-> Eidy 13.12.23 18:59:04: No, právě, že Google mlčí.
Takže asi nic...
Jinak dobírka mi taky přijde jako nejjednodušší způsob objednávky - nemusím nikam nic vypisovat ohledně platby (číslo účtu, variabilní symbol nebo číslo karty) a doručovatel mi včas (no, někdy spíš ne moc včas) připomene, že jsem něco objednal. Často něco objednám v takovém frmolu, že druhý den už nevím, co jsem kde objednal a kdybych to platil předem, tak si ani nevšimnu, že mi nic nepřišlo (zvláště, když dělám víc objednávek najednou).
To se mi asi v minulosti už párkrát stalo, že objednané zboží nedorazilo, ale myslím, že vždy to bylo na dobírku, takže žádná škoda. Možná jsem zapomněl i na něco, co jsem platil, ale zjevně to nebylo důležité (když jsem to zapomněl)
Jinak s objednávkou na dobírku a následnou reklamací jsem měl problém snad jen jednou (před mnoha lety) - objednával jsem nějaké díly na tátovu Octavii a balík sice dorazil, ale polovina dílů v něm neodpovídala objednávce (značka, typ, množství, už nevím). Řešil jsem to tehdy s tím ešopem přes maily a nakonec jsem jim část zboží (v hodnotě cca 3000) odeslal doporučeně zpět, oni balík převzali (dle výpisu z pošty), ale peněz ani objednaných dílů už jsem se nedočkal...