VW Passat

prohledat
2033 příspěvků (zobrazeno 1951 až 2000) od 08.04.2014 do 16.04.2024, založil/a Syny
řadit dle data
11:41:53
13.04.2014
vhml
Pokud pominu nejlevnější auta, tak atmosferickej benzín patří do aut, ktera maji lidi bavit. U aut na tupej presun nema vyznam mit auto bez turba. Účinnost motoru je vyšší, rozsah použitelných otáček taky, atd...
11:32:40
13.04.2014
saskyn2
Tak zrovna ta 63kw ve fábii peláší docela slušně, a ta 77kw je ještě mnohem lepší, oproti starý 1.4 55kw to je mnohem živější a spotřeba taky lepší. To že to jede zhruba jak ta 1.8 66kw by asi i odpovídalo, zase netvrdím že to jezdí jak atmosferickej třílitr to proboha né3
Suzuki má ty 1.3 docela nabušený, tuším přes 60kw takže to i docela jede, ale nevěřím tomu že stejně jako 63kw v tsi a i spotřeba je jinde.
U nového auta a atmosfery je problém že u malého objemu člověk koupí auto za 1/2 milionu co jede jak felicie, a u velkého objemu to zase žere i děti kolem silnice a to právě řeší ta turbína.

Každej at si koupí co chce, já jen poukázal na to že hlavní problém nabídky atmosferických motorů není v EU, ale v nezájmu potencionálních kupců, ještě pár let z5, někdy kolem roku 2010 se v benzínech prodávalo těch atmosfér mnohem víc, a pokud to takhle půjde dál tak atmosferický benzínák čeká stejný osud jako atmosferické diesely. Prostě kde není kupec není nabídka.
10:47:44
13.04.2014
Syny
-> MATTESS: S TSI 63kW jsem taky jel a je fakt, ze do kopcu to drzelo rychlost docela obstojne - o neco vic, nez moje Cordoba 1,8 66kW, ale mozna to bude tim, ze ta Cordoba uz ma nejaky ty koniky taky po smrti a to TSIcko bylo nemelo ani 10 tkm :) A kroutak bude asi taky jinej, ted nevim kolik to TSI ma.
upraveno 1x, naposled 13.04.2014 10:48:18
10:38:01
13.04.2014
U-Geen
-> MATTESS: no tak nejak :) navic ten projev mi prisel takovej hrubej a tezkopadnej, mozna to bylo jen konkretnim kusem - bylo to teda ve Fobii Monte Carlo
10:33:33
13.04.2014
Syny
-> saskyn2: No nevim, ja osobne bych si klidne auto bez turba teda koupil... Tim spis v dnesni dobe kdy se turbo cpe na maly objemy. Zrovna nedavno jsem v rodine resil jestli u Fordu 1,0 EcoBoost 74kW a nebo 1,25 Duratec 60kW. Tak to vyhral Duratec...
10:32:31
13.04.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Tak napůl - a nemyslím že bude žravější než ta B235 v Saabu 40
10:24:59
13.04.2014
MATTESS
-> U-Geen: loni jsem se svezl s GVII 1,2TSi 63kW a oproti mojí 1,4 55kW jsem nějak nepoznal rozdíl v dynamice. A to má TSi papírově o dost větší krouťák. Po konstatování, že to nějak nejede mi kamarád řekl co se dívím, když je to stodavcítka s miniturbem :-)
10:20:21
13.04.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz: 3,0 V6 jako víkendovku, nebo spotřebáka? To by Tě sežralo, ne? Jakou má ten třílitr cca spotřebu?
