-> palinator 02.04.21 13:40:50: Segry 1.8T myslím měla ještě mechanickou klapku. Oproti třeba té Alfě co jsem koupil teď je ta reakce pochopitelně slabší (i když ta už elektrický plyn myslím má, ale zase je to atmosféra), ale pořád mi ten motor přijde živější jak v tom Saabu.
Vím, že u T7 motorů Saab udělal extra těžký setrvačník (kvůli emisím), ale v 900NG mám T5.5 motor a stejně to není úplně ono. Něco možná přidává i ten poměrně dlouhý řetězový rozvod, vyvažováky atd? Těžko říct.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jj já jsem vybíral záměrně auta podobný třídy jako ta S40. Srovnávat to s velkejma šesti- a více válcema od BMW, Mercedesu atd nedává smysl, ty byly v autech úplně jiný třídy.
Se schválně někdy stav, mám teď Aerovku doma (resp. asi 500 metrů od baráku), tak můžeme někdy prohnat a porovnat
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
13:43:38
02.04.2021
02.04.2021
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Tak třeba MPI Felda měla maximum krouťáku při 2500, tam se to do toho použitelnýho spektra docela trefilo. Akorát asi předjíždět s tim pak moc nechceš, když nemáš ve vyšších otáčkách řádnou zálohu výkonu.
Tak třeba MPI Felda měla maximum krouťáku při 2500, tam se to do toho použitelnýho spektra docela trefilo. Akorát asi předjíždět s tim pak moc nechceš, když nemáš ve vyšších otáčkách řádnou zálohu výkonu.
13:42:11
02.04.2021
02.04.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dragon_cb_cz: Jasný, ono do toho promlouvá i převodovka, hmotnost auta atd... :-) Nemluvě o tom, že výrobci se chlubí max. hodnotami točivýho momentu a výkonu, ale záleží i na průběhu v použitelném poli otáček...
13:40:50
02.04.2021
02.04.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:
To mě docela překvapuje. S 1,8 T jsem sice nikdy nejel, ale ostatní VW benzíny mi přijdou že jsou na reakci na plyn docela připosražený. To platí (logicky) i o tom EURO6 Citigu. Jízda s ním je prostě taková moderně divná.
Lepší byly na tohle motory s klapkou ovládanou lankem, ale zas ten pocit z jízdy kazilo právě to drhnoucí lanko a klapka.
Ono to teda platí i o dieselech. Starý mechanický diesely měly krásnou odezvu, že prostě šly okamžitě do otáček. Elektronický čerpadlo už mělo maličkou prodlevu než to zprocesovalo regulaci a čim novější diesel, tim sice má reakční doby lepší (regulace primárně na straně vstřikovačů, nikoliv čerpadla), ale zato o dost dýl čeká na to, až tomu naftu může kvůli kouřivosti nadělit.
To mě docela překvapuje. S 1,8 T jsem sice nikdy nejel, ale ostatní VW benzíny mi přijdou že jsou na reakci na plyn docela připosražený. To platí (logicky) i o tom EURO6 Citigu. Jízda s ním je prostě taková moderně divná.
Lepší byly na tohle motory s klapkou ovládanou lankem, ale zas ten pocit z jízdy kazilo právě to drhnoucí lanko a klapka.
Ono to teda platí i o dieselech. Starý mechanický diesely měly krásnou odezvu, že prostě šly okamžitě do otáček. Elektronický čerpadlo už mělo maličkou prodlevu než to zprocesovalo regulaci a čim novější diesel, tim sice má reakční doby lepší (regulace primárně na straně vstřikovačů, nikoliv čerpadla), ale zato o dost dýl čeká na to, až tomu naftu může kvůli kouřivosti nadělit.
