-> Jirik_Tuňák1983 28.06.17 10:44:33: Nevim co mate za zkusenost, ale je rozdil asi nejaka draha a sofistikovana oprava a vymena kompresoru klimy + proplach systemu. Kazdopadne jak jsem psal - byl jsem tam nekolikrat jak s Passatem, tak s Octavii a vzdy uplne v pohode... Cena predem znama (s odchylkou asi +/-10%), co nechces, to neudelaj, vzdy mi volali a chteli pripadny schvaleni, kdyz neco nasli nebo kdyz se jim neco nezdalo. Tak nevim no...
E: Pravda - jedinej zadrhel bylo proplaceni odtahu v Anglii, kdy se na poruchu vztahovala zaruka mobility, ale v Anglii o tom zda se nikdo neslysel (coz mi neprekvapuje, tam neslyseli o vic vecech). Takze jsme proplaceni odtahu chteli po ceskem zastoupeni, kde se chvili cukali. Ale kdyz jsme jim poslali vyjadreni anglickyho servisu s tim, at se nejak dohodnou, nebo se to bude resit pravne, tak byly penize do 3 dnu na uctu...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
12:01:55
28.06.2017
28.06.2017
U-Geen
-> King: jj, pokud clovek s klimou zachazi nerozume tak je to hned... ale mel jsem 3 auta s manualni klimou a nikdy problem, jen se clovek nesmi chovat jako by byl jogurt ;) Ted mam dvouzonovou (mimochodem debilne - nevypinatelna dualni, t.j. clovek furt krouti dvema koleckama) automatiku a je to fakt prijemny, cerny proskleny auto bez klimy je ve vedrech nepouztelny. Btw, zena ma naopak nejakou fobii z otevrenych oken (v rodine meli ochrnuti licniho nervu prave z toho :-), takze A/C je jediny reseni.
11:45:57
28.06.2017
28.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt: Ještě jsem doplnil na kompu, tablet je pomalej.
11:39:05
28.06.2017
28.06.2017
saskyn2
Já si myslím že ti to tam stejně akorát napočítaji a stejně nic čistit nebudou. Tak když už tak bych to odvezl Milanovi at máš jistotu co se s tím dělalo
11:36:05
28.06.2017
28.06.2017
Nwkt
Pak jsem tam šel něco objednat a ani po 20ti minutách čekání nebyl nikdo schopnej přijít ke stolu a věnovat se mi. Recepce prázdná ... no popojel jsem do Porsche a za 10 minut jsem jel domů
11:34:43
28.06.2017
28.06.2017
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Tam nemůžu měnili mi dveře + lak. Plnění z havarijka, ale aby mi to předali hned tak jsem to platil já. Měsíc a půl jsem je (likvidátor taky) nutil aby doplnili podklady pro pojišťovnu k vyplacení plnění. Pak jsem se přes známýho dozvěděl, že jim tam vysí plnění klidně půl až 3/4 roku
11:24:03
28.06.2017
28.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 28.06.17 10:46:25: Už taky? Kolegové tam byli na praxi, ale už je to několik let. Co jsi tam měl za problém? Jak si teď stojí ve Škoda odd. CBčko, Nedvěd, Auto Volf atd? K Volfovi jezdím já s Volvem a jsem velmi spokojený, ale jak jsou na tom v odd. Citroen a Škoda nevím.
Co se týká Porsche Plzeň, tak kolega s tím starším Passatem, to bylo furt něco a soubor píčovin nakonec zažehne plamen. Za prvé s ním jednali jak s hovnařem (Bory, Passat B5.5, asi už to na ně bylo starý), ale hlavně tam furt něco zapomínali. To byly nepřidělaný plasty v motoru, furt někde odložený šroubky, nářadí, po výměně oleje nezašpuntovanej nalévací otvor, jindy zase po tejdnu nalezená odložená měrka oleje na torpédu atd., až ho to začalo srát a jezdí k jednomu klukovi. Ten Superb, to byla klasika, žraní oleje jak ropná plošina v plamenech a jako bonus i chladící kapaliny. Někdo, kdo potřebuje auto k práci, opravdu uvítá tahanice, vykrucování a ojebávání. Koupil to tam jako vyzkoušený vůz ještě v orig. záruce. Když už se to nakonec vyřešilo, tak mu ho zbořili na křižovatce u Tesca.
