VW Passat

prohledat
1983 příspěvků (zobrazeno 351 až 400) od 08.04.2014 do 26.03.2024, založil/a Syny
řadit dle data
16:22:32
21.07.2022
Syny
-> saskyn2: Heled me to syceni dela auto skoro normalne - i kdyz je klima cerstve po naplneni. Ale ne po vypnuti, ale treba nekdy na volnobehu nebo naopak po zapnuti. Dela to celou dobu co auto mam a nepravidelne. Nejakej drobnej unik chladiva tam asi nekde bude, protoze za 2 roky je cca 200g pryc, ale nikde nikdo nic neodhalil (ani na tlakovce) a je mi divny, ze to obcas zasycelo i kdyz je klima cerstve naplnena.
upraveno 1x, naposled 21.07.2022 18:55:09
16:01:06
21.07.2022
Jarda/felda
-> saskyn2 21.07.22 15:57:57: po chcípnutí to venku dělalo i po čerstvým naplnění 4 tohle syčelo vevnitř při zapnuté klimě 4 i když je fakt že pamatuju že dřív mrazila, ted jen chladí 1
15:57:57
21.07.2022
saskyn2
-> Jarda/felda: Jo syčení/tekoucí voda ještě chvíli po vypnutí AC- to jsme doma, to je poloprázdná klima4 Jestli budeš mít cestu přes Prahu tak ti jí můžu naplnit, takhle lidem z virtu to dělám za litřík(r134a)
upraveno 1x, naposled 21.07.2022 15:59:09
15:56:20
21.07.2022
Jarda/felda
-> Syny 21.07.22 14:36:24: ta se spíná až podle teploty 4
15:55:49
21.07.2022
Jarda/felda
-> saskyn2 21.07.22 14:49:29: hučí to vevnitř 4 zvuk je to jako když v trubce teče voda
14:49:29
21.07.2022
saskyn2
-> Jarda/felda 21.07.22 13:36:43: A hučí výparník, nebo venku u motoru? Ty máš nějakýho veterána ne? Tam je ještě spojka, tak může hučet např ložisko kompresoru. Pokud vevnitř tak nedostatek chladiva je spíš takový syčení. Tyhle starý auta nemaj ani expanzní ventil, je tam místo toho tryska
14:36:24
21.07.2022
Syny
-> Jarda/felda: Sahary? :)
13:36:43
21.07.2022
Jarda/felda
Nevíte co by mohlo způsobovat "hučení" klimy ? Málo chladiva ? ale pořád chladí slušně
00:20:27
20.07.2022
saskyn2
-> Milan 136: tak strašná je hlavně ta cena. Teda když to člověk dělá pořádně, tj s přestavovačema, a ideálně i dvouhmotou když už je to venku3
-> růža 19.07.22 23:51:28: No je většinou zakarbonováno, většinou to lidi zjistěj když to dají na brzdu, mívá to třeba o 20-40k mín než má mít.
upraveno 1x, naposled 20.07.2022 00:23:34
23:58:12
19.07.2022
Milan 136
-> Syny 19.07.22 23:36:28: Není to tak strašný.
Vedle na VW/Audi dílně jsou vydané agregáty snad denně 1
Asi pořád lepší, než u nějakého Saabu, jak tu psal kdysi Vítek. Že se snad musí sundat hlava? Abych teda nekecal?
23:51:28
19.07.2022
růža
-> Syny: Samozřemě rozvody udělaný nejsou. S tím jsem to kupoval. Na druhou stranu, pořizovací cena byla pořád zhruba o cenu rozvodů (i s prací) menší, než se tyhle auta nyní prodávají. Respektive spíš nabízejí 3.

-> saskyn2 19.07.22 23:34:45: -> saskyn2 12.05.22 11:45:50: Amen. A je nějaká možnost, jak odhalit, že už to některé koně vzdali? Páč to jede neskutečně, ale nevím, jak to má jet. Nikdy jsem nic tak silného neřídil.
