VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
4065 příspěvků (zobrazeno 3551 až 3600) od 24.01.2014 do 04.08.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
18:48:31
29.01.2020
Alenka
-> palinator: pokud predtim na dalnici poradne vyfoukas pavouky z vyfuku a jinak je motor v poradku, tak to v pohode projde :)



Ty mas vnejsi otackovou krivku naladenou tak, jak to delam, kdyz nejsou zadne specialni pozadavky.

To znamena, aby motor a cely hnaci retezec bez ujmy prezil dlouhodobou zatez za jakychkoli podminek.



Pokud te uprostred leta v tech nejvetsich vedrech nenapadne nic lepsiho nez zaprahnout za auto vlek a drtit po dalnici furt plnej, tak to muzes bez obav udelat, aniz by se cokoli prehrivalo, nebo dochazelo ke snizeni zivotnosti jakychkoli komponent motoru nebo spojky/prevodovky.



U tebe by se SW jeste lehce nacpat dal, ale uz by to zacalo v zatezi lehce kourit a turbu by dlouhodobejsi zatez taky uplne neprospivala.



Tyhlety hodne "nakonovane" upravy jsou dobre pro nekoho, kdo spis vykon vyuziva narazove pro predjizdeni nebo se obcas sveze na okresce, ale jinak jezdi spis klobouka.

Takovyhle rezim to v pohode vydrzi, ale casta vysoka zatez po dalnici, nebo tahani vleku brzo posle neco do vecnych lovist.
10:13:57
29.01.2020
palinator
-> saskyn2:

To je už uplně přeplesk. V kontextu toho je 92 kW z 66 kW 1,9 docela prd. Ale přijde mi, že mě to auto jelo docela nakokot už v sérii na poměry jinejch 66 kW. Co jsem jel s tou kámošovou ALH liftback, co má najeto 72 tkm, tak ta letěla daleko líp.
09:57:55
29.01.2020
palinator
-> Alenka:

A pořád bez kouře? Nevzpomínáš si, v jakým požadavku jsi ladil to moje ALH? Pamatuju si jen, že jsem se divil tomu špičatýmu grafu výkonu, že si ten motor šel pro maximum fakt až do 4500, což tak nějak zbořilo mojí představu o osmiventilovým dieselu s úzkejma vstřikama, kde bych právě čekal, že nahoře už to nedokáže (včas) nakrmit naftou.

Ptám se na to, jestli to mám naladěný právě bezpečně nebo taky trochu narvaný a tedy jestli by z toho nešlo na krátkodobý sody ještě o něco víc - samozřejmě při podmínce, že to bude pořád emisně na úrovni série, což jsi mi deklaroval.



P.S.: 6. jedu na emise, tak se uvidí světová realita 47
21:10:22
28.01.2020
saskyn2
-> palinator: Marlkéty BNV mělo tuším 80KW odbržděných u tdi funa.
20:59:42
28.01.2020
Alenka
-> palinator: taky je to nacpaný co se dá 1

Takovéhle úpravy dělám jen sobě nebo na výslovné přání, pokud se maximální výkon bude využívat spíš nárazově.



Když by s tím někdo chtěl jezdit po dálnici furt plnej, počítej -10k a -30Nm.

V zimě by se to ještě nějak dalo, ale v létě by se ten motor dřív nebo později utavil, zvlášť když ty KKK turba, co se na to dávaly, nemají zrovna super reputaci co se týče životnosti :)
12:16:16
27.01.2020
palinator
-> Alenka:

Pěkný, takový hodnoty jsem na 1,4 ještě neviděl.
16:26:42
26.01.2020
Alenka
-> palinator: až takhle do detailu jsem to nezkoumal, ale mám za to, že 5q převodovky maj vždy 228mm spojku.



Jinak, chtěl jsi graf, tak jsem to trošku nacpal a dneska změřil.

Z 51kW/155Nm na 78kW/257Nm :)

Tu vlnovku nahoře dělá EGT limiter, na brzdě se blbě chladil IC, tak to klepalo na 850°C.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Alenka vložen 26.01.2020 16:26:42
upraveno 1x, naposled 26.01.2020 16:27:07
18:29:53
20.01.2020
palinator
-> Alenka:

I spojka je stejná? Žiju v domnění, že něco posilněnýho někde bylo. 66 kW už má VNT, to vim.
17:26:46
20.01.2020
Alenka
-> palinator: nejen turbo, ty motory jsou totožné a liší se jen SW.
17:12:15
20.01.2020
palinator
-> Alenka:

Turbo je na 51 a 59 kW stejný?
16:19:38
20.01.2020
Alenka
-> palinator: graf bude, až se udělají rozvody.

Teď je tam úprava na sériovém tlaku turba pro 59kW verzi a doladěno na lambda 1.2, odhadem tak 70kW/220Nm.



-> dragon_cb_cz: já nic, já jsem jen lopata - pokorný služebník a vykonavatel Boží vůle na zemi 3
13:16:29
20.01.2020
dragon_cb_cz
-> Alenka 20.01.20 10:52:55: "...jak chce Bůh..."



Ty jsi byl vždycky skromnej 3
13:13:49
20.01.2020
palinator
-> Alenka:

Graf! Graf! Graf! 40
10:52:55
20.01.2020
Alenka
Pořád se tady řeší nějaké problémy kolem DPF, tak sem dám taky něco pozitivního, ať je vidět jak to vypadá, když věci fungují jak chce Bůh a ne jak chce bruselský úředník 1



Máme Polo 1.4tdi 51kW typ BWB, takže vstřikování PD, DPF, Elektrický EGR a VNT turbo.

Když jsme to koupili, regenerace DPF probíhaly co 400km a žralo to asi o půl litru víc než můj dvoulitr v Octavii se čtyřnásobným výkonem 3



Drobná úprava sériového airboxu, úprava proudění vzduchu kolem IC, vyvedení odvětrání kliky pod auto, aby se DPF zbytečně neucpával popelem, vlastní seřízení rozvodů a vahadel na vstřikovačích + samozřejmě komplet nový SW v ŘJ motoru a máme konečně auto, se kterým se dá fungovat.



V sérii to s lehkou nohou žralo kolem 5l, teď mi s tím ženská okolo komína jezdí plus mínus za 4l, do nádrže nacpu cca 60l, takže dojezd mezi tankováním okolo 1500km a stejně tak probíhá regenerace DPF viz obrázek (spouští se když load coefficient=50%), což je proti výchozímu stavu poměrně uspokojivé zlepšení 1



A pak maj lidi kupovat nový auta s tím, že si "polepší".
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Alenka vložen 20.01.2020 10:52:55
22:12:57
11.01.2020
StepaNoFUN
-> Nwkt: tak to jo...

Tudiz kdyby nekdo potreboval jednotku pro tridrat, tak ji tu mam navic... Canovou jsem sehnal ciste nahodou. Lezela v jednom Supu na vrakaci...
22:04:37
11.01.2020
Nwkt
-> StepaNoFUN: jo
22:01:36
11.01.2020
StepaNoFUN
-> Nwkt 11.01.20 21:57:44: G4 to je oct a podvolantovka jako sup? (aneb to co tu mam od tebe?)
21:57:44
11.01.2020
Nwkt
-> Lamac: Canová se dá překódovat na neCAN, a tempomat je stejnej jak u neCAN tak CAN auta
20:34:16
11.01.2020
Milan 136
-> Milan 136 08.01.20 20:05:25: Zarezlý na sračku. Ten pravej nešel ani skoro rozebrat 8

Už to maká jak má 5
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Milan 136 vložen 11.01.2020 20:34:16
12:10:23
11.01.2020
Lamac
Otázočka, možno to niekto už riešil-Golf IV s multifunkčným volantom, jednotka je použitá necanová tj ovládanie rádia cez jeden drôt, a použil by som jednotku canovú -kvôli ovládaniu rádia volantom cez canbus, zostane fungovať tempomat?
12:18:11
10.01.2020
castrol
-> palinator: 3
11:19:50
10.01.2020
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 10.01.20 10:47:56: pás těsnění na kapotě už jsem měl na felicii z roku 95 3 3 3
10:47:56
10.01.2020
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 10.01.20 09:26:18: Ale pizzu 3, šak vědijó, že se to špiní, tak mohli ten kus gumy dávat už ve výrobě, nie? Navíc to i docela hezky vypadá. 4

Na černé perle to třeba mám už z výroby a motor mám čistý zvrchu i zespodu, kde je také pečlivě zakrytováno. Na italské pomstě je pás těsnění na kapotě.
09:55:49
10.01.2020
Milan 136
09:26:18
10.01.2020
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Není no, u Škodovky otevřeš kapotu a hned máš zasraný kalhoty. 3 3
09:05:52
10.01.2020
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 10.01.20 01:17:51: já tam mám těsnění standartně 3 3 ale je to VW a ne škoda 3
06:32:23
10.01.2020
suri
-> saskyn2: na Oct to vyzerá v pohode , aj to pekne drží na chladičovke
06:31:47
10.01.2020
suri
-> saskyn2: jj torpédo -> Milan 136: dal som aj ja na bielu , a to sme asi sami dvaja čo to máme ku krajom , väčšinou som na foto videl len v strede
01:17:51
10.01.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 09.01.20 23:08:54: To tam není standardně? 9
00:13:13
10.01.2020
saskyn2
-> Nwkt: Však to je zezadu z toho torpéda z okávky. Sice to vypadá divně, ale účel to asi plní dobře
23:57:38
09.01.2020
Nwkt
A serete mě, to budu muset zase objednat, když jsem to našel 3
23:56:45
09.01.2020
Nwkt
-> saskyn2: 1Z0 823 723 A
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Nwkt vložen 09.01.2020 23:56:45
23:56:30
09.01.2020
Nwkt
-> saskyn2: 1Z0 823 723 A
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Nwkt vložen 09.01.2020 23:56:30
23:38:03
09.01.2020
saskyn2
-> Milan 136: z čeho to je těsnění? To je z torpéda? To vypadá dobře
upraveno 1x, naposled 09.01.2020 23:38:41
23:08:54
09.01.2020
Milan 136
-> suri 09.01.20 08:21:38: Na chladičovce? Ano mám.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Milan 136 vložen 09.01.2020 23:08:54
08:21:38
09.01.2020
suri
-> Milan 136: tesnenie na stene máš ?
21:18:05
08.01.2020
Milan 136
-> Nwkt 08.01.20 21:16:49: Já to mám pod kapotou ve vůni 1
21:16:49
08.01.2020
Nwkt
-> Milan 136: -> suri: Mě se neptejte, já tam dneska dolejval kapalinu a ten motor vypadá spíš 350 000 3 3 hnusný, zasyflený, orezlý všechny spony
20:46:58
08.01.2020
suri
-> Milan 136: normálka , Ceed štyri roky a zadreté
20:36:08
08.01.2020
Milan 136
-> suri 08.01.20 20:07:29: Na O2/S2 jsem to už taky několikrát dělal, ale mělo to najeto 300 a tak. Ten Golf je relativně malej a má asi 120 tkm. Uvidíme.
20:07:29
08.01.2020
suri
-> Milan 136: to rezne všetko , Golfy ,Tourany aj iné ... ja tu mám každú chvílu OI s týmto a dnes dokonca jednu na výmenu motorčeka , do polky vyšiel a potom nič ...
20:05:25
08.01.2020
Milan 136
Golf 6 Plus 2012. Zastavuje se prý pravý stěrač. Ještě jsem to neviděl. Co mě čeká? Zarezává na tom taky čep stěrače? Tímto jsem víceméně nepolíben, vedu jen Škodu 1
12:36:33
08.01.2020
suri
-> Milan 136: ktovie no , a služobákov mám kopec ... však to bolo najpredávanejšie auto
12:27:21
08.01.2020
Milan 136
-> suri 08.01.20 10:38:00: Taky jsem si říkal. To bych spíš věřil ložiska v převodovce.
10:38:00
08.01.2020
suri
-> Nwkt 07.01.20 20:54:03: človeče ja rozmýšlam a nespomínam si či sme niekedy menili na Rapide ložisko , možno nejakých pár predných a zadné asi nikdy
08:33:30
08.01.2020
Pavel P..
-> saskyn2: no právě.... ale těch 2,0 moc neni, budeme ještě hledat, snad se objeví něco slušnějšího.
22:03:39
07.01.2020
saskyn2
-> Pavel P.. 07.01.20 21:42:34: Ten 4motion se zase prodraží, zkus víc hledat, nebo kup klidně ten slabej a pořeš to viz-> Alenka 07.01.20 21:35:50:
21:48:53
07.01.2020
SO545
-> Alenka 07.01.20 21:35:50: ak by ta skatula mala len 100kw uz by to bolo OK.
21:42:34
07.01.2020
Pavel P..
Díky za postřehy, takže spíše volit ten dvoulitr? Našel jsem dost 2,0tdi s 81kW, ale pouze ve 4Motion.... sice to nevyužijeme v Praze ale se silnějším motorem jsem jich moc nenašel, aby to byla krátká dodávka.....
21:35:50
07.01.2020
Alenka
2.0tdi 55kW v Caddy je stejny motor jako 110kW verze, takze je mozne SW optimalizovat z 55 na cca 130kW a pak uz se s tim da jezdit 3
Extreme Tyres