A že odbočuji, když vidím, kdo teď nastoupil ke Šmuclerovi (prý Honda, náš bývalý skladník), bordelář, furt honit do práce, akorát kde co ojebat a sám si nebyl na autě (OI) schopen vyměnit pomálu ani xenon a spínač výstražných světel, tak potěš prdel. Motor na GIII Tdi mu dělal jinej osel a ten to nebyl schopen dát dohromady ani za 3/4 roku (rozvody) a nakonec mu to ještě při převozu naboural. Jestli počet schopných mechaniků "ředí" osoby z těchto líhní, tak to nevypadá v budoucnu zrovna nejlépe.
Co se týká Porsche Plzeň, tak kolega s tím starším Passatem, to bylo furt něco a soubor píčovin nakonec zažehne plamen. Za prvé s ním jednali jak s hovnařem (Bory, Passat B5.5, asi už to na ně bylo starý), ale hlavně tam furt něco zapomínali. To byly nepřidělaný plasty v motoru, furt někde odložený šroubky, nářadí, po výměně oleje nezašpuntovanej nalévací otvor, jindy zase po tejdnu nalezená odložená měrka oleje na torpédu atd., až ho to začalo srát a jezdí k jednomu klukovi. Ten Superb, to byla klasika, žraní oleje jak ropná plošina v plamenech a jako bonus i chladící kapaliny. Někdo, kdo potřebuje auto k práci, opravdu uvítá tahanice, vykrucování a ojebávání. Koupil to tam jako vyzkoušený vůz ještě v orig. záruce. Když už se to nakonec vyřešilo, tak mu ho zbořili na křižovatce u Tesca.
A že odbočuji, když vidím, kdo teď nastoupil ke Šmuclerovi (prý Honda, náš bývalý skladník), bordelář, furt honit do práce, akorát kde co ojebat a sám si nebyl na autě (OI) schopen vyměnit pomálu ani xenon a spínač výstražných světel, tak potěš prdel. Motor na GIII Tdi mu dělal jinej osel a ten to nebyl schopen dát dohromady ani za 3/4 roku (rozvody) a nakonec mu to ještě při převozu naboural. Jestli počet schopných mechaniků "ředí" osoby z těchto líhní, tak to nevypadá v budoucnu zrovna nejlépe.
10:46:25
28.06.2017
28.06.2017
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Tak povídej, protože Šmucler je třeba na pěst. A kvůli plnění si můžu vybrat buď PIA nebo Šmuclera, nic jinýho
10:44:33
28.06.2017
28.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 28.06.17 06:34:46: Porsche Plzeň? S VW a Superbem II katastrofální opakované zkušenosti dvou lidí co znám, jedna skončila i u právníků. Nejezdí tam ani sužebáky. Vůbec nechápu, jak tuhle sestavu nafoukanců a mistrů světa může někdo doporučovat. V Plzni jsou lepší a vstřícnější značkové škoda servisy. Dost by člověk pochytal i z recenzí na netu. Za tohoto předpokladu se Honzovi nedivím, že by to tam nedal, ale těch dobrých je furt dost, takže bych se v tomto případě garážovému lepíči taky vyhnul.