10:16:41
13.04.2014
dragon_cb_cz
-> Bagrr- máma mele Emu: Tak pokud by to bylo o tom, že to komplet zrepásnu a pak budu mít 100-150 tisíc klid... Ty auta už jsou dneska hrozně levný, takže prostor pro investice by byl - otazkou je co vsechno se tam jeste krom podvozku bude sypat 8
10:02:07
13.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> dragon_cb_cz: největší průser jsou náklonový pístnice, který údajně máj životnost 100-150t km... Některý jdou opravit a jiný se zase musí vyměnit za nový... Jinak je to ve svý podstatě normal hydra... Každopádně activa je hodně dobrý svezení, ale ty náklonovky mě straší... A 3.0v6 je můj sen
09:51:53
13.04.2014
dragon_cb_cz
-> Bagrr- máma mele Emu: Náročnej v jakým smysl? O Xantii jsem totiž taky jednu dobu přemýšlel, ale celkem výhradně o 3.0V6 a Activu jsem právě docela chtěl, co jsem četl tak je s tím svezení parádní. Jen nevím jestli je reálný ještě sehnat slušnej kus, jinak ceny jsou směšný....
09:23:34
13.04.2014
U-Geen
no zeptam se kamose, jestli uz byl na vysetreni, kdyz si letos koupil novyho Aurise 1.6 N/A :) jinak osobne mam nejprimnejsi srovnani jen mezi 1.3 N/A Suzuki a 1.2 TSi a s 1.3 se mi teda jezdi daleko lip.
06:07:40
13.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
Kdyby to nemělo tak brutálně náročnej podvozek (aktiva je nejsložitější hydra, co kdy citrón vymyslel...) tak mám v turboengine jasno... Xanťa 2.0ct... Spotřeba stejná jak jakákoli jiná motorizace od frantíků :-D mě tenkrát nasral majitel xanti s tímhle motorem, když mi řekl, že jezdí ještě o litr na sto levnějš jak já s 1.8 16v
01:50:35
13.04.2014
dragon_cb_cz
-> darklord: -> saskyn2: 52 No od července nová práce, tak už po těch Saabech koukám celkem intenzivně 40
01:45:30
13.04.2014
darklord
-> dragon_cb_cz: asi tak, ked uz tam to turbo musi byt tak jedine riesenie je R6 2979ccm s twin scroll turbom 5
upraveno 1x, naposled 13.04.2014 01:45:48
01:34:38
13.04.2014
saskyn2
-> dragon_cb_cz: Jo, přesně tak, já neříkám že 1.2TSI je můj sen3 Ale prostě většina zákazníků automobilek jde a např. se sveze v 1.4 klasický a pak v tý 1.2tsi a je rozhodnuto. A raději budu jezdit v oktávii 1.8T než v 2.0i protože to jede 100x líp a spotřeba je stejná a ještě ušetřím nějakou kačku na povinném ručení.
upraveno 1x, naposled 13.04.2014 01:37:46
01:23:26
13.04.2014
dragon_cb_cz
-> saskyn2: Já bych taky auto bez turba nechtěl, ale zároveň bych nechtěl nějakou malorážku. Nemyslím si, že je turbo nějaký zásadní kurvítko (používá se to celkem běžně už X desítek let, žádná novinka), ale nechtěl bych ho na motoru kterej s tim autem hejbe jen díky němu - takže v oktávii třeba 1.8T klidně, ale 1.2TSI fakt ne-e.... Ale co, už mlčím, jsem zdeformovanej, stejně poslední dobou koukám jen po Saabu 9-5 s 2.3T 1
01:17:30
13.04.2014
saskyn2
EU na to asi taky tlačí, ale hlavní tla jde dle mě od zákazníků, někde vygoogli kolik prodá Škodovka Fábiíí s 1.4 16V a kolik TSI, kolik % nových fordů jsou ecoboosty, prostě automobiky jen nenabíjejí něco o co není zájem.
01:16:42
13.04.2014
MATTESS
-> saskyn2: větší nájezd bych očekával právě od atmosféry než od oturbený malorážky zvláště s vyhnaným výkonem do nebeských výšin.
Dacia (řekl bych) dojíždí starší motory Renault a už taky zavádí 0,9T.
01:06:50
13.04.2014
saskyn2
-> Syny: Protože poměr výkon/spotřeba bude u toho oturbenýho auta vždy lepší, koupíš atmo v 1.8 a fábie s 1.2tsi ti dá na prdel. Fráze že turbo může za všechny problémy je nesmysl, protože každý moderní auto má spoustu kurvítek, který jsou dneska už i v těch atmosferách, takže koupí atmosfery si pomůžeš možná od problémů s turbem, ale to je vše, protože vše ostatní na motoru bude stejně přizpůsobené ekologii a co nejnižším výrobním nákladům.
