skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
Tvl už jsem objel dost aut abych věděl co se nabízí a za kolik. Taže fakt nechápu proč mi tady přesvědčujete o něčem jiném. Myslím, že mám dost širokej rozptyl co se týče požadavku na výbavy, motory, převodovky a nebo nájezd, takže prostě až seženu to co hledám, tak to koupím. Že se to dá, to dobře vím. Že to není lehký, to taky vím a netvrdil jsem nikde opak... Za auta co se prodávaj kolem 450 tKč, jsem ochotnej dát klidně o 50-100 víc, ale prostě chci, aby to bylo někde vidět. Do teď jsem funkční auto měl, tak proč bych kupoval něco, co se mi nezdá?
-> Sita 22.07.24 08:33:08: tak zrovna toho passata nesezenes po dedkovi, ale po obchodakovi. Na trhu je jich k vyberu prebytek a kdyz to nebude kreten, tak to hezky bude. Kdezto třeba podobnej Touran vždycky bude po rodince a vevnitř bude vždycky domlácenej. Já třeba na passatu řešil, že nejde vyklopit koule a že nejdou otevřít zadní dveře, protože to v životě nikdo nepoužil.
-> saskyn2 22.07.24 08:30:02: G8 sezenes novej za 630... Sice 85kW, ale novej.
-> Syny: Bohužel v dnešní době už to tak u koncernu je, že 600 000 je cena za olítané nebo sociálku... Všechno se to odvíjí od cen nových aut a ten skok je tam docela solidně vidět, vezmu ceny Oktávky Combi Style 2,0 TDi 110 kW DSG:
2016: 698 900 Kč
2020: 782 900 Kč
2024: 889 900 Kč
S tím že Style byla vždycky ještě docela oholená výbava, kerá dostala přední senzory a zadní kameru až myslím v loňském roce.
Takže pokud dneska stojí rozumná Style Oktávka 900 000 Kč, tak za 600 000 Kč prostě nikdo nebude prodávat zánovní auto, docela logicky. Navíc aspoň co jsem pozoroval, tak dneska už si vyšší řady aut z koncernu (Oktávka, Superb, Golf, Passat a podobné) skoro nikdo jako soukromé auto nekupuje, takže jsou to většinou všechno bývalé služebáky, podle toho mají buďto nájezd a nebo podle toho vypadají. A když se najde nějaký pěkný zachovalý kousek, tak za něj prostě chtějí nesmysl, protože někdo přijde a ty prachy jim za to dá, stačí si jen počkat...
Já teď kupoval Rapida liftback s 1,6 TDi 77 kW, 2015, 160 000 najeto, chtěli za to 200 000 Kč. Napřed se mi to zdálo moc, pak jsem si to porovnal s nabídkama na trhu a vzal jsem to (navíc byl u domu) a když mi pak Kooperativa napočítala cenu auta na havarijko na 199 000 Kč, tak mi došlo, že je to prostě tržní hodnota toho auta, protože už to tak mají v tabulkách i pojišťovny... A pokud tu tržní hodnotu nebudu akceptovat, tak si stejně nic nekoupím...
2016: 698 900 Kč
2020: 782 900 Kč
2024: 889 900 Kč
S tím že Style byla vždycky ještě docela oholená výbava, kerá dostala přední senzory a zadní kameru až myslím v loňském roce.
Takže pokud dneska stojí rozumná Style Oktávka 900 000 Kč, tak za 600 000 Kč prostě nikdo nebude prodávat zánovní auto, docela logicky. Navíc aspoň co jsem pozoroval, tak dneska už si vyšší řady aut z koncernu (Oktávka, Superb, Golf, Passat a podobné) skoro nikdo jako soukromé auto nekupuje, takže jsou to většinou všechno bývalé služebáky, podle toho mají buďto nájezd a nebo podle toho vypadají. A když se najde nějaký pěkný zachovalý kousek, tak za něj prostě chtějí nesmysl, protože někdo přijde a ty prachy jim za to dá, stačí si jen počkat...
Já teď kupoval Rapida liftback s 1,6 TDi 77 kW, 2015, 160 000 najeto, chtěli za to 200 000 Kč. Napřed se mi to zdálo moc, pak jsem si to porovnal s nabídkama na trhu a vzal jsem to (navíc byl u domu) a když mi pak Kooperativa napočítala cenu auta na havarijko na 199 000 Kč, tak mi došlo, že je to prostě tržní hodnota toho auta, protože už to tak mají v tabulkách i pojišťovny... A pokud tu tržní hodnotu nebudu akceptovat, tak si stejně nic nekoupím...
Ono taky chtit zanovni auto vyssi stredi tridy (passata, superba) po dedkovi, tim myslim malo jetej v opecovavanym stavu, je imho trochu fail uvaha, protoze ja takovy uzivatele neznam. Duchodci co ja znam maj bud nejakej trapnej crossover nebo max octu. Vesmes to budou firemni auta, jejichz uzivatele maj trochu jiny starosti nez firme pecovat o auto (a je to tak vporadku - chci zamestnance, kterej mysli na praci a ne, aby nekde puliroval auto nebo hodinu hledal parkovani, aby to nekdo neodrel). Takze je vpodstate normalni, ze hledani takovyho auta je jako hledat jehlu v kupce sena :D
Problém je že většina lidí se k těm autům chová jako prasata a ty co ne to zase neplánují prodávat. Pak se holt nějaká topovka dost blbě shání. Navíc co si budeme povidat, vybavená I20 vyjde přes 600, těžko pak čekat že G8 za 600 bude jak ze salonu.
-> SO545: Jestli 600 tKč je cena olítaného sociálu, tak pak asi ano, no... Zrovna na tomhle fóru bych docela čekal pochopení, že né každej chce olítanej, vybydlenej a obouchanej krám. Ale holt tady asi všichni kupujete auta na první dobrou a nic kolem neřešíte, no. Já vám to přeju :)
-> darklord 21.07.24 23:49:57: ta dvojka presne sedi. Chcem kupit TOPku za cenu olietaneho socialu.
A nielen na ceskom fore.
Ak ma niekto fakt vysoke naroky...nech si kupi nove.
A nielen na ceskom fore.
Ak ma niekto fakt vysoke naroky...nech si kupi nove.