23:36:28
19.07.2022
Syny
-> růža: Co rozvody? Jestli si dobre pamatuju debatu driv, tak je to skoro na provaz, kdyz na ne dojde, coz?
23:34:45
19.07.2022
saskyn2
Nafty v těch CC jsou top motory. Jsou to všechno už CR, prakticky nesmrtelný, občas nějaký egr, nebo regulace turba, nebo čidlo na dpf, vše opravený v řádu tisícovek. Nejhorší závada jsou piliny v railu, ale to se stane fakt vyjmečně u jednoho z tisíce-zdravíme nwkt3
Ta 3.6fsi je celkem spolehlivá, možná trochu častěji odchází dsg, protože je konstrukčně stejná se slabšími motory, ale jednoznačně nejhorší jsou na tom rozvody, ty jsou půlka ceny auta a bohužel spousta lidí to raději prodá nějakýmu jantarovi když to zjistí. Jinak to bývají fajn vybavený auta. Určitě to nejede špatně, ale žádná pecka to taky není- je to prostě atmosféra, navíc jak to má víc najeto tak ty koně dost vymírají, navíc ještě něco požere dsg a haldex. Ale proti B5 je to samozřejmě jinej svět, asi jako sednout z feldy do B54
23:13:08
19.07.2022
růža
-> StepaNoFUN 19.07.22 22:56:53: Já vlastně nevím, jestli na tom má být něco blbě. Jen vím, že je to 13 let staré auto, co bude mít za 500 km najeto 300 tisíc a je v něm moc všeho (válců, elektroniky, hřídelí, kloubů... 3) To mi k sebevražedným myšlenkám úplně stačí.
23:08:26
19.07.2022
Jirik_Tuňák1983
-> růža 19.07.22 22:17:28: No, ještě to mohlo bejt TTčko. 3
23:08:25
19.07.2022
růža
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Je to bensín, ale motor, o kterém dodnes nevím, co si myslet (3.6 FSI).
23:00:26
19.07.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
Jesi je to bensin, tak ok, jesi deasel, tak příroda s tebou 3
22:56:53
19.07.2022
StepaNoFUN
-> Syny: vysvetlete nam neznalejm, co je na tom uplne blbe.
22:55:22
19.07.2022
růža
-> Syny: Děkuji 1 Starou B5 jsem si nechal v záloze, ať mám aspoň čím jezdit, až dojde na nejhorší 3
22:46:13
19.07.2022
Syny
-> růža: Gratuluju k sebevrazde 3
22:17:28
19.07.2022
růža
Tak se to stalo pravdou. "Nový" dívkolap je doma. Sice se v noci budím orošen, co za blázna jsem, že si v této nejisté době kupuju takovou kraksnu. Na druhou stranu, jízda tím autem vykouzlí nejednou rohlík na ksichtě.

Samozřejmě to má hromadu různých systémů, prvků, fičurin, které znám jen z vyprávění, takže trávím hodiny v autě a studuji. Mimochodem, nevíte, kde sehnat originální český návod? 3
zvětšit VW Passat - obrázek od růža vložen 19.07.2022 22:17:28
upraveno 1x, naposled 19.07.2022 22:18:57
16:58:49
24.05.2022
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 24.05.22 15:54:52: Tak dole formuluješ větu, jako by to byl stejnej motor. 1 Kdo má v té změti nepovedených motorů tu jednu náhodu hledat. 3
15:54:52
24.05.2022
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: úplně všechno3 je to jinej motor
15:42:37
24.05.2022
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 24.05.22 15:28:22: A co je tam jinak?
15:28:22
24.05.2022
saskyn2
Kdyžtak vím o novým motoru3 To Biturbo v Tčku je strašný zlo, loupe se povrch z egr ventilu a jak to nasaje tak to vydře válce. Přitom biturbo v passatu a kodiaku je povedenej motor.
12:36:32
24.05.2022
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 24.05.22 11:53:00: Tak podle mého je ten mulťák a kravalera o trochu něco jiného.