10:36:29
28.06.2017
28.06.2017
suri
-> King: ja klímu osobne používam ale snažím sa na dlhšie trasy
to že je nemožné ju používať pri častom vystupovaní je pravda
tým moderným som nechcel označiť klímu samotnú , ale tých človiečikov čo sa hrajú na niečo čo nie sú a musia byť vždy a všade v 100% pohode
to že je nemožné ju používať pri častom vystupovaní je pravda
tým moderným som nechcel označiť klímu samotnú , ale tých človiečikov čo sa hrajú na niečo čo nie sú a musia byť vždy a všade v 100% pohode
10:01:51
28.06.2017
28.06.2017
havlik
-> King: Přesně
09:54:26
28.06.2017
28.06.2017
Nwkt
-> King: Souhlas
09:25:31
28.06.2017
28.06.2017
King
-> suri: Nevim nakolik je klima v aute "moderny vydobytek ", kdyz ji mel i muj bejvalej sef v ksichtozvedly felde z roku 99(?) a to uz je co rict, kdyz to ma vybave shade! :-) Kazdopadne muj prvni kontakt s timhle vydobytkem pochopitelne zkoncil jakousi chripkou, protoze mlady pan byl tukan a kdyz uz snehovou vlocku, tak na max. :-) Predpokladam, ze podobna strory nebo strach z toho stoji i za zalibou zdejsich "inverznich otuzilcu ":-) Klima se ale da kupodivu pouzivat s rozumem a pak je to dobrej sluha a nejen ve vedru.
08:52:22
28.06.2017
28.06.2017
Pilot 105
-> Tuner#2: Pokud nechceš autorizák tak zkus pana Štefla z Kaznějova.
08:50:33
28.06.2017
28.06.2017
suri
-> Milan 136: pekné , a vezmi si dve sady adaptérov na R134a vs R1234yf
08:31:24
28.06.2017
28.06.2017
Milan 136
Jakto nerekli hned? Zaznelo to tu ode me a od Suriho nekolikrat. Ze na to nemaji garazisti vybaveni je jasny. Jen ne soucasny vw je tenhle kufr adapteru za nesmysl. Musel bys bud sehnat nejakej specializovanej servis klima, nebo autorizak jak rika Syny. Tam to vybaveni mit musi a udelaji to bez problemu.
06:34:46
28.06.2017
28.06.2017
Syny
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.17 22:59:38: Prosimte a byl jsi tady v Plzni v autorizaku (treba Porsche Plzen)? Tady jen pises, ze to tady nikdo neumi a pritom jsi objel jen nejaky dva garazniky nebo kolik... Ja do autorizaku vozil sluzebaky nekolik let a nikdy jsem tam nemel problem (naopak, jednani dobry a snaha maximalne vyjit vstric) a krom opravy rozcaklyho turba to ani nebyly nijak horentni sumy. Tim spis, kdyz mas dily uz svoje... A jeste jako bonus mi vratili auto umyty a vyluxovany :) Kdybys to tam odvezl rovnou a nespekuloval, tak jsi to mel uz davno spraveny ;)
23:42:50
27.06.2017
27.06.2017
saskyn2
-> Tuner#2: Tak se podivej do trubek až budeš měnit kompresor, popřípadě kuchni ten starej chladič a jestli budou špony ve vysoušeči tak bych to pak rozebral a vyčistill, ale pokud ne, tak bych se na to vysral. Ono vyndat ty trubky není zrovna práce na 10 minut, a stejně pak ti zůstane nevyčištěnej výparník.
23:29:21
27.06.2017
27.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 27.06.17 23:07:12: Asi jo, respektive je poškozené to víko - díra v něm. Bouchlo to na dálnici.
-> saskyn2 27.06.17 23:15:42: Ještě jsem získal dva kontakty, tak uvidím. Když čtu tu story od Milana, tak tomu moc nevěřím, že stačí jen plničkou.
-> saskyn2 27.06.17 23:15:42: Ještě jsem získal dva kontakty, tak uvidím. Když čtu tu story od Milana, tak tomu moc nevěřím, že stačí jen plničkou.
23:15:42
27.06.2017
27.06.2017
saskyn2
Já bych to tak nehrotil, pokud dáš nový chladič včetně vysoušeče tak bych pak udělal proplach plničkou a bude to dobrý.
23:07:12
27.06.2017
27.06.2017
suri
-> Tuner#2: a ty ho máš teda zadretý alebo čo sa mu stalo?
