-> saskyn2:
Příjmení ještě lepší.
-> Nwkt 20.03.17 20:52:06:
Zvedák maj autaři, ale u těch si nejsem jistej, jestli vůbec diagnostikou vládnou. Že bych se zkusil domluvit na brigádičce pro školu, že budu jezdit s pravostrannou Octou po nádvoří se zataženou ruční brzdou 20 minut?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
21:14:15
20.03.2017
20.03.2017
palinator
21:13:59
20.03.2017
20.03.2017
Tomaso435
-> saskyn2: nějak takhle vypadala regenerace ne ducátu, vejfuk červenej .... jak to má vejfuk dolu tak asfalt bublal jak to asi 15 minut točilo na plnej céres
21:12:48
20.03.2017
20.03.2017
Milan 136
21:11:22
20.03.2017
20.03.2017
Nwkt
-> Milan 136: Na vw clubu někdo psal, že mu to udělali na zvedáku a pohořelo pár plastů
21:09:30
20.03.2017
20.03.2017
Milan 136
-> Nwkt: na zvedaku to taky neudelas, bez zateze tam nejsou teploty...
-> suri: jo, cus se povedly. A akce vyplach na pul dne taky super
-> suri: jo, cus se povedly. A akce vyplach na pul dne taky super
21:06:01
20.03.2017
20.03.2017
saskyn2
20:52:40
20.03.2017
20.03.2017
suri
-> Milan 136: pekné , tu dnes len jedna pumpa CUSB a preplach , a bežné veci
20:52:06
20.03.2017
20.03.2017
Nwkt
-> palinator: Blbý no Jestli je napadne to udělat na zvedáku, tak to natoč ale předtím ještě zavolej hasiče
20:48:32
20.03.2017
20.03.2017
palinator
-> Milan 136: -> Nwkt:
Takže se školní OII RS TDI-PPD budou mít docela srandu udělat regeneraci, když je to auto bez papírů.
Takže se školní OII RS TDI-PPD budou mít docela srandu udělat regeneraci, když je to auto bez papírů.
20:41:34
20.03.2017
20.03.2017
Milan 136
-> vhml: kterou? Jako že podtlak co jde k němu ze sání?
20:40:10
20.03.2017
20.03.2017
Milan 136
-> palinator: to ne. Do EA 189 to šlo dělat pouze za jízdy, u EA 288 to jde dělat na místě. Zvýšené otáčky, pomalu až benzinový chod kvůli předvstřiku a nic nehoří a nelítá z toho
20:33:17
20.03.2017
20.03.2017
palinator
-> Milan 136 20.03.17 20:28:10: Že se u toho stojí před barákem s hasičákem v ruce a motor během několika minut postupně přechází mezi 3000-4000 ot./min, přičemž každou chvíli vyplivne ven oblak sazí, celý auto smrdí spáleninou a pod autem se taví asfalt.
20:32:46
20.03.2017
20.03.2017
Milan 136
A pricina. Byly otrepeny hrany zubu, tak jsem tam dal i rozvodak
20:31:21
20.03.2017
20.03.2017
vhml
Dotaz na 1.8T. Hadička od Blow off do sani. Když zkusím nasát tak podtlak neudělám. Předpokládám poruchu. Ale kdyz do ní zkusím fouknout tak to nejde. Rozumíte tomu někdo?
20:28:10
20.03.2017
20.03.2017
Milan 136
-> palinator: co má na mysli? Moc komický mi to nepřijde...
20:07:00
20.03.2017
20.03.2017
Nwkt
-> palinator: Co myslíš komický? Komický je pokud někdo zapne jídzní regeneraci během stání
20:03:44
20.03.2017
20.03.2017
M@rtin
-> Milan 136 20.03.17 19:51:19: Dostali jsme tehdá nařízení, nechat nastartovaný delší dobu
19:53:01
20.03.2017
20.03.2017
palinator
-> Milan 136:
Jak vůbec vypadá u VAG servisní regenerace DPF? U PSA jsem to už viděl, tak se ptám jestli je to stejně "komický".
Jak vůbec vypadá u VAG servisní regenerace DPF? U PSA jsem to už viděl, tak se ptám jestli je to stejně "komický".
19:51:19
20.03.2017
20.03.2017
Milan 136
-> M@rtin: na volnoběh je to vcelku stejně jedno, tam jsou tak malý teploty výfukových plynů, že to stejně neregeneruje
19:41:08
20.03.2017
20.03.2017
M@rtin
-> saskyn2: To jo, já to pak nechám klidně 30minut před rozvodnou vrčet ....
