skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Passat
11:27:13
11.10.2020
11.10.2020
Nwkt
-> Kuladmin: Občas mají problém s dlouhýma studenýma startama, řeší se to výměnou VVT
11:26:47
11.10.2020
11.10.2020
Nwkt
-> Jarda/felda: Myslím že sis odpověděl
20:38:12
09.10.2020
09.10.2020
suri
-> saskyn2: miznúca chladiaca a problémy že to netopí nemáte?
20:33:39
09.10.2020
09.10.2020
Jarda/felda
může odeít podavačka u PD po cca půl roce ? sice jsem nekoupil originál ale i tak se mi to zdá málo
20:22:53
09.10.2020
09.10.2020
saskyn2
-> Kuladmin: Jedině biturbo, kdo v tom jel tak pochopí
Hele žádný extra problémy to nemá, snad akorát často vržou silentbloky na přední nápravě. Záleží jak moc je závodník, ta 110kw verze většinou nemá močovinu, 140kw a 176kw ano. Někdy jsem řešil nějaký vadný termostat, el. clonku na pumpě, vyteklý tlumič, chcíplej zámek, shořelý čidlo g450 i s konektorem a podobný drobnosti. Na tý 176kw jde celkem rychle do prdele dvouhmota(cca kolem 200-220tkm). Motory jsou v podstatě stejný se škodovkou.
Hele žádný extra problémy to nemá, snad akorát často vržou silentbloky na přední nápravě. Záleží jak moc je závodník, ta 110kw verze většinou nemá močovinu, 140kw a 176kw ano. Někdy jsem řešil nějaký vadný termostat, el. clonku na pumpě, vyteklý tlumič, chcíplej zámek, shořelý čidlo g450 i s konektorem a podobný drobnosti. Na tý 176kw jde celkem rychle do prdele dvouhmota(cca kolem 200-220tkm). Motory jsou v podstatě stejný se škodovkou.
20:18:09
09.10.2020
09.10.2020
Jirik_Tuňák1983
Zase se bude někdo koupat.
20:04:33
09.10.2020
09.10.2020
Kuladmin
Zeptam se poraďte na co si dát pozor při koupy passata rv 2016-17 nafta. Jaký motor atd. atd.
Prostě největší špeky u tohodle modelu z tehle let. Sestra chtěj něco pořídit z důvodu cca 60km cesty do práce. Díky za info.
Prostě největší špeky u tohodle modelu z tehle let. Sestra chtěj něco pořídit z důvodu cca 60km cesty do práce. Díky za info.
21:06:30
18.08.2020
18.08.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 18.08.20 20:28:01: Držím palcáty.
20:28:01
18.08.2020
18.08.2020
Nwkt
-> Milan 136: Dle Etky ne, ale prý je normálně zaměňujou a jediný podle čeho rozlišujou jsou ty díry na šrouby
-> Jirik_Tuňák1983: Ano budu, resp. se sousedem v jeho dílně
-> Jirik_Tuňák1983: Ano budu, resp. se sousedem v jeho dílně
19:42:21
18.08.2020
18.08.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt: Opravuješ sám?
19:35:23
18.08.2020
18.08.2020
Milan 136
-> Nwkt: Vůbec netuším. Dával jsem při výměně jen to co tam patří.
Dle etky nejsou záměnné?
Dle etky nejsou záměnné?
19:18:17
18.08.2020
18.08.2020
Nwkt
-> suri: -> Milan 136: Asi dotaz na vás dva, vyznáte se v CR čerpadlech, je možný dát tyhle dvě místo čerpadla bez indexu z první generace? Jedno je druhou generaci CFxx a druhý je Golf, liší se v dírách na šrouby ze zadní strany
22:13:56
01.08.2020
01.08.2020
suri
-> saskyn2: tam bolo blokovanie zboku a niekto to prerobil na blokovanie zhora ? inak to veľmi nemá prečo prasknúť ... však núdzovo to odistíš a ideš ...
22:01:21
01.08.2020
01.08.2020
Nwkt
21:38:04
01.08.2020
01.08.2020
StepaNoFUN
-> saskyn2: Tramvaje neznám, takže co že co se tomu stalo?
