VW Passat

prohledat
2177 příspěvků (zobrazeno 2051 až 2100) od 08.04.2014 do 11.11.2024, založil/a Syny
řadit dle data
18:25:44
25.04.2014
suri
18:11:49
25.04.2014
Milan 136
-> Kuladmin: ten je v každým tdi...1 i tsi...
17:57:24
25.04.2014
Kuladmin
Sundej hadici - rouru od turba a jestli je plna oleje tak je to jasny.
08:40:57
25.04.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 24.04.14 23:59:48: Co to tam je v pozadí za kulisy? Točíte Ocelové město 2? 3
00:36:14
25.04.2014
dragon_cb_cz
-> Syny: Tak ta O1 byla nejdřív služebák mýho táty, pak jí skoro 5 let likvidovala moje matka a sestry a až teď je moje 4 A má 313 tisíc na hrbu...
00:29:55
25.04.2014
Syny
-> dragon_cb_cz: No pozor, to ale predpokladam nemluvis o sluzebnim aute 4 Kdybych tu Octavii/Passata mel od novty ja, tak verim, ze nebude problem. Ale bohuzel, kdyz podedis sluzebaka co ma 162 tisic, tak to je uz poukazka do pruseru samo o sobe... Ja narocnej nejsem vubec. Sam mam porad Cordobu, ktera za par dni slavi devatenactiny. Bohuzel, tady ale dostanu auto, ktery uz je na pokoraji zhrouceni a mam s nim jet celkem dlouhou streku + bejt s nim 3/4 roku tam...
00:25:59
25.04.2014
dragon_cb_cz
-> Syny: No asi takhle - spotřebně jezdím buď O1 combi 1.9TDI 66kW 4x4 nebo GLSkou... takže mě to zas tak strašný nepřijde 4 Chápu že na cestu do hrdého Albionu je to trochu něco jinýho než na moje crcání okolo komína, ale i v tej O1 jsem v létě zvládnul Norsko celkem bez potíží (s kojencem v autě BTW)... nesmíš bejt moc zmlsanej 4
00:25:30
25.04.2014
palinator
-> Syny:

ty 77 kW maj ale na brzdě v reálu o hodně víc.
00:19:44
25.04.2014
Syny
-> dragon_cb_cz: Tak tohle je podstatne lepsi, pohodlnejsi a vybavenejsi kara, no... Navic todle ma 103kW a 6q, ta Octa (dle Suriho) jen 77kW a ma 5q. A to se mi i ten Pasik zda linej...
zvětšit VW Passat - obrázek od Syny vložen 25.04.2014 00:19:44
upraveno 2x, naposled 25.04.2014 00:22:21
00:18:37
25.04.2014
palinator
-> Syny:

V těhlech herkách turba tak zajímavě povídaj už kolem 120 tkm 3 Ale jinak to nejsou špatný motorizace na poměry PDček.



Co se týče OIII co máme teď v rodině v 1,4 TSI, tak z toho se po startu linou divný zvuky už od novoty, bzučení kvičení. Brrrr
00:12:30
25.04.2014
dragon_cb_cz
-> Syny: Taková pirátská značka a ty se ještě vztekáš 1
00:12:06
25.04.2014
Syny
-> darklord: No stav Passata je asi tak o 2 levly vejs a stejne se posral, takze radsi nebudu premejslet co horzi tejhle kare. Passat uz ma pul veci novejch, todle nic. Pri pridani plynu v tom kvici, ze jsem se nekolikrat ohlid, jestli zamnou nejede sanitka. Tak doufam, ze mi v UK opet neodejde turbo (ac todle nevim jestli je turbem), to uz bych v praci asi vysvetloval docela tezko... Blby je, ze se tam kupovala nova auta pro managery, ale na takovyhle cesty do Anglie + 3/4 roku tam, dostanem prave takovyhle auta co uz manageri nechtej... A to nemluvim o vybave, kterou ma Passat lepsi. No, buh semnou... Na Pasika budu s laskou vzpominat.
upraveno 1x, naposled 25.04.2014 00:13:43
00:02:29
25.04.2014
darklord
-> Syny: voe vochcafka fnafte na hlinach fkombiku!
23:59:48
24.04.2014
Syny
Parada, tak vyfasuju toto... 162 tisic na hrbu, motor zablitej naftou, kvici a piska v tom... To bude jizda ty pico... Doufam, ze to do ty Anglie alespon dojede 8 Asi budu s laskou vzpominat na Passata...
zvětšit VW Passat - obrázek od Syny vložen 24.04.2014 23:59:48
12:59:06
22.04.2014
Viliam
-> Syny 16.04.14 19:39:57: Mne O1 66kw AGR chytala za tepla na 7-8 otočenie štartérom. Prečítal a vypočul som si rady všelijakých odborníkov na nete aj mechanikov, akože nabi baterku, zvýš štartovaciu dávku, vymeň štartér, hoď auto z mosta atd. Išiel som od najlacnejšieho riešenia nabitia baterky - nepomohlo. Kúpil som nové uhlíky (staré boli asi o 1/3 menšie) a puzdrá do štartéra, prebehla výmena a za tepla rovnako ako za studená chytala na brnk. Vyskúšaj, oprava za cenu materiálu - 10€.



