VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
2927 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 24.01.2014 do 08.04.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
14:59:29
18.12.2023
saskyn2
-> palinator: Pravda 120 je nátrubkem taky proslavená3 Jasný já to nemyslel jako hejt, jen poslední dobou často slýchám co prý budu dělat až budou samý elektromobily, vždycky nevím jestli se tomu zasmát, nebo spíš zaplakat jak jsou lidi naivní.
14:33:44
18.12.2023
palinator
-> saskyn2:
Zatim mělo k požáru nejblíž Toledo a stodvacítka, když z toho poněkolikráte tekla nafta a benzín. 3
A navíc to neshoří mě, žejo. 3
14:27:14
18.12.2023
saskyn2
-> MVM 18.12.23 12:45:35: tak Mercedes a Renault je tím proslavenej3 jinak já tohle dělal jednou, což vzhledem k tomu že mi projde ročně těch aut rukama kolem 500 naprosto zanedbatelný množství a spíš bych si vsadil na to že Palinatorovi to ečko shoří, než na tohle u běžného spalovaku3
12:54:36
18.12.2023
palinator
-> MVM:
Já to řikám pořád že se s e-autama tolika lidem uleví... 1
12:45:35
18.12.2023
MVM
-> Milan 136: Proto je tahle práce (mechaničina) nedoceněná. Kolik jsem jen videl a slyšel od kluků mechaniků takovych vyjebavek. Ja jsem tri dny jednou doslova trhal ven vstřiky z CDI Mercedes. Nikdy nikdy už se do toho nechci pouštět. Já už se bojim měnit i žhavici svíčky. Relativně mladý auta a sype se to pod rukama.. hnus kam se to dostalo tahle doba..
12:25:05
18.12.2023
Milan 136
-> palinator 18.12.23 10:22:50: Bosch, pokud myslíš tohle.
Jinak ty mé jsou Continental.
upraveno 1x, naposled 18.12.2023 12:25:20
10:22:50
18.12.2023
palinator
-> saskyn2:
CRLB je co za systém?
10:13:55
18.12.2023
saskyn2
-> Milan 136: Já něco podobnýho zažil na CRLB. Jak to netěsní, tak se vstřik upeče zaživa. Ty těsnění(podložky) co nemůžeš najít shořely, to není že by je tam někdo nedal. Možná bych i našel někde fotky, vypadalo to stejně.
10:08:46
18.12.2023
Milan 136
Povolenej, prasklej9
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Milan 136 vložen 18.12.2023 10:08:46
10:08:16
18.12.2023
Milan 136
Bez těsnění....
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Milan 136 vložen 18.12.2023 10:08:16
10:07:42
18.12.2023
Milan 136
Tohle do poslední chvíle jezdilo. 1.6 TDI CAYC
V životě jsem nezažil, že by nešly vyndat. Strašný.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Milan 136 vložen 18.12.2023 10:07:42
00:43:46
13.11.2023
Bukaj
-> saskyn2: Napadá mne, že by to mohlo souviset třeba se zimním provozem (sůl) a mytím vozu krátce před zaparkováním - zatímco vnější stranu opláchne proud vody (smyje se sůl), tak vnitřní se jen navlhčí a sůl zůstane. Pak to přes noc může vesele hnít a když se to párkrát zopakuje, tak je výsledek, jako na Tvých fotkách. Nebo třeba i automatická myčka, která myje i kola a po mytí suší proudem vzduchu - taky to zvenčí omyje a osuší líp, než zevnitř.
Ale jen v případě liťáků - předpokládám, že u plecháčů s poklicema se při mytí v myčce voda na kotouče moc nedostane...
18:53:31
12.11.2023
Milan 136
-> saskyn2 12.11.23 17:29:34: Kolega teď koupil G7 a sundal z toho něco podobného.
Ale třeba Kodiaq, Superb atd zvenku jakž takž a zevnitř kolikrát jako u Tebe na foto. Nebo 5mm "lesklej" proužek
17:29:34
12.11.2023
saskyn2
-> Milan 136: Jako že zvenku jsou jak nový? Jako shnilý kotouče takhle jsem viděl, ale to bylo prostě třeba z půly shnilý i z venku a ne aby to z jedný strany bylo jak nový a z druhý jak z potopy.
17:22:49
12.11.2023
Milan 136
-> saskyn2 12.11.23 16:32:50: Takových tedy máme plnou lodnu1
17:17:11
12.11.2023
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Podle mě je to taky blbýma kotoučema. Brzdič je ok, samozřejmě ty vnitřky vždycky hnijou trochu víc než z venku, to je u každého auta, ale tady to je extrém, ještě navíc když ten vnějšek je naprosto zdravý- kdyby třeba zvenku byly ty kotouče z poloviny zrezlý tak takový vnitřek budu klidně očekávat. Deska nevím, to by mělo pak být i zvenku...
16:55:03
12.11.2023
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 12.11.23 16:32:50: To bude nějaká vadná seroška kotouče, kombinace deska / kotouč. Ještě mi napadá, co brzdič? Nemá nějaký konstrukční nedostatek, který by způsoboval totéž i u jiných vozů se stejným typem brzdiče, byť třeba v menší míře?
upraveno 1x, naposled 12.11.2023 16:55:38
16:32:50
12.11.2023
saskyn2
Z ty fotky to asi tak není vidět ale to je normálně shnily nahadry
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od saskyn2 vložen 12.11.2023 16:32:50
16:28:47
12.11.2023
saskyn2
-> Matthes, záškodník z TechWebu 12.11.23 15:55:42: Ne všechno chodilo lehce. Navíc ty vnitřní desky jsou sjetý na sračky, kdyby je pístek nedokázal přitlačit, tak nebudou sjetý, kdyby naopak zůstavaly přitlačený na kotouč a přibrždovaly, tak budou sjetý ale zase nebude mít kotouč šanci oreznout. Záhada3 3
Jediný logický vysvětlení je že to někdo pravidelně zevnitř polejval kyselinou z baterky3 3 3
16:03:32
12.11.2023
Jarda/felda
-> Milan 136 12.11.23 12:58:46: allegro jede přes automatický překladač, nemusí to být nutně překlep 4
15:55:42
12.11.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> saskyn2: To je jak kdyby ty vnitrni desky byly natvrdo prirezly k drzakum a pistek se o ne jen opiral, ale nemackal je ke kotouci... Sly desky ven lehce? Nejsou na drzacich nejaky zaseky v mistech, kde drzej vnitrni desky?
upraveno 1x, naposled 12.11.2023 15:56:15
14:28:01
12.11.2023
saskyn2
Akorát zevnitř je to malinko horší. Dokáže mi někdo vysvětlit důvod? Musím to nějak vysvětlit zákazníkovi...
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od saskyn2 vložen 12.11.2023 14:28:01
14:26:47
12.11.2023
saskyn2
Brzdiče zánovní pistej jde krásně zatlačit, vodící třmeny se hýbou kotouče zvenku pěkný destičky tak v půlce
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od saskyn2 vložen 12.11.2023 14:26:47
14:25:22
12.11.2023
saskyn2
Zadní brzdy. Vypadají dobře ne?
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od saskyn2 vložen 12.11.2023 14:25:22
13:53:58
12.11.2023
Milan 136
-> saskyn2 12.11.23 13:13:58: Parádní vybavení domácnosti 3
13:24:46
12.11.2023
saskyn2
jinak teď tu něco dělám co jsem ještě v životě neviděl a nafotím to až budu mít venku i druhý kotouč
13:13:58
12.11.2023
saskyn2
-> Milan 136 12.11.23 12:58:46: no to právě kdybys to vyzkoušel 3
Já origo brzdy pouzivam z nových tehlic to nikdo nefejkuje ale na o2 desky už taky dávno nejsou, jdou z toho alespon kotouče.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od saskyn2 vložen 12.11.2023 13:13:58
12:58:46
12.11.2023
Milan 136
-> saskyn2 12.11.23 12:51:15: Zajímavý. To bude asi fejk, ne? Píšou tam Kodda Octavia. To tam nepůjde 1
Na školení a na škoda challenge byly padělky origo dílů. I desek. Bylo to myslím i někde v technické konferenci někdy dávno. Jak rozpoznat ty brzdy atd.
12:51:15
12.11.2023
saskyn2
-> Milan 136: Ty textary fungují, ATE taky takže asi dle libosti. Jinak by mě zajímalo jestli tohle je fejk nebo někde ztracený z fabriky, ta cena je lákavá allegro.cz/nabidka/origin alni-brzdove-desticky-kodd a-octavia-ii-superb-131461 13367?utm_feed=7...
nechceš to vyzkoušet?3 3
12:38:30
12.11.2023
Milan 136
-> saskyn2 11.09.23 16:16:06: Potřebuju desky na 288 kotouče na "nový" vůz.
Doporučíš spíš teda Textar, než ATE?
Origo platit nechci.
Ty ATE by možná nemusely být z Číny, viz Syny.
10:06:14
28.10.2023
Vojťas
Ja bych to potreboval do galaxy 2005, ale tam asi smolik na nejakou sadu...
09:37:43
28.10.2023
saskyn2
-> Syny: sedačka ven musí a číslo je pro O2/ golfa v, ale bud pohledej co ti tam patri nebo asi to tam pujde taky, znamej to dodelaval i do b6.
09:26:14
28.10.2023
saskyn2
-> Syny: 1K0881545
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od saskyn2 vložen 28.10.2023 09:26:14
09:25:52
28.10.2023
Syny
-> saskyn2 28.10.23 09:18:42: Ja vim, ze to tu nekde probehlo, ale nevedel jsem, jestli to jde obecne na kazdy auto. To ma nejaky cislo, ty "oka" isofixu? Sesle musi cela ven?
09:19:27
28.10.2023
saskyn2
-> Syny:
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od saskyn2 vložen 28.10.2023 09:19:27
09:18:42
28.10.2023
saskyn2
-> Syny: jo jde
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od saskyn2 vložen 28.10.2023 09:18:42
09:00:55
28.10.2023
Syny
Jde u koncernovych aut (obecne) nejak dodelat isofix na predni sedacku? Jde o to, ze mam detskou sedacku jen na isofix a kdyz jedu s malou sam, tak bych obcas uvital moznost mit ji cvaklou vepredu, nez vzadu.
upraveno 1x, naposled 28.10.2023 19:31:31
23:08:52
27.10.2023
11mAjA11
To zvládne sám, 8v není raketová věda, jde to v pohodě, napínací, vodící, pumpa. Místo tam celkem je, je dobré mít hrazdu, ale není to nezbytně nutné, jde to i s panenkou pod motor. Rizika minimální, jen možná utažení šroubů na držáku silentbloku do bloku. Jestli je tam klima tak trochu méně místa ale jde to..
13:58:37
27.10.2023
saskyn2
-> Bukaj 27.10.23 11:20:39: hele na tohle už origo za lepší peníz neumím. Druhoška je jak kdy, ale oni si to všichni přeprodávají, takže kladky stejně jsou všude ina romania3 Vyhnul bych se SKF jinak klidně ina, continental, a pumpa ideálně graff ale i ina conti hepu funguje. Místo v diáři aktuálně moc nemám, zkus to pořešit spíš sám.
13:10:46
27.10.2023
11mAjA11
13:10:05
27.10.2023
11mAjA11
16v tutak , ale 8v je pohoda , to jde i na "barvičky" když člověk není vemeno.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od 11mAjA11 vložen 27.10.2023 13:10:05
13:07:36
27.10.2023
11mAjA11
Obecně platí 90-120 u starších motorů VW, u AZD a tehle 16V 77kw je bohužel předpis kontrola v 90 a pak co 30 , dle stavu výměna..jenže to je úplná hloupost, protože nelze posoudit fyzický stav těch komponent.
Šéf na toto dojel a potkan, což pak znamenalo komplet GO hlavy na tom 16V.
Já sem je teda po koupi auta od něj vyměnil při velkém servisu a teď po 6ti letech sem je udělal znova (najeto měly asi 60).
Na tu 8V 1.6 bych dal v klidu INA rozvody, ale pumpu jinou Dolz, Graf, nebo origo, ty INA pumpy chcijou jak necky po poměrně krátkém čase..
12:26:18
27.10.2023
Shatter
-> Bukaj: Neviem ako OHC, DOHC sa urcite musi zaistit kluka a vackove kolesa.. tipujem ale ze aj tu. Pripravok som nemal, ale nasli sa doma razniky (dierkovace) so spravnym priemerom. Trosku narocne bolo uvolnit tu vonkajsiu napinaciu kladku, tam sa muselo klbovym nastavcom pomedzi vyfukove parohy a alternator dostat k skrutke..
11:47:55
27.10.2023
Bukaj
-> Shatter: Díky 4
No, 140 tisíc mělo to auto prý, když ho dovezli z Německa a prý snad tehdy ty rozvody nechali udělat. Teď má to auto na počitadle 283 tisíc...
INA sada je levnější autodilos.cz/autodily/... /vodni-pumpa-sada-ozubeneh o-remene-74543980
ale u té HEPU se mi líbí to "verze pro těžký výkon" Nebo je to jen reklamní trik?6
A je na výměně něco záludného, nebo je to sundat starý a nandat nový rozvod bez změny polohy ozubených kol kliky a vačky?
11:31:25
27.10.2023
Shatter
-> Bukaj: 140 tis. je dost. Sice na AZD, ale pri 80tis km (od nova) sa asi vekom rozletela napinacia kladka rozvodu - remen by mozno vydrzal viac, nevyzeral az tak zle.. Kupil som sadu znacky INA, aj vonk. aj vnut. remene, a po cca 20tis. km mi uz nieco za studena piska.

Inak tuto pisu rozvody 120tis km
mymotorlist.com/engines/. ../bse
11:20:39
27.10.2023
Bukaj
Asi je lepší vyměnit řemen včetně kladky a vodního čerpadla, že? A jaká je osvědčená značka? Co koukám na Autodilos.cz, tak ty sady s čerpadlem tam vycházejí kolem 1500 Kč plusmínus pár stovek.
Asi nejdražší je tam HEPU verze pro těžký výkon:
autodilos.cz/autodily/... /vodni-pumpa-sada-ozubeneh o-remene-69167373

Nebo umí někdo originál? Co, Saskyne, kde máš místo v diáři?1 Ideálně i s výměnou, ať se v tom nemusím vrtat na zahradě...5
Jinak co jsem koukal na motor, když jsem včera to auto přezouval, tak je trochu oblitá olejem hlava u rozvodů (z horního víka) - proto mne napadlo, že by to mohlo "omastit" rozvod a pak jsem si uvědomil, že to auto dost najezdí a určitě rozvody nikdo dlouho neřešil3
11:02:34
27.10.2023
Pavel P@nkáč
-> Bukaj: určitě vyměnit co nejdřive...
23:51:18
26.10.2023
Bukaj
Asi úplně blbej dotaz - jak poslední cca 2 roky servisuju tu Caddynu, tak dnes jsem si uvědomil, že je to moderní auto a ne OHV škodovka a že tedy bude mít nejspíše předepsanou výměnu "rozvodů".
Jaký je interval předepsaný pro 1,6 75 kW kód motoru BSE?
Auto má něco přes 280 tisíc, současný majitel jej má cca 4 roky a není si jist, ale myslí si, že rozvody byly dělané po dovozu z Německa (tedy cca při 140 tisících km). Pokud tomu tak je, tak na těch rozvodech je nyní něco přes 140 tisíc - to už by asi pomalu chtělo řešit, že? Nebo není předepsaná výměna, jako u 1,8 20V (AGN), ale jen občasná kontrola?
10:59:06
14.10.2023
růža
-> saskyn2: trošku si přišlápni na prodavače v Kelly, protože ti můžou zjistit dostupnost. Funguje to tak, že se dělají jednou za čas (podle výrobce) velké objednávky u dodavatele. A pak se čeká, než se to sem z těch prdelí dostane. Takže něco je za týden, měsíc, něco za rok. A samozřejmě něco už nebude, ale to se myslím, kloubu na Golfa netýká.
Ale co je smutnější, tak spoustu dílů dostupných za X dní umí menší autodíly od Poláků třeba na druhý den. V tomhle je ta velká korporace strašně neobratná, protože musí kupovat jen od smluvních partnerů.
00:50:09
14.10.2023
saskyn2
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no ale to byla vyjímka a věř, že to tak běžně nefunguje. Resp. možná to tak funguje u věci co má autorizák skladem a oni to překoupí, ale jakmile je tam běžně do 20 dní a podobně tak nemá smysl s tím strácet čas. Nebo alespon mám zkušenost, že nikdy nic z toho v dohledné době nebylo.
Extreme Tyres