Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...

prohledat
5786 příspěvků (zobrazeno 4851 až 4900) od 17.05.2013 do 01.04.2024, založil/a David29
řadit dle data
12:21:04
21.02.2016
Syny
U toho stribrnyho z tych mych dvou odkazu niz jsou nejaky polokozeny a to si myslim ze by bylo uplne idal :)



Jinak mi prekvapilo, ze se tyhle rocniky (koukano na cca 2004-2006) moc nedelali s vyhrejvanejma sedackama nebo couvacima senzorama - respektive u tech aut co jsem koukal na netu moc casto nejsou. Zato dvouzonova klima je vsude :)



BTW: Jakto, ze u nekterych tech aut neni to kolecko na nastaveni sklonu svetel?
upraveno 1x, naposled 21.02.2016 12:23:13
11:52:54
21.02.2016
havlik
-> Jirik_Tuňák1983: já sem nic neporovnával, já sem jen konstatoval že bych kožený nechtěl. BTW tchán má v Outbackovy taky kožený a taky mi to sere, pravda je to o něco lepší, ale oproti polokoženejm furt tragedie
11:49:52
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> havlik 21.02.16 11:44:49: Ty má kolega v červeném Laurelovi (O1) a je to docela parodie na sedačky. Ale to už jsi zabrousil do daleké historie a porovnáváš sedačky v O1 s materálem ve Švédovi, to jsi myslel jen tak pro pobavení, ne?
11:44:49
21.02.2016
havlik
-> Jirik_Tuňák1983: já měl v O1 celokožkový béžový a stálo to za hovno přesně jak řikam a eště na tom byl člověk jak na kluzišti
11:44:15
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 21.02.16 11:33:22: Kdybys je měl, tak bys mluvil opačně. To už tak bývá. 3

Mě je to tak nějak jedno co bych v autě měl, ale u většiny aut klouzaly kožaky jako prase, tyhle kupodivu ani ne. Ani nějak extrémně nestudí, stejně jsou teď zimy o +10 stupních. 3
11:33:22
21.02.2016
Milan 136
taky bych nesnesl celokožený. Je to sice pěkný, ale upřednostnil bych pod prdelí hadr
11:31:41
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> havlik 21.02.16 11:13:19: To se mi nezdá. Mám tedy ty světlé, takže to není jako rozpálená pánev v případě černých u kámošovo OII Laurel a Kliment.

V zimě studijó, ale to řeší do pár sec. nebo min. výhřev sedaček.

Jinak je volví kožka příjemná na omak a i jízdu v kraťasech, rád na ní šmakám nebo jsem s ní v kontaktu. Ještě musím pořídit masku se zipem. 3
11:13:19
21.02.2016
havlik
-> Jirik_Tuňák1983: no hlavně na tom nekloužeš jak na kluzišti a i ta látka v létě nepálí tak dlouho a zimě nestudí tak moc.
11:11:24
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> havlik 21.02.16 08:31:45: Ono si nevybereš. Část, která nejvíce trpí od nasedání je stejně kožená. Ale jinak máš recht, sice jsou polokožené sedačky něco jako sandály s bílejma podkolenkama, ale aspoň se na sedací části nedělají takové ty mapy a lomy. Po nějaké době se udělají každému bez ohledu na značku, akorát na černých je to méně vidět.
08:31:45
21.02.2016
havlik
-> Syny: já bych asi jen ne doporučil celokozene sedačky.
02:16:40
21.02.2016
haso
-> Syny: este v automate a paradne vozenie 1
01:09:08
21.02.2016
dragon_cb_cz
-> Syny: Záleží jaký trasy s tím chceš jezdit a jak dloho to plánuješ mít/kolik s tím plánuješ najezdit. Ono servisní náklady na naftě taky nejsou nejnižší a pořizovací cena je taky kolikrát vyšší....V70 už je trochu bumbrlíček a za 4 litry to fakt jezdit nebude ani v naftě.... Ve výsledku máš rozdíl na spotřebě třeba 2-3 litry, což při dnešních cenách PHM pak trvá docela dlouho než ušetříš na naftě dost aby to naspořilo na případný veselice co tě u nafty můžou spíš čekat (dvouhmoty, vstříky, DPF a já nevím co ještě).



