Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...

prohledat
5842 příspěvků (zobrazeno 2151 až 2200) od 17.05.2013 do 21.11.2024, založil/a David29
řadit dle data
22:42:01
11.11.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.11.20 22:34:18: Ehm, kolik km máš s automaty naježděno? Já asi jen 50.
22:34:18
11.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 11.11.20 22:25:46: Jo, jo, nikdy jsem automat neřídil, neslyšel ho řadit a jen jsem si o tom včera poprvé v 41ti přečetl v knížce. 71
22:30:27
11.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 11.11.20 22:16:18: Já taky jezdím do práce spotřebákem a nedokážu si představit, že bych neřadil... Ale jo, máme tu 6 obchoďáků, když se objednávali nové Octavie tak tady byl jediný, kdo chtěl manuál... Všechny ostatní to "otravuje". Ono totiž s automatem snadněji vyřizují maily a telefony za jízdy... 78
22:25:46
11.11.2020
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Jo jo, s praktickou několikaletou daily zkušeností s provozem švédů v automatu v tématu o švédech celou stránku otravuju, zatímco ty se svojí letitou praxí s provozem Porsche s PDK tu konstruktivně přispíváš... oh wait, já zapomněl, ono to jsou vlastně jen vyčtené teoretické kecy.



Takže ano, prosím běž.
upraveno 1x, naposled 11.11.2020 22:26:32
22:16:18
11.11.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.11.20 22:00:46: Kluci ale řeší křápy na ježdění do práce, do krámu a třeba na výlet, ale z 90% ty dvě první věci.
22:00:46
11.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 11.11.20 21:40:08: reagoval jsem tady na to -> dragon_cb_cz 10.11.20 23:20:00: a celou stránku kde tady otravuješ s automatama. Mě to trhá uši i v Porsche, kdy to někdo nechá na PDK a je to prostě něco nepřirozeného a to jak to řadí tahá za uši.



Ale jo, už zase jdu, přečetl jsem si více jak stánku nesmyslů od tebe a ten vzduch tady teda slušně otravuješ ty. 4
upraveno 1x, naposled 11.11.2020 22:01:18
21:40:08
11.11.2020
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: A kterej že přesně z těch automatů který se tu řeší je ten strašnej?



Už jsi dlouho nikde neotravoval vzduch, co?
21:29:52
11.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
To je strašný, na stránce kde všichni máme rádia auta někdo kope za tak hroznej automat? 9 nechápu už nic...
19:43:15
11.11.2020
dragon_cb_cz
-> saskyn2: No říkám - jak kde, v případě té Aerovky když jsem jel za kamionem ustálenou 90, tak mi tam držel stejných 1800 otáček s Skem i bez něj, prostě pátej kvalt. A na žádný pádla při předjíždění jsem šmatlat nemusel - před začátkem manévru jsem si tam ručně tu trojku dal a dál už to vyřešila převodovka (neopře se o omezovač, ale při jeho dosažení přeřadí).
19:35:16
11.11.2020
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 11.11.20 19:21:50: To je o dva a čtvrt litru lepší než já. 3

Ale jestli za to nemůžou spíše ty cesty Plzeň - Coesfeld. 3 I tady v ČR to nebylo zrovna hedvábí.
upraveno 2x, naposled 11.11.2020 19:40:28
19:32:45
11.11.2020
King
-> vhml: 1 Jo, jo...v dobach, kdy jsem se sluzebne presouval "vrtulnikovejma " rychlostma a v servisu jsem dostal v rozporu se smlouvama nejakou malorazni jebku (fiesta, i20...), tak to nikdy pod 10 litru nebylo :-)
19:31:56
11.11.2020
saskyn2
-> Jarda/felda: Tak můžeš jezdit na Sko ne když tě to sere...
19:21:50
11.11.2020
vhml
-> King 11.11.20 14:38:30: kamos obchodak kdysi po nejakym pruseru dostal pridelenou fabii htp 40kw na jezdeni po cely republice. To auto melo dlouhodobou spotrebu 9.5 1
19:18:58
11.11.2020
Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 11.11.20 18:57:59: třeba nový 1.2tsi tě nutí řdit už na 2000 což mi přijde dost málo 8 navíc je pak v činnosti EGR a zasírá to sání a problémy na světě
19:15:01
11.11.2020
saskyn2
-> dragon_cb_cz: No to Sko ti to drží v otáčkách, takže si hned redy na předjíždění. Za mě teda mnohem lepší než tam pak při předjíždění šmatlat po pádlech. Ale tak každý to má jinak no.
18:57:59
11.11.2020
dragon_cb_cz
-> Jarda/felda: Ale prdlajs nenechá. A většina moderních "malorážek" potřebuje točit míň než 15-20 let starý "pořádný motory"...



-> saskyn2: Asi záleží jak v kterým autě, ne? Resp. co přesně to S-ko mění. Já používal podřazení pádlama jen když jsem chtěl mít kvalt ready a nafoukaný turbo. Jinak jsem se mohl na nějaký Sko vyprdnout, když to pošleš do podlahy, tak si to podřadí tak jako tak a 250 sobů je pořád 250 sobů 4 A dokud je pedál na podlaze, tak to točí do omezovače i v normálním módu... To jsem ale při předjíždění využil všeho všudy jednou, když se za SUV který jsem předjížděl schovávalo ještě jedno auto, kterýho jsem si nevšiml.
18:19:25
11.11.2020
Jarda/felda
-> saskyn2 11.11.20 17:57:02: to je další věc, ty malorážky potřebujou aspoň trošku točit a automat je nenechá 8
18:05:21
11.11.2020
Jirik_Tuňák1983
Kdyby se dělaly normální šesti- a vícelitrové motory, stačila by třírychlostní převodovka. To je takovej rozumnej kompromis mezi automatem a manuálem, u kterého není potřeba téměř řadit. 3
18:05:17
11.11.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dragon_cb_cz 11.11.20 10:15:08: V technicaku je nejnizsi hmotnost 1650 asi, ale rekl bych, ze to neni pohotovostni... Ale ta bez kapalin, paliva atd, coz by odpovidalo... Musi to mit gumy se zvysenou nosnosti.



Jinak ten Bukajuv pristup, to me dostava taky :-) Osobne podnikat se skodovkou a furt pod tim lezet...
upraveno 1x, naposled 11.11.2020 18:05:33
17:57:02
11.11.2020
saskyn2
A není lepší dát Sko když vím že budu předjíždět? Pádla jsou podle mě k hovnu, já to nepoužívám. Taky čím novější auto tím víc to bohužel podtáčí kvůli emisím. Ale zase třeba dsg v OIII je oproti OII naprosto úžasně rychlý a hlavně ochotný reagovat na plyn.
17:41:15
11.11.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Navíc s automatem snáze aplikuješ fci luncheon meat control, nie? 1
17:06:31
11.11.2020
dragon_cb_cz
-> King: Nevím jak u Supa, ale u Aerovky to nebylo ani tak o pomalosti (ono bys to spojkou a fofrklackem rychleji nestihnul), ale spíš o ne úplně předvídatelnosti - ta doba mezi cvaknutím a zařazením nebyla vždy stejně dlouhá mi přišlo - takže ten pocit je z toho takový... no divný. To uznávám. Ale na situace "chci si připravit kvalt na předjíždění" to je naprosto dostatečný. Pro ostrou jízdu někde v zatáčkách úplně ne - alespoň já si na to úplně nezvykl... ale moc jsem se nesnažil, s tím ingotem to na řádění v zatáčkách stejně moc nebylo.
upraveno 1x, naposled 11.11.2020 17:07:17
17:02:42
11.11.2020
King
-> dragon_cb_cz: To sice maji, ale zrovna u toho Supa, kteryho uz jeden kolega provozuje, je to dost tragedie, protoze ta reakce "automatu " na povel packou u volantu je prej tragicky pomala.
15:39:41
11.11.2020
dragon_cb_cz
-> King: Nevím jaký malorážky vám teď nutí. Každopádně manuální řazení už dneska mají automaty snad skoro všude, ne?
15:18:52
11.11.2020
King
-> dragon_cb_cz 11.11.20 15:05:27: Poprosil bych porovnavat porovnatelne4
15:09:11
11.11.2020
Bukaj
-> saskyn2 11.11.20 14:57:33: Z fotky velikost vleku poznám - mám podobný4

Ale původní gumy a ráfky jsem vyhodil (respektive z nich jsou rezervy na dvou vlekách), mám tam ráfky z Feldy a na nich nějaké zimáky, nafoukané na max (2,5), nápravu taky tu se zvýšenou nosností... 5
15:05:27
11.11.2020
dragon_cb_cz
-> King: Situací kdy jsem potřeboval použít ruční řazení bylo za ty 4 roky s Aerem minimum. Resp. potřeba to asi nebylo nikdy, ale občas jsem si tam před předjížděním tu trojku pro pocit, že jí tam mám ready a nemusím čekat na kickdown dal. No tak prostě zapnu ten manuální mód... problem solved.
15:00:27
11.11.2020
palinator
-> King 11.11.20 14:38:30:

Přitom stačí nasadit limity na spotřebu techničákovou hodnotu +20% a při překročení píčovat a oni zaměstnanci zase zkrotnou. 47
14:57:33
11.11.2020
saskyn2
-> Bukaj 11.11.20 14:12:29: Košér to určitě není, ale vlek má nápravu na 1300kg, takže to zvládne a auto taky. Nejvíc trpěj chudáci rozpláclý rosavy3 Samozřejmě není rozumný to vzít na dálnici a pálit s tím 1303 U embéčka bych se nejvíc bál aby mi to neoddělilo zadní podběhy od zbytku karoserie, brždění bych asi až tak moc neřešil3

Jo a ono to není asi z té fotky poznat, ale ten vozejk má 2,5mx1,3 takže tak 2 kubíky to možná budou3
upraveno 1x, naposled 11.11.2020 15:00:39
14:41:41
11.11.2020
Jirik_Tuňák1983
-> radekp 11.11.20 14:18:10: Tak ona auto má, velké auto padlo z určitého důvodu, ale tady by se mi líbilo, že je to konby, ne moc velké, to nezávislé topení a normální motor pro lidi. 3
14:38:30
11.11.2020
King
-> vhml 11.11.20 14:06:51: To je presne to, cim nas se nas sef snazil vymluvit tem mimonum vysavacoidni automat. Ono to sice papirove je strasne usporny, ale s plnym kufrem a nasranym servisakem za volantem to bude zrat jak prokopnuty1
14:35:34
11.11.2020
King
-> dragon_cb_cz: Ty uz jsi nekdy videl automat, kterej dokaze treba pri predjizdeni nebo ostrejsi jizde po clenitejsi silnici radit "lip " nez aspon trosku zkusenej sofer. Moje zkusenost s ruznejma automatama je necelejch 10tkm a zatim jsem nenarazil na zadnej, kterej by me nesral :-) A obavam se, ze ani soucasny DSG na tom neni o moc lip.
14:29:39
11.11.2020
Jozka
Jsem toho s embéčkama kdysi odtahal spousta.. a o "brždění" nemůže být řeč, nazval bych to spíš zpomalovacím procesem - takže ne že by to nešlo, ale je třeba si přitom počínat jako.. kormidelník na pramici.4
14:19:12
11.11.2020
palinator
-> Bukaj:

Ale s tim Tranzitem to aspoň zabrzdíš. U MB s bubnama vpředu to musí bejt z kopce jako brzdit T815 mix z Mohelničáku na neutrál. 3
14:18:10
11.11.2020
radekp
-> Jirik_Tuňák1983: po V50 jsem taky pošilhával. Ale pro rodinu je to malé. Já myslel že hledáš něco většího? Pokud hledáš menší auto pro ženu, tak tam zas nevidím důvod pro T5. Ale mám to stejně - když jsme vybírali Miniho, musel jsem si zdůvodňovat proč nevzít R53 s kompresorem 3
14:17:59
11.11.2020
dragon_cb_cz
-> Bukaj: No, myslím, že je sakra rozdíl tohle brzdit tím pašíkem nebo tou 130 teda... A na sériovém MBčku uvaříš brzdy jedním pořádným zabržděním, takže brzdit podobný vozejk bych s ním brzdit nechtěl.
upraveno 1x, naposled 11.11.2020 14:18:44
14:17:19
11.11.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 11.11.20 13:05:25: V podstatě ano. Ale je to pěkný vozejček.



Volvo V50 T5 R DESIGN SE 5dr 2.5 SOLD BY CMC-Cars, Near Brighton, Sussex




Kromě té kokotské hudby....
14:12:29
11.11.2020
Bukaj
-> saskyn2 11.11.20 11:53:21: Ani plachtu si přes to nehodí a nárazník nevomete... 3

...když tohle tahám za 130LPG, tak proč ne za MBčkem?1



Ono tak jako tak to není košer, i když za Pašíkem můžeš tahat dvě tuny, tak tenhle vlek má užitečnou nosnost tak 500, max 550 Kg a to jsi přešvihl minimálně dvojnásobně a pak už nesejde na tom, jestli tu tunu nákladu na to "750" vleku taháš za škodovkou nebo Tranzitem...8
14:06:51
11.11.2020
vhml
-> King 11.11.20 13:16:16: velká výhoda je, že u služebního auta ti může bejt úplně u prdele co se na tom vysere. Takže tempomat podlaha a tradá... 3
13:33:26
11.11.2020
dragon_cb_cz
-> King: A co přesně by jako ten manuál zachránil?
13:16:16
11.11.2020
King
-> Borderer 11.11.20 11:48:02: Ba, ba :-) Aktualne resime ve firme, jak zvratit nedavnej vyron manazersky nekompetentnosti, kde nejmenovana pipina v soucinnosti s manzelem (stejna lama pres auta jako ona) vytipovala pro servis auta s benzinovym motorem do sekacky a to, co by se dalo jeste nejak zachranit rozumnym zachazenim s manualem, bude dorazeno automatem 7 Nekterym proste nevysvetlis, ze ne kazdej ma auto jako benefit k manazerskymu platu a nepouzivame ho k poskakovani ze satelitu do kanclu.
upraveno 1x, naposled 11.11.2020 13:28:20
13:05:25
11.11.2020
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Tak já proti starším autům nic nemám, jen to člověk musí brát tak, že pravděpodobnost podobných závad s věkem holt roste a přizpůsobit tomu svojí ochotu případně rozklepnout prasátko, pokud to v provozu chce udržet.



V50 je ten vylepšený Focus?



-> Jarda/felda: To asi roli nehraje, tím spíš mám šanci trefit nějaký bolavý kus (což se ostatně stalo i s tou 9-5 kde jsem ten manuál měnil).
12:54:21
11.11.2020
suri
-> saskyn2: kým to jazdí tak je dobre , mne by sa tiež nejaké auto šiklo ... ale veľmi sa mi páči OII SCOUT ale ak je pekný kus tak ceny sú nezmysel
12:49:20
11.11.2020
Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 11.11.20 11:56:36: protože u tebe se nestihnou rozbít když to hned točíš za jiný 3 3 3
12:37:35
11.11.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 11.11.20 11:56:36: Já jsem zjistil, že jsem za ten starý vozík rád. Jede a bručí to pěkně, je v tom teplo hned jak vyjedu, akorát ten Cromaňonec byl na cestování pohodlnější.