Jak říká můj kolega, auto bez turba je jako auto bez klimy, obojí je věc navíc co se ti může po.rat, ale já bych už v autě bez toho jezdit nechtěl, ale jsou tací kterým to vyhovuje.
Ale jasný že pokud nejsi závodník a moc toho nenajezdíš tak na nějaký občasný ježdění do Lidlu ti to stačí, proto se taky běžný atmosferický motory nejvíc prodávají v těch nejlevnějších autech u kterých se neplánuje nějaký velký nájezd, jako je např. ta dachna.
01:05:00
13.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS 13.04.14 00:51:27: A že pan Hyan je pan někdo...
00:51:27
13.04.2014
MATTESS
-> Syny: to by mi taky zajímalo. I v souvislosti s tím, co píše v úvodníku šéfredaktor časopisu Automobil. A že za těch x desítek let otestoval nespočetně aut. Dovolím si citovat:
"Naše zkušenosti ovšem ukazují, že atmosférický motor většího objemu je v běžném provozu úspornější než menší s turbodmychadlem. Je tojednoduché, není třeba tak často tlačit na plyn, rezerva výkonu je větší a průběh točivého momentu výhodnější. Odborníci z Bruselu to ovšem vidí jinak."
00:28:02
13.04.2014
Syny
-> saskyn2: Proc si nikdo kdo to ma v hlave v poradku nekoupi klasickou atmosferu?
23:59:17
12.04.2014
saskyn2
Atmosferický motory neubíjej jen ekonormy, ale hlavně to že o ně není zájem, protože nikdo kdo to má v hlavě v pořádku si klasickou atmosféru v novém autě nekoupí. Kdyby to lidi kupovali tak to budou automobilky nabízet dál, ale stačí se podívat na prodeje motorizací jakýkoliv automobilky, třeba ford, kolik prodá atmosfér a kolik ecoboostů, a to že pár bychařů vzpomíná na atmosféry ale přitom si v životě nový auto nekoupí, ty automobilky neuživí. Jedinej kdo jede atmosfery a zakládá si na tom je Mazda, a pak se hodně prodávají atmosfery v takových těch autech pro sociálně slabé jako je Dacia. Hlavně nějaká spolehlivost skončila u čeholkoliv, na všem se šetří, všechno škrtěj ekonormy, a jezdit ve starém verglu do nekonečna se taky nedá.
upraveno 1x, naposled 13.04.2014 00:27:48
22:05:23
12.04.2014
suri
-> U-Geen 12.04.14 22:01:57: Holt JAPAN , kur*y šikmooké :D ...
22:01:57
12.04.2014
U-Geen
-> Jarda/felda: tak v normalnich zemich se jeste klasicky n/a motory vcelku drzej i u aktualni produkce :)
upraveno 1x, naposled 12.04.2014 22:02:15
21:56:57
12.04.2014
Jarda/felda
-> U-Geen: nejzbejvá nic jinýho než držet při životě starý pekáče
20:45:04
12.04.2014
U-Geen
-> Nwkt: zatim bych nebyl tak skeptickej, ale bude hur.
19:54:54
12.04.2014
Nwkt
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: To už dneska nikdo nedělá, všechno oturbený maloobjemy a těšme se na dpf
19:54:41
12.04.2014
suri
19:50:43
12.04.2014
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Syny: njn das auto.. hodit to ze skály.. zlatá pořádná atmosféra benzín ..
12:13:44
11.04.2014
Syny
-> darklord: Co jsem hodne zbezne koukal, tak je zapojeny vsecko, ale tovis jestle nekde nezlomili nejakej kabel to nevim. Ale to by dle me (opet) musela vyhodit diagnostika :/
upraveno 1x, naposled 11.04.2014 12:36:20
12:08:47
11.04.2014
darklord
-> Syny: tyvole a nezabudli zapojit len nejake cidlo teploty? 3 mne tak dosiel kamos s golfom ze mu kolise volnobeh, potom priznal vymenu rozvodov pred nejakou dobou a nakoniec ked som dvihol kapotu tak nebol dotlaceny konektor od vahy vzduchu (a mne uz v hlave behali vykresy na pripravky k aretacii rozvodov)
11:47:22
11.04.2014
Syny
-> saskyn2: Ver mi ze by to nechytlo, kdybych to nechal dyl. Tohle to prave dela porad, ze uz to vypada ze chytne, ale nechytne... Uz jsem to zkousel (bohuzel) hodnekrat a ver mi, ze nechytne, kdyz to nechas dyl :) Navic baterka uz todle mockrat nezvladne, takze pak bude rovnou po pici...

Problem je vicemene jen kdyz je motor teplej. Kdzy je kolem 90°C, tak se mi nekolikrat stalo, ze treba po 2-3 vterinovem toceni starteru motor naskocil a vse bylo ok. Pri teplote mezi 50°C-90°C se stava to co je na videu, pod 50°C vetsinou naskoci hned okamzite na prvni otoceni starteru, tedy tak jak to ma byt normalne. Nedela to pokazdy, ale na muj vkus dost casto bohuzel.
upraveno 1x, naposled 11.04.2014 11:47:37
11:43:22
11.04.2014
saskyn2
-> Syny: Závit je pod prvým plastem.
K videu- já myslím že to mělo tendenci chytnout že kdybys držel ten starter dýl tak to chytne, má volnoběžku takže se neboj že by ho nastartovaný motor nějak poškodil. Včem může být problém těžko říct, ale já bych řekl že tam jde málo nafty, ale zase divné že ti to dělá jen při určité teplotě. Ještě mě napadlo jestli se ti turbo rozpadlo i na straně výfuku tak jestli není přicpaný kat ale to by mělo asi jiné příznaky.
11:30:57
11.04.2014
Syny
-> saskyn2: Jo a muzesmi pls rict, kde presne je vepredu zavit pro tazny oko? Vim, ze to je asi nekde v manualu, ale at to nemusim hledat. Je to informace, ktera se mi asi bude hodit 8 Prej byto melo bejt nekde dole za tou plastovou mrizkou, kde normalni auta maj mhovky a ja tam nemam nic. Je to tak? Odsroubovat ji a tam bude zavit? Predpokladam, ze na pravej strane.
upraveno 1x, naposled 11.04.2014 11:31:14
11:27:13
11.04.2014
Syny
Pokud se problem nevyresi tady, tak chte nechte pojedu asi na otocku do CR zacatkem kvetna, kde nejspis dostanu auto jiny. Ale to jeste neni vubec jisty a hlavne ta casta do CR s timdle bude dobrej adrenalin. Uz se tesim az mi nekdo bude na lane tahat na trajakt a pak z nej 8 A az budu u benzinky cekat 2 hodiny, nez motor vychladne a nastartuje... 8
11:24:59
11.04.2014
Syny
-> saskyn2: Nevim no, muj subjektivni pocit je, ze po vymene turba je to auto vetsi traktor. Vic to ma ten "kudli kudli" diesel zvuk... Zkusim udelat dve veci jeste, jelikoz o vikendu budu mit stejne cas - vezmu plnou nadrz novy nafty a zkontroluju kabelaz co jde k tomu cidlu. Ze je diagnostika cista tvrdi anglani, sice nemam duvod jim neverit, ale stejne jim neverim uz nic... Co se mi povedlo vygooglit, tak par lidi uz melo stejnej problem jako mam ja, ale hodne z nich to melo prave blbym nastavenim rozvodu, ac taky podezrivali cidla. Nekomu to skutecne delalo cidlo, ale mel ho zase vypsany v diagnostice. Tak ja tyvole nevim...
11:16:41
11.04.2014
saskyn2
-> Syny: No ono tam bude hodně za práci, čidlo je hodně dobře přístupný3 je za výměníkem voda-olej co je pod pod olejovým filtrem.
S rozvodama se určitě nic nedělá, od těch prací na turbu bych to spíš typnul na nějakou poškozenou kabeláž, ale to si zase myslím že by fakt vypsala diagnostika. Jdu kouknout na video.
11:02:55
11.04.2014
Syny
-> saskyn2: Anglicani nejsou svepravni, to rikam porad... Navic to cidlo otacek klikovky stoji asi 700 a cidlo vacky 1400, to mame cca 2100 Kc. Takze nejaky jejich 300 liber, at si strci do prdele. Kdyz jsem tam auto dal, tak jim pry startovalo normalne. Kdzy jsem ho prebiral, tak nastartovalo taky, ale jeste ten den po tom co jsem dojel do kramu a tam 20minut byl, tak uz zacal motor zase tocit dlouho, ale nakonec chytnul. No a kdzy jsem dojel domu, auto nechal stat cca 45minut a pak to sel zkusit, tak vysledek si muzes pustit na videu niz... Po dlasich 20ti minutach, kdy motor uz byl vychladlej pod 50°C (dle budiku) to chytlo na prvni otoceni okamzite.

Jeste mi napadla jedna vec - musi se pri vymene turba + intercooleru hrabat na rozvody?
upraveno 2x, naposled 11.04.2014 11:10:21
10:49:29
11.04.2014
saskyn2
-> Syny 11.04.14 09:29:52: Nemůže, imo to čte čtečkou, baterka je jen pro dálku v centrálu.
-> Syny: Já bych řekl že to by bylo vypsané v paměti-čidlo G28, protože každý čidlo má nějaký daný rozsah který když překročí tak se rozsvítí kontrolka motoru. Navíc to umí porovnávat čidla který jsou zdvojený- např. čidlo tlaku tlaku turba musí po zapnutí klíčku(bez nastartování) ukazovat stejný tlak jako čidlo nadmořské výšky co je v řj., jakmile je hodnota jiná tak to vyhodí chybu a rozžhne kontrolku.
A čidlo otáček to dle mě umí porovnat s čidlem otáček na sací vačce, takže kdyby jedno z nich bylo vadné tak to vypíše diagnostika.
Navíc čidlo otáček na klice jsem ještě u tohohle motoru vadné nikdy neviděl, to už se dřív projebe kabeláž. A snad jsou v tom servisu svéprávný a dokážou to napíchnout a kouknout co to čidlo ukazuje když auto nechce chytnout.
10:25:04
11.04.2014
darklord
-> Syny: Moze to tym byt, celkom bezna zavada u BMW motorov ci uz naftovych CR alebo benzinov (a pocitam ze VAG na tom bude obdobne). Auto dlhsie startuje, nestartuje vobec, pripadne skapina, kolisu otacky, atd. A zavada sa obcas v pamati zavad neobjavi pretoze cidlo "neumre" uplne.
10:06:45
11.04.2014
Syny
-> darklord 11.04.14 09:31:46: Moje znalosti aut se zastavily nekde u 120tky :)
09:51:15
11.04.2014
Syny
Jinak v serivus uz mi podruhy rikali, ze by to mohl byt "crank sensor", coz je dle me cidlo otacek, ne? Vymena 300 liber 3 A to jeste strili od boku. To se mi vubec nelibi tedy. Navic kdyz se motor povede nastartovat, tak bezi normalne, tak si nejsem jistej, jestli to tim muze bejt vubec...
09:31:46
11.04.2014
darklord
-> Syny: imobilizer podla mna funguje na principe RFID, takze tam ti baterku netreba..
09:29:52
11.04.2014
Syny
Fakt todle nemuze delat slaba baterka v klicku a imobilizer?
00:11:38
11.04.2014
Jirik_Tuňák1983
A přestavba na orlího kladivouna by nepomohla? 3
o-top-gearu.blog.cz/1103/ patecni-top-gear-18-3-2011
23:33:04
10.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Syny: Kurnik teď mi to došlo. Jsi v Anglii tak zajeď za Edem ten spraví vždy a všechno 3
Narážím na anglický pořad Obchodníci s auty (rození obchodníci, atd dle překladu).
23:04:20
10.04.2014
Nwkt
07:47:30
10.04.2014
Jawák - zrušená registrace
-> Syny: napiš potom čim to bolo,mam podobny problem4
Extreme Tyres