skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> Hurdis: U těhlech novejch nevím. Ty starší s Climaticem měly na tom kolečku napsaný stupně. Takže někde uprostřed bylo myslím 22.
-> havlik: A myslis opravdu manualni nebo tenhle Climatic?
-> Syny: manuální klimu mám tedka v oktavce z půjčovny a to je fakt hrůza buď zima nebo hic nic mezi. Snad tu mrdku novou už konečně vyrobí mělo být konec srpna a uz je to konec září
-> Hurdis 15.08.21 11:46:28: Tak jestli s tím nikdy nejezdila, tak do výbavy pro začátek přidej takovou tu jednoduchou stahovací kurtu na levou nohu, aby jsi nemusel přesklívat přední okno a já platit plastiku čela. :-D
Edit: Jestli se Ti to zdá měkký, tak Jindra určitě na Golfa podvozek umí. :-D Ale to je tak +20% k ceně auta. :-D
Edit: Jestli se Ti to zdá měkký, tak Jindra určitě na Golfa podvozek umí. :-D Ale to je tak +20% k ceně auta. :-D
-> StepaNoFUN 15.08.21 10:29:38: Asi jo. Já si to na pár dní vezmu na zkoušku po přihlášení. K tomuhle pohonu jsem se nechal přemluvit, zkusím si běžný provoz než vyhodim love za další. Jako jede to rozumně, kvalt navíc je znát, ale 115 hp jsem měl naposledy před 14 lety v Cee'du. Přijde mi to mekce nalazene, zatáčky se mi nelíbí. Dám tomu pár set km na názor. Alespoň donutim Terezu k automatu.
-> Syny: Co já bych u služebáku dal za to, kdybych si mohl nastavit alespoň nějakou stálou teplotu v kabině (což Cimatic umí). Takhle tím kolečkem teploty točím jako kokot už jen podle toho, jestli jedu po, nebo proti sluníčku. Jak do tý výkladní skříně vepředu svítí, tak se to mění dost podstatně. To je teprve manuální klima.
-> StepaNoFUN: Tak Climatic je vicemene manualni klima. Musis si tam sam nastavit kam foukat, jak teplej vzduch atd. Jako jasny, oficialne to je poloautomaticka klima, ale vylozene manualni se snad uz ani nedela, to jsem mel v Cordobe z roku 95 :) Proste to neni Climatronic :)
-> Hurdis: Paradoxně manuální klima.
Nemá VW náhodou v základu Climatic? Já jsem bez něj (s čistě manuální klimou) zatím snad nic neviděl.
Nemá VW náhodou v základu Climatic? Já jsem bez něj (s čistě manuální klimou) zatím snad nic neviděl.
-> Hurdis 15.08.21 08:18:03: Nevím do jaké míry paradoxně, ale ségra s manželem pořídili Superba 2017 a skladbu výbavy jsem taky úplně nepochopil. Myslím tím přítomnost a naopak absence některých prvků je mi skutečnou záhadou.
Zadání na auta pro běžné zaměstnance jezdící na stavby je obvykle základ 11tis EUR. To se zde skoro povedlo, ale jen díky odpočtu DPH.
1,6 nafta, 85kW, DSG, výbava velmi slušná např.i masážní sedačky. Paradoxně manuální klima.
Kupovano v salonu, kde to prodali nové a servisovali. Na place bylo 7ks. Kamarád z nich dovezl 3. Ty ostatní ani v takových podmínkách nestáli za to.
Vážně není z čeho vybírat.
1,6 nafta, 85kW, DSG, výbava velmi slušná např.i masážní sedačky. Paradoxně manuální klima.
Kupovano v salonu, kde to prodali nové a servisovali. Na place bylo 7ks. Kamarád z nich dovezl 3. Ty ostatní ani v takových podmínkách nestáli za to.
Vážně není z čeho vybírat.
-> Hurdis: Jelikoz taky pokukuju, tak se rozepis - vybava, motor, pripadne i cena, pokud neni tajna. At vim :)
Vyrazovani Octavii za Golfy asi proběhne o něco pomaleji. Ani z těch slušných už není moc co vybírat. Na čtrnáctý pokus jeden 2,5 lety kus ve stavu a výbavě, aby to mělo smysl. Trh je v riti.
-> saskyn2: jasny no. U ty zuki je vyhoda, ze tim muzu zamknout cely auto, to dost pouzivam.
-> saskyn2 10.08.21 00:11:44: Jo, taky mi na "novym " Supu vrtalo hlavou, proc se dela socialni verze se senzorovejm klikama jenom na prednich vratech
RTFM jsem kdysi s prvnim "kessy " ve Fordu zazil s Dajanou. Vzdycky byla zvykla Kuzara nebo Filcku zmknout dalkou a pak poctive obehla auto a tahala za kliky. Po prvni jizde s mondeem pribehla domu, ze si to mam jit zamknout, pac se ji to furt odemyka