20:50:25
01.08.2020
01.08.2020
saskyn2
Tak hotovo. Fakt jsem tam navrtal dirku to samé do horního kusu plastu našrouboval samořez bez hlavy a cajk. Rovnou jsem dal neosahanou řadičku. Sice je to prasárna ale kupodivu funguje
20:06:06
01.08.2020
01.08.2020
saskyn2
Aspoň teda že to jelo. Ale poslední co potřebuju je řešit svoje auto. Navíc tohle je rozebrat půl lakatoše. Nebo se na to vyseru vyvrtam tam dirku samořez a čau.
20:01:57
01.08.2020
01.08.2020
saskyn2
Jsou to mrdky starý vyjebaný všechno. Takhle jsem dojel z Jizerek. Tvl to snad rozeberu na díly, jak nwkt
10:27:53
29.07.2020
29.07.2020
suri
-> Syny: to sú presne tie prípady odvdušnenia kedy to dostane poriadne napiču ... dám cez ODIS odvetranie a štartujem na šupu
09:34:08
29.07.2020
29.07.2020
dragon_cb_cz
-> Milan 136: -> saskyn2: Díky.
23:56:45
28.07.2020
28.07.2020
Luky
-> havlik:
Poloosy snad vyndavat nebudou
Poloosy snad vyndavat nebudou
23:04:42
28.07.2020
28.07.2020
saskyn2
-> Syny: Krev jedině když se jebneš při vyškubávání vstřiku, jinak všude poteče jen nafta
23:00:47
28.07.2020
28.07.2020
Syny
-> havlik: -> darklord: Z ciziho krev prece netece, ne
22:55:50
28.07.2020
28.07.2020
saskyn2
Něco od Bubáků(všimněte si velkého B) z Václaváku a bude to za den hotový
22:46:42
28.07.2020
28.07.2020
darklord
-> Syny 28.07.20 22:25:15: a bude druhy legendarny pribeh z opravy?
22:46:02
28.07.2020
28.07.2020
havlik
-> Syny: Hlavně mu nikde neopravuj závit
22:25:15
28.07.2020
28.07.2020
Syny
-> Nwkt 28.07.20 22:02:45: Sezen dily a pivo a za vikend to mame
22:20:09
28.07.2020
28.07.2020
saskyn2
-> Nwkt: To máš hezký, byla by ho škoda. Ale fakt že bys pak konečně místo poloauta mohl koupit plnohodnotný model(čti kombi)
22:02:45
28.07.2020
28.07.2020
Nwkt
-> Milan 136 28.07.20 18:46:05: Opravit nebo rozprodat do hutí, ale spíš to první
21:13:34
28.07.2020
28.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Filtry u průmyslovejch motorů jsem vždycky odvzdušňoval, ať už mechanickou podávací pumpičkou (John Deere u slabších motorů používá podobné čerpadlo jako je u škodovky :-D) nebo elektrickým čerpadlem. Hlavně když objem obou filtrů byl třeba 2 litry :-D Některý kolegové na to srali a nikdy se jim čerpadlo nekouslo, ani neodešlo. Když už byl s CR čerpadlem problém, tak to bylo vždy vodou v palivu, nečistotama (nekvalitní náhrady palivových filtrů), nekvalitní palivo (chemicky vázaná voda atd.).
Jednou jsme měnili čerpadlo, který mělo najeto asi jen 70 motohodin (za rok a půl). Zadřel se pístek v hlavě a vačka CR čerpadla tu hlavu normálně rozlomila. Tak jsme to poslali celý na expertýzu a problém byl taky v palivu... (stroj v půjčovně nářadí - velkej kompresor.
Prostě buď v klidu. Už se stalo a nezměníš to... Hlavní je, používat kvalitní filtry, čepovat kvalitní naftu a bude to snad OK (dle toho, jak se k tomu choval předchozí majitel).
Jednou jsme měnili čerpadlo, který mělo najeto asi jen 70 motohodin (za rok a půl). Zadřel se pístek v hlavě a vačka CR čerpadla tu hlavu normálně rozlomila. Tak jsme to poslali celý na expertýzu a problém byl taky v palivu... (stroj v půjčovně nářadí - velkej kompresor.
Prostě buď v klidu. Už se stalo a nezměníš to... Hlavní je, používat kvalitní filtry, čepovat kvalitní naftu a bude to snad OK (dle toho, jak se k tomu choval předchozí majitel).
