
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> Bukaj 16.01.22 00:27:38: Aby to v tom servisu nějakej lempl neudělal hůř, než jsi to udělal provizorně Ty

-> 11mAjA11: Do servisu to bylo objednáno už dřív. To očko jsem tam nalisoval dost blbě - byl tam blbý přístup pro krimpovací kleště a pod nohama mi klouzal led
Navíc ten kabel má zkřehlou izolaci a praská. Říkal jsem sousedovi, že kdyby bylo teplo a sucho, tak si s tím najedu na nájezdy, lehnu pod to, sundám plst pod motorem a natáhnu nový vodič od konektoru, ale v zimě na to kašlu...

Navíc ten kabel má zkřehlou izolaci a praská. Říkal jsem sousedovi, že kdyby bylo teplo a sucho, tak si s tím najedu na nájezdy, lehnu pod to, sundám plst pod motorem a natáhnu nový vodič od konektoru, ale v zimě na to kašlu...
Jebat servis, to nacvakle očko tam dalších 300tis vydrží
, u těch starších věci je problém že vytvrdne na beton izolace na kabelu, popraská a oloupe se..kabely v tom pak oxidují, mívají studenaky a pak to občas žije svým životem.


Tak to byl ten odpojovací ventil na čerpadle - byl u něj uklepaný vodič. Děkuji Surimu zaq přesný popis co, kde a jak a ostatním též
Provizorně nacvaknuté nové očko a příští týden to má jet do servisu, takže si tam s tím snad pohrajou...

Provizorně nacvaknuté nové očko a příští týden to má jet do servisu, takže si tam s tím snad pohrajou...

Dneska dovezen, aut jsem měl za život desítky, ale poprvé doma koncern VW.
Tak snad se osvědčí
Tak snad se osvědčí
-> Bukaj 13.01.22 18:25:34: to je nízkotlaký, stačí mít dost nafty a nevíš o něm 

Relátka tam cvakají (což neznamená, že nemůže být vadné), ale půjdu po těch kabelech. Dneska navečer, až soused přijde z práce. Pak dám vědět :)
-> 11mAjA11:
109 by se chovalo jinak bych řekl...
109 by se chovalo jinak bych řekl...
-> Jarda/felda 13.01.22 17:39:41:
U 1,4 TDI-CR slyšet je a to tak hrozně že máš pocit že se to připravuje na let do vesmíru.
U 1,4 TDI-CR slyšet je a to tak hrozně že máš pocit že se to připravuje na let do vesmíru.

Díky za tipy, zítra na to možná mrknem, pokud bude mít soused čas...

-> Bukaj 13.01.22 16:04:16: Projdi svazky(kostry) nebo konektor jednotky
El.cerpadlo tam není, je to rotačka, ta si sosa sama.
Mohlo umřít relé 109, hodně uhnívají kabely na svorkovnicich motorové elektriky, skus mu dát dychnout spreje na brzdy při startu. Závady na regulaci predvstriku tam nejsou tak to kolo na klice asi by mohlo být OK, ale mohla umřít El.ridici hlava čerpadla..
wiki.ross-tech.com/wiki/. ../004451
wiki.ross-tech.com/wiki/. ../P1538
Mohlo umřít relé 109, hodně uhnívají kabely na svorkovnicich motorové elektriky, skus mu dát dychnout spreje na brzdy při startu. Závady na regulaci predvstriku tam nejsou tak to kolo na klice asi by mohlo být OK, ale mohla umřít El.ridici hlava čerpadla..
wiki.ross-tech.com/wiki/. ../004451
wiki.ross-tech.com/wiki/. ../P1538
-> Jarda/felda 13.01.22 17:39:41: Jak není slyšet? Pokud je to elektrické čerpadlo, tak slyšet určitě bude. Zvláště u takového starého verku...

-> Jarda/felda: Sice to píše "sporadicky", ale když ty závady smáznu, tak se hned objeví zase, tak nevím...

