skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
20:29:38
07.06.2017
07.06.2017
suri
-> vlkousek: ako sa na to prišlo?
19:14:46
07.06.2017
07.06.2017
blue-dog
-> suri: Kombi, ale nakonec to nedopadlo, byly špatné ventily a motor měl opožděné reakce na plyn
16:02:26
07.06.2017
07.06.2017
suri
-> vlkousek: sedan combi ? rezne najčastejšie kufor dole na hrane s nárazníkom , okolo svetielok EČV tak to riadne pozri ... inak také bežné veci okolo motora , či sú na stene štítky , lícovania dielov a podobne ... k motoru ťažko povedať , ak to studené zahrkoce na pár sekúnd tak to je normálne , ostatok ťažko povedať , chcelo by to vidieť
13:53:58
07.06.2017
07.06.2017
blue-dog
-> Nwkt: 1.4 TSI rv. 2010
12:20:35
07.06.2017
07.06.2017
Nwkt
-> vlkousek: Jakej motor?
12:19:51
07.06.2017
07.06.2017
blue-dog
Zdravím, byl by někdo z vás tak hodný a napsal tady věci na které si dát pozor při koupi škody Octavie 2nf? Dneska si jdeme prohlédnout jednu Octavii a chtěli bychom vědět místa kde to rezne nejčastěji, nějaké signály co značí nějakou vadu. Předem děkuji za odpovědi. Stočené kilometry nemusíte psát ty máme zjištěný.
20:07:44
05.06.2017
05.06.2017
M@rtin
-> Syny: No prozatím se zdá že to drží, chemopren jsem doma nenašel, tak jsem to přilepil oboustrankou. Ale vyměním to pak komplet ....
09:03:49
05.06.2017
05.06.2017
Syny
-> M@rtin: Jo jo, takhle presne to zacina :) Klepe se a pak uleti Tej oboustrance bych ale moc neveril - vem to radeji lepidlem jak jsem psal niz. Drzi to uz 4roky a vyhrejva to normalne...
08:49:12
05.06.2017
05.06.2017
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.05.17 16:43:42: Já už delší dobu pozoroval, že se klepe zrcátko u řidiče, tak jsem ho odloupnul a nalepil zpět oboustrankou, tak uvidíme.
Na moc velkým kusu to nedrželo
Na moc velkým kusu to nedrželo
21:59:55
29.05.2017
29.05.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 29.05.17 21:07:29:
Tenhle efekt nastává i u řady 1,9 TDI, kde jízda nad 120 km/h už zavání docela masochismem. Po 200 km na dálnici by mi asi upadla hlava.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.05.17 21:19:09:
Ale ve srovnání s pravěkým krabicoidním sériovým naftovým Toledem s 400 tkm s původním turbem, ještě horšíma zimákama (na předku 12 letý Pirelli, vzadu 10 letý Poláris2), se sériovým sračkoidním podvozkem konstrukce VW Golfa II a řekněme prakticky-závodně nezkušeným řidičem, to tenkrát tuším po zběžným porovnání na čas vyšlo nastejno. Pravda, furt by tam papírově mělo bejt o 6 kW víc, 80 kg míň a o 3 km/h víc na maximálce.
Tenhle efekt nastává i u řady 1,9 TDI, kde jízda nad 120 km/h už zavání docela masochismem. Po 200 km na dálnici by mi asi upadla hlava.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.05.17 21:19:09:
Ale ve srovnání s pravěkým krabicoidním sériovým naftovým Toledem s 400 tkm s původním turbem, ještě horšíma zimákama (na předku 12 letý Pirelli, vzadu 10 letý Poláris2), se sériovým sračkoidním podvozkem konstrukce VW Golfa II a řekněme prakticky-závodně nezkušeným řidičem, to tenkrát tuším po zběžným porovnání na čas vyšlo nastejno. Pravda, furt by tam papírově mělo bejt o 6 kW víc, 80 kg míň a o 3 km/h víc na maximálce.
21:41:47
29.05.2017
29.05.2017
suri
-> Nwkt: to nie je problém toho motoru ako celkovo priamovstreku , posledne čo sme menili 1,8TSI tak boli prepážky v sacích kanáloch , sanie a vstreky slušne zalepené bordelom ... Aj 3,6 čo servisujeme nejde tak ako má ani výkon nie je ako má , ale zase pán tankuje hocikde a spotrebu má aktuálne 8,8 dlhodobe ... Tie 3,6 čo patria pod MV SR a majú hodnoty spotreby od 12-16L tie idú krásne :D
21:36:47
29.05.2017
29.05.2017
Nwkt
-> suri 29.05.17 21:26:18: To je ten co mu umírají koně?
21:26:46
29.05.2017
29.05.2017
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.05.17 21:19:09: JJ na dálnice to moc není a když s 1,6MPI po dálnici tak těch 120 - 125km/h ideál
Teď jsem byl s mojí 1,6MPi pracovně v Brně a zpět se spotřebou 6,2 na 225tkách gumách. Uvidíme příští tejden 3 tejdny na sever čech a zpět
Teď jsem byl s mojí 1,6MPi pracovně v Brně a zpět se spotřebou 6,2 na 225tkách gumách. Uvidíme příští tejden 3 tejdny na sever čech a zpět
21:21:46
29.05.2017
29.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tomaso435 29.05.17 21:09:24: Ne, to naštěstí ne, tam překvapovaly jiné věci, ale síly to na ní mělo dostatek.
Hodila by se na snížení otáček, aspoň bych tam v horkých létech po dvou Prahách a zpět po dálnici nemusel zvrhávat 3/4 litru voleje (5W-30).
Hodila by se na snížení otáček, aspoň bych tam v horkých létech po dvou Prahách a zpět po dálnici nemusel zvrhávat 3/4 litru voleje (5W-30).
21:19:09
29.05.2017
29.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 29.05.17 21:07:29: Souhlas, lapač dálničních kilometrů to není, ale jak se tady obecně traduje, že na předjetí si musíš vzít dovolenou, to je taky slušná hovadina. Konec konců v Mostě jsem s tím zajel na zimákách takový čas jaký tam nemá řada lidí na lepších gumách s autama o lepším poměru váha/výkon. To zpřevodování je na okresky dobré.
21:09:24
29.05.2017
29.05.2017
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983: taky ti picasso na pětku na dálnici signalizovalo že máš řadit nahoru i když to šestku nemělo?
21:07:29
29.05.2017
29.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.05.17 20:43:16: C4 Picasso s 1.6 Vti jelo moc pěkně a stejně pěkně i zrychlovalo, ale ty otáčky od 120 km/h byly děsný. Taky kolem 4000 rpm. Motor s těmito rpm problém neměl, já ale pocitově ano. Nehledě na rostoucí hluk na palubě s rostoucí rychlostí. Byl to nezvyk po 1.8ce se spíše nižším pracovním spektrem otáček a delším zpřevodováním a nesrovnal jsem se s tím ani po 4 letech až do prodeje. Nejvíc na píču pak je, že se na např. 300 km dlouhé trase táhneš jak med, protože se s tím nedá jet nad 130 celou cestu a ani těch 130 celou cestu není nic moc. Tak to pak holt třepeš 110 nebo 120 max.
20:43:16
29.05.2017
29.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 29.05.17 20:22:04: Je to kolem 4000rpm a to točí i C-max 1,8čka co je v rodině. Že by to proti Octavii nějak výrazně jelo se říct nedá.
20:22:04
29.05.2017
29.05.2017
Milan 136
-> palinator: tátovo 1.6MPI točí při 130 asi 4500. Děsný. Tam by to sneslo tu 6ku. Ale jen po rovině. Sílu by to na ní pak nemělo asi
12:24:06
29.05.2017
29.05.2017
suri
-> palinator: treba to brať tak že podobne ako toto jazdí 80% áut a kopec ešte horšie a žije sa ... tiež by som chcel niekedy niečo iné ale nie je na výber
11:45:04
29.05.2017
29.05.2017
palinator
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.05.17 19:06:52:
Já jednou řídil plně loženej Golf V 1,6 MPI na plyn a odstupňovaný to bylo sakra krátce (při 100 km/h nějakejch 3300? nevim už přesně), ale při předjíždění to teda moc nejelo, i když ten kamion to nakonec zvládlo. Ale pružný to je, ať tam byly 3000 nebo 6000, jelo to furt stejně. Ale jak řikám, LPG.
Já jednou řídil plně loženej Golf V 1,6 MPI na plyn a odstupňovaný to bylo sakra krátce (při 100 km/h nějakejch 3300? nevim už přesně), ale při předjíždění to teda moc nejelo, i když ten kamion to nakonec zvládlo. Ale pružný to je, ať tam byly 3000 nebo 6000, jelo to furt stejně. Ale jak řikám, LPG.
06:39:50
29.05.2017
29.05.2017
bouchy
Mám dotaz... po přehození kol za letní (alu) cítím houpání / vibrace volantu okolo 50 - 60 km/h. Vyvážení proběhlo 2x, bez zlepšení, zimní plech to nedělal. Že by homokinetický kloub? Je pravda, že občas něco loupne při max. rejdu v nízké rychlosti přes překážku.
21:10:02
27.05.2017
27.05.2017
Milan 136
-> saskyn2:
-> Tuner#2: tak drasticky to zas neni, ale proti felde jsou celkem vetsi
-> Tuner#2: tak drasticky to zas neni, ale proti felde jsou celkem vetsi
00:14:32
27.05.2017
27.05.2017
saskyn2
Dělám si srandu, prostě každý dle svého co mu vyhovuje
00:13:07
27.05.2017
27.05.2017
saskyn2
-> Tuner#2: Tak adopce nějakého afričánka nebude drahá, než mít celý život problémy s krční páteří
22:04:35
26.05.2017
26.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136: Zrovna dneska jsem vezl ženy ségru jejich faceliftovou TDI (jak na ní padnul motor na sšouby na klice) a že bych si všimnul nějaké drastické změny v zrcátkách? Asi tak nějak vyznávám italskou jízdu co je za mnou mě nezajímá Ne bezesrandy jsem si nějaké drastické změny nevšimnul. Příště se na to schválně zaměřím a ke svému si raději pořídím toho běžce s vlajkou...
21:59:02
26.05.2017
26.05.2017
suri
-> Tuner#2: ja mám 1,4 , ale čo sa tohto týka tak je ten motor viac snaživý ako väčšina 1,6BSE čo poznám , a to má o dosť dlhšiu prevodovku , iný SP aj jednotlivé rýchlosti kde točí na každý kvalt o 500ot menej ako 1,6 čo po meste cítiť
teraz som spravil 300km na otočku a žijem , sranda no ... aj nejaké auto kde tu som obehol
teraz som spravil 300km na otočku a žijem , sranda no ... aj nejaké auto kde tu som obehol
21:41:37
26.05.2017
26.05.2017
vhml
Jak s oblibou říkám: auto do provozu by mělo mít 100koní na tunu , auto pro zábavu 100kW na tunu. Pak už se o obojím nechá říct, že to nějak rozumně jede.
21:25:37
26.05.2017
26.05.2017
saskyn2
-> Milan 136: Tady se tohle nesmí říkat, to jsou jen hesla. Není nad pořádnou beskydku a běžce s práporkem co ukazuje, že můžeš předjíždět
21:16:49
26.05.2017
26.05.2017
Milan 136
-> saskyn2: v tomhle jsou face zrcatka fajn. Byl to docela nezvyk po presednuti z feldy, ale prijemnej
20:50:08
26.05.2017
26.05.2017
saskyn2
-> Tuner#2: No asi právě proto musíš tu hlavu otáčet, proto mi nevyhovujou beskydky a podobný hrůzověci. Zakazovat ti to nikdo nebude, na to si musíš přijít sám, proč je dobrý mít zrcátka ve kterých je pořádně vidět a nemají mrtvý úhel, že by se do něj vešla V3S
20:41:12
26.05.2017
26.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 26.05.17 20:25:53: Tak dej bacha aby tě to neotočení hlavy nestálo bok auta. Už několikrát jsem měl auto v mrtvém úhlo pravého zrcátka... Na hesla, že předface má na ho*no zrcátka se už snad ani nebudu vyjadřovat, když mě de fakto vyhovujou i beskydsporty. S tím už by jste asi rovnou zakázali jezdit ne???
20:37:34
26.05.2017
26.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 26.05.17 19:31:28: Zrovna z Běšin do Rudy je tolik předjížděcích míst, že tam není problém předjíždět i tři auta za sebou... Jen holt tu 1,6tku musíš podržet do 6500 na dvojku při výjezdu z vracáku.