13:31:50
02.04.2021
02.04.2021
dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: O chcípání bych se nebál, pokud turbo tlačí a váha váží, není důvod, aby neskákali
Z těch soudobých konkurentů s menšíma splašenejma motorama - logicky Saab (B204L - 136kW, B204R - 147kW), VAG 1.8T (i když ten byl trošku později), Lancia měla hned dva turbo dvoulitry (čtyř a pětiválec) s výkonem až 160kW (to už je na tehdejší dobu fakt psycho), Alfa měla pro změnu z daňových důvodů (motory nad 2 litry jsou v Itálii speciálně zdaněný) verzi Busso šestiválce staženou jen na 2 litry, ale s turbem - 151kW. Atd. Takže ono toho bylo docela dost, ale jak říkáš, v ČR to byli spíš jednorožci no.
Takže ta jedničková Ovce s 1.8T byla pro spoustu lidí fakt docela zjevení. A zase musím říct, že proti třeba Saab turbu mi ta VAG 1.8T přijde daleko "živější" nebo jak to říct. Sice nemá tu bejčí sílu, ale zase má hezčí reakci na plyn, vyšší maximální otáčky atd...
Z těch soudobých konkurentů s menšíma splašenejma motorama - logicky Saab (B204L - 136kW, B204R - 147kW), VAG 1.8T (i když ten byl trošku později), Lancia měla hned dva turbo dvoulitry (čtyř a pětiválec) s výkonem až 160kW (to už je na tehdejší dobu fakt psycho), Alfa měla pro změnu z daňových důvodů (motory nad 2 litry jsou v Itálii speciálně zdaněný) verzi Busso šestiválce staženou jen na 2 litry, ale s turbem - 151kW. Atd. Takže ono toho bylo docela dost, ale jak říkáš, v ČR to byli spíš jednorožci no.
Takže ta jedničková Ovce s 1.8T byla pro spoustu lidí fakt docela zjevení. A zase musím říct, že proti třeba Saab turbu mi ta VAG 1.8T přijde daleko "živější" nebo jak to říct. Sice nemá tu bejčí sílu, ale zase má hezčí reakci na plyn, vyšší maximální otáčky atd...
12:03:08
02.04.2021
02.04.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dragon_cb_cz: Jen T3 120 kW :-) otazka kolik poniku uz stihlo pochcipat...
Jasne, byla srovnstelna auta i tehda, ale nebyla masivne rozsirena... :-) Je mi jasny, ze i S40 delali v leklem provedeni 1,6i :-) Taky ta T3 ma prevodovku tezkou jak lecjakej deasel :-D
Jasne, byla srovnstelna auta i tehda, ale nebyla masivne rozsirena... :-) Je mi jasny, ze i S40 delali v leklem provedeni 1,6i :-) Taky ta T3 ma prevodovku tezkou jak lecjakej deasel :-D
11:48:33
02.04.2021
02.04.2021
dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu 01.04.21 21:10:20: A ty máš tu 120kW verzi nebo T4 (147kW)?
Jinak srovnatelný auta byly i tehdy (a i v ČR), ale pochopitelně jich bylo málo - ale to i těch Vorvaňů...
Jinak srovnatelný auta byly i tehdy (a i v ČR), ale pochopitelně jich bylo málo - ale to i těch Vorvaňů...
03:02:12
02.04.2021
02.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 01.04.21 22:52:43: S dragsterem taky nevezeš děti do hudebky a na fotbal.
03:00:52
02.04.2021
02.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Klubko_ 01.04.21 23:26:53: To holčičí vozítko úplně nepasuje do parametrů benzínové kombi.
23:26:53
01.04.2021
01.04.2021
Klubko_
-> Crestik 25.03.21 19:50:17: kandidát možná trochu mimo je X3 E83 3l nafta to jsem si teď koupil a parádně se v tom vozí prdelka. Žere to do 9ti, jede to jak kráva a topí to rychle
22:52:43
01.04.2021
01.04.2021
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 01.04.21 22:23:24: vždycky mi fascinuje jak strašně k hovnu takový auto je Penez plno a ject se s tím dá jen po dálnici a ještě blbě.
22:23:24
01.04.2021
01.04.2021
Jirik_Tuňák1983
21:43:17
01.04.2021
01.04.2021
MB_CML
-> dragon_cb_cz:
-> Jirik_Tuňák1983: však proti Volvům nic nemám. Tedy konče modely V70/S60 pak už je to parodie. Ale létající cihly, jsou fajn
-> Jirik_Tuňák1983: však proti Volvům nic nemám. Tedy konče modely V70/S60 pak už je to parodie. Ale létající cihly, jsou fajn
21:10:20
01.04.2021
01.04.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: To je mi znova lito, ze jsem to svoje volvo zazil az na konci zivotnosti, kdyz melo nejakejch 340 000. Kdyz to byla novinka, tak to musela bejt neskutecna raketa... A to byla doba, kdyz tu lidi meli max feldu a ti hogo fogo ofci... Nepocitam-li 1,8T, ktera je s 2,0T srovnatelna... Az na podvozek teda :-)
21:05:23
01.04.2021
01.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 01.04.21 19:54:22: Tady je taky kostička čtvereček, jen o něco mladší. Dokonce ve stejné barvě.
20:25:16
01.04.2021
01.04.2021
dragon_cb_cz
-> MB_CML: Podobnost čistě náhodná
22:09:11
25.03.2021
25.03.2021
dragon_cb_cz
-> Crestik: V téhle cenové se nechá v pohodě slušná a vybavená 9-5 kombi - a to tak, že 2x. Před Vánoci jsem sehnal kamarádům za 40 hezkého automatového kombíka, do 50t se vešli i s přepisem, čerstvou STK a sadou nových zimních gum. Sice jen 2.0 LPT, ale na těch 110kW to jelo moc hezky.
Za 100t už si můžeš dost vybírat, resp. není problém Aero s více méně full výbavou.
Za 100t už si můžeš dost vybírat, resp. není problém Aero s více méně full výbavou.
20:41:29
25.03.2021
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Crestik 25.03.21 20:40:05: Tak další odkaz v editu pro představu.
20:40:05
25.03.2021
25.03.2021
Crestik
-> Jirik_Tuňák1983: barva super, ale cenu hledám poloviční
20:37:19
25.03.2021
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Crestik: Tak mám.
m.mobile.de/auto-inserat/ .../311839245.html
Ale líbí se mi více ta starší modelová řada.
m.mobile.de/auto/search.h tml?cc=2000%3A...
m.mobile.de/auto-inserat/ .../311839245.html
Ale líbí se mi více ta starší modelová řada.
m.mobile.de/auto/search.h tml?cc=2000%3A...
20:33:16
25.03.2021
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> King 25.03.21 20:25:52: Taky se mi líbí už od uvedení na trh. Ale já jsem byl vždycky na prasárny a rád se odlišoval.
20:32:33
25.03.2021
25.03.2021
11mAjA11
Tak prej do prazdnin to jeste chce mit tak to nic..
Edit: njudžerzý mam přes kopec..
Edit: njudžerzý mam přes kopec..
20:32:26
25.03.2021
25.03.2021
Crestik
-> 11mAjA11: pod jako dolů, rozuměj na jih...okr. Nový Jičín
20:30:13
25.03.2021
25.03.2021
11mAjA11
Pod Ostravou na kterou stranu ???
20:29:39
25.03.2021
25.03.2021
11mAjA11
Hele zeptam se ho jestli to ma nebo ne a dam ti kontakt, za optani nic nedas, zborene to nebylo, je to dovezene z Italie vybavu nevim presne. Je to proste V70 rakev.
20:25:52
25.03.2021
25.03.2021
King
-> Crestik: To je tezky, kdyz hledas jednorozce :-) Ale Bangluv design uz vzal na milost postupem casu uz kdekdo :-)
20:25:51
25.03.2021
25.03.2021
Crestik
-> 11mAjA11: Havířov nevadí, já jsem kousek pod Ostravou...což je dost daleko vod Plzně
Ale abych se přiznal, tak moc nemusím obyč stříbrnou, protože to je pro mě auto bez barvy, jen obyč plech. Leda by bylo něčím extra zajímavé (km, stav, výbava atd)
Ale abych se přiznal, tak moc nemusím obyč stříbrnou, protože to je pro mě auto bez barvy, jen obyč plech. Leda by bylo něčím extra zajímavé (km, stav, výbava atd)
20:19:31
25.03.2021
25.03.2021
11mAjA11
2.4 bifuel 103kw, podle vseho ta 125kw jde udelat jen softem, zelezo je uplne stejne.
20:17:54
25.03.2021
25.03.2021
11mAjA11
Kamarad ma asi V70 stribrnou kombi na prodej, vzdycky na tom delal hned co bylo potreba, je tam menena klapka uz a co vim tak to chodi spolehlive, shnile to neni. Muzu poslat kontakt kdyztak kdyby byl zajem. Ale je to Havířov v podstatě..
20:16:53
25.03.2021
25.03.2021
Crestik
-> King: kdybych jezdil často delší trasy, tak jej beru, dokonce i ten náklad by se mi hodil :-)...ale vzhledově je to pro mě kentus a navíc je to 200-300kg navíc, což je pro mě škoda. Já hledám neexistující kompromis...kombi s váhou 106tky, aby to jelo svižně do kila, obsah tak 2,5 a spotřebou do 8mi a topilo dřív než nastartuju
20:04:29
25.03.2021
25.03.2021
Crestik
měl jsem E36 i E46, benzíny, 4 i 6válce. Potřebuju: kombi, spolehlivost a kompromis výkon/spotřeba. Jezdím denně min 2x13km práce a ostatní, ročně 15-18tis km, spotřeba mě nezajímá v případě, že se to nebude srát a pojede to jak kráva a bude hned topit
Potřebuju hlavně místo vepředu a kufr, pro 4 minimálně, občas pes, často věci a bordel, tedy jsou většinou zadní sedačky dole
Potřebuju hlavně místo vepředu a kufr, pro 4 minimálně, občas pes, často věci a bordel, tedy jsou většinou zadní sedačky dole
20:00:07
25.03.2021
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Crestik 25.03.21 19:50:17: Rok, km, stav rozpočet?
Asi benzín, viď?
To, co píšeš, je atmosféra na normální ježdění, na nějaké dovádění a semaforový dragrejsy to úplně není. Zvuk pěkný. Spotřeba nižší než u turba.Turbobenzín mám já. Na denní ježdění je to za předpokladu, že se moc nepohybuješ po městě, pak je spotřeba ne úplně reprezentativní.
Mimo město + dálnice při normálním tempu je klidně poloviční.
E46 bych nebral vůbec, to už je historie a hniloba, pokud to nechceš na nějaký ten tunynk a zábavu.
E91 je taková z nouze ctnost. Málo místa vzadu, malý kufr, benzínové 2.5 a 3.0 v podstatě nesehnatelné v normálním stavu. Menší motory bych nebral určitě, nemají krom starostí a bídné dynamiky co nabídnout.
Accord je fajn.
Asi benzín, viď?
To, co píšeš, je atmosféra na normální ježdění, na nějaké dovádění a semaforový dragrejsy to úplně není. Zvuk pěkný. Spotřeba nižší než u turba.Turbobenzín mám já. Na denní ježdění je to za předpokladu, že se moc nepohybuješ po městě, pak je spotřeba ne úplně reprezentativní.
Mimo město + dálnice při normálním tempu je klidně poloviční.
E46 bych nebral vůbec, to už je historie a hniloba, pokud to nechceš na nějaký ten tunynk a zábavu.
E91 je taková z nouze ctnost. Málo místa vzadu, malý kufr, benzínové 2.5 a 3.0 v podstatě nesehnatelné v normálním stavu. Menší motory bych nebral určitě, nemají krom starostí a bídné dynamiky co nabídnout.
Accord je fajn.
19:59:43
25.03.2021
25.03.2021
palinator
-> Crestik:
No, pokud ta volba nemusí být racionální, což pětiválec benzín turbo není nikdy, tak bych z volby asi upřednostnil Mnichovana. Aspoň si ten zadní náhon trochu zažít, dokud ještě nějakej takovej existuje.
No, pokud ta volba nemusí být racionální, což pětiválec benzín turbo není nikdy, tak bych z volby asi upřednostnil Mnichovana. Aspoň si ten zadní náhon trochu zažít, dokud ještě nějakej takovej existuje.
19:50:17
25.03.2021
25.03.2021
Crestik
vybírám kombi, a jelikož jsem v tomhle vláknu na škoda foru, tak Volvo V70 Asi jsem vyselektoval benzin 5válec 2,4 125kW, manuál. Nějaké tipy, co omrknout, když na nějaké pojedu? Má cenu se dívat po benzínovém turbu? Jinak je v hledané skupině s Accordem 2.4, 320-328i E46/E91, Avensis 1,8 (bohužel vyšší objemy mají přímý vstřik)....všechno kombi, touring, family, tourer, wagon, nebo jak to si to pojmenují. Rok 2000-2008 nebo kdy byly ty přelomy, cena do 100tis
20:15:02
17.03.2021
17.03.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 17.03.21 10:08:37: 99 je můj asi vůbec nejoblíbenější Saab. Ostatně párkrát jsem tu už myslím nad nějakou 99 Turbo slintal. A tomu, že to koupil kvůli barvě naprosto věřím, hrozně mu sekne.
20:07:47
17.03.2021
17.03.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen 17.03.21 09:00:15: máš foto z které? Marně přemýšlím, kdo má na Škodovce pruhy ala Ford GT?
10:08:37
17.03.2021
17.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 17.03.21 09:25:55: Pěkná je i ta patina. Tenhle model se mi tedy stejně líbil možná nejvíc.
09:25:55
17.03.2021
17.03.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 17.03.21 09:12:40: Ty jo, to je Já bych teda asi nemusel ty širší lemy a americkej čumák (protože to tomu fakt dává skoro americkej look, kterej mě úplně nebere), ale jinak krása střídá nádheru. A video krásně zpracovaný.
Plus teda jako bonus ten kluk má hrozně hezkou švédštinu, málo kdy Švédovi rozumím takhle dobře (ne že bych ty anglický titulky sakra neocenil teda ) - hrozně hezky se poslouchá.
Plus teda jako bonus ten kluk má hrozně hezkou švédštinu, málo kdy Švédovi rozumím takhle dobře (ne že bych ty anglický titulky sakra neocenil teda ) - hrozně hezky se poslouchá.
09:12:40
17.03.2021
17.03.2021
Jirik_Tuňák1983
09:08:30
17.03.2021
17.03.2021
dragon_cb_cz
-> U-Geen 17.03.21 09:00:15: Myslíš asi jako když Česká pošta doručila v roce 2020 doporučený dopis, co jsem posílal minulý týden?
-> Borderer: Jo, ono to působí jako prcek, ale reálně to je cca 4 metry dlouhý. A zas tak daleko to taky není, základní motorizace byl 850ccm dvoutakt... ale tohle je V4, takže asi 1.7.
-> Borderer: Jo, ono to působí jako prcek, ale reálně to je cca 4 metry dlouhý. A zas tak daleko to taky není, základní motorizace byl 850ccm dvoutakt... ale tohle je V4, takže asi 1.7.
09:01:25
17.03.2021
17.03.2021
Milan 136
09:00:15
17.03.2021
17.03.2021
U-Geen
-> dragon_cb_cz: hm někdo okopíroval černý pruhy ze škodovky... fuj!
07:13:40
17.03.2021
17.03.2021
Borderer
-> dragon_cb_cz: Z tohohle úhlu pohledu to vypadá jak pětistovka na steroidech.
13:46:27
14.03.2021
14.03.2021
dragon_cb_cz
Tak 900i dneska odjela do nového domova . Měla svoje mouchy, ale ač původně koupená na díly, tak mi přirostla k srdci a loučení nebylo lehký. Vypadá to ale, že jde do dobrýho domova, kde jí život prodlouží víc než bych byl schopný já. Tak snad bude dělat radost.
14:02:02
28.02.2021
28.02.2021
Jirik_Tuňák1983
07:43:42
28.02.2021
28.02.2021
Milan 136
00:42:34
28.02.2021
28.02.2021
dragon_cb_cz
-> Eidy: No vzhledem k tomu jak moc se na to teď tvářili v Italmotori, tak si ani nechci představovat, jak se na to bude tvářit David Bubník, kterýmu nafty smrdí, takže to asi nedopadne