-> Bukaj 13.01.22 16:21:10: technicky jo přes něj se chcípá motor, ale je to sporadická závada 

-> Bukaj 13.01.22 16:04:16: čerpadlo v nádrži to nemá a i kdyby mělo tak u nafty slyšet nejni 

-> Bukaj: To ti ted z fleku neřeknu.
-> MVM: A ten vypínací ventil je to, kvůli čemu to nejede? Ta poslední závada?
-> Bukaj: T4 ma rotační čerpadlo ktery ma svoji sací část. No a na te rozdělovaci hlavě čerpadla je tzv. vypínací ventil.
Dotaz na místní VW guru:
VW Transporter - T4, motor 2,5 dýzl
Tohle auto má podávací palivové čerpadlo elektrické, nebo nechanické?
Sousedovi to kleklo na okruhu (prý při podřazení z 5 na 4 a šlápnutí na plyn auto ztratilo výkon a jelo jen v nízkých otáčkách, ještě dvakrát to po zastavení nastartoval, ale drželo to jen volnoběh a nešlo do otáček, pak už to nešlo nastartovat vůbec)...
V nafťácích se vůbec nevyznám, napadl mne o zub/dva skočený rozvod, ale co jsem to teď byl omrknout, tak po zapnutí zapalování není slyšet čerpadlo v nádrži, tak jestli to má elektrické čerpadlo, tak bych měl tip...
Jinak jsem vytáhl po letech kabel a tohle mi to vypsalo (zajímavé je, že ty sporadické závady nešly vymazat a objevují se znovu) - je něco, na co bych se měl zaměřit, co sledovat v bloku měřených hodnot atd?
Číslo dílu řídícího modulu: 074 906 018 C
Komponent a/nebo - verze: 0000SG 2520
Kódodvání softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 25941
4 Nalezeny chyby:
17569 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72) Preruseni/zkrat na plus
P1161 - 35-10 - - - Sporadicky
18058 - Pohon datove sbernice Chybi odezva sdruzenych pristroju
P1650 - 35-10 - - - Sporadicky
17571 - Snimac teploty paliva (G81) Preruseni/zkrat na plus
P1163 - 35-00 - -
17946 - Ventil odpojeni privodu paliva (N109) Preruseni/zkrat ke kostre
P1538 - 35-10 - - - Sporadicky
VW Transporter - T4, motor 2,5 dýzl
Tohle auto má podávací palivové čerpadlo elektrické, nebo nechanické?
Sousedovi to kleklo na okruhu (prý při podřazení z 5 na 4 a šlápnutí na plyn auto ztratilo výkon a jelo jen v nízkých otáčkách, ještě dvakrát to po zastavení nastartoval, ale drželo to jen volnoběh a nešlo do otáček, pak už to nešlo nastartovat vůbec)...
V nafťácích se vůbec nevyznám, napadl mne o zub/dva skočený rozvod, ale co jsem to teď byl omrknout, tak po zapnutí zapalování není slyšet čerpadlo v nádrži, tak jestli to má elektrické čerpadlo, tak bych měl tip...

Jinak jsem vytáhl po letech kabel a tohle mi to vypsalo (zajímavé je, že ty sporadické závady nešly vymazat a objevují se znovu) - je něco, na co bych se měl zaměřit, co sledovat v bloku měřených hodnot atd?
Číslo dílu řídícího modulu: 074 906 018 C
Komponent a/nebo - verze: 0000SG 2520
Kódodvání softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 25941
4 Nalezeny chyby:
17569 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72) Preruseni/zkrat na plus
P1161 - 35-10 - - - Sporadicky
18058 - Pohon datove sbernice Chybi odezva sdruzenych pristroju
P1650 - 35-10 - - - Sporadicky
17571 - Snimac teploty paliva (G81) Preruseni/zkrat na plus
P1163 - 35-00 - -
17946 - Ventil odpojeni privodu paliva (N109) Preruseni/zkrat ke kostre
P1538 - 35-10 - - - Sporadicky
-> palinator: To je taky forma protestu 
-> Sita 23.12.21 07:26:09: Smysl to určitě dává, na druhou stranu pokud je ovládání uprostřed, tak řidič i spolujezdec můžou používat tu společnou konzoli uprostřed a ušetříš minimálně jeden ovladač... no.... prostě dle vkusu
Zvyknout se dá na oboje.

-> Sita 23.12.21 07:26:09: Smysl to určitě dává, na druhou stranu pokud je ovládání uprostřed, tak řidič i spolujezdec můžou používat tu společnou konzoli uprostřed a ušetříš minimálně jeden ovladač... no.... prostě dle vkusu

-> dragon_cb_cz 22.12.21 23:55:08: Urcite, kazdymu vyhovuje neco jinyho. Ja mam ted ve svym WC taky okna na stredovym, a musim rict, ze je to divny. Nekdo mi chce jeste honem pred odjezdem neco rict, nebo pribrzdim u stojanu s tlacitkem na zavoru, v obou pripadech se automaticky divam na predmet zajmu, ale pak se musim otocit na druhou stranu a vyhledat ovladac... Zadna tragedie, ale nesedi mi to tam... Mozna by na stredu mohl byt centralni panel pro ovladani vsech 4 oken, ale pro svoje dvere to ma bejt vzdy na dverich, uz od dob svihadel to tam kazdej musi intuitivne hledat 

-> dragon_cb_cz:
Podle Ovce nemůžu bejt normovatější.
Podle Ovce nemůžu bejt normovatější.