20:33:41
26.05.2017
26.05.2017
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983 26.05.17 19:31:28: No s tím slabším autem zase tak často tu Avii nedojedeš, takže si na tom ve finále stejně resp. pak ty silnější zase dojedou tebe, takže si na tom s tím slabším autem líp a nemusíš se za nikým táhnout, spíš ostatní se táhnu za tebou A Avií už zase tolik nejezdí a traktory tady po Praze už vůbec ne
20:25:53
26.05.2017
26.05.2017
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.05.17 19:05:08: No nedokážu si představit že bych měl otáčet hlavu, to bych se asi ukroutil. No je fakt že v předface zrcátkách je vidět hovno, ale i tak myslím že ten čínan je na tom o dost hůř. Ono když nemáš obě zrcátka vedle sebe tak to asi ani nedokážeš porovnat. Hele jak říkám, je to každého věc, já osobně bych si to na auto nedal, zákazníkovi to klidně dám, když nedá na doporučení a nezaplatí originá tak proč ne.
19:31:28
26.05.2017
26.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 26.05.17 19:03:17: Aha, takže se raději cestou např. do Železné Rudy potáhneš za traktorem nebo Ávií celou cestu, páč to nebudeš schopen v tom stoupání rychle rozpohybovat a v protisměru bude furt něco jezdit. Sám vím, jaké to tam bylo vždycky s obsazeným a naloženým autem utrpení a mnohdy jsme se na to předjetí raději vysrali a jeli za smradlavou Ávií v podstatě až do Rudy. A některé obdobně klikaté úseky v jiných lokalitách nejen v ČR mohou být i delší.
19:16:27
26.05.2017
26.05.2017
StepaNoFUN
-> Tuner#2: Asi jsem podle Tebe blázen, ale čínský sklo zrcátka bych si na auto nedal. Samozřejmě v případě, že by bylo dostupný origo.
Na formana jsem kdysi shánel levý panoramatický a jelikož nebylo dostupný (co jsem dohledal, tak se dávalo jen na anglány), tak to skončilo sehnáním zrcátek z TOP-X a jejich montáží a použitím skel z feldy. Vyhřívání a elektrický ovládání byl "bonus", priorita byla v zrcátku něco vidět...
Na formana jsem kdysi shánel levý panoramatický a jelikož nebylo dostupný (co jsem dohledal, tak se dávalo jen na anglány), tak to skončilo sehnáním zrcátek z TOP-X a jejich montáží a použitím skel z feldy. Vyhřívání a elektrický ovládání byl "bonus", priorita byla v zrcátku něco vidět...
19:06:52
26.05.2017
26.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen 26.05.17 19:03:17: Přesně tak , překvapilo mě jak ta 1,6 je pružná a dobře odstpňovaná. Jediné co tomu chybí je 6tka na dálnici, ale to je mizivé promile využití auta.
19:05:08
26.05.2017
26.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 26.05.17 15:50:30: Já žiju v tom, že má 1,6MPi?
-> darklord 26.05.17 16:15:09: Na šibenici bych si zvykat nechtěl, ale jinak nemám problém předjíždět jak s Feldou, tak s Octavií a že brzda provozu nejsem může potvrdit MATTESS, který se mnou sem tam jezdí. Jasně se vysokým výkonem se předjíždí snadněji a na kratším úseku, ale nějak si nevzpomínám, kdy bych se při předjíždění zapotil? Chce to jezdit hlavou...
-> saskyn2 26.05.17 17:14:52: Pravý zrcátko zachránit život? Neblbni, jak říkám, téměř ho nepoužívám a vždy se snažím jet plynule v daném pruhu a když přejíždím raději se sychruju letmým otočením hlavy. To mě už několikrát zachránilo auto a ne nějaké zrcátko... Mimochodem namontováno a nějak nepozoruju rozdíl a nějaké zreslení. Zkresluje to úplně stejně jako origo a člověk si na ty odhady vzáleností v zrcátku stejně musí u každého auta zvyknout, protože každé auto zkresluje úplně jinak. Add. vyhřívání to stejně nefunguje na 3km do práce je třeba zrcátka ráno oškrábat. Ne že by už to origo bylo KO? Možné to je a nějak mě to netrápí ten jeden tah škrabkou navíc. P.S. A s čím to teda vůbec nesouvisí je stav finančního konta, tady jde o princip VW nesmysl cen dílů...