E: Až teraz som si prečítal tvoj prvý príspevok, takže moja reakcia je dosť OT. V tom prípade by som volil tú štvrtú možnosť, ktorú mi radili :-)
upraveno 1x, naposled 22.04.2014 13:47:53
12:31:46
22.04.2014
suri
-> Syny 21.04.14 23:17:18: všetky 1,9 okrem 4x4 majú 5Q , 77kw , malú spojku a malé brzdy
23:17:18
21.04.2014
Syny
-> suri: Nejakou dvojkovou Octavii f kombiku, pred faceliftem s TDickem a jen 5ti kvaltem... Co to je ale konkretne za motor nevim. Nejaky 1.9 TDi typuju, ale jak silny a jaky typy se delaly v tej dobe, to netusim.
upraveno 1x, naposled 21.04.2014 23:18:14
08:03:05
18.04.2014
suri
22:57:32
17.04.2014
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Syny: z bláta do louže? 1
20:13:22
17.04.2014
suri
-> Syny 17.04.14 20:01:49: jestli dojedeš :-D
20:01:49
17.04.2014
Syny
Nevim, kdyz jsem to zkousel naposeld, tak to po delsi jizde chytalo.



Ale ono to je asi uz fuk, za 14dni budu mit otocku do CR a odjedu zpatky nejspis s Octavii.
17:07:57
17.04.2014
Nwkt
-> Eidy: Takže může bejt vadný to čidlo no 1
13:25:13
17.04.2014
minno
sranda to tu čítať 6
13:02:46
17.04.2014
Eidy
-> Syny: Baterkou to není. To je jen schovávačka pro servisy. Jak říká vhml, je to mezníma otáčkama pro start. Stačí to poladit přes diagnostiku za pár stováků. Ty otáčky se mění dle teploty motoru, takže studenej je v cajku. Až to nebude chtít naskočit, odpoj čidlo teploty. ECU si bude myslet, že je studeno a mělo by to chytit. Teda pokud je tam jedno čidlo.
23:21:28
16.04.2014
saskyn2
-> Syny: Hele na tom videu co si sem dával ti to motá dobře, kdyby byla špatná baterie tak by hlavně pohasínal maxidot, světla to tuším vypíná při startování normálně, já bych v tomhle problém fakt nehledal. Tyhle závady který se projevují občas jsou nejhorší.
22:34:52
16.04.2014
dragon_cb_cz
-> Syny: Pokud byla baterka uz slabsi, tak jsi proste nedosahnul tech kritickejch otacek... Poradne ji dobij a uvidis.
21:28:35
16.04.2014
Syny
No jo, ale ja to treba nenastartoval vubec po 10 minut. Jako jesti je to fakt jen vybitou baterii, tak to mi poser co to je za kram teda... Ale jako slysitelne tam problem nebyl, starter tocil jako o zivot a nechytlo to. Ted ale po jizde na letiste to chytlo pokazdy co jsem to zkousel... To je fakt zahada...
21:20:04
16.04.2014
Jarda/felda
-> Syny 16.04.14 19:39:57: je to možný tdi potřebuje mít švih když startuje 4
21:09:01
16.04.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: Ono nejde ani tak o tu dávku paliva co vím - ta se sice jako "řešení" přidává, ale moc to nepomáhá.



