VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
2927 příspěvků (zobrazeno 2001 až 2050) od 24.01.2014 do 08.04.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
21:40:52
18.07.2021
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983: to jo. Ale tady byl popisovanej projev naprosto opacnej, takze mi to prijde jako michani jablek s hruskama.
21:37:43
18.07.2021
Jirik_Tuňák1983
-> StepaNoFUN 18.07.21 21:25:03: Ale opět vlivem termostatu.
21:25:03
18.07.2021
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.21 21:18:09: tak co vim, tak ta modrobila vrtule naopak neregenerovala...
21:22:36
18.07.2021
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: No cekal jsem, jestli se to treba neprojevi i na spotrebe, ale vzhledem k tomu, ze vicemene s vymenou termostatu se rovnou nasadily i ty "novy" 225/45 R17, tak naopak spotreba je cca +0,5l 1
21:18:09
18.07.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 18.07.21 21:10:27: To měl King u BMW a já řešil termostat i u Cromaňonce, ale tam to ukazoval i budík.
21:10:27
18.07.2021
Syny
Jinak se tady podelim o svou zkusenost, treba se to nekomu nekdy taky bude hodit. Driv, pred nejakou dobou, jem tady psal, jak mi DPFko regeneruje po ani ne 500km. Klidne po 450ti. Pritom kdyz jsem auto koupil, tak to bylo treba az po 600-700km (dle toho kde se jezdilo), pri dalnicnim provozu i 1000km. Vsimal jsem si toho posledni cca 1-1,5 roku, ze se interval zkracoval a uz jsem cekal velky spatny ohledne DPF. Mno a stacilo vymenit termostat, kterej uz nejspis nejakou dobu nedoviral a najednou regenerace jedou jako driv, az po cca 600km a vic. Teplotu to drzelo cca 75-80°C, coz bohuzel pred vysoce odbornym zasahem jednoho zdejsiho clena, nereflektoval budik a ukazoval stale 90°C. Takze pokud nekdo mate problem s tim, ze vam celkem casto jedou regenerace, nemusi to byt nutne predzvest KO DPFka, ale muze to delat i prave ten termostat. Nyni se drzi teplota 90-95°C.
19:42:54
14.07.2021
Nwkt
-> saskyn2: Taky bych řekl celej tunel
23:39:02
13.07.2021
saskyn2
-> Syny: Na G6 jsem to nikdy neřešil, ale podle mě sundat loketku
23:37:46
13.07.2021
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 13.07.21 23:10:09: Jak se vůbec z těchto brzd sundávají ty plasty a tlačítko?
23:14:38
13.07.2021
Syny
-> saskyn2: Ale jak se k nemu dostanu, jde to nejak pres tu loketku nebo se to musi cely sundavat?
23:10:09
13.07.2021
saskyn2
-> Syny:
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od saskyn2 vložen 13.07.2021 23:10:09
22:43:11
13.07.2021
Syny
-> saskyn2 13.07.21 22:32:48: Co by tam mohlo odkud zatect? Jak se k tomu spinaci da nejlepe dostat?
22:32:48
13.07.2021
saskyn2
-> Syny: pod pákou je spínač. Ale běžně moc neodcházeji, spíš ti tam něco zateklo
22:15:39
13.07.2021
Syny
Dneska mi v aute zacal zas jeden haluz. Po stazeni rucni brzdy dolu mi na palubce jeste par vterin sviti kontrolka, ze je zatazena, i kdyz uz neni. Predpokladam, ze to dela nejaky cidlo. Jen nevim kde je a kudy k nemu. Netusi nekdo? Mam tam loketku a vydechy topeni k zadnim sedackam, predpokladam, ze se tam poleze nekudy tudy - napr. dnem pod loketkou? Jen se ptam at vim co cekat a taky jestli pomuze to cidlo jen prostriknout nebo zacina byt KO?
10:00:09
13.07.2021
dragon_cb_cz
-> Syny: Jo, taky jsem si říkal, aby to nevzalo něco sebou. Ale mě to nijak moc nemlátí, není problém s tím jet 160km/h, většinu času o tom nevím, tak to moc neřeším. Na 9-5 jsem zdroj podobných vibrací hledal 3 roky a nakonec to byl lehce koplý disk - a za celou dobu se tomu nic nestalo. Tak snad.

Jinak i vyvážená guma může dělat bordel... táta takhle kdysi několikrát převažoval gumy na Accordu až jedna bouchla - výrobní vada. A vždycky vyvážený do nuly.