18:50:56
20.03.2017
20.03.2017
suri
-> saskyn2 20.03.17 18:48:15: v tom počte áut čo jazdí je to minimum ... je dobré ak si vieš aj niektoré veci obstarať , ale bežný smrteľník ťažko rozdýcháva odídený vstrek na 1,6 ktorý stojí najmenej 300eur ak neodíde aj čerpadlo . To isté EGR čo je tiež celkom drahá oprava . Detto spojka ... Všetky tie autá to čaká a ľudia to kupujú a plačú že ich dieselová felicia ich nikdy nenechala a toto je už druhý krát odtiahnuté v servise s nepeknou cenovkou ...
18:48:15
20.03.2017
20.03.2017
saskyn2
-> suri: Tak ono snad není moc lidí který maji DPF auto na tak krátké trasy, aniž by alespoň jednou za čas nejeli někam dál Jinak na 2.0CR je to dpf asi nesmrtelný, běžně auta se 400t fungujou dobře, max děláme čidla, hlavně od kuny to spodní za dpf. Ta 1.6 je už trochu horší, to jsem už někdy dělal.
18:42:22
20.03.2017
20.03.2017
suri
-> saskyn2 20.03.17 18:39:57: a koľko si v reále vymenil DPF v stave že sa meniť muselo ? asi ich veľa nebolo
18:39:57
20.03.2017
20.03.2017
saskyn2
-> Tuner#2 20.03.17 18:19:57: Nevím jaký možnosti myslíš a co ti kdo povídá za báchorky. „To, že neumíš odhalit chybu neznamená, že je benzín horší motor než nafta“ nevím co myslíš, naopak si nepamatuju, že by odemě odjelo nějaký auto se kterým jsme si nevěděli rady. Konec konců vozej mi sem i věci se kterými si nevěděli rady v autorizáku. Takže to se mnou asi nebude tak špatný. Bohužel samozřejmě některý práce jsou lepší/rychlejší/jednodušš í, některý jsou větší opruz. Nicméně nezlob se na mě, ale Ty o moderních autech víš velký kulový. Tím bych to uzavřel.
-> suri 20.03.17 18:20:31: Ano, CR s DPF je bezproblémový, ale stejně s tím nemůžeš jezdit 6km trasy jak tady psal kolega. Musíš alespon třeba po 300 km jet souvislejší trasu aby se dpf dokázal zregenerovat. JJ, CCZA
-> suri 20.03.17 18:20:31: Ano, CR s DPF je bezproblémový, ale stejně s tím nemůžeš jezdit 6km trasy jak tady psal kolega. Musíš alespon třeba po 300 km jet souvislejší trasu aby se dpf dokázal zregenerovat. JJ, CCZA
18:33:26
20.03.2017
20.03.2017
suri
-> Tuner#2: Saskyn asi opravuje CCZA 2,0TSi čo je trošku prekomplikovanejší motor
18:30:24
20.03.2017
20.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 20.03.17 18:23:19: Však řeč a dotaz tady byl o 1,6MPI. FSI jsem pro komplikace nechtěl i když tehdy v merku taky bylo.
18:23:19
20.03.2017
20.03.2017
suri
-> Tuner#2: ono pri tých FSI to niekedy nie je sranda a treba vedieť kde začať aby to veľa nestálo , ten kto nemá vercajk , schémy a nevie čo kde hľadať sa narobí dosť .
18:21:19
20.03.2017
20.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 20.03.17 18:16:29: A který auto dneska nemá DPF? V podstatě i většina ojetin, bohužel už ve stavu OFF a nebo mrtvej, takže opravdu dnes je "výhodné" koupit ojetou naftu.
18:20:31
20.03.2017
20.03.2017
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.03.17 18:11:18: záleží z čoho presadneš , mne to nad stovku otravne hlučí...-> saskyn2: aj tie DPF na to ako s nimi strašia tak sú celkom bez problému
18:19:57
20.03.2017
20.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 20.03.17 18:14:01: Možnosti máme oba úplně stejný, okruh přátel, známých a kolegů v práci mám poměrně široký a přes švagra se ke mě taky lecos dostane. To, že neumíš odhalit chybu neznamená, že je benzín horší motor než nafta... Tím bych to raději uzavřel.