-> Syny: U starých TDI (konkrétně mého AGR) vím, že tenhle problém spočívá v tom, že startér musí nejdřív motor roztočit na určité mezní otáčky, než tam ŘJ pustí palivo. Takže když je baterka už před smrtí nebo startér má vymletý futra, tak to dlouho trvá, než se na ty kritický otáčky dostane. Řeší se to přeprogramováním ŘJ na o něco nižší mez.



Mě to okta dělala taky (teplej motor jsem musel točit několik vteřin), když pak baterka definitivně chcípla a dal jsem novou, tak problém zmizel... Takže delší jízda nebo šup s ní na nabíječku...
21:03:49
16.04.2014
vhml
-> Syny 16.04.14 19:39:57: možný dost, starý TDI taky startujou hůř kvůli opotřebenýmu startéru a menší startovací dávce za tepla. Proto se zvyšuje dávka aby to líp nastartovalo i s horším startérem.
20:21:40
16.04.2014
Nwkt
-> Syny: Jí zkus dobít. Popř. nechat změřit



jsme se asi s někým přetahovali při přesunutí 3
19:57:27
16.04.2014
Syny
Příspěvek smazal moderátor - U-Geen
19:39:57
16.04.2014
Syny
Hele chlapci, potrebuju nazor :) Na nejakym foru jsem si ptecetl, ze stejnej problem se startovanim nekomu delala slaba baterie. Pry taky jen za tepla, kvuli jine preddavce paliva. Ze pry nedokazala roztocit motor tak, aby "pustil naftu". Zdalo se mi to jako total chujovina, ale mozna na tom neco bude, protoze kdyz se mi podelalo turbo, tak jsem asi 5 hodin stravil na varovkach a od te doby to vlastne dela. Cim vic se mi to stavalo, tim vic jsem tocil startwrem a vybijel baterii a tim vic to delalo. Ted jsem dojel ale 140 km na letiste a co to tak zkousim, tak auto startuje normalne zatim... Je pravda, ze pri poslednich pokusech, kdy to blblo uz mi to i zhasinalo vsecky svetla, takze baterie uz ma asi dost. Myslize, ze to fakt muze bejt tim? Ja uz bych se nedivil nicemu jako...
upraveno 1x, naposled 16.04.2014 20:23:39
14:23:07
13.04.2014
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983 13.04.14 13:12:57: Jseš, ale to víme už dávno 47
13:43:04
13.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> dragon_cb_cz: eventuálně na xa klubu v nový i starý poradně je sekce speciálně pro activisty, kde jsou nejčastější problémy řešeny...
13:38:14
13.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> U-Geen: Myslíš ruční brzdu? 3
13:37:23
13.04.2014
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: ono je taky potreba obcas pouzivat tu dlouhou tycku co je na tunelu... :-) je fakt ze jsem se to dlouho po prechodu z TDi ucil.
upraveno 1x, naposled 13.04.2014 13:38:00
13:12:57
13.04.2014
Jirik_Tuňák1983
Souhlas se Saskynem. Jinak co se týká porovnání 1.2 TSI s 1.4 nebo 1.3 atm., tak to zkuste ve dvou lidech v kopečku, autu bez slimáka dojde dříve dech.

Teď jsem dočetl o PSA 3-válci 1.2 e-THP (96 kW) a technicky mě to hodně zaujalo. Takže jsem asi jinej.