-> palinator: To bezpochyby, ale ty taky nejsi zrovna definice normy 

-> dragon_cb_cz:
Jenže ty seš divnej.
Jenže ty seš divnej.

-> palinator: Mně teda ovládání oken na středovej konzoli přijde daleko lepší než na dveřích, ale to je asi dle vkusu každého soudruha...
-> palinator: Pro mě je to denní chléb :D
-> Strycek Marty:
Teď si vzpomínám že Vectra to zase měla kolem řadičky.. Asi to bude tím, že s těma starejma keplama už málokdy jedu.
Teď si vzpomínám že Vectra to zase měla kolem řadičky.. Asi to bude tím, že s těma starejma keplama už málokdy jedu.
-> palinator: V létě, když jezdim s BMW E46, tak si vždycky zvyknu, že je ovládání hezky u páky a pak sednu do Peugeotu 406 a první otvírání okýnek je stylem osahání panelu u páky, zabrblání ve stylu "Dozadele, tady je to na dveřích" a fňuknutí, že u tý páky mi to přijde lepší :D Ale já jsem v tomhle asi divnej, mě ergonomicky i víc vyhovuje, že E46 má varovný blinkry taky na středu u ručky a hezky tam při děkování(někdo mě pustí, tak mu zablikám) dosáhnu z loketní opěrky a přitom na to většina lidí nadává a maj to rádi na středovym panelu někde nahoře. Třeba Sierra nebo Golf 3 to maj na to plastu pod volantem (na sloupku řízení nahoře) a to sem byl vždycky jak Saxana, protože sem nevěděl kudy tam tu ruku strčit abych nemusel skrz volant :D
-> palinator: Ale tak zrovna ovládání oken u ruční brzdy mělo spoustu aut (starý BMW, Felda...).
Ale vzpomínám si například, že když jsem jako děcko jel poprvé ve Favoritu (za tmy), tak byl pro mě velký problém vystoupit. Rval jsem za madlo dveří a divil se, proč to nejde. Až pak mi musel někdo ukázat, že italští designeři schovali páku ze strany a ten horní výstupek je jen na dovření dveří
Ale vzpomínám si například, že když jsem jako děcko jel poprvé ve Favoritu (za tmy), tak byl pro mě velký problém vystoupit. Rval jsem za madlo dveří a divil se, proč to nejde. Až pak mi musel někdo ukázat, že italští designeři schovali páku ze strany a ten horní výstupek je jen na dovření dveří

-> Jirik_Tuňák1983:
Vidíš a já mám vždycky opačnej problém. Když přesednu z koncernu (jakožto nejčastějšího vozidla v ČR) do něčeho jinýho, musím jak úplnej dement zkoumat, jestli se stěrače ovládaj nahoru nebo dolů, jestli dálkový jdou od sebe nebo k sobě, jestli jsou světla na knoflík, čudlík nebo na páčku...
Tuhle jsem málem vzteky vyskočil, když jsem měl opravovat ucházející kolo na 206 SW, auto jsem dostal zaparkovaný v podzemních garážích. Nastartuju, povede se mi všecko rozsvítit a rozfungovat, vyjedu k výjezdu z parkoviště a kurvadopíči kde se tomu stahujou okýnka?! Hledám to naivně jak trotl na dveřích (kdo by to tam moh čekat žejo?), hledám to na prostředku přístrojovky (už u Toleda mi to přišlo dementní)... a on ten sráč vyjebanej to má u ruční brzdy.
Vidíš a já mám vždycky opačnej problém. Když přesednu z koncernu (jakožto nejčastějšího vozidla v ČR) do něčeho jinýho, musím jak úplnej dement zkoumat, jestli se stěrače ovládaj nahoru nebo dolů, jestli dálkový jdou od sebe nebo k sobě, jestli jsou světla na knoflík, čudlík nebo na páčku...
Tuhle jsem málem vzteky vyskočil, když jsem měl opravovat ucházející kolo na 206 SW, auto jsem dostal zaparkovaný v podzemních garážích. Nastartuju, povede se mi všecko rozsvítit a rozfungovat, vyjedu k výjezdu z parkoviště a kurvadopíči kde se tomu stahujou okýnka?! Hledám to naivně jak trotl na dveřích (kdo by to tam moh čekat žejo?), hledám to na prostředku přístrojovky (už u Toleda mi to přišlo dementní)... a on ten sráč vyjebanej to má u ruční brzdy.