18:16:29
20.03.2017
20.03.2017
saskyn2
-> M@rtin: Njn, DPF je na krátký trasy smrt.
18:14:01
20.03.2017
20.03.2017
saskyn2
-> Tuner#2: Mám myslím srovnání o dost lepší než Ty a závěr je zcela opačný. Ale jo, na 10km do práce to asi stačí.
18:13:11
20.03.2017
20.03.2017
M@rtin
-> saskyn2 20.03.17 18:02:48: To jo služební 1,6TDi není moc stavěná na na 6km cesty z hotelu na rozvodnu. Ke konci tejdne už ani volnoběžný otáčky neklesaj pod 1000, kdy to čistí DPF
18:12:19
20.03.2017
20.03.2017
saskyn2
-> saskyn2 17.03.17 21:05:20: Tak jsem si zase jednou připadal jak kokot. Cukání hlavně za tepla, na diagnostice vynechávání zapalování. Začalo to svíčkama, přes cívky, pak PCV ventil, pak už jsme byli tak ve schíze že jiný sání s klapkama vstřiky a všemi čidly a škrtící klapkou. Když to škubalo dál tak jsem začal mít tik v noze oproti nárazníku No nakonec to bylo vadné vysokotlaké čerpadlo. Den a půl práce metodou pokus-omyl. Mít takovejhle oprců víc tak se na to fakt vyseru. Ještě že ty díly jsou skladem , že to člověk nemusí kupovat. By mě zajímalo kterej kokot tenhle motor navrhoval, normální by bylo mít nějaký hlášení na tlak paliva, místo toho je tam na vše jen hláška vynechání zapalování, jak v dobách nějaký filcky.
18:11:18
20.03.2017
20.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 20.03.17 18:02:48: Ne nebudou, to vím zcela určitě, stačí mě poslouchat story lidí z mého okolí... Na 15-20km do práce se rozhodně TDI nevyplatí ani náhodou.
-> suri 20.03.17 17:38:16: Já si nestěžuju, ale mám 2005. Jak dalece je v tom rozdíl nevím...
-> suri 20.03.17 17:38:16: Já si nestěžuju, ale mám 2005. Jak dalece je v tom rozdíl nevím...
18:04:14
20.03.2017
20.03.2017
suri
-> saskyn2: záleží aj od ročníku , 2005 má kopu drobností čo už ja v 2012 nemám
18:03:48
20.03.2017
20.03.2017
M@rtin
-> suri 20.03.17 17:38:16: Soukromá 1,6MPi tišší jak služební 1,6 TDi
18:02:48
20.03.2017
20.03.2017
saskyn2
-> Nwkt 19.03.17 20:23:39: No všeobecně je odhlučnění na Oktávce hodně ošizený, např oproti Passatu. -> Tuner#2 - zrušená registrace 20.03.17 16:44:51: Na ježdění okolo komína bych nechtěl naftu s DPF, ale jinak náklady na servisování nafty budou nižší než u benzínu.
17:38:16
20.03.2017
20.03.2017
suri
-> Tuner#2: neviem , mne tá OII príde všetko možné len nie tichá
16:44:51
20.03.2017
20.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 19.03.17 20:23:39: Do 130ti což jsou cca. 4000rpm to je krásně tiché.
Já jsem s 1,6 MPI spokojen, nedávno jsme byli v Brně a přes vysočinu úplně v pohodě jsem stačil dálničnímu tempu v levém pruhu i v kopcích. Nicméně na dálnice to není úplně vhodný adept a lépe tomu sedí ježdění kolem komína což je náš případ, kde bych nechtěl naftu s jejíma náklada ani zadarmo.
Já jsem s 1,6 MPI spokojen, nedávno jsme byli v Brně a přes vysočinu úplně v pohodě jsem stačil dálničnímu tempu v levém pruhu i v kopcích. Nicméně na dálnice to není úplně vhodný adept a lépe tomu sedí ježdění kolem komína což je náš případ, kde bych nechtěl naftu s jejíma náklada ani zadarmo.
14:34:41
20.03.2017
20.03.2017
Nwkt
-> profman: To neznamená že je ok
14:28:31
20.03.2017
20.03.2017
profman
-> Nwkt: Koukal jsem ale nic... Například u fabie mi vypadl uplně a ani jsem si toho nevšiml a složil jsem tunel jak má být. ale tenhle se nehnul.
08:31:21
20.03.2017
20.03.2017
Nwkt
-> profman: Koukni na spínač ručky