-> darklord 26.05.17 16:15:09: Na šibenici bych si zvykat nechtěl, ale jinak nemám problém předjíždět jak s Feldou, tak s Octavií a že brzda provozu nejsem může potvrdit MATTESS, který se mnou sem tam jezdí. Jasně se vysokým výkonem se předjíždí snadněji a na kratším úseku, ale nějak si nevzpomínám, kdy bych se při předjíždění zapotil? Chce to jezdit hlavou...
-> saskyn2 26.05.17 17:14:52: Pravý zrcátko zachránit život? Neblbni, jak říkám, téměř ho nepoužívám a vždy se snažím jet plynule v daném pruhu a když přejíždím raději se sychruju letmým otočením hlavy. To mě už několikrát zachránilo auto a ne nějaké zrcátko... Mimochodem namontováno a nějak nepozoruju rozdíl a nějaké zreslení. Zkresluje to úplně stejně jako origo a člověk si na ty odhady vzáleností v zrcátku stejně musí u každého auta zvyknout, protože každé auto zkresluje úplně jinak. Add. vyhřívání to stejně nefunguje na 3km do práce je třeba zrcátka ráno oškrábat. Ne že by už to origo bylo KO? Možné to je a nějak mě to netrápí ten jeden tah škrabkou navíc. P.S. A s čím to teda vůbec nesouvisí je stav finančního konta, tady jde o princip VW nesmysl cen dílů...
19:03:17
26.05.2017
26.05.2017
U-Geen
ono taky vykon sam o sobe nic nerika, jak to auto jede. Mam spis slabsi auto a nejak s tim nemam problem, akorat clovek nesmi delat picoviny, jako predjizdet v serpentynach :)
18:15:29
26.05.2017
26.05.2017
saskyn2
-> Nwkt: Hele jezdí k nám jedna paní, má 2.8i, vždycky vypráví jak je to super ten 6V, jak to jede, nej hláška že to není žádná udýchaná nafta.
Jezdí s tím že snad ani víc než 100 s tím nikdy nejela(to už to dvakrát pleskla) rozbitej blinkr chtěla slepit lepidlem, aby nemusela kupovat novej, prachy z ní člověk musí vždycky páčit, naposled si peníze zapomněla doma, takže se vracela, ale už neměla na benzín, tak nám dala o 500 mín že to pak doplatí. Ted naposled jsem jí naštěstí neviděl, ale Roman říkal že přijela s autem plným bodrelu, že jí kamarádka vyhodila z bytu tak ted bydlí v autě i s čoklem. No fakt konec
Jezdí s tím že snad ani víc než 100 s tím nikdy nejela(to už to dvakrát pleskla) rozbitej blinkr chtěla slepit lepidlem, aby nemusela kupovat novej, prachy z ní člověk musí vždycky páčit, naposled si peníze zapomněla doma, takže se vracela, ale už neměla na benzín, tak nám dala o 500 mín že to pak doplatí. Ted naposled jsem jí naštěstí neviděl, ale Roman říkal že přijela s autem plným bodrelu, že jí kamarádka vyhodila z bytu tak ted bydlí v autě i s čoklem. No fakt konec
17:14:52
26.05.2017
26.05.2017
saskyn2
No ono to není ani o kráse ani o radosti, je to o tom, že to zrcátko může v nějaké situaci zachránit kejhák Tobě/Tvé rodině. V podstatě je to každého volba, ale dávat si na auto něco co zkresluje, další zimu už nebude vyhřívat je pro mě osobně nesmysl i kdybych to dostal zadarmo. Ale respektuji, máme demokraciii tak každý dá co chce.
K výkonu-zastávám názor, že se silnějším autem se samo jezdí líp, ale pokud má člověk v hlavě něco jiného než seno, tak dokáže přemýšlet a prostě tam kde to nestíhá tak nepředjíždí a nemá problém. Znám spoustu lidí co koupí auto intergalaktického obsahu, ale pak už nemá na pohonné hmoty, nebo servis, tak s tím jezdí jak brzda provozu.