23:12:40
12.07.2021
Syny
-> saskyn2: Aha, tak pokud to je za takovej ranec, tak to to rovnou odpiskam, protoze jak pisu, ty gumy nejsou zadna nejak vic znama znacka (sam ted ani nevim co to vlastne je), vzorek sice maj, ale treba (placnu) 5,5mm - novy nejsou. Takze to smysl nema a radsi poridim novy.
22:54:00
12.07.2021
saskyn2
-> Nwkt: Jenže ten hunter stojí asi 2500. Jako neříkám že to nefunguje, ale v rozměru zimáků za to mám 2 fungl nový gumy, takže ekonomicky to smysl moc nedává.
21:44:57
12.07.2021
Syny
Tak bejt to kotouc, poloosa nebo lozisko, predpokladam, ze se to bude projevovat i u letni sady, ktera je ale uplne v pohode. Naopak mam obavy, aby prave ta zimni sada nezpusobila, ze ty loziska nebo neco jinyho odejde...

Ale diky oboum za tip, zkouknu poradne jeste ten vzorek (kontroloval jsem ho naposled vloni pred zimou) a pokud by jeste za neco stal, tak to tedy zkusim jeste nekam hodit. Pokud uz bude na hrane, tak pujdou pa...
21:38:18
12.07.2021
Nwkt
-> Syny: Zkus si zajet někam kde mají vyvažovačku Hunter, občas to řeší lidi na fb a tohle jim pomůže, nebo zjistí že jsou ty gumy v píči i když na klasický jsou vyvážený na 0

www.pneuhajek.cz/pneuserv is/diagnostika-a-vyvazovan i-kol.htm
21:38:09
12.07.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 12.07.21 21:30:33: Záleží, na čem se to vyvažovalo, obyč. mašiny to jsou schopné vyvážit na nuly, přestože má pneu nebo disk vadu. Kvalitní profi stroj ti odhalí i zmíněnou vadu, popř. pomůže s přesným vyvážením. Jestli na to neprdíš, zkus například Pneu Hájek, třeba si s tím poradí a nebo budeš aspoň vědět, na čem jsi.
Vibrace ale mohou být způsobené i něčím jiným - např. poloosa, kotouč, ložisko apod.
21:30:33
12.07.2021
Syny
-> dragon_cb_cz: To me delaj zimaky co mam a vubec nevim proc. Mel jsem to na vyvazovacce nekolikrat - disky nehazi a guma nejak vyrazne taky ne (jen lehce se hybala nahoru/dolu), ale to mi delaly i jiny gumy co na aute fungovaly OK a i pneuservisak rikal, ze to neni nic zasadniho, ze tam vida mnohem horsi kousky co na autech jezdi bez nejakych problemu. Zavazi max 60g, vyvazeno na nuly a stejne to na aute klepe jako svine (hlavne treba nad 100 km/h). Takze letos budu kupovat jiny - i presto, ze vzorek maj. Nechapu, ale vzhledem k tomu, ze to jsou nejaky noname co byly k autu, kdyz jsem ho kupoval, tak to asi nejak vic resit nebudu a holt proste pujdou pryc.
20:21:33
12.07.2021
dragon_cb_cz
-> Syny 11.07.21 22:38:41: Tak v takovej situaci asi hraje největší roli ten vzorek. Ale mě se ty moje Yokohamy taky nepodařilo zatím dostat do úzkejch - ve stojící vodě, ani na mokrej silnici v zatáčkách, při brždění... jen občas lehce vibrujou, i po vyvážení 8 Na ty přední přišlo závaží docela dost, tak je asi zkusím hodit na zadek. Ale nic hroznýho a že by se mi kvůli tomu chtělo dávat osmičku za novou sadu, to asi ne.
12:02:49
12.07.2021
MATTESS
-> Nwkt: ne, to je švagra. Manželka kombi nepotřebuje
09:17:38
12.07.2021
Nwkt
22:38:41
11.07.2021
Syny
-> dragon_cb_cz 13.05.21 09:38:02: Tak se mi dneska povedl nechteny test tech "novych" 17" Dunlopek. Na dalnici jsem v cca 140ti projel vodou co stala v doliku a nebyla v tom desti vubec videt. No, po pravde si myslim, ze mit na aute ty Miseliny co jsem tam mel (s tim vzorkem kterej tam zbyl), tak jsem mel dneska asi osklivou nehodu 8 Tady mi to skublo volantem, od podbehu vystrikl gejzil hodne vysoko nad strechu auta a ja si "jen" malem posral trenky...
22:26:47
11.07.2021
MATTESS
Golfy v naší rodině na společném výletu
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od MATTESS vložen 11.07.2021 22:26:47
14:17:35
11.07.2021
11mAjA11
Pouze i30, Tucson, Kona ele., Ix20, ix35, česká "produkce"
11:39:56
11.07.2021
Syny
-> 11mAjA11: Mas H1?
11:19:56
11.07.2021
11mAjA11
-> Milan 136: u Hcka o tom něco vím. Když dělám servisní akci (dokumentace) tak se snažím tam přidat maximum co mi Korejci schválí..1
01:28:24
11.07.2021
saskyn2
-> 11mAjA11: jako rezaty bývají, ale že by se žvejknul se mi snad nikdy nestalo a to jsem to měnil i na tágu s 800t, pravda asi zase novější rok. Přístup není asi úplně luxus, ale třeba oproti vyměně radiátoru, nebo klapky v158 bez sundání paluby je to troufám si říct brnkačka. Příští týden budu dělat vodní chladič na 1.4tsi cng, tak to schválně stopnu. Saharu na naftě jsem mel fakt asi za půl hodiny.
18:28:44
10.07.2021
Milan 136
Chlapci, přál bych vám si vyměnit na záruku něco na nových autech v normohodině, abyste poznali, co je špatná práce 1
12:55:53
10.07.2021
11mAjA11
No na autě se 3kilama + ty torxy byly prostě shnilé a šlo to nahovno, neříkám že sem to nevyměnil, ale brnkacka to rozhodně nebyla. Místa tam je málo, přístup ke šroubům špatný..chladič sem taky měnil vnitřkem bo se mi nechtělo rozebírat nárazník.
12:28:36
10.07.2021
saskyn2
Asi děláte něco špatně kluci, tu sharu jsem takhle měnil tak 20x nejmín a nestalo se mi že by to nešlo. Práce na půl hodiny. Vodní chladič taky jde zevnitř taky pohodě.
Jednou jsem měnil zevnitř i klimachladič, ale to teda musim uznat byl blbej nápad, sice to nakonec klaplo, ale ten předek by byl rozebranej za polovinu času.
11:03:43
10.07.2021
MVM
-> 11mAjA11: To me připomíná jak jsem s tim chtel jednou na koncernu vyjebat a vyměnit chladič aniž bych rozebíral demontoval nárazník. Jako šlo to, ale s jakym usilim a vyjebal jsem leda sam se sebou. Ty torxy co drží sahary, to vymyslel debil, to funguhe tak 3 roky max.. jinak to shnije..
10:45:25
10.07.2021
11mAjA11
Jde to je to hrozná prcanice, dělal sem to na svým.
Ty šrouby co tu saharu drží jsou na torx, vyhnité, sem tam to jde dost zlé povolit..místa kolem nich moc není ale když má člověk trpělivost tak to jde.
Mám Golfa ve stejné spec. akorát teda nedoporučuji jezdit s olamanyma vrtulema..viděl sem co to udělalo jak se rozlítila. Rozjebanou elektriku a hadice a chladiče nechceš řešit..
16:38:25
09.07.2021
saskyn2
Nafty jdou určitě zevnitř tak počítám že 1.6 benzín taky
14:25:55
09.07.2021
Sita
-> Milan 136: ok, diky, to by bylo fajn kdyby to takhle slo. Bal jsem se, ze uslysim: jedine naraznik dolu, chladic ven, atd, atd :D
14:20:05
09.07.2021
Milan 136
-> Sita 09.07.21 09:37:35: Tam je asi ma chladičích taková veliká sahara přes celou plochu na 4 šrouby a jde to celý ven. Pak z toho sundáš ty větráky.
12:55:42
09.07.2021
palinator
-> Jumbo:
Já u manuálu řadim stejně. Pokud jedu po rovině, tak 60 a 1200 otáček je ideál. Když to je trochu do kopce, tak už o kvalt míň.
09:37:35
09.07.2021
Sita
VW Bora/Golf 1.6 16V AZD - při výměně alternátoru se mi asi podařilo polámat malou vrtuli ventilátoru, koukal jsem, že i velká je polámaná. Při provozu klimatizace, když sepne ventilátor, tak to teď silně vibruje. Chtěl bych se zeptat jaký je cca postup výměny celé sahary? Nevím přesně kudy do toho. Moc místa tam neni. Velkej ventilátor bych asi vyměnit dokázal, ale malej netuším kudy k němu. Diky moc (zkoušel jsem trochu googlovat, ale nic moc jsem nepotkal...)
13:29:45
07.07.2021
Jumbo
-> Syny: Ono těch 1200 otáček to má tendenci točit akorát při malém plynu, takže v těch cca 50ti, kdy ho člověk skoro ani nemusí mačkat, při vyšších rychlostech už si drží jiné otáčky... Dneska jsem s ním jel do práce a dělám to už automaticky, před obcí si ručně podřadím dolů na 4ku, abych brzdil motorem a nechám ju tam celou obec... S tím že když i v těch 1200 otáčkách trochu přidáš plyn, tak jde automaticky za 4, nebo i za 3, nemluvě už o zmiňovaném "S" režimu...

Taky jsem nebyl fanda automatů a kupoval ho akorát kvůli ženě, ale můžu říct, že třeba na vecpání se do mezery je i pro mě ten automat jistější, o ženě ani nemluvím... A když se o to DSG trochu staráš, tak by mělo vyrdžet dlouho...
23:22:19
06.07.2021
saskyn2
-> Syny: ne jen se upraví mapy na životnost to nemá vliv. Každopádně jestli chceš řadit až při 2000 tak můžeš jezdit na Sko3
To podtáčení je nejvíc znát u 4koly.
Jinak je to stejně jen o pocitu řidiče. Pro motor je nejhorší podtačení při plným výkonu což dsg nedělá, podtáčí jen při šolichu. Konec konců se říká že i ty motory vydrží víc jak s manuálem.
22:56:22
06.07.2021
Syny
-> Nwkt: Tak ja to myslel kvuli zene, ze by to rizeni mela snazsi. Me manual nevadi. I kdyz uz jsem se tedy parkrat pristihnul, ze bych ten automat uvital. Ale na 1200 ot jezdit fakt nechci. Cip je asi fain, docela by mi ale zajimalo, jestli se to pak nemuze nejak negativne projevit na zivotnosti prevodovky.
22:27:34
06.07.2021
Nwkt
-> Milan 136 06.07.21 18:55:04: To jsem mu psal taky, že to může načipovat. Ale mě by to sralo děsně 3
21:03:43
06.07.2021
Jumbo
-> Syny: Nevim jak velky rozdil je mezi 6kvaltem DSG v Yetim 103 kW TDi a tim co bys chtel ty, ale ten v Yetim fakt podtaci. Nejvic si to uvedomis v obci, kde v tachometrovych 52 a 1500 otackach zaradi za 5 a otacky spadnou nekam k 1200. Ja uz se dostal do faze, ze automaticky cvaknu manualni razeni a podrzim ho na 4ce, takze mam klid. A kdekoliv jinde to podtaceni moc nepoznas, protoze pri jakemkoliv trochu vetsim pridani plynu taha do vyssich otacek a od 80+ uz je to jedno, protoze to je tam 6ka skoro porad...

Ja si na nej zvykl docela rychle a nemuzu si stezovat, zvlada v pohode i vlek a dokonce podle vahy vleku upravuje jak radi...
19:02:15
06.07.2021
Syny
-> Milan 136: A nemuze ta kalibrace mit pak vliv na neco jinyho? Treba na airbagy? Aby to sice hezky neradilo, ale pytel neletel az 2 vteriny po tom, co budes mit zaborenej rypak ve znaku na volantu 3 Ted jen tak placam, nevim jestli ten snimac podelnyho zrychleni na pytle ma vliv :)
18:55:04
06.07.2021
Milan 136
-> Syny 06.07.21 18:18:53: To co říká Tomáš, tak mě taky sere. Ale jezdí jich mraky. Navíc se dá podtáčení poladit. Buď kalibrací snímače podélného zrychlení na šikmé ploše 3, nebo to umí ladit šikovnější chiptuneři.
18:18:53
06.07.2021
Syny
Nechci zakladat nove tema, tak se poptam tady. Chtel bych znat nazory z praxe na 6° DSGcko - konkretne z naftoveho 110kW Golfa 7 (r.v. 2017). Urcite ale ta sama prevodovka bude i v nejakych Skodovkach atd. Nwkt mi od toho odrazuje, ze to radi na prd a hodne to podtaci. Je to fakt takova traga? S manualem a 103kW naftou jsem zvyklej jezdit kolem 2000 otacek a pri bezne jizde radit tak, abych byl neustale v rozmezi cca 1800-2200 ot. Samozrejme obcas to protahnu, ale jde mi o ten bezny jizdni rezim toho DSGcka.
15:20:34
14.06.2021
minno
-> StepaNoFUN 13.06.21 22:23:01: nj, lenže toto je vec, ktorú som doteraz nikdy neriešil, proste čo tam v pneuservise dali, to tam bolo.... Ani ma len vo sne nenapadlo, že aj ventilky môžu existovať "šmejdy".
A keď auto moc nejazdí, tak aj pneu vydržia 6-7 rokov a nemá význam ich meniť skôr.
22:23:01
13.06.2021
StepaNoFUN
-> minno: jestli ventilky nevydrzej to co guma, tak bych zmenil dodavatele. 4.50 a 4.80 neni takovej rozdil, kdyz za to stejne pocitas 25,-
Extreme Tyres