http://m.youtube.com/watc h?v=zKsUfQO2iV4
12:58:27
13.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
U té V6 bude hrozně moc záležet na stylu jízdy + druhu provozu. Když jsem měl omegu (taky třílitr) tak jsem tak tak dokázal jezdit s velmi klidnou nohou i pod 10, ale jakýkoli vjezd do města spotřebu vyhnal někam nad 15l. Ano omega je těžší a tahle byla i s automatem, ale ta analogie tam je. S nynější Xantií to nemám takhle vypočítané, ale spotřeba město nebo mimo se liší tak o litr. Ta V6 byla fakt hrozně náchylná na nohu. Po Hradecké v Brně mě předjížděli i kamiony jak jsem jel klidným stylem jízdy 3 Nejvíc mě šokovalo a deprimovalo když se spotřeba při zácpě a couráčkách po městě podezřele blížila 20l/100km. Šla pryč mrška rozežraná.
12:54:09
13.04.2014
dragon_cb_cz
-> Bagrr- máma mele Emu: OK, no pokud bych to začal zase vážně zvažovat, tak bych od tebe vysockoval transfer zkušeností 4
12:00:52
13.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: no když jsem jezdil s 1.8 16v za 10 tak ta v6 by musela jezdit se mnou za nejakejch 18 :-D
11:58:40
13.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> dragon_cb_cz: activa už je podvozek dost prošpikovanej elektrikou... Ono nejlepší by bylo pokecat o tom s hydroGURU PaMem... Ten by ti řekl na co si dat pozor a co by kolik stálo při generálce...
11:57:39
13.04.2014
havlik
-> Bagrr- máma mele Emu: a zbytek s tim bude jezdit tak za 12-15:)
11:55:36
13.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Bukaj: co jsem tak různě vysondoval, v6 jezdí za 9l průměrně :-D což je docela rozumná spotřeba... A pár jedinců s tím umí jezdit za 7.6....
11:41:53
13.04.2014
vhml
Pokud pominu nejlevnější auta, tak atmosferickej benzín patří do aut, ktera maji lidi bavit. U aut na tupej presun nema vyznam mit auto bez turba. Účinnost motoru je vyšší, rozsah použitelných otáček taky, atd...
11:32:40
13.04.2014
saskyn2
Tak zrovna ta 63kw ve fábii peláší docela slušně, a ta 77kw je ještě mnohem lepší, oproti starý 1.4 55kw to je mnohem živější a spotřeba taky lepší. To že to jede zhruba jak ta 1.8 66kw by asi i odpovídalo, zase netvrdím že to jezdí jak atmosferickej třílitr to proboha né3

Suzuki má ty 1.3 docela nabušený, tuším přes 60kw takže to i docela jede, ale nevěřím tomu že stejně jako 63kw v tsi a i spotřeba je jinde.

U nového auta a atmosfery je problém že u malého objemu člověk koupí auto za 1/2 milionu co jede jak felicie, a u velkého objemu to zase žere i děti kolem silnice a to právě řeší ta turbína.



Každej at si koupí co chce, já jen poukázal na to že hlavní problém nabídky atmosferických motorů není v EU, ale v nezájmu potencionálních kupců, ještě pár let z5, někdy kolem roku 2010 se v benzínech prodávalo těch atmosfér mnohem víc, a pokud to takhle půjde dál tak atmosferický benzínák čeká stejný osud jako atmosferické diesely. Prostě kde není kupec není nabídka.
10:47:44
13.04.2014
Syny
-> MATTESS: S TSI 63kW jsem taky jel a je fakt, ze do kopcu to drzelo rychlost docela obstojne - o neco vic, nez moje Cordoba 1,8 66kW, ale mozna to bude tim, ze ta Cordoba uz ma nejaky ty koniky taky po smrti a to TSIcko bylo nemelo ani 10 tkm :) A kroutak bude asi taky jinej, ted nevim kolik to TSI ma.
upraveno 1x, naposled 13.04.2014 10:48:18
10:38:01
13.04.2014
U-Geen
-> MATTESS: no tak nejak :) navic ten projev mi prisel takovej hrubej a tezkopadnej, mozna to bylo jen konkretnim kusem - bylo to teda ve Fobii Monte Carlo
10:33:33
13.04.2014
Syny
-> saskyn2: No nevim, ja osobne bych si klidne auto bez turba teda koupil... Tim spis v dnesni dobe kdy se turbo cpe na maly objemy. Zrovna nedavno jsem v rodine resil jestli u Fordu 1,0 EcoBoost 74kW a nebo 1,25 Duratec 60kW. Tak to vyhral Duratec...
10:32:31
13.04.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Tak napůl - a nemyslím že bude žravější než ta B235 v Saabu 40
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres