1 milliós autóra 1 hét után 1 milliós javítás - Segítség, átvertek! - Szász Márton
Môžete zapnúť titulky
Volvo s60 benzin s 266000 km.Chalan s tým najazdil necelých 1000km a vyplul to simering u rozvodov a začal z toho tiecť olej.Zistilo sa že klukovka má 2-3 mm-ovú axiálnú vôlu !je to vo videu okolo 13min)Na konci videa odznie že neodporúčajú mu to ˝˝reklamovať˝˝ u predajcu lebo by to neobstálo pri súdnom spore.Vraj už pri tomto nájazde sa to nepovažuje za nadmierné opotrebovanie.FAKT???
-> gim 08.11.24 22:04:37: Aj Yaris 2 to má rovnako, digi panel v strede palubky a pred volantom nič. Mal som to auto pred časom požičané 2 týždne zo servisu. Slušne povedané, z toho interiéru som grcal. Hnus velebnosti. Absolútne mi tento štýl nevyhovuje.
Yaris 3 už má klasické budíky, poučili sa z blbosti
-> Matthes, záškodník z TechWebu: máti měla jedničkovýho Yarise, tam byl digi panel uprostřed nahoře. Ve výsledku to bylo hrozně komfortní, oproti klasickým budíkům. Nespouštěl jsi oči ze silnice jako pohledem na budíky za volantem. Tak nějak jsi to bral periferním viděním.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 08.11.24 19:15:16: Kokotina jsi ty. Naopak nemusím dělat žádné pohyby, ale budíky mám pořád na očích. Narozdíl od budíků schovaných za pidivolanty. Já nevím, že to lidem tak leží v žaludku. Ať má každej v autě místo budíků rozvěšené třeba sušené čůráky a každému je do toho prd. Sharan bude při stejném stáří a výbavě drahej jako prase a bude mít najeto km jako celá vesnice na všech autech dohromady. Nemá rovnou podlahu, zepředu nepůjde projít dozadu a třetí řada sedaček je parodie na sezení a nemůže být homologovaný jako osmimístný. Člověk aby se bál do toho naložit bordel na zahradu. Takže já zase nechápu, kdo za to ty peníze je ochoten dát.
-> Syny 08.11.24 19:12:20: Jo trochu me to napadlo jeste nez si to napsal. Je to teda hnus. Budiky uprostred jsou kokotina, oci musej delat vic pohybu, nez jen dolu... To uz radsi ten kokpit ze stihacky...
Jsem jedinej kdo v tej Jirikovo palubce vidi xicht? Tachometr a otackomer jsou oci, cervenej displej podtim je pusa, vydechy topeni s ovladanim budou treba ruce a co muze byt volic prevdovky radsi nechci domyslet...
-> Jirik_Tuňák1983 08.11.24 15:52:39: tak to je jasný, když je někdo v takovým zenovým klidu že ustojí takovej kokpit, tak ty budíky ho už trápit nebudou jeste na volantu pro palce spinace na dvojce tezkejch kulometu, a je to jak ve Spitfiru
A ve Škodovkách je u dieselů půlka otáčkoměru do 4000 (místo do 3000) a pak to pokračuje do 6000. Takže téměř polovina otáčkoměru je červené pole. Dementi.
-> David29 07.11.24 22:29:35: Spis to je z duvodu, ze nejpouzivanejesi rozsah rychlosti mas na co nejvetsi plose rychlomeru. Tohle presne mi sere u myho auta ted, kde je tacho (virtualni kokpit) do 260 km/h. Nejen ze to to auto nikdy nepojede, ale ocejchovany to je tak debilne, ze vlastne pulka tachometru je mi tam k nicemu. A co je uplne nejsmutnejsi, ze se treba prave nevyuzije vyhody virtualniho kokpitu, kde by sis klidne mohl sam cejchovani a rozsah tachometru jako uzivatel nastavit. Ale nejde to...
-> Sita: Počet kol mate. Nejmladší ještě ani neumí chodit, napřesrok dokoupim adaptér na čtvrté kolo a děda (můj taťka) už bude muset svým. Jeli jsme ve složení 3 dospělí, dvě děti a pes.
Trošku všeobecný dotaz... Něco jsem hledal, ale nic kloudného jsem nenašel..
Dělá se nějaký repas klapek sání, případně kde?
Moje klapka vykazuje chybu (nejspíš její ovládání, tempomat). Mám druhou, ale jetou - než to lidově řečeno řešit za rok znova, rád bych nechal udělat nějaký kloudný repas.
Tak ten krok byla snaha udělat už asi půl roku zpět. Ale za cenu o něco nižší, než byla v inzerci u podobného auta, byl zájem čistá nula. Slevovalo se po 5000 a začalo to zarůstat kopřivama..
Nakonec to bylo v inzerci za 90000 a vyškemrali si 5000 slevu.