skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> Jirik_Tuňák1983 09.08.21 14:44:49: Kazí. Ale podle mě tomu často pomohou sami lidé. Že za to silou berou jako za klasiku a ty motory to časem nedají.
-> saskyn2: Proste v mym zebricku picovin v autech, kterymu vevodi automat, je kufr "felektrice " v top5![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> King: jinak el. dovírání-dotahování dveří je celkem běžná výbava u 10 letý audiny
na to nemusíš čekat ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> King: tak jasně že el vrata nevyřeší malý kufr, ale to nemá být jejich účel ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2 09.08.21 11:35:53: Mozna si nekdy zaregistroval, ze ty elektricky vrata nedisponujou oslnivou silou pri zavirani, takze pri permanentne plnym kufru se obcas nezadari. Pokud jdu do auta s plnejma rukama, jsou mi pak 5. vrata v elektrice k hovnu, protoze to, co nesu uz stejne do kufru nenarvu a konci to na zadnich sedackach. Budu muset pockat na elektricky rozcabovani zadnich dveri :-) Ale uznavam, ze to neni modus operandi beznyho smrtelnika...
-> Milan 136 09.08.21 12:24:34: Tak můžeš náklad složit venku, stejně jako by si musel i u manuální kufru akorát to udeláš dál od auta a otevreš, než dojdeš tak to sypeš rovnou do kufru
Ale tahle situace není zase tak častá, prostě časově je ten el kufr určitě lepší jen ho musíš umět používat. Jinak jo, samozřejmě když se to vysere tak je to pálka
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136 09.08.21 14:25:28: A proto jsem se už pár příspěvků níže ptal, kazí se to?
-> Jirik_Tuňák1983 09.08.21 13:08:43: Já nevymýšlím, že to je na hovno. Já to v autě nemám a je mi to tak nějak jedno.
Jen bych to teda nechtěl platit, když to lehne.
Jen bych to teda nechtěl platit, když to lehne.
-> Milan 136 09.08.21 12:24:34: To už je takové slovíčkaření o hovně a vymýšlení proč je to k ničemu. Osobně beru v 99% případů věc těžkou nebo objemnou do ruky až v momentě, kdy za sebou zamknu domovní dveře a pak chci přijít rovnou k otevřenému kufru. Těch pár vteřin si klidně počkám.
Třeba zrovna ten oflusávanej Ssangyong to má řešené tak, že nemusíš předvádět žádnou gymnastiku s okopáváním výfuku, ale postavíš se na chvíli za auto, počkáš, auto zasignalizuje (akusticky a blikači) a otevře ti kufr. Pokud si to rozmyslíš a vzdálíš se, kufr se neotevře.
Třeba zrovna ten oflusávanej Ssangyong to má řešené tak, že nemusíš předvádět žádnou gymnastiku s okopáváním výfuku, ale postavíš se na chvíli za auto, počkáš, auto zasignalizuje (akusticky a blikači) a otevře ti kufr. Pokud si to rozmyslíš a vzdálíš se, kufr se neotevře.
-> Jirik_Tuňák1983 09.08.21 11:59:11: A když neseš něco velkýho, klíče máš v kapse, tak to uděláš jak? Přijdeš, kopneš a čekáš.
-> saskyn2 09.08.21 11:35:53: Je tedy pravda, že u některých aut to jde hodně pomalu, ale většinou se to dá snést.
Spíše jedině blbec přijde k autu, stoupne si k němu zezadu a pak čeká než vrata vyrolují nahoru.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Spíše jedině blbec přijde k autu, stoupne si k němu zezadu a pak čeká než vrata vyrolují nahoru.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> King: A z jakýho důvodu čekáš až se to zavře? Právě na tom je pecka že zmáčkneš tlačítko a jde do prdele. Otevírání sice trvá tak o 1s dýl než při otevření rukou, ale to zase bohatě kompenzuje, že si ten kufr otevřeš dálkou, takže přijdeš k otevřenému. Když teda nemáš plný ruce a easy open nohou.
-> King 09.08.21 10:10:01: Tak to je třeba u tebe, ale ne každej má auto na práci. Já např. do kufru lezu a pokaždé něco nesu a nebo mám plné ruce, takže bych to uvítal. Někdy ale neotevřu kufr třeba týden. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 07.08.21 16:20:45: Zrovna tahle fíčura je něco, co klidně ve výbavě oželím, zvlášť když je to za takovou mordu. Na posledních dvou autech to mám, protože skladovky, ale je to spíš na obtíž. Když lezeš do kufru x-krát denně, tak nejseš zrovna nadšenej z toho čekání až se to otevře/zavře. Je to spíš taková podívaná pro sousedy: "Hele mámo, von má kufr felektrice ".
-> Syny 08.08.21 16:06:35: to je za par drobnych...kamera nocneho videnia na Tuaregu je za 7....ale tisic...
Len samotne sklicko na nu stoji 700e ... Po par rokoch totalka a autu nic nebude....![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Len samotne sklicko na nu stoji 700e ... Po par rokoch totalka a autu nic nebude....
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136 08.08.21 13:24:22: Uff, tak to jsem ani netusil, ze tahle sranda je za takovej ranec ![36](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
![36](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
-> Milan 136 08.08.21 13:24:22: u nas 2x spera 800e![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136 08.08.21 13:24:22: To už je možná na náklady lepší řešení, které mívají některá emerická SUV a MPV.
Tam jsou dvě klasické vzpěry a jedna teleskopická elektrická, která se zasouvá pod čalounění. Ani to není moc poznat.
Ale spíše jiná otázka, kazí se to vůbec?
Tam jsou dvě klasické vzpěry a jedna teleskopická elektrická, která se zasouvá pod čalounění. Ani to není moc poznat.
Ale spíše jiná otázka, kazí se to vůbec?
-> Syny 08.08.21 13:09:13: Jedna origo vzpěra stojí přes 10...![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 07.08.21 16:20:45: Je to pekny, to by se mi na aute libilo, ale ta cena je brutal...
-> Jirik_Tuňák1983 07.08.21 16:20:45: nie priamo toto ...ale nahradu za original.
A neinstaloval ale demontoval po buracke....rozpadlo sa to samo.
Nastastie to zatiahla havarijka...
Bolo to slabe a neudrzalo to stlacenu spruzinu ...cena oproti orginalu polovicna...ale aj kvalita.
A neinstaloval ale demontoval po buracke....rozpadlo sa to samo.
Nastastie to zatiahla havarijka...
Bolo to slabe a neudrzalo to stlacenu spruzinu ...cena oproti orginalu polovicna...ale aj kvalita.
Instaloval jste někdo někdy jakoukoliv podobnou aftermarketovou variantu?
www.autoease.com/product/ liftgate
www.autoease.com/product/ liftgate
-> Syny 06.08.21 16:20:08: siel by som do ciernej folie...kludne matnej.
Pri kovovej ochrane musis davat pozor na medzeru medzi hranou kufrovych dvier a naraznikom.
Obcas je to na mm uz bez tychto tuningov....a mas problem.
Staci lahky tukes a naraznik uz opiera o veko...do par mesiacov je problem na svete.
Pri kovovej ochrane musis davat pozor na medzeru medzi hranou kufrovych dvier a naraznikom.
Obcas je to na mm uz bez tychto tuningov....a mas problem.
Staci lahky tukes a naraznik uz opiera o veko...do par mesiacov je problem na svete.
Ono to poměrně slušně zakryjou vrata a vidět to je jen při otevření asi bych se toho nebál, akorát teda to bude omrdane úplně stejně a nic s tím nepůjde udělat..
Lepší nechat laknout a nalepit hrubou fólií proti těmhle nehodám, je to takový plasto matros.
Lepší nechat laknout a nalepit hrubou fólií proti těmhle nehodám, je to takový plasto matros.
Nemate nekdo zkusenost s temahle plechama na zadni naraznik? Uvazuju o tom, jelikoz uz to mam slusne omrdany od ruzneho nakladani/vykladni veci, kocarku apod. Tak ze bych ty stavajici sramy prekryl a novym zabranil. Ma cenu to za cca 1400 Kc porizovat? Libilo by se mi spis cerny provedeni (nerez na cernem aute bude jako pest na oko), ale to se snad ani nedela... A nebo se na to vykaslat a az bude naraznik uplne dobitej, tak ho nechat prelakovat? Coz se stejne nestane ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.agauto.cz/11171-avisa -nerezovy-kryt-hrany-naraz niku-kufru-vw-golf-vi-comb i-2007-2012
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.agauto.cz/11171-avisa -nerezovy-kryt-hrany-naraz niku-kufru-vw-golf-vi-comb i-2007-2012
-> Jarda/felda 04.08.21 18:06:00: Kéž by...
-> Syny 04.08.21 17:42:35: Ta rána do zad ze zkušenosti fakt není nic moc![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Syny 04.08.21 17:42:35: Ta rána do zad ze zkušenosti fakt není nic moc
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Syny: taky máme na O2 takhle hnusný... a ještě chvíli mít budem :D
-> Syny: Předpokládám že to povolí ve chvíli kdy tam je největší tlak, tj zastrčená vzpěra. Jinak ono i na tý jedný by to nebyla žádná extra rána a na to aby ti povolili obě v jeden okamžik by ses musel jmenovat Jarda![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny 04.08.21 17:42:35: nepovolí, pomalu sjedou ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> saskyn2: jj si delam srandu, ale nechtel jsem byt predklonenej v kufru ve chvili, kdy to povoli a vrata mi flaknou pres zada :)
Kazdopadne pokud nekdo budete menit tyhle vzpery, tak na Lesjofors bacha...
Kazdopadne pokud nekdo budete menit tyhle vzpery, tak na Lesjofors bacha...
-> Syny: párkrát jsem tohle viděl, někdy takhle vypadala jen jedna. Podle mě je to výrobní vada a dostane se tam voda která v tom stojí a takhle to shnije. Že by to bouchlo bych se nebál, to si spíš ufoukne.
-> Jirik_Tuňák1983: Paradoxne ale i tyhle shnily fungovaly a kufr normalne uzvedly. Ale uz jsem mel strach, ze jednoho dne to ta rez oslabi natolik, ze vybuchnou ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: jj potvrdzujem
-> Syny 04.08.21 15:00:56: Jo, tohle jsem tedy taky ještě neviděl.
To i na Felicii jely po výměně plechu za laminátové původní vzpěry.
To i na Felicii jely po výměně plechu za laminátové původní vzpěry.
Pred nedavnem jsem tady psal o tech plynovych vzperach. Tak po nepovedenych Lesjofors jsem koupil ty Stabilus. Vcera jsem je nasadil a pohoda. Takze nechapu, co to jako melo u tech Lesjofors byt. Stabilus jedou uplne krasne a uplne krasne pred koncem pribrzdi, jak to ma byt. No a jeste pridam fotku originalu, ktere jsou 11 let stare. Nechapu, takhle nevypadaly ty vzpery ani u Cordoby po 16ti letech
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> King: To asi jo ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> King: jj
-> dragon_cb_cz 02.08.21 20:37:38: ...ale o chlup lip to vypada, kdyz se pri psani pusti shift o desetinu vteriny driv :-)
-> StepaNoFUN: To se právě nepoužívá - říká se "na Praze-západ", tzn to druhý slovo se neskloňuje.
Tohle zkrácení co použil Hurdis mi přijde vcelku běžný...
Tohle zkrácení co použil Hurdis mi přijde vcelku běžný...
-> StepaNoFUN: PraZe, ne PraHe... Hurdis neni Babis (zatim)
-> dragon_cb_cz: Praze Západě? Nebo tam by to bylo s u na konci? Nevím. U nás když už zkratka tak to bylo PH... :-) PZ a PV byla vždycky Praha Západ a Východ.
-> StepaNoFUN: To by ale bylo bez toho koncovýho -e pro 6. pád...
-> Hurdis: PZ byla vždycky Praha Západ. :-D
-> StepaNoFUN: Západ nevím. Tam to teprve roste. To jsem snad nepsal. A naplavky jsou na Smíchově. Ale koupili jsme "VaK" Babice.
-> Hurdis: kde je naplavka na Praze Zapad? :-D
-> Milan 136: já jí ještě na chuť nepřišel co se vzhledu týče. Hlavně u kombi ten zadek je nějak mohutný. Plus to, co oškubali z příjemných drobností sedmičky, to je krok zpět
-> Hurdis 01.08.21 19:38:05: 2,0TDi, výbava Lounge (což je nějaká německá "specialita), jiný čalounění, navigace Discover Pro, výhřev sedaček, bixenony, Webasto
-> Hurdis 01.08.21 19:38:05: 2,0TDi, výbava Lounge (což je nějaká německá "specialita), jiný čalounění, navigace Discover Pro, výhřev sedaček, bixenony, Webasto
-> Syny: Pro denní provoz zaměstnanců jsem se nechal mým obchodním partnerem (dovoz EU a moderní servis 25 let) přesvědčit k 1,6 DSG. Já bych si to nevybral. Ale starat se bude on. Navíc převodovky tohoto typu servisujeme sami. Nyní provozujeme desítky škodovek a fordů v osobácích, desítky fordů a VW v užitkáčích. Top management Volva 90.
Já jdu proti proudu a tak namísto služebního auta pro soukromé účely mám flotilu soukromých aut pro služební účely.
Takže i cabrio, 4x4 a třeba Rapid 136 pracuje s knihou jízd. Mnohdy je to téma na půl schůzky. Třeba Rapid v PZe na náplavce při obchodním jednání...
Já jdu proti proudu a tak namísto služebního auta pro soukromé účely mám flotilu soukromých aut pro služební účely.
Takže i cabrio, 4x4 a třeba Rapid 136 pracuje s knihou jízd. Mnohdy je to téma na půl schůzky. Třeba Rapid v PZe na náplavce při obchodním jednání...
-> Hurdis: To jo, levnejsi nez OIII je, ale taky je mensi nez OIII. Nicmene 2,0 TDI, r.v. 2018 se slusnou vybavou a kilometrama kolem 150ti tisic, je kolem tak 360-400 tKc ![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Syny: Pořád za současné situace lépe než OIII. Na vyřazení sice pěkných, ale morálně okoukaných OII face fajn.