VW Passat

prohledat
2177 příspěvků (zobrazeno 401 až 450) od 08.04.2014 do 11.11.2024, založil/a Syny
řadit dle data
11:17:31
22.05.2023
saskyn2
Tohle jsem koupil na kšeft/půjčování je to 2007 jsou vyměněny přední blatníky jinak je to absolutně netknuty, najeto 348.
zvětšit VW Passat - obrázek od saskyn2 vložen 22.05.2023 11:17:31
11:03:39
22.05.2023
saskyn2
Já nevím co s tím ty lidi dělají, kolikrát je to jak brambory, ale ja mám 2007 a rezne jen opravovany lem, 5vratech škrabanec jak mi na to spadlo okno, sloupek přední co byl po buračce opravovany. Jediný co teda rezne z výroby je střecha pod hagusem. Nijak se o to nestaram, max to 2x ročně projede myčkou.
zvětšit VW Passat - obrázek od saskyn2 vložen 22.05.2023 11:03:39
07:38:49
22.05.2023
venni
-> Nwkt 21.05.23 21:31:14: ještě je celá a je to vyjmečně sedan 1
zvětšit VW Passat - obrázek od venni vložen 22.05.2023 07:38:49
07:36:16
22.05.2023
venni
-> Nwkt 21.05.23 21:31:14: co bys z ní rád? 1
22:07:48
21.05.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: To je taky bezny?
upraveno 1x, naposled 21.05.2023 22:08:06
21:31:14
21.05.2023
Nwkt
-> venni: Tak příště informuj, pokud nějaká B6 dorazí 1
21:02:18
21.05.2023
Jirik_Tuňák1983
-> minno 21.05.23 21:00:53: Obdobnou etapou si prošel i Mercedes. Nebylo výjimkou, když auto rezlo uprostřed dveří nebo střechy. 8
21:00:53
21.05.2023
minno
-> Syny 21.05.23 17:30:25: -> venni 21.05.23 20:22:14: Ja sa len smejem. Sám vidím, koľko B6 po okolí je pohnitých.



Zinok je jedna vec, ale ono to hnije aj tam, kde hrdza nemá čo hľadať ani na nepozinkovanom aute. Podľa mňa nekvalitná oceľ a možno aj blbé dielenské spracovanie.
20:32:53
21.05.2023
Jarda/felda
-> venni 21.05.23 20:22:14: to se obecně říkalo že zrovna 2007 zdražil zinek tak z toho roku jsou auta ošizený a reznou 8 8 další už jsou opět v pohodě
20:22:14
21.05.2023
venni
-> minno 21.05.23 15:24:15: teď jsem zrovna jednu B6tku likvidoval.Byla to 2007,krom škofinu nebo co to bylo byl pantáta jeden majitel (měl to psaný dokonce na ičo) Mamotáno myslim 176tis km a schnilá je kolem dokola jak brambory,ze spoda to samý....Dva měsíce zpět jsem rušil překutálenou B6 z roku 2008,už to bylo CR a ta neměla puntík rzy...
17:30:25
21.05.2023
Syny
-> minno: Bohuzel nemusi... 8
15:24:15
21.05.2023
minno
-> Milan 136 21.05.23 14:47:14: Ten musí byť po búračke1
15:06:16
21.05.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 21.05.23 14:47:14: Klasika. V našem okolí jsou už všechny, ke kterým chová majitel nějakou citovou vazbu, vyvařené. U souseda rovnou celolak.

Cestou do školky vídáváme ještě jednoho a tomu za chvíli vypadne zadní sklo.
14:47:14
21.05.2023
Milan 136
09:48:49
09.05.2023
saskyn2
-> palinator: protože se měnil dodavatel na nových autech už není castrol.
09:42:17
09.05.2023
palinator
-> růža 06.05.23 22:22:26:

A proč je na zátkách nalejvacího otvoru vždy napsáno Castrol? 3
22:42:33
06.05.2023
růža
-> Jarda/felda: To nevím, oleje pro mě budou vždycky trochu záhadou. Nicméně, pokud budu věřit čerstvému testu SM na motorový olej, tak jejich výsledky Shellu a origo Škody vyšly víceméně nastejno. A pokud budu věřit firemním šuškandám, tak se většina olejů stáčí ve stejných rafineriích. Jediný, co můžu s jistotou potvrdit je, že Shell je jeden z levnějších olejů 3
22:28:36
06.05.2023
Jarda/felda
-> růža 06.05.23 22:22:26: otázkou je nakolik jsou ty oleje shodný s tim co je v originál obalech 4 každopádně při ceně 230,- za litr ho klidně vyměnim za 60 tisíc znova 3
22:22:26
06.05.2023
růža
-> Jarda/felda: Shell je výhradní dodavatel olejů pro koncern VW (teda pro Škodovku určitě. U ostatních bych nerad lhal), takže bych se případné zmíňce na přebalu nedivil.

Stejně jako např. Petronas se na etiketách chlubí znakem Mercedesu.
22:03:01
06.05.2023
Jarda/felda
21:16:43
03.05.2023
Jarda/felda
Když se tu řešil ten olej v převodovce tak jsem si ek že po 60 tisících už asi bude mít dost a objednal shell spirax 75w90 1 ještě že ty podélný 6q by neměli být tak náchylný na olej 3
12:46:38
23.04.2023
David29
-> Jirik_Tuňák1983: Ty jo, to je fakt hezký.

Ale u nás asi nereálný to postavit na papíry, že?
21:57:49
22.04.2023
Jirik_Tuňák1983
19:10:33
20.04.2023
Nwkt
-> SO545: V jakým autě? Kapacitní volant by s tím mohl mít problém, ale klasický stačí občas zavrtět. Jinak limit km/h pro deaktivaci jde snížit a stejně tak jde prodloužit i doba jízdy bez rukou až na cca 60s
21:12:30
19.04.2023
SO545
-> StepaNoFUN 16.04.23 22:08:27: brat to ma aktivovane vo svojom aute...dnes som ho bral do servisu a celkom to fungovalo ...hlavne rano ked som este v hladine oddychu.

Akurat smola ze sa to deaktivuje pod 60km/h.....v kasdej dedine som spozornel.8



Akurat to drzanie jednou rukou berie ako nevenovanie sa jazde....tiez som rad ze to nemam vo svojej starej plecke. Demencia pride neskor.
upraveno 1x, naposled 20.04.2023 19:09:21
20:10:18
17.04.2023
Nwkt
-> StepaNoFUN: Update SW kamery. Pořád se to vyvíjí
22:08:27
16.04.2023
StepaNoFUN
-> Nwkt 16.04.23 18:56:26: ty dodelavas neco, co ja (mimo dalnici) zasadne vypinam... Jako dneska na 600 km, z cehoz bylo asi 500km dalnice dobry. Ale na okreskach nepouzitelny. Chyta se to i spar v asfaltu, kde to tlaci mimo silnici a katovani skarp je pak sprosty slovo.
21:59:30
16.04.2023
Nwkt
20:27:25
16.04.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Vyssi level by bylo domontovat si stopstart 3
20:19:36
16.04.2023
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu 16.04.23 18:59:17: Nejen ze aktivoval, ale jeste si na to dokupoval veci. To je pacient, co? 1
19:04:22
16.04.2023
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Nwkt: Dobře ty... 4
18:59:45
16.04.2023
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ano
18:59:17
16.04.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Nerikej, ze sis tu sracku dobrovolne aktivoval na aute, kde to z vyroby nebylo 3
18:56:26
16.04.2023
Nwkt
Tak uvidíme jak to bude na tý 15ti letý plečce běhat 3
zvětšit VW Passat - obrázek od Nwkt vložen 16.04.2023 18:56:26
00:03:02
13.03.2023
saskyn2
-> Syny: 3 3
23:45:09
12.03.2023
Syny
-> saskyn2: No to je otazka, protoze to auto zase nevi, ze uplnej kokot nejsem a treba za dalsich 20 km uz pojedu pul hodiny po dalnici a bude se moct vyregenerovat do aleluja 3 Takze mi bude celej den srat zahrivanim se na regeneraci, budu po meste jezdit s 1100 otackama na volnobehu a budu tu pripravu prerusovat, aby to bylo stejne k prdu. Jako asi dobry, ale mela by tedy v menu byt nekde volba "jsem kokot a regeneruj za kazdou cenu" vs "nejsem kokot a regeneruj az to bude ohraty a ready" 3
upraveno 2x, naposled 13.03.2023 00:13:50
23:35:44
12.03.2023
saskyn2
-> Syny: No tak to auto vidí že si kokot a jezdíš jen krátký trasy a snaží se rychleji zahřát, aby mohla regenerace proběhnout, tohle je podle mě právě dobře ne?
23:24:24
12.03.2023
Syny
-> saskyn2 12.03.23 22:14:10: Takze kdyz podminky nekde po meste nenastanou, tak jezdis furt se zvedlym volnobehem a hukotem v kabine? Tak to potes prdel. Moje auto (co mam za ty roky vypozorovany) zvedne volnobeh az ve chvili, kdy podminky ma a zahaji regeneraci. Zadnej vetracek jsem po chcipnuti nikdy neslysel. Ale je pravda, ze jsem pomalu vedel o kazde regeneraci co probehla a neprerusoval je, az posledni dobou o nich vubec nevim. Uz dobrych 6000km. Tak jen doufam, ze uz to neregeneruje jen nejak kratce a sporadicky a v brzke dobe me neceka oranzova kontrolka.
upraveno 4x, naposled 12.03.2023 23:26:38
22:45:39
12.03.2023
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Tak to vypaluje "samo" kde co, na to stačí odpovídající EGT, jen tady už s tím asi ta jednotka konečně umí i počítat... dej tomu 10 let a možná se naučí i tu raketovou vědu.



-> vhml 12.03.23 22:24:01: myslím, že to napadlo kde koho. Ale nejspíš to nestihlo probublat korporacema... Ostatně automobilky se 20 let úpěnlivě před uživatelem snaží zatajit, že něco jako regenerace existuje.
22:36:14
12.03.2023
m8rinek
-> Milan 136: jojo, přesně



-> dragon_cb_cz: při 160kmph tohle umí celkem pěkně to DPF vypalovat samo. Ale jak říkáš, ta jednotka nemusí být raketový inženýr, na to aby si tohle uměla rozhodnout...



-> vhml: tak to bych nikam nedojel. To origo zařízení co tam je je tragedie sama o sobě. Mmch to je další věc co mě sere, mam digitální budíky, který umí navi zobrazit (umí si to efektně zmenšit budíky a ukáže ti to mapu). Jenže Waze nebo Googlemaps si tam nespustíš, jen origo srágoru...
22:24:01
12.03.2023
vhml
-> m8rinek 12.03.23 21:48:46: používáš navigaci? Nebo to ještě pořád nikoho nenapadlo to naprogramovat, aby to umělo trochu přemejšlet na základě trasy z navigace?
22:14:10
12.03.2023
saskyn2
-> Syny 12.03.23 21:40:46: to je teprve fáze zahřívání, to sice spustí, ale v realu to začne vypalovat a klesat zanesení až má podmínky.
21:59:52
12.03.2023
dragon_cb_cz
-> m8rinek: S železnou pravidelností se mi stávalo, že základní podmínka (zaplnění nad 80%) splněná, jedu 200 km po dálnici a nic... sjedu z dálnice, procukávám městem a jeb ho... Jako ta jednotka nemusí být geniální aby pochopila, že když je tempomat na 160km/h, že jsou podmínky ideální....
21:57:05
12.03.2023
Milan 136
-> m8rinek 12.03.23 21:48:46: To je neduh už od dob PD. V neděli ujedu 150 km a nic. Druhý den jedu po městě do práce a co myslíš? Regenerace. Přerušovat ji nechci, protože několikrát přerušená a spuštěná zbytečně ředí olej naftou. Tak se holt projedu1
21:48:46
12.03.2023
m8rinek
-> Syny: jo, přesně to je to co mě sere. Já používám auto na delší vzdálenosti a tak si to regeneruje vcelku spokojeně. Ale jinak má auto k dispozici manželka. Po městě to regeneruje každou chvíli, regeneraci přerušíš, ráno sedneš do auta, dojedeš do školky, vypneš sotva zahřátý auto a ventilátory, skočíš do toho, dojedeš k lidlu a ventilátory, zase do toho skočíš, dojedeš domu a znovu. Neskončí to dokud regeneraci nedokončíš. Pak to nemá mít vytřískanou baterku vzhledem k inteligentnímu dobíjení, nedejbože start stopu.... Eventuálně najedu 1500km a přijedu domů s 90% zaplněním, to miluju.



Jako kua proč ten system trochu nemyslí? Regeneraci spouští až při 100%. Vždyť posbírat info o tom, že auto jede např. víc jak 5min ustálenou vyšší rychlostí, mám vše ohřáté a zaplnění třeba víc než 80% tak proč nespustím regeneraci, která nebude vynucovat úplné dokončení. Tj zregeneruješ za ideálních podmínek a pokud regeneraci nedokončíš tak na ní nemusíš mít požadavek po dalším startu.
21:40:46
12.03.2023
Syny
-> m8rinek: No tohle mě překvapilo teď v sobotu. Byl jsem se podívat na jednu O3FL a hned po nastartování otáčky 1100/min. Tak jsem myslel, že to je jen chvilku po studeném startu zvedlej volnoběh, ale i po několika km (ve městě) stále 1100 a dunělo to dovnitř jako kráva. Po dokončení jízdy teplota oleje as 65°C a volnoběh furt 1100. Musel jsem to už chcípnout a po chcípnutí ještě asi 5 min někde běžel nějaký ventilátor (nevím jestli na chladiči nebo jinde). Pravděpodobně to byl pokus o regeneraci, jelikož pokud to při prodeji vždy najede jen pár km na nějaké zkušební jízdě, tak DPF bude mít asi velkou radost - nicméně mi překvapilo, že jí to spustilo víceméně hned po nastartování auta se studenou vodou i olejem. To moje Euro 5 nedělá (nebo se mi to ještě nikdy nestalo) a regenerace se zapla až když byl motor alespoň trochu ohřátej.
upraveno 4x, naposled 12.03.2023 21:42:29
21:25:30
12.03.2023
m8rinek
-> Syny: Celkem jsem, sleduju to už delší čas a když tomu solíš tak uděláš třeba -150mg/km takže se to nezanáší a pokryje to pomalejší jízdu. Při regeneraci tuším spaluješ kolem -600mg/km. Nicméně nejvíc jezdím dálky s vlekem, kde zregeneruji po +/-350km.



Jinak požadavek na regeneraci je ve 100% a zregeneruje na 25% kdy reg skončí za nějakých 15min. Pokud jsi ve městě a reg přerušíš tak při dalším startu hned chce regenerovat i když nemá podmínky. Uměl bych si představit ten soft výrazně chytřejší.
zvětšit VW Passat - obrázek od m8rinek vložen 12.03.2023 21:25:30
upraveno 2x, naposled 12.03.2023 21:30:26
21:12:31
12.03.2023
Syny
-> m8rinek: Seš si jistej těma 800km? Mám za to, že Euro 6 už takhle dlouhé intervaly nemá a jednotka vyvolá regenaraci dřív.
Extreme Tyres