K výkonu-zastávám názor, že se silnějším autem se samo jezdí líp, ale pokud má člověk v hlavě něco jiného než seno, tak dokáže přemýšlet a prostě tam kde to nestíhá tak nepředjíždí a nemá problém. Znám spoustu lidí co koupí auto intergalaktického obsahu, ale pak už nemá na pohonné hmoty, nebo servis, tak s tím jezdí jak brzda provozu.
16:29:46
26.05.2017
26.05.2017
Mexican
Co se týče zrcátek, taky jsem na feldu koupil čínský. Levý bylo dobrý, ale pravý hrozně zvětšovalo a bylo nepoužitelný, takže jsem ho šel vyměnit za origo
16:15:09
26.05.2017
26.05.2017
darklord
-> Tuner#2: Ako sa hovori, clovek si zvykne aj na sibenicu. Tiez som najazdil 50tkm s 40-50kW haraburdami a nevadilo mi, ze som musel predbiehanie planovat dobre ze nie na kalendari. Ale dnes by som uz nic pod 140kW nechcel ani nahodou, sam vidim ze ani to nie je miestami uplne dostatocna hodnota
15:50:30
26.05.2017
26.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.05.17 15:23:58: On má Suřík 1.4.
15:23:58
26.05.2017
26.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 26.05.17 08:30:15: To je cena narychlo nalezená na netu, Jirka měl stejně jen čínu, tak jí tam jdu lípnout. Stála 230,- což je adekvátní cena za sklíčko.
-> Jirik_Tuňák1983 26.05.17 08:31:50: Hele ona ta 1,6tka nejede zase tak zle když je potřeba, takže to zpocené triko se myslím nekoná. Alespoň u mě ne a že už jsem se s tím něco napředjížděl (typicky chasníky co jednou 70 vesnice a 70 mimo...)
-> Syny 26.05.17 07:05:03: Já zase moc nechápu logiku sypat peníze do spotřební věci? Ta má sloužit s minimem nákladů a nic víc... Na krásu, ani pro radost to stejně není... A ještě jedna věc. Rád si připlatím za kvalitu, např. teď řeším hmoždinky na fasádu a než dát 15tKč za Mungo, tak jdu do Fischera s speciálního vrtacího trnu za 24tKč. Nicméně za sklíčko, kde výrobní cena je silně pod hranicí 100,- dávat přes litr? To si může VW nasr*t. Já navíc stejně pravé zrcátko moc nepoužívám, stejně tam hlavně ve městě raději ještě hodím hlavu, protože mrtvej úhel je svině a už mě to párkrát zachránilo auto. Navíc dneska jsem se bez zrcátka po Plzni (6 míst kam jsem potřeboval) obešel úplně
-> Jirik_Tuňák1983 26.05.17 08:31:50: Hele ona ta 1,6tka nejede zase tak zle když je potřeba, takže to zpocené triko se myslím nekoná. Alespoň u mě ne a že už jsem se s tím něco napředjížděl (typicky chasníky co jednou 70 vesnice a 70 mimo...)
-> Syny 26.05.17 07:05:03: Já zase moc nechápu logiku sypat peníze do spotřební věci? Ta má sloužit s minimem nákladů a nic víc... Na krásu, ani pro radost to stejně není... A ještě jedna věc. Rád si připlatím za kvalitu, např. teď řeším hmoždinky na fasádu a než dát 15tKč za Mungo, tak jdu do Fischera s speciálního vrtacího trnu za 24tKč. Nicméně za sklíčko, kde výrobní cena je silně pod hranicí 100,- dávat přes litr? To si může VW nasr*t. Já navíc stejně pravé zrcátko moc nepoužívám, stejně tam hlavně ve městě raději ještě hodím hlavu, protože mrtvej úhel je svině a už mě to párkrát zachránilo auto. Navíc dneska jsem se bez zrcátka po Plzni (6 míst kam jsem potřeboval) obešel úplně
14:03:46
26.05.2017
26.05.2017
suri
-> Jarda/felda: Byť tebou nekomentujem veci o ktorých nič neviem , ani o technických ani netechnických .
12:30:02
26.05.2017
26.05.2017
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 26.05.17 09:00:45: tak když jedeš pomalu a dlouho tak si aspon ten komfort chceš dopřát