já bych se toho benzínu tak nebál 4
00:36:20
21.02.2016
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Nad V70 docela uvazuju, ale mam obavy, ze benzin by me sezral i s botama. Sice pro moje jezdeni nafta neni uplne to pravy, ale to ani benzin nad nejakych 1,8 ccm. Tak si jen rozsiruju obzory a nejak se v tom neorientuju zatim :)



Ale takova 120kW nebo 136kW 2,4 D5 2 By me zajimaly nejaky neduhy toho motoru :)
upraveno 4x, naposled 21.02.2016 00:40:07
23:38:34
20.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 20.02.16 22:41:14: Nejsem si teď na 100% jistý, páč jdou saze mimo mě, ale nad 2000 už starej Audi nafťák neseženeš.

en.m.wikipedia.org/wiki/V olvo_D5_engine



Jinak D5 pořídil níže Thommy z roku 2005. Víc ale nevím, km apod. jsme spolu neřešili. Hlavně to má na naftu i normální zvuk. 1 Známej má Audinu v konbyku s 3.0 Tdi a taky to má poslouchatelnej zvuk. 1
23:30:33
20.02.2016
Jirik_Tuňák1983
2

Brandon's Volvo S60R | HALCYON
23:13:26
20.02.2016
Jarda/felda
-> Syny 20.02.16 22:41:14: jedno je motor vw a druhý volvo 4
22:41:14
20.02.2016
Syny
Tady je Volvistu dost, tak se zeptam zde :) Koukal jsem na V70tky a jakej je rozdil (nemyslim objemovej :) , ale jako celkove - nejaky doporuceni a plusy a minusy) mezi 2.5 TDi, 2.4 D5 (jeste jsem videl 2.4 D) ? Jsem z toho nejaky zmateny :) I ten vykon u toho udavaj pokazdy jinak... Roky cca 2000-2008.
upraveno 1x, naposled 20.02.2016 22:41:59
19:25:01
19.02.2016
Milan 136
-> palinator: to prave ze ne. Podle me to mela octa od zacatku stejne jako fabia. Poznas to tak, ze po zamknuti to cvakne dvojite. A blika safe dioda ve dverich.
00:02:06
19.02.2016
Jarda/felda
-> Milan 136 18.02.16 21:40:08: až na tu lod se to stává běžně 3 3 3 3 3
21:58:22
18.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.02.16 20:42:55: Za chvíli se na to podíváme jenom v muzeu nebo na obrázkách.
21:47:11
18.02.2016
palinator
-> Milan 136 18.02.16 20:15:54:

Neuváděli to u OI od stejnýho roku jako u FI? Fabie to měla snad od 2004. Strejc si kvůli vadnýmu mikrospínači zabouch klíče v autě a profesionální zloděj mu to odevřel přes kličku, on měl 2002, u naší 2004 by si takhle neškrt.
21:40:08
18.02.2016
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: běžně se to stává no1
21:37:50
18.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 18.02.16 21:36:24: Nevím čemu se hihňáš, děláš jako kdyby ses nikdy nezamknul při šukání v autě na lodi a nemohl ven. 3
21:36:28
18.02.2016
Jirik_Tuňák1983
Na to se podívejte sem, v rubrice garage pod profilem má více videí.

Tady částečná stavba (všimněte si, že auto stačilo ve finále jen přeleštit)

Short film about passion "Volvo 850 T5"




A tady velmi pěkné video:

Cruising, preferably by night - Volvo 850 T5




Videa má moc hezky natočená a sestříhaná
21:36:24
18.02.2016
Milan 136
20:58:19
18.02.2016
Jumbo
-> Tuner#2: 850 T5 R... 5
20:42:55
18.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Určitě bych si vybral na konci té řady v pozadí... aneb nová V90 mě moc nebere.
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 18.02.2016 20:42:55
upraveno 1x, naposled 18.02.2016 20:43:25
20:22:07
18.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Sejki - zrušená registrace 18.02.16 20:20:37: 3

Ten problém měli už ve filmu titanic, kdy se jim Leonardo a Kate zamkli v autě a nemohli ven. Tady v 1:09.