11:53:00
24.05.2022
palinator
-> Jarda/felda:
Já myslel spíš výbavu nebo jestli to je úplně jiný auto (Caravelle, Mulťák)... Prý je to vevnitř úplně něco jiného než ten žebřiňák.
11:15:26
24.05.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda/felda 24.05.22 11:06:54: Soused zrovna pětku s černejma světlama koupil, tak jsem zvědaf, jak dlouho to bude jezdit.
Má tam i nějakou tu markýzu od Thule.

Prý tam dělal nějakej bordel EGR, co prý bylo schopno ještě s dalšími problémy popravit motor.
upraveno 1x, naposled 24.05.2022 11:16:13
11:06:54
24.05.2022
Jarda/felda
-> palinator 24.05.22 09:25:47: bitdi, tam se tušim loupal nikasil v bloku 8
-> Jirik_Tuňák1983 24.05.22 09:19:00: ono by možná bylo lepší vzít nějaký nižší výkon (dá se řešit) ale zase to bude mít krátkou převodovku 8
10:04:06
24.05.2022
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 24.05.22 09:25:47: Největší prdel je, že to má parkováky všude, eletrickí dvéře, kožku, ale vpředu heligony. 9
6.1 by byla lepší, ale za tu dáš ještě moc drachem. Jinak je to konec 2014.

Jinak když to vidím, tak ten krajzler je snad i menší riziko.
upraveno 1x, naposled 24.05.2022 10:23:26
09:25:47
24.05.2022
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Hele a co konkrétně za 5.1 to je? Já mám tu čest výjimečně v T6 devítimístný klasice a je to nehoráznej trakař.. Všechno v tom duní, rachotí, ta nejslabší motorizace v tom nijak neoplývá dynamikou ani spotřebou.
Ale je to zvenku přestavěný na nějakou dražší verzi a v bílé barvě se zatmavenejma oknama to vypadá vyloženě sympaticky. Zevnitř taky ok, dokud se s tim ale nerozjedeš. 3
09:21:32
24.05.2022
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 24.05.22 09:19:00: to nebude náhoda, že byl pěknej a za dobře 3
09:19:00
24.05.2022
Jirik_Tuňák1983
Naskytla se mi koupě pěkného 5.1, ale po pročtení Transporter clubu jsem se docela zhrozil. Ten uvedený kus byl zrovna CFCA. Jak jsou na tom ostatní motorizace? Je tam vůbec něco, co není vyloženě průser?
12:36:21
20.05.2022
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 20.05.22 11:09:24: To asi ano. To mi zrovna připomíná, že jak jsem vedle v tématu četl zadní světla za 12 000,-, tak jsem rád, že jsem se toho zbavil. 3
11:09:24
20.05.2022
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: mít to na 742 tak je to nejpevnější věc na celém autě a až někde daleko za tím je agregát3
10:33:38
20.05.2022
Jirik_Tuňák1983
Ale berte to tak, že mít to někdo na 742, tak se oběsí na klínovém řemeni. 3
09:19:50
20.05.2022
palinator
-> saskyn2:
Já vim že se z toho nic nesype, jen jsem to pro Jiříka přehnal ad absurdum, tak, jak to má rád. 3
09:16:28
20.05.2022
U-Geen
-> saskyn2: v japonskejch a asijskejch autech co mam je to stejny, nijak mi to zily netrha :)
09:15:01
20.05.2022
saskyn2
-> palinator: Ale ono se z toho nic nesype, je to prostě surový neošetřený železo který chytlo lišku někde když jim na to zapršelo. Mívá to hodně aut, a vůbec, ale vůbec ničemu to nevadí, nic se z toho nesype ani když na to člověk sáhne a přejede rukou a nemá to na nic žádný vliv.