22:59:38
27.06.2017
27.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 27.06.17 22:49:08: Škoda, že jste tohle neřekli na začátku Já si snad k Tobě na tu výměnu udělám výlet, tady je to samá slibotechna co nic neumí
22:56:54
27.06.2017
27.06.2017
suri
-> saskyn2: deklarované 60L a do benzínu sa to akosi nezmestí , passat 70L nádrž by sa šikla , ktovie či to niekto neporiešil či nepasuje
je to naprd , na Oct píšu 55 a 55 sa vôjde
je to naprd , na Oct píšu 55 a 55 sa vôjde
22:53:32
27.06.2017
27.06.2017
saskyn2
-> suri: To maji ty Supy fakt tak malou nádrž? Já asi nikdy žádnýho netankoval když o tom přemýšlím. To by mě teda sralo. Do Passatu mám rekord asi 72l ale to už jsem asi 40 km jezdil s dojezdem 0
-> Tuner#2: Jestli chceš tak ti tu najdu nějakej ko kompresor kterej můžeš používat jako kladku, olej v tom necháš, poběží naprázdno. Teda já si už auto bez klimy nedokážu představit, ale tak každej to má jinak.
-> Tuner#2: Jestli chceš tak ti tu najdu nějakej ko kompresor kterej můžeš používat jako kladku, olej v tom necháš, poběží naprázdno. Teda já si už auto bez klimy nedokážu představit, ale tak každej to má jinak.
22:49:08
27.06.2017
27.06.2017
Milan 136
-> Tuner#2: tu mam nejakej KO s protocenyma drazkama. Remenice na lozisku ok. Se stav :-D
22:46:31
27.06.2017
27.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> suri 27.06.17 22:29:53: Očividně já mluvím o A a ty o B.
22:42:59
27.06.2017
27.06.2017
suri
-> Milan 136: práve že o tom tankovaní mi hovoril pri Superbe v benzíne každý , nafta vraj ok ale tiež nie vždy tam 60L vôjde
musím to trošku pokukať , palivový filter som horko ťažko vymenil , olej , sviečky , vzduch peľ , 2x poťah , lišta prístrojovky , remeň drážkový a ešte zajtra kladku aj keď neverím že tá zapíska pri štarte a uvidíme ďalej
a podarilo sa opraviť stredový ofuk tak som rád
musím to trošku pokukať , palivový filter som horko ťažko vymenil , olej , sviečky , vzduch peľ , 2x poťah , lišta prístrojovky , remeň drážkový a ešte zajtra kladku aj keď neverím že tá zapíska pri štarte a uvidíme ďalej
a podarilo sa opraviť stredový ofuk tak som rád
22:38:09
27.06.2017
27.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 27.06.17 22:12:47: V tom současném je díra a utrhané šrouby ze strany řemenice, takže hrozí destrukce. Kdyby místo toho dělali nějakou kladku a kompresor šel hodit hodně daleko do kopřiv, tak jsem to už udělal.
22:32:05
27.06.2017
27.06.2017
Milan 136
-> suri 27.06.17 22:12:47: tady v tom je to jak vazelina ze setrvaku. Maze se to a nejde to ani umyt u podlahy. Des. A kabel je 0,35 :-D
Pry je videt zkrz kompresor, nebo neco takovyho Honza psal.
S tankovanin tezko rict. Nejak si na to nikdo extra nestezoval.
Pry je videt zkrz kompresor, nebo neco takovyho Honza psal.
S tankovanin tezko rict. Nejak si na to nikdo extra nestezoval.
22:29:53
27.06.2017
27.06.2017
suri
-> Jirik_Tuňák1983: nesmieš tieto moderné výdobytky tak prežívať , ja jednám s človekom podľa toho ako sa správa a vyzná a nie ako vyzerá , či je spotený alebo nie ... najhorší sú tupý kravaťáci čo sa hrajú na Boha ...
22:22:19
27.06.2017
27.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> King 27.06.17 21:40:34: Pracovní schůzka s člověkem, který má po příjezdu v podpaží koláče velikosti rodinné pizzy odradí i pány.