21:05:06
28.07.2020
28.07.2020
Syny
-> saskyn2: To se mi povedlo, kdyz jsem palivak menil poprve. Sice jsem se na to nevyprd a cerpadlo u motoru spustil pres diag., ale asi ne na dost dlouho - po otoceni klickem to tocilo jak divy, ale nechytlo. Tak jsem to cerpadlo spustil znovu, zkusil znovu nastartovat a furt nic. To uz jsem zacal mit bobky. Tak jsem to odvzdusnil jeste asi 3x a pak uz to chytlo normalne. Kdyz jsem to menil podruhy, tak jsem to cerpadlo spustil rovnou asi 5x a chytlo to hned bez vahani. Tak doufam, ze neskoncim jako Tomas...
20:18:43
28.07.2020
28.07.2020
StepaNoFUN
-> saskyn2 28.07.20 20:14:57: Právě že vím, že u PD to jde... S CR jsem zatím (naštěstí) neměl tu čest. Každopádně díky za info. ;-)
20:14:57
28.07.2020
28.07.2020
saskyn2
Hlavně PD má jen jedno čerpadlo v nádrži který jede 3s po zapnutí klíčku, takže tam si s tím není vůbec potřeba lámat hlavu.
20:13:29
28.07.2020
28.07.2020
saskyn2
VCDS to má normálně přes akční členy. U PD to myslím ani diagnostikou většinou nejde, tam to dělám přes klíček. CR přes klíček nejde.
20:05:36
28.07.2020
28.07.2020
Milan 136
-> StepaNoFUN 28.07.20 19:57:10: Ne. A i na PD je položka odvzdušnění
19:57:10
28.07.2020
28.07.2020
StepaNoFUN
-> Milan 136: CR jsme nikdy nedělal... Ale jako u PD třeba 10x zapnout zapalování nefunguje?
19:52:21
28.07.2020
28.07.2020
Milan 136
-> dragon_cb_cz 28.07.20 19:31:06: V origo diagnostice ODIS je přímo funkce odvětrání palivové soustavy /aktivace palivového čerpadla. A třeba na 240 s ho to aktivuje.
19:31:06
28.07.2020
28.07.2020
dragon_cb_cz
-> saskyn2 28.07.20 19:00:58: A na to je nějaký speciální diagnostický postup? Nebo jak vy koncernisti říkáte přes "test akčních členů" nebo jak to je?
19:00:58
28.07.2020
28.07.2020
saskyn2
-> Jarda/felda: Ne jen v nádrži, tady je ještě druhý elektrický u motoru, já vždy protáčím obě dvakrát, pak to chytne hned na drc.
18:46:05
28.07.2020
28.07.2020
Milan 136
-> Nwkt: Co s tím budeš tedy tvořit?
14:51:09
28.07.2020
28.07.2020
Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 28.07.20 12:14:26: vyměnit a pustit si čerpadlo v nádrži na ovzdušnění
12:14:26
28.07.2020
28.07.2020
dragon_cb_cz
-> saskyn2 27.07.20 23:21:47: Jj přesně tak jsem to myslel. Mezi Saabistama tahle teorie jako příčina koluje.
BTW jaký je teda správný postup co se týká té výměny filtru?
BTW jaký je teda správný postup co se týká té výměny filtru?
23:36:46
27.07.2020
27.07.2020
StepaNoFUN
-> saskyn2: do ted jsem predpokladal, ze to udelas...:-D
23:21:47
27.07.2020
27.07.2020
saskyn2
-> Nwkt: Ne ty špony jsou 100% z railu. Ale Vítek myslím myslel teorii že pár šponek z podavačky projde filtrem a ty načnou rail. Někde jsem to už taky slyšel. Pak jsem slyšel že se to načne při výměně filtru kdy to blb co chce ušetřit a mění si filtr doma neodvzdušní diag, ale nechá to točit naprázdno. Jinak až se do toho pustíš tak ti můžu zapůjčit origo stahovák, doufám že ho hooodně dlouho nebudu používat
23:16:04
27.07.2020
27.07.2020
Nwkt
-> saskyn2: To jo, ale kdyby se ty špony dělali v podávacím, tak jich bude daleko víc ve filtru. Tak jsem to myslel. Já to snad otvírat ani nechci, to radši zapálím
23:15:56
27.07.2020
27.07.2020
saskyn2