Titanic: Sex Scene




3
upraveno 1x, naposled 18.02.2016 20:26:00
20:21:18
18.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 18.02.16 20:15:54: Tak okamžitě a 20 - 30 sec. není moc rozdíl. 1
20:20:37
18.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Milan 136: takhle jsem pred lety zamknul kamose v aute, meli jsme "koku" a ja na parkovisti uvidel znamou tak jsem zamknul auto a sel za ni, kecal jsem tam s ni asi pul hodiny, pak jdu zpatky a vidim nekoho v aute, rikam kurva kdo tam je?! ja na nej zapomel 3 a diky safelocku se nemohl dostat ven3
20:20:28
18.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> THOMMY 18.02.16 19:52:48: Jj, liší se osazením xelofotonů, ty bez čočky už dělá Volvo hodně dlouho a hodně typů, ale motá se mi označení těch výbojek. Ani si nejsem jistý, zda s tím nepřišli právě oni. Jinak je to jako dotaz proč se dnes dělají světla s čočkou když to nejsou xenony. 3 Já mám ty natáčecí bixelofotony, je to fajn, ale cena nového světla taky 3. Ty normální jsou několikrát levnější a dají se sehnat aspoň i v náhradách. Budíky už mám ty nové vč. netypického zabarvení interiéru, ale tu řadičku (spaceball) nemám, ta byla za příplatek a to asi předch. majitel nepokládal za důležité.



Výfuk je odtud www.bsrczech.cz/produkt/. ../73 .

Zatím jen sadu koncák a středový díl, downpipe s jiným katem zatím ne, to budu řešit až chcípne stávající katalyzátor, zatím jsem se ještě nedostal ke 100 000 km, tak snad ještě nějakou dobu vydrží. DP není zrovna nejlevnější špás. Měním kvůli zadnímu dílu, který se mi rozevřel v pertlu a v originále je dost drahej, náhrady nechci - jejich výrobci nemají ujasněno na jaké typy je dělají. Běžně narazíš na e-shopech na neoriginální tlumič výfuku a píšou tam od D5 až po benzín nebo 2,0 - 2,5, což je technicky nesmysl.

Tak si to tam proklikej, třeba se ti tam něco zalíbí. 1
upraveno 1x, naposled 18.02.2016 22:00:09
20:15:54
18.02.2016
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 17.02.16 11:04:26: vychytávku jako je safe systém měl už moderní vůz Octavia 1. generace.

Akorát že po zamknutí jsou zámky ihned v poloze safe, což je šikovnější. Protože málokdo zamyká někoho v autě a taky pro to, že to nikdo nevyháčkuje za kličku když rozbije trojúhelník ve dveřích.

Když tam někoho necháš a on by mohl chtít ven, cvakneš podruhý a je odsafeováno4
19:52:48
18.02.2016
THOMMY
-> Jirik_Tuňák1983: Pěkný foukátko 1Kde a za kolik?

Takže s tím zamykáním je to v podstatě skoro to samý, co jsem měl na Peugeotu, akorát tam bylo zvlášť tlačítko, tady to dělá samo... Ty už máš teda ty hezčejší budíci viď? A řadičku máš asi tu, co vypadá jak volič rychlosti z vesmírný lodi?

Známej mi nechtěl věřit, že tam mám origo xenony, když tam přece není čočka :)
15:44:52
17.02.2016
Jirik_Tuňák1983
Objednal jsem výfuck, brum brum. 50
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 17.02.2016 15:44:52
11:50:47
17.02.2016
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: teoreticky ano. Kolega na P407 z roku 2007 to má též
11:20:45
17.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 17.02.16 11:18:47: Takže by to teoreticky měly mít i další auta i modely PSA, jen s ruční aktivací? Vyzkoušíme u ostatních vozů v rodině. 4
11:18:47
17.02.2016
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983 17.02.16 11:04:26: ten můj Werk to má taky, ale to nadstandartní zamčení aktivuju druhým stiskem tlačítka zamykání.

Nadstandardní zamknutí vyřadí z činnosti

vnější i vnitřní ovladače dveří.

Neutralizuje rovněž tlačítko centrálního

ovládání zamykání v interiéru.

Nenechávejte proto nikoho uvnitř

vozidla, které je nadstandardně

zamknuté.
11:07:26
17.02.2016
Vojťas
-> Jirik_Tuňák1983: u Mondea se to da taky zamknout nadvakrat, ale tam efekt zy funkce nevim, nemam navod 1
11:04:26
17.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 17.02.16 10:55:55: U nás se to zamkne podruhé samo. Zamknul jsem to u práce a byli tady nějací kamioňáci, se kterými jsem kecal a ti čučel a ptali se, vy jste to zamknul 2x? 1

Je to docela dobrá vychytávka. Už jsi se s tím setkal u jiných značek? Já to vidím poprvé, ale možná to není nic výjimečného.
10:55:55
17.02.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jsem vás chtěl poučit a vy jste to mezi tím stihli dogooglit 1 Mám to u Soba stejně, když dám zamknout dvakrát po sobě, tak se zámky zablokujou, že nejdou zevnitř otevřít.
08:35:38
17.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> THOMMY : Už jsem našel něco ohledně double locking feature.

Tady sice pro C70 (proto zmiňují ten hard top), ale i u ostatních modelů je to stejné.



Double locking

If the car is locked with the remote control while the power retractable hard top is down, the double locking feature activates after approximately 30 seconds. This means that the doors cannot be unlocked or opened from inside the car.



Dobrá fce pro případ, že potřebuješ na chvilku nechat někoho v autě aby ti nezdrhnul.

Dítě, psa, manželku. 3
06:49:38
17.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> THOMMY 17.02.16 05:42:21: S tím zamykáním jsem myslel, že budeš vědět třeba ty. 3 Podle mého je to něco proti lupíčům, že se tam ještě něco dolockne.



Fakulift např. zde. Nevím zda i před ním šly koupit ty aktivní bixelofony:

www.auto.cz/volvo-s60-200 7-mirny-facelift-14107
05:42:21
17.02.2016
THOMMY
-> Jirik_Tuňák1983: Tvoje rozhodnutí naprosto chápu 1 Jsem rád, že to u mě nakonec vyhrál tenhle vůz...

K čemu je dobrý to zdvojený zamykání? A v čem spočívá poslední fejslift?
21:25:58
16.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> THOMMY 16.02.16 21:06:27: To není nádrž, ta se zamyká až za pár minut. To jsou dveře, druhé zamknutí je do pár sekund od prvního. Já jsem s audiem mimořádně spokojený, ale mezi HU-650 a 850 je dost rozdíl, no. A to nejen ve výkonu soustavy.

Já mám až ten poslední fakelift co byl od modelů 2007. Ale i tak jsou to z dnešního pohledu veteráni a to je dělali stejné až do 2010. Nicméně je to taková stará kovářská práce a prodal jsem kvůli tomu po 3 letech vlastnictví auto, které jsem kupoval jako nové (roční vůz od dealera Citroén) a ve finále jsem si musel ještě doplatit za o chlup starší. Nutně jsem ho ale potřeboval. 3
upraveno 1x, naposled 16.02.2016 21:27:22
21:06:27
16.02.2016
THOMMY
-> Jirik_Tuňák1983: To mě moc nepotěšuje, co píšeš o těch reprákách, i když jsem předpokládal, že zásah do audia nebude úplně jednoduchej...

Samozřejmě bych tam případně dával nějaký 2din rádio, aby to vzhledově nějak ladilo, klasický by tam bylo hnusný... O tom udělátku s usb vím, říkají tomu GROM, ale netuším, jak je to sehnatelný, a taky to bude asi drahý...

Jako nehraje to vůbec zle, ale soustava, co jsem si poskládal ve 406 hraje prostě ještě líp... Tak uvidím, jestli si zvyknu, nebo jestli budu muset rozlámat interiér 1



To zamykání, jenom jsem si všiml, že po zamknutí se ještě něco douzamkne s nějakým zpožděním, čerpadlo to není, normálně servomotorek... asi to bude ta nádrž, jak říkáš, vyzkouším 4

Jo a rok smontování je 2005 :)



A ještě k tomu telefonu, ten bych teoreticky oželel, dyk mám mobila... :D
upraveno 1x, naposled 16.02.2016 21:08:04
18:56:44
16.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> THOMMY 16.02.16 18:37:47: Prodává se k těm rádiím (přesně to vím jen u HU-850) takové číčarátko s BT a USB modulem. Našel bys to třeba na internetu a Youtube. Mě to nevadí, měnič mám přímo v tom rádiu. Jinak vyměňovat tahle originální rádia je docela fujky fujky. 3 Ani nevím zda by fungoval pak ten telefon. Nevím kolik máš repro, ale u mě jich je kam se podíváš včetně střeďáku v palubovce a je tam docela divoký zapojení hlavně zadku. Bál bych se, že se s tím obyč. rádio nepopasuje. A bůhví jak vypadá nějakej redukční rámeček. Možná přes zesík. Pěkně na číču se mění zadní repro, není tam snímatelná mřížka, ale musí ala ježek v kleci celé plato ven a zadní repro jsou v takových origo držákách, které jsou částečně šroubované a i lepené ke kastli, navíc mají neznámou impedanci (ví asi jen výrobce), nestandardní rozměr a jsou ještě nějak v sérii se zadními ve dveřích. 21 Ještě jsem to díkybohu nemusel dělat, ale prý je rozebírání čehokoliv docela očistec, páč je rizeto ulámání všelijakých paciček u těch méně kvalitních plastů, které jsou dobře schované, ale jsou tam 3. Auto je to super, ale některé plasty a příchytky jsou docela sračkové kvality. Nejvíce to poznali Volvaři, kteří přecházeli z modelových řad např. 2002 na 2008 apod. Úspory na držákách různých rámečků, rádií i třeba systém uchycení tapecírungů. Poznali to ale jen při rozebírání, kdy pak museli pytel úchytek dávat nových aby jim nedrnčelo půl auta. Teď si s tím dost užil kolega na Octávii II, sundal jednou tapec a měnil komplet úchytky, páč levé přední dveře suplovaly koncert nějakých technařů. 3



Zamykání. Normálně zamkneš, cvaknou dveře a kufr. Po nějaké době se to zamkne s cvaknutím ještě jednou. Asi nějaká součást orig. zabezpečení, na skle mám nějaký Volvo anti-theft system + je to propojené i s rádiem a zapalováním. To zabzučení, které asi myslíš, tak je pal. čerpadlo a odpojuje to ještě nějaké serepetičky okolo po chcípnutí.

Jinak ještě k víčku nádrže, to asi víš. Po zamknutí vozu lze víčko tuším do 8 nebo 10 minut odklopit, pak se zamkne taky. To je např. kvůli tankování na pumpě, aby ti někdo nehospodařil v autě zatímco tankuješ.



Co je to tvoje za rok výroby?
upraveno 1x, naposled 16.02.2016 19:02:34
18:37:47
16.02.2016
THOMMY
-> Jirik_Tuňák1983: Mapy jsou na DVD, měnič vzadu v kufru... škoda, že to neumí i filmy 1

Navíc přední parkovačky přestaly úplně svítit, možná to má souvislost... rozsvícení na dálku mi šlo dobře, ale po tom, co přestaly svítit parkovačky se rozsvicujou jen zrdcátka 1

O tom alarmu mi ani nemluv 3 Zkoušel jsem, co to dělá, když jsem si to přivezl domů, za pokročilého večera... nejhorší je ta panika, když ti to nejde vypnout :)

Koukám, že tvoje rádio má navíc i nějaký Dolby mačkátko... Já nemůžu překousnout absenci USB, tak je ve hře možná úplně jiný rádio...

Dvojitý zamykání myslíš to, jak zámky po chvíli ještě zabzučí?
upraveno 1x, naposled 16.02.2016 18:38:33
17:24:15
16.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> THOMMY 16.02.16 17:06:21: Jak je u té navi řešeno mapoví? CD? S těma světlama těžko řéct. U mě to normálně jde klíček neklíček (parkovačky). Jde mi rozsvítit i dálkovým. Abych ale dálkou rozsvítil i xylofony, musel bych mít vypínač v poloze ON, jinak rozsvítím dálkou jen celé auto na parkovačky s pozičkama a spodek zrcátek (nástupní prostor).

Funkce světel se dá nastavit přes diag.



U mě je HU-850 se zesilovačem, měničem na 6 CD a telefonem. Má to nománě hencfrý a jako bonux Macha a Šebestovou v loketce pro ynkongynto hovory. 3



Už jsi zkoušel na DO režim panika od alarmu? 3 Já jsem jednou telefonoval, chodil kolem auta a hrál si s klíčkem v kapse. Náhodou jsem zmáčkl paniku a skoro jsem se posral + mi upadl telefon na zem jaxem se lekl. 1



Taky tam máš to zdvojený zamykání? 9
17:06:21
16.02.2016
THOMMY
Mám normální xylofony- když při běžícím autě, nebo jen při otočeným klíčku světla knoflíkem vypnu, a pak zase zapnu, rozsvítí se jen xylofony. Když chci, aby svítili i parkovačky a zadní světla, musím nejdřív klíčkem do polohy 0...

Navi nic nedělala, jen po každým startu vykoukla, načítala se a nešla vypnout...

Srdce aparatury je HU 650, s vestavěným fonem a sluchátkem alá Mach a Šebestová :)
Extreme Tyres