22:12:47
27.06.2017
27.06.2017
suri
-> Milan 136: to je klasika tieto 0,5mm káble , snímače kľuky sú pravidelné , vymeníš čidlo , nahodíš nové káble k RJ a vymeníš RJ :D radšej mi povedz čo s tou mojou haraburdou , všetci ma strašili že to nedotankujem do plna a naozaj , dojazd 20km a cvakla pištol pri 52,5L , po pokývaní za hagus a postáti som to dotlačil na 55L viac ani prd , všeobecne benzínové 4x4 sú problém dotankovať na deklarovaných 60L ... potom prejdem pár km a ručička sa odlepí od maxima ... včera som sa pýtal direkt ešte tajného čo som stretol na pumpe a on mi hovorí ako kedy , že v zime 60L ide , v lete horšie ale že sa dá , že má čas a tankovaciu kartu :D -> Tuner#2: prečo meníš vlastne kompresor ? preplach sa musí robiť hlavne ak sa starý zadrel a špony sú v systéme obehu chladiva , oficiálny postup je výmena vysúšača - resp. celého chladiča , výmena expanzného ventilu hore na výparníku - ten by teoreticky nemusel pustiť bordel do výparníka a dôkladný preplach trubiek
dá sa to aj ako píše Milan , aj čističom na brzdy prelievať ale často sú tam tie špony dlhú dobu spolu s olejom a jazdí sa na tom , potom to nejde dole a vyzerá to naozaj ako grafitka ... dáš to trikrát benzínom a stále tečie humus
a všade nové gumičky
dá sa to aj ako píše Milan , aj čističom na brzdy prelievať ale často sú tam tie špony dlhú dobu spolu s olejom a jazdí sa na tom , potom to nejde dole a vyzerá to naozaj ako grafitka ... dáš to trikrát benzínom a stále tečie humus
a všade nové gumičky
21:58:59
27.06.2017
27.06.2017
M@rtin
-> King: Tak nějak, každej to máme jinak.
21:40:34
27.06.2017
27.06.2017
King
-> M@rtin: Kdyz ja v praci jednam prevazne s zenskejma a je mi malinko zinantni je obstastnovat vysledky myho nekolikahodinovyho paření se v "prirodnich " podminkach :-) Ale jako vzdycky - proti gustu zadnej disputat :-)
21:34:26
27.06.2017
27.06.2017
M@rtin
-> King: Uplně stažený je nemám, ani v 45° v Turecku jsem klimu neměl v autě zapnutou nikdy
21:33:03
27.06.2017
27.06.2017
Milan 136
A dalsi pecka. Kamaradovo BLS. Ze s tim patek jede do Italie.
Obcas skubnuti, obcas chcipnut, prevazne zahraty.
Chyba zadna, v BNH taky nic podivnyho.
Pak jsem nasel tohle.
+5V na snimac otacek kliky.
Po rozbaleni svazku jsem se ho skoro ani nedotknul a rozpadl se. Nechapu, ze to vubec jelo bez chyb
Obcas skubnuti, obcas chcipnut, prevazne zahraty.
Chyba zadna, v BNH taky nic podivnyho.
Pak jsem nasel tohle.
+5V na snimac otacek kliky.
Po rozbaleni svazku jsem se ho skoro ani nedotknul a rozpadl se. Nechapu, ze to vubec jelo bez chyb
21:32:34
27.06.2017
27.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 27.06.17 21:15:04: A proč jste mě nenapsali tohle už na začátku? Kdybych věděl, že mě to bude stát ještě výparník, trubky nějaký ten ventil jak píše suri (ani se raději neptám co to vše stojí) tak jsem se na to z vysoka. Kdyby ten debilní kompresor šel vyřadit... Dneska jsem objel dvě dílny a proplach tady nikdo neumí...
