což nevim proč ale stojí to cca 40) , turbo (viz výše) , rozvody, veškerý náplně, a taky by bylo ptořeba vyměnit světla, masku nárazník chladič a mřížky nárazníku jelikož to auto asi bylo polepený po střetu se srnou. TO že na audi sou díly drahý to se vědělo od jak živa.. Ale že až tahkle? To nikdo netušil. Takže ideálně další kilíčko až kilo pade je tam potřeba dát. A tak končí příběh jednoho gankstéra s černou kombíkovou audi která mu doma rok leží postupně se to lepí z něčeho aby to aspon do bazaru dojelo a tam se to za zlomek ceny nechá. Ale gangster nelení, a pár dnů na to přitáhne z pravidla seata cordobu , kterýmu aspon zatmaví světla, olepí tomu levý kraj předího okna samolepkama, olakuje tomu na bílo nebo žluto kola a pod kapotou mu opět sotva dejchá nějakej vylítanej dýzl, kterýmu občas vynechává turbo a hází zo do nouzáku.





Nevím, já mám pořád toho favorita, se kterým najezdím o desetitisíce km víc než všichni dohromady a nějak neřešim nic z toho co uplně všichni co chtěj mít lepší novější auto ve kterým se nebudou stydět jezdit a v očích ostatních nebudou za socku... Auto mám v pořádku, stk maximálně dvě lehký závady a pohoda. Sice není černý , v kůži, s turbem a v naftě náprava na to nestojí 3 vejplaty, ale jezdím a řek bych že i docela v pohodě :D
Extreme Tyres