RTFM jsem kdysi s prvnim "kessy " ve Fordu zazil s Dajanou. Vzdycky byla zvykla Kuzara nebo Filcku zmknout dalkou a pak poctive obehla auto a tahala za kliky. Po prvni jizde s mondeem pribehla domu, ze si to mam jit zamknout, pac se ji to furt odemyka

-> Jirik_Tuňák1983: oficialne -> UTFG. :-D
To je pouze hovorový výraz a nebo se to jako kakaové sušenky jmenuje oficiálně? 

-> saskyn2: U neceho to fungovalo tak, ze kdyz jsi zamknul dalkou, tak kessy nefungovalo. To by je mozna zachranilo. Ale nevim u ceho.
Jinak masakr.
Jinak masakr.
-> saskyn2 09.08.21 23:00:25: To už jsem taky zažil. Týpek to reklamoval na O3, že nejde zamknout kufr. Vyřešeno venku za 5 vteřin 

-> Syny: asi 5 minut to zkoušel že to tak fakt je
a pak říkal že se omlouvá že kšeft na hovno no


-> U-Geen: je tam jen klasickej mikrospinac na kufr víc tam není potřeba, autu to stačí aby vědělo, že se do něj majitel chce dostat. Dotykový kliky to má jen na předních dveřích což teda asi nechápu když už to má všechno připravený, že to nemůžou dát i na zadní boční jako to má vw.
-> saskyn2: A co rekl borec, kdyz jsi mu to predvedl? 

jinak u Suzuk to funguje jinak, tak mozna byli zmateny :-) tam je tlacitko na odemknuti auta i na 5. dverich... u O3 jestli to chapu dobre staci zmacknout tlacitko na otevreni?
Hele já když to viděl, odpolstrovanej kufr, pátý vrata, já byl mrtvej




-> Syny: nedejboze pokud jim zamknes auto :)
-> saskyn2 09.08.21 23:00:25:
Tvl, tak takovejhle servis, to musi bejt lahoda tam dat nejakej slozitejsi pruser...



-> Milan 136: Nejhorší je když člověk má něco, co je chytřejší než majitel a neumí to používat. Normálně nekecám dneska mi přivezli tady ze servisu OIII s tím že jim nejde zamknout kufr. Že tam už měnili zámek a jakýsi napětí na drátech měřili, nic nepomohlo... Někdy před 14 dny jsem je s tím poslal do prdele, že mam moc práce a ted v pátek zase volal jestli si udělám čas, tak jsem mu řekl že teda v pondělí se na to kouknu, resp týden mi tu auto nechá. Předpokládám teda, že byli hodně v řiti a nevěděli co s tím.
Borec mi to ukazuje, zamkne auto, vezme za kufr, zmáčkne tlačítko a kufr se otevře. V duchu jsem si říkal jakej to bude oser, a jakej jsem vůl, že se nechám vždycky ukecat a neposlal je do prdele rovnou.
Koukám na to a vepředu jsou kliky od kessy-ta sociální verze co má kliky jen vepředu(tohle šetření jsem mimochodem nikdy nepochopil) no a samozřejmě jsem vzal klíček, odnesl 2m od auta a kufr už nečekaně otevřít nešel
To že je majitel pitomec, no snad budiž, ale to že mu v servisu rozeberou půl auta a študujou to 14 dní a na nic nepřijdou mě fakt dostalo

přitom by stačilo si občas přečíst manuál, ale holt je to pod úroveň majitele i některých servisáků.
Jen by mě zajímalo jak to vysvětlí majiteli a co mu za to naúčtují, u toho bych fakt chtěl být

Borec mi to ukazuje, zamkne auto, vezme za kufr, zmáčkne tlačítko a kufr se otevře. V duchu jsem si říkal jakej to bude oser, a jakej jsem vůl, že se nechám vždycky ukecat a neposlal je do prdele rovnou.
Koukám na to a vepředu jsou kliky od kessy-ta sociální verze co má kliky jen vepředu(tohle šetření jsem mimochodem nikdy nepochopil) no a samozřejmě jsem vzal klíček, odnesl 2m od auta a kufr už nečekaně otevřít nešel




Jen by mě zajímalo jak to vysvětlí majiteli a co mu za to naúčtují, u toho bych fakt chtěl být



-> SO545 09.08.21 21:04:59: David ne. 

-> King 09.08.21 18:04:12: U mna je v TOP 5 na prvom mieste kazda pikacovina co pipanim upozornuje...je jendo ci na pas , rucnu alebo otvorene dvere...To sa uz fakt svet zdementieva viac ako je zdrave.... Aj moja mamka vzdy podotkne ze v mojom aute nepipa ked nema pas...no hej das si ho aj bez toho....ze ? :)
Mně by teda zajímalo, jak korektně to interaguje se zbytkem auta...
-> saskyn2 09.08.21 17:17:14: Však neříkám, že je to celý na hovno. Kdybych koupil auto s tím, tak to vyndavat nebudu
Ale že bych si zase podle toho vybíral auto, to ne.
Ale už jsem frajerovi supa 2 předělával na klasiku.
Nejlepší je, když praskne hadička na ostřik, frajer vesele ostřikuje dál interiér a začne to řešit, až když shnijou svorkovnice a jednotka.

Ale že bych si zase podle toho vybíral auto, to ne.
Ale už jsem frajerovi supa 2 předělával na klasiku.
Nejlepší je, když praskne hadička na ostřik, frajer vesele ostřikuje dál interiér a začne to řešit, až když shnijou svorkovnice a jednotka.
-> Jirik_Tuňák1983 09.08.21 14:44:49: Kazí. Ale podle mě tomu často pomohou sami lidé. Že za to silou berou jako za klasiku a ty motory to časem nedají.
-> saskyn2: Proste v mym zebricku picovin v autech, kterymu vevodi automat, je kufr "felektrice " v top5

-> King: jinak el. dovírání-dotahování dveří je celkem běžná výbava u 10 letý audiny
na to nemusíš čekat 


-> King: tak jasně že el vrata nevyřeší malý kufr, ale to nemá být jejich účel 

-> saskyn2 09.08.21 11:35:53: Mozna si nekdy zaregistroval, ze ty elektricky vrata nedisponujou oslnivou silou pri zavirani, takze pri permanentne plnym kufru se obcas nezadari. Pokud jdu do auta s plnejma rukama, jsou mi pak 5. vrata v elektrice k hovnu, protoze to, co nesu uz stejne do kufru nenarvu a konci to na zadnich sedackach. Budu muset pockat na elektricky rozcabovani zadnich dveri :-) Ale uznavam, ze to neni modus operandi beznyho smrtelnika...
-> Milan 136 09.08.21 12:24:34: Tak můžeš náklad složit venku, stejně jako by si musel i u manuální kufru akorát to udeláš dál od auta a otevreš, než dojdeš tak to sypeš rovnou do kufru
Ale tahle situace není zase tak častá, prostě časově je ten el kufr určitě lepší jen ho musíš umět používat. Jinak jo, samozřejmě když se to vysere tak je to pálka