21:15:04
27.06.2017
27.06.2017
Milan 136
Vzduchem vyfoukáš leda tak hovno. V trrubkách není sucho. Máš tam v celým okruhu rozstříknutej olej. A ten bordel z KO komperesoru je tam všude rozcáklej. Akruálně mám na zvedáku jedničkovou Octavii, kde se zadřel kompresor. Dali jen tak novej a KO. Tak koupili další, kondenzátor, vysoušeč a dovezli to na proplach. V trubkách a všude nekutečnej humus. Šedej povlak a vyschlý hrudky. Něco jako vyschlá grafitka. S tím chladivo nehne. Takže jsem trubky vyndal a vyplachoval v mycím stolu všemožnýma čističema a stejně z nich sem tam něco vyleze. Výparník jsem vypláchnul na autě jak šel. Pak jsem nandal adapéry, zapojil plničku a proplachoval. Ve filtru skoro nic, ale z výparníku po dlouhém proplachování stále vychází šedý olej. Děs. Takže řešení - dát i trubky a výparník s expanzním ventilem. Čeká se na rozhodnutí, co s tím
20:14:13
27.06.2017
27.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> King 27.06.17 19:17:46: Já jezdím zásadně se staženýma oknama, ale sedačku mám tak nízko, že loket je logicky na loketce a ne z okna. Klimu nesnáším, hodí se max. na dálnice při opravdových vedrech, ale to jezdíme 1-2x do roka...
19:17:46
27.06.2017
27.06.2017
King
-> M@rtin: A to jako jezdis v tech vedrech se stazenejma oknama a levackou visici z vokna, jak to delaj nejvetsi drsoni? :-)
18:15:16
27.06.2017
27.06.2017
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.17 17:02:15: No taky by mi nevadila Okta bez klimy. Nechal jsem jí při servisu vyčistit a zkontrolovat a funguje
Zaplá byla jen párkrát na vychlazení auta, když stálo dlouho na slunci u rozvodny.
Zaplá byla jen párkrát na vychlazení auta, když stálo dlouho na slunci u rozvodny.
17:02:15
27.06.2017
27.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> King 27.06.17 16:52:13: Já klimu ani nechtěl... Kdyby se z kompresoru nesypaly šrouby, tak jezdím vese dál...
16:52:13
27.06.2017
27.06.2017
King
-> Tuner#2: ...zatimco klima na Zlutce bez problemu funguje uz od dob Husaka
16:48:27
27.06.2017
27.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 27.06.17 08:37:01: Hmm, tak to tady nikdo nedělá
Proč nový ventil??? To jste tady nepsali, že jsem se na to nevy*ral... nemám teď čas řešit ty nový verky co se jen serou
Stejně ten proplach nechápu, vyndáme kompresor, chladič, do trubek fouknem vzduch z kompresoru a musí to být čisté ne?
Proč nový ventil??? To jste tady nepsali, že jsem se na to nevy*ral... nemám teď čas řešit ty nový verky co se jen serou
Stejně ten proplach nechápu, vyndáme kompresor, chladič, do trubek fouknem vzduch z kompresoru a musí to být čisté ne?
08:37:01
27.06.2017
27.06.2017
suri
-> Tuner#2: preplach systému je to že sa pripojíš špeciálnymi adaptérmi hore pri expanznom ventile ktorý by mal ísť nový a dole pri kompresore a nechá sa tam kolovať chladivo ktoré sa potom odsaje ... ak bol kompresor zadretý a v systéme sú špony tak nový čaká podobný osud bez preplachu
21:14:30
26.06.2017
26.06.2017
MVM
-> Tuner#2: Co já kdy měni chladič klimy,tak měl i novou vložku vysoušeče. Výparník jsem nikdy neměnil. Kompresor když jsem dával - tak vždycky kámoš chce přesně vylít vykapat olej z novýho kompresoru a napsat množství - ale ten postup je vždy přibalenej u novýho kompesoru. A pod pojmem čištění klimatizace si já osobně představím likvidaci plísně a hnusu z výparníku a vedení vzduchu kvůli smradu ....
20:56:40
26.06.2017
26.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Ještě mám dotaz ohledně té klimy. Když mám nový chladič a kompresor, co je třeba proplachovat? Trubky vyfouknem vzduchem a je to ne? Jde o to, že švagrovo známej na proplach nic prý nemá, jen plní klimatizace. V čem to čištění spočívá?