-> U-Geen 22.07.24 00:26:41: Taky koukam, ale tam je zas problem, ze vetsina jsou slaby benziny. A kdyz jsem takhle vyhlidnul O4, tak tam zas byla i za tydle penize nic extra vybava. Treba nechapu, ze se tydle auta delaj i ve stredni vybave bez prednich parkovacich senzoru apod.
-> minno 22.07.24 07:14:15: Z hovoru nezjistim nic moc, jelikoz drtiva vetsina aut, ktery si na zaklade pozadavku vyfiltruju je z autosalonu po ukoncenem operaku nebo leasingu. Ono moc soukromniku neprodava 1-4 roky staty auto s co nejmensim najezdem.
-> minno 22.07.24 07:14:15: Z hovoru nezjistim nic moc, jelikoz drtiva vetsina aut, ktery si na zaklade pozadavku vyfiltruju je z autosalonu po ukoncenem operaku nebo leasingu. Ono moc soukromniku neprodava 1-4 roky staty auto s co nejmensim najezdem.
Inak, poraďte prosím, ako na diagnostiku u VW.
Aké konkrétne káble kúpiť (kde), aký SW (a kde zohnať). Aby som sa vedel v tomto smere obslúžiť sám v gro veciach, alebo minimálne v tých bežne potrebných k údržbe.
Mám nejaké káble a redukcie k Fiatu (konkrétne ELM327 a VAG KKL), ale s koncernom nemám skúsenosti.
Ďakujem.
Aké konkrétne káble kúpiť (kde), aký SW (a kde zohnať). Aby som sa vedel v tomto smere obslúžiť sám v gro veciach, alebo minimálne v tých bežne potrebných k údržbe.
Mám nejaké káble a redukcie k Fiatu (konkrétne ELM327 a VAG KKL), ale s koncernom nemám skúsenosti.
Ďakujem.
-> Syny 21.07.24 23:46:08: No, veď to, čo píšeš, len potvrdzuje to, čo som uviedol ja
Že to auto si "nutne" ešte nepotreboval kúpiť, len si si ich obzeral.
Ale inak súhlas, že na našom trhu je to so slušnými autami na predaj bieda.
Ale veľa sa dá o stave auta a o postoji majiteľa k autu zistiť už pri prvom telefonáte.
Zopár áut v minulosti som už kupoval.
Ale úprimne, osobne by som nemal nervy na to chodiť obzerať XY jazdeniek a precestovať po štáte stovky km a aj tak nič nekúpiť.
Prúser je, že úplne najnovšia produkcia áut je už dosť napikaču (tablety a virtuálne kokpity, trojvalce a otrasné interiéry).
Najlepší výber majú tí, čo chcú combi + automat + nafta a do 200tkm
Ja som chcel presný opak...
-> darklord 21.07.24 23:49:57:

Ale inak súhlas, že na našom trhu je to so slušnými autami na predaj bieda.
Ale veľa sa dá o stave auta a o postoji majiteľa k autu zistiť už pri prvom telefonáte.
Zopár áut v minulosti som už kupoval.
Ale úprimne, osobne by som nemal nervy na to chodiť obzerať XY jazdeniek a precestovať po štáte stovky km a aj tak nič nekúpiť.
Prúser je, že úplne najnovšia produkcia áut je už dosť napikaču (tablety a virtuálne kokpity, trojvalce a otrasné interiéry).
Najlepší výber majú tí, čo chcú combi + automat + nafta a do 200tkm

Ja som chcel presný opak...
-> darklord 21.07.24 23:49:57:

-> Syny: koukni za tyhle penize po nejakym rocnim - dvouletym aute... nevim jak u koncernu, ale my takle kupovali Suzuki a uz tam ta zmena ceny proti novymu byla fajn.
-> minno 21.07.24 22:19:03: A samozrejme pokud auto musis koupit nutne, tak holt musis z neceho slevit to se neda nic delat. Ale fakt to nema nic spolecnyho s tim, ze je blbost hledat pekny auto dyl. Blbost je prave cekat na tu chvili, kdy uz to musis nutne vyresit a privirat oci pred vecma, ktery se ti nelibi.
-> minno 21.07.24 22:19:03: to si si pekne nabehol s tou dvojkou na ceskom fore 

-> minno 21.07.24 22:19:03: Presne jak pise vhml... Proc bych kupoval nejakou hujdu, kdyz to nutne nepotrebuju? Golf mi jezdil a tak nebylo treba brat kdejakej hnuj, ale narazit na nejaky pekny, tak ho vezmu. Nevim tvuj rozpocet, ale ja jsem ochotnej jit uz do auta i za 600 tKc, coz neni na ojetinu zrovna malo (cimz uz se dostavam k tomu, ze zacinam uvazovat i nad novym), ale chci aby to auto nejak vypadalo. Aut uz jsem objel hafo a opravdu nehodlam dat pul mega za auto, ktery ma uz rezavy mista, ktery nekdo orval a ani nezabarvil korekcni tuzkou. Stejne tak nehodlam kupovat auto s vybydlenym interierem. Byl jsem se podivat napr. na G8 se 36 tkm a kdyz jsem napocital dvacatej sram az do plechu, tak uz jsem se na to vykaslal. Do toho mam taky nejakou predstavu o vybave (byt tam uz mam takovych kompromisu, ze to defakto uz skoro ani nejsou nejaky pozadavky) a motoru. Klidne dam vic penez za starsi model nejakyho aua, ale zkratka musi za to stat a fakt na tom pak nechci neco dodelavat (krom taznyho). Koupit prvni auto na ktery narazis neni zadny umeni :) Par lidi odtud vi jak ve finale vypadala ta auta, ktera z fotek vypadala hezky, takze ver, ze si to nevymejslim :)
-> minno 21.07.24 22:19:03: ale kdyz to clocek nutne nepotrebuje hned koupit, tak neni duvod slevovat z nároku. Obcas se neco nahodne naskytne. Ja passata taky koupil vylozene ze jsem narazil na zajimavej kus. V dobe teda kdy uz jsem to aktivne resil, ale jeste další pul roku vyresit nepotreboval.
-> Syny: Vyberať auto rok je blbosť... Znamená to len 2 veci: 1. Buď to auto ešte vážne nechceš/nepotrebuješ a obzeráš si autá len tak, 2. Máš privysoké nároky, no zároveň vyberáš medzi hnojom a za kvalitu, ktorú požaduješ, nie si ochotný adekvátne priplatiť.
Ja som auto vyberal týždeň a kúpa bola tutovka. A som veľmi spokojný.
Ale prakticky to bolo jediné auto na Slovensku s parametrami a stavom, ako som požadoval
Kúpil som 6 ročné auto s 46tkm, garážované a jazdené na dlhé trasy, po detailistovi ako ja.
Cena ale zodpovedala stavu.
Ak chceš staré auto v top stave s výbavou ako chceš a za málo korún, tak to príjemné hľadanie ďalšie 2 roky.
Ja som auto vyberal týždeň a kúpa bola tutovka. A som veľmi spokojný.
Ale prakticky to bolo jediné auto na Slovensku s parametrami a stavom, ako som požadoval