-> Milan 136 09.08.21 14:25:28: A proto jsem se už pár příspěvků níže ptal, kazí se to?
-> Jirik_Tuňák1983 09.08.21 13:08:43: Já nevymýšlím, že to je na hovno. Já to v autě nemám a je mi to tak nějak jedno.
Jen bych to teda nechtěl platit, když to lehne.
Jen bych to teda nechtěl platit, když to lehne.
-> Milan 136 09.08.21 12:24:34: To už je takové slovíčkaření o hovně a vymýšlení proč je to k ničemu. Osobně beru v 99% případů věc těžkou nebo objemnou do ruky až v momentě, kdy za sebou zamknu domovní dveře a pak chci přijít rovnou k otevřenému kufru. Těch pár vteřin si klidně počkám.
Třeba zrovna ten oflusávanej Ssangyong to má řešené tak, že nemusíš předvádět žádnou gymnastiku s okopáváním výfuku, ale postavíš se na chvíli za auto, počkáš, auto zasignalizuje (akusticky a blikači) a otevře ti kufr. Pokud si to rozmyslíš a vzdálíš se, kufr se neotevře.
Třeba zrovna ten oflusávanej Ssangyong to má řešené tak, že nemusíš předvádět žádnou gymnastiku s okopáváním výfuku, ale postavíš se na chvíli za auto, počkáš, auto zasignalizuje (akusticky a blikači) a otevře ti kufr. Pokud si to rozmyslíš a vzdálíš se, kufr se neotevře.
-> Jirik_Tuňák1983 09.08.21 11:59:11: A když neseš něco velkýho, klíče máš v kapse, tak to uděláš jak? Přijdeš, kopneš a čekáš.
-> saskyn2 09.08.21 11:35:53: Je tedy pravda, že u některých aut to jde hodně pomalu, ale většinou se to dá snést.
Spíše jedině blbec přijde k autu, stoupne si k němu zezadu a pak čeká než vrata vyrolují nahoru.
Spíše jedině blbec přijde k autu, stoupne si k němu zezadu a pak čeká než vrata vyrolují nahoru.

-> King: A z jakýho důvodu čekáš až se to zavře? Právě na tom je pecka že zmáčkneš tlačítko a jde do prdele. Otevírání sice trvá tak o 1s dýl než při otevření rukou, ale to zase bohatě kompenzuje, že si ten kufr otevřeš dálkou, takže přijdeš k otevřenému. Když teda nemáš plný ruce a easy open nohou.
-> King 09.08.21 10:10:01: Tak to je třeba u tebe, ale ne každej má auto na práci. Já např. do kufru lezu a pokaždé něco nesu a nebo mám plné ruce, takže bych to uvítal. Někdy ale neotevřu kufr třeba týden. 

-> Jirik_Tuňák1983 07.08.21 16:20:45: Zrovna tahle fíčura je něco, co klidně ve výbavě oželím, zvlášť když je to za takovou mordu. Na posledních dvou autech to mám, protože skladovky, ale je to spíš na obtíž. Když lezeš do kufru x-krát denně, tak nejseš zrovna nadšenej z toho čekání až se to otevře/zavře. Je to spíš taková podívaná pro sousedy: "Hele mámo, von má kufr felektrice ".
-> Syny 08.08.21 16:06:35: to je za par drobnych...kamera nocneho videnia na Tuaregu je za 7....ale tisic...
Len samotne sklicko na nu stoji 700e ... Po par rokoch totalka a autu nic nebude....

Len samotne sklicko na nu stoji 700e ... Po par rokoch totalka a autu nic nebude....

-> Milan 136 08.08.21 13:24:22: Uff, tak to jsem ani netusil, ze tahle sranda je za takovej ranec 

-> Milan 136 08.08.21 13:24:22: u nas 2x spera 800e

-> Milan 136 08.08.21 13:24:22: To už je možná na náklady lepší řešení, které mívají některá emerická SUV a MPV.
Tam jsou dvě klasické vzpěry a jedna teleskopická elektrická, která se zasouvá pod čalounění. Ani to není moc poznat.
Ale spíše jiná otázka, kazí se to vůbec?
Tam jsou dvě klasické vzpěry a jedna teleskopická elektrická, která se zasouvá pod čalounění. Ani to není moc poznat.
Ale spíše jiná otázka, kazí se to vůbec?