-> palinator 21.12.21 16:46:21: Náhodou je to dobrý. Vše po ruce. Ve Volvu to mám stejně debilně vlevo jako to máš ty a nebýt automatu na světla, tak to asi rozkopu.
U jiných aut se stejnou obsluhou PPC, stěračů a světel sednu a po paměti tím manipuluji. Nemusím hrabat někde v podpalubí přístrojovky.

-> Jirik_Tuňák1983:
Když vidím ty otočný prstýnky na všech páčkách...
Když vidím ty otočný prstýnky na všech páčkách...

-> Jirik_Tuňák1983: ale na sloupku vid? Subo takle, a uplne super, jak to je vzdycky presne tam kde potrebujes i v zatacce. Funkcne jinak podobny... + nahuru, SET/- dolu, RES k sobě... na tlacitka se pak zbyka blbe.
-> U-Geen 21.12.21 09:30:19: Hodně pohodlné to bylo v Cromaňonci. Přidával a ubíral jsi nahoru dolů, tempomat a speed limiter byl na otočném prstýnku. Tlačítko RES bylo z čela páčky.
-> palinator: u prvniho Subaru jsem mel packu na volantu a bylo to nejlepsi ovladani, ktery bylo... ted mam vsude tlacitkovy a neni to uplne vono
-> Jirik_Tuňák1983:
A pak ještě páčku na rádio a člověk si pak může vybrat, o co si zláme kolena.
A pak ještě páčku na rádio a člověk si pak může vybrat, o co si zláme kolena.

-> Milan 136 20.12.21 22:49:19: Asi nejhorší ovládání tempomatu, s jakým jsem v autech jezdil. Typ ovládání na samostatné páčce a nebo na volantu je mnohem pohodlnější a přehlednější.
-> Milan 136: To by tam snad musel nacpat podvolantovku z Oktávky a bůhví jak to pak je se snímačem natočení a jestli to vůbec v Audi pojede. Sral bych na to a dal dvoupáčku. Beztak jí v Číně sežene za pár korun
-> saskyn2 19.12.21 10:52:43: No to je jasný. Muselo by se to vyzkoušet.
-> Milan 136: Teoretická možnost tam u některých sice asi je, ale pak ti to pak napíše kodování odmítnuto, mimo rozsah. Chybí tam totiž k tomu hw.
-> saskyn2 18.12.21 22:51:26: To se dá v tý podvolantovce nakódovat ne?
Nebo v téhle ještě ne?
Jestli mi to nesplývá s něčím novějším.
Ale bývá tam u tempomatu možnost kódování samostatná páčka, na páčce blinkrů a možná tam byla ještě nějaká další (na volantu?).
Každopádně mi to také přijde jako blbost to tam cpát. To aby vyměnil rovnou obě páčky, protože mají jiný vzhled ty Audi.
Nebo v téhle ještě ne?
Jestli mi to nesplývá s něčím novějším.
Ale bývá tam u tempomatu možnost kódování samostatná páčka, na páčce blinkrů a možná tam byla ještě nějaká další (na volantu?).
Každopádně mi to také přijde jako blbost to tam cpát. To aby vyměnil rovnou obě páčky, protože mají jiný vzhled ty Audi.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No a z čeho by tam teda chtěl dávat páčku? Z G5/OII? Protože ty audiny podle mě jednopáčku nikdy neměly.
-> saskyn2: No on nejakou jednotku snad menil a ted se z toho snazi udelat nejakyho kockopsa... Ja mu rikal, ze to asi nepujde, hlavne jestli tam beha nejaka komunikace...
On mysli, ze to staci zapojit spravne a bude to fungovat i s jinym typem packy... jinak na tu elektroniku je sikovnej, jednotky si koduje, fpashuje ecu atd... Jen tohle je nestandard, tak je ve slepy ulicce...
On mysli, ze to staci zapojit spravne a bude to fungovat i s jinym typem packy... jinak na tu elektroniku je sikovnej, jednotky si koduje, fpashuje ecu atd... Jen tohle je nestandard, tak je ve slepy ulicce...
Navíc teda mimochodem ta samostatná páčka je mnohem lepší, jednak se líp ovládá, navíc můžeš přidávat/ubírat po 10...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Podvolantovka www.vwaudi.cz/zbozi/.../m
odul_podvolantovy_audi_tt_
8j_a3-8p0_953_549_c_d_f