Kúpil som 6 ročné auto s 46tkm, garážované a jazdené na dlhé trasy, po detailistovi ako ja.
Cena ale zodpovedala stavu.
Ak chceš staré auto v top stave s výbavou ako chceš a za málo korún, tak to príjemné hľadanie ďalšie 2 roky.
-> vhml 21.07.24 21:20:35: Kdyby rok... Presne to mi sere taky, ale zas na druhou stranu to bude alespon uz vyreseny...
-> Mil@n 20.07.24 22:57:15: to je ovsem velmi debilni napad
-> Syny 20.07.24 21:54:46: nejblbejsi je, ze po roce vybirani auta ted budes shanet neco nahonem

-> Syny 20.07.24 21:54:46: nejblbejsi je, ze po roce vybirani auta ted budes shanet neco nahonem
-> Nwkt 19.07.24 16:05:32: Hm. Už len zistiť, ako na to :-)
-> Mil@n 20.07.24 22:57:15: No, to sice bylo, ale v tu sekundu jsem to fakt nestihl ocekovat. Takze jsem rad, ze tyhle strhavaci tendence nemam, protoze kdyby tam nedejboze nekdo stal, tak by to taky mohl byt pruser s uplne jinym rozmerem...
Ono ta kamera hlavne mate diky sirokouhlymu zaberu. Vzdy ty videa vypadaj jako ze tam je vsude vic mista, nez se z pozice ridice v realu zda. Navic nez mi doslo, ze to auto predemnou stoji, tak taky nejakej cas utekl - vubec jsem to necekal a musel z plynu prehmatnout na brzdu. To vsecko me stalo cas, kterej ve finale bohuzel chybel... Proste priste musim davat vetsi pozor no :/
Ono ta kamera hlavne mate diky sirokouhlymu zaberu. Vzdy ty videa vypadaj jako ze tam je vsude vic mista, nez se z pozice ridice v realu zda. Navic nez mi doslo, ze to auto predemnou stoji, tak taky nejakej cas utekl - vubec jsem to necekal a musel z plynu prehmatnout na brzdu. To vsecko me stalo cas, kterej ve finale bohuzel chybel... Proste priste musim davat vetsi pozor no :/
-> Syny: škoda,že jsi to nezatočil na tu zastavku místo tam bylo...

-> vhml: ja teda nevim, ale treba lane asist vypinam snad hned, jak se s autem rozjedu. Ty auticka na palubce kdyz jedu normalne me taky serou.
Jako tyhle asistenti jsou fajn, kdyz jsem se vracel z dovoleny. Nevychrapanej, ve 3 rano na prazdny dalnici me front asist jednou upozornil a jednou me lane asist vratil... Ale normalne to vypinam.
Jako tyhle asistenti jsou fajn, kdyz jsem se vracel z dovoleny. Nevychrapanej, ve 3 rano na prazdny dalnici me front asist jednou upozornil a jednou me lane asist vratil... Ale normalne to vypinam.
-> vhml 20.07.24 21:57:11: Njn, tydle veci Golf jeste nemel. To je jeste posledni "hloupy" auto co nema ani radce razeni a startstop. Ale ono je to leckdy pak horsi, kdyz cekas, ze to samo zastavi a ono 50x jo a po 51. najednou ne.
-> Syny 20.07.24 21:54:46: ja s passatem uz jezdim po hlavnich jenom na adaptak, at si takovy veci resi sam. I kdyz tuhle mel sebevrazedny sklony nekde v plzni, protože jsem uz opakovane zjistil, ze neumi rozumne reagovat na stojici auto.
-> vhml 20.07.24 21:53:08: Jo, jen pres ulici
Vsak taky kvuli ni tam ta osudna kolona vznikla...

-> Syny 20.07.24 21:37:25: tak aspon si to mel kousek na zmrzlinu, tam je vyhlášena 

Jinak tedy kdyby tady z vas nekdo to nabourany auto chtel, tak mate moznost do pondeli dat vedet. V pondeli pak budu potvrzovat tu aukci. Vyvolavaci cena 40 :)
-> Syny 20.07.24 18:24:29: si to nějak čerstvě rozbil znova?
-> palinator: AGM, EFB to je fuk, prostě ne klasický akumulátor
-> Pavel P.. 20.07.24 19:30:02: I to je mozny, byt tedy nevim nevim, jestli se to nekomu bude chtit opravovat...
-> Syny 20.07.24 18:24:29: a neboj.... on se za mesic objevi na inzerci jako nebourany za beznou trzni cenovku

Tak na to, jak to před rokem bylo s pojišťovnou hrozný sraní a jen dořešení plnění pro opravu bylo na měsíc, tak teď tedy koukám... K dnešnímu dni (tedy po 5 dnech) je vše vyřešeno, auto je po aukci a mám nabídku na jeho prodej + je vyřešené i ocenení auta před nehodou. V pondělí vše dořeším/potvrdím, pak se auto přepíše a hotovo. Takže Golfík RIP a vstříc lepším zítřkům bez nehod...
-> saskyn2 19.07.24 22:05:40: potrebuju et40, takze tam i nejdou škodovácky, ty maj obvykle 45
-> StepaNoFUN 20.07.24 00:24:57: ho znáš že to víš?

-> saskyn2 19.07.24 20:35:59: a auto bylo za 10...
-> vhml: ee tohle jsou oboje 16ky. Asi mám nějaký 17ky na druhý ekolikvidaci ale to jsou nějaký z audiny a si myslím to má špatný et protože je to hodně zalezly to by se ti nelíbilo
-> saskyn2 19.07.24 20:35:59: potrebuju 17" disky. Gumy jsem nedavno kaufnul za trojku sadu zanovnich contiku
-> vhml: hele nechceš na b8 alu? Jsem teď koupil nějakou vranu na eko a byly k tomu dvě b8 sady jedna letní a jedna zimní. dva zimaky jsou nic moc ale zase mají ventilky s hlídáním. Jsem koukal že se to prodává tak 12 sada tak bych nechal třeba 8 když se s tím nebudu muset inzerovat.
-> Nwkt: Jak nejde... rekni ze to jen neumis. :-D
-> minno: Inteligentní dobíjení nelze vypnout. start stop ano. I s vypnutý SS je potřeba AGM baterka
-> saskyn2 18.07.24 20:58:16: Aha. Tak o to neviem nič, to ešte bude musieť počkať :)
-> MATTESS: Ten se dělal bez díry i s dírou např. www.mihocar.cz/naraznik-z
adni-pdc-vw-golf-vii-5g0-h
b-5g6807421-5g6807417ap/d-
180000?hgtid=6319...
u fl jsou fakt jen to co má mino
u fl jsou fakt jen to co má mino
Mam 2016 a bez krytky v nárazníku
-> Milan 136 18.07.24 18:32:47: bez tlačítka APP nelze
-> minno: Spíš bych to rovnou vyměnil za 9,2 discover pro. Napiš Nwkt, on tomuhle rozumí víc a poradí ti.