08:43:43
20.05.2022
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 19.05.22 08:12:30:
Tak upřímně budu mnohem raději, když se z tohohle bude sypat rez, než když budu za 4 roky prskat COčkem nový prahy. 3
09:45:40
19.05.2022
Jirik_Tuňák1983
Jinak jsem po návštěvě Porsche zjistil, že nutně potřebuji Multivan 6.1. Tak můžete začít dělat sbírku. 3
09:44:48
19.05.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Tom Troll 19.05.22 09:23:20: Já se nevšiml, to se všiml Syny. 3 Já se jen tradičně přisral. 3
09:23:20
19.05.2022
Tom Troll
-> Jirik_Tuňák1983: Tenhle díl uvidí za životnost auta jednou, dvakrát mechanik když musí zrovna dělat (vzhledem k miliónům vyrobených aut velmi vzácný) úkon pod palubkou, a jinak to nikdo neuvidí. Bejvà to půl cm tlustej plech ze kterýho jsou ty rozpěry, kterej ti neschnije do strukturálního poškození ani za deset let v moři, tj. nějaká liška tomu vůbec nic neudělá, a má to takhle fakticky každý auto za posledních dvacet let, a je jedno odkaď je. Má to tak bejt.
To že jsi si toho všiml teď jenom potvrzuje úzkoprofilovitost této problematiky. 40
Všechny O1 Mají za palubkou luxusně hnědou trochu tlustší lešenovou trubku od torpéda k druhýmu.
08:12:30
19.05.2022
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 19.05.22 00:29:10: To nic nemění na tom, že by to bejt úplně jako nemělo. Není to náprava. 1
00:29:10
19.05.2022
saskyn2
-> Syny: Povrchovka no. Podle mě je to jak jim to zmoklo někde v Emdenu. U B6 byly profilovaný hliníkový, tady se už trochu šetří no. Na druhou stranu je to úplně jedno, na nic to nemá vliv a ani to není pohledová část aby to někoho mohlo urážet3
00:23:47
19.05.2022
Syny
-> saskyn2 18.05.22 23:48:29: To jsou ty plechy pod palubkou shnily nebo jen fotka klame? 9
23:48:29
18.05.2022
saskyn2
-> Robert 106: tady mám fotku jak to tam vypadá, pro představu.
zvětšit VW Passat - obrázek od saskyn2 vložen 18.05.2022 23:48:29
23:46:31
18.05.2022
saskyn2
-> Syny: Hele pístky úplně v pohodě, šly krásně zatlačit.
-> Milan 136: Jo to už jsem taky párkrát viděl3 Ale většinou na vránách nad hrobem, tohle je B8 z roku 2018.
-> Robert 106: Hele to nevím, může tam být něco zapadlého za palubkou, nebo tam kolikrát v tom místě bývají dobastlený různý sherlogy, nebo prostě nějaký uvolněný plast. Dostat se na to čidlo zespod rozumně nedá, jednak je ta palubka v tom místě dutá-je tam rozvod vzduchu, (takže čidlo slunečního svitu, kus kabelu a gumová průchodka), druhak je tam jen malinká škvírka mezi plastem ofuku na okno a druhým plastem s klapkou co rozděluje vzduch do středových ofuků a pod tou mezerou je už zase železná kostra výztuhy palubky. Kdyby ti to nějak pomohlo tak to čidlo slunečního svitu se dá vydloubnout z vrchu ven, ale jen to čidlo, dál se stejně nedostaneš. Jedině sundat celou palubku, není to nic složitého, jen je oser že musí ven tunel s loketkou, ale časově to není náročné, já ji tady měl venku cca za 30 minut.
20:57:49
18.05.2022
Robert 106
-> saskyn2: Jak na to koukám, tak to bys mi mohl poradit co mi tak strašně v B7 drnčí v palubní desce v oblasti čidla na světlo a kudy se tam dostat.
Už jsem to zkoušel od volantu, při vyndaném tachometru a rádiem vždy to je slepé a nikm se nedostanu.
upraveno 1x, naposled 18.05.2022 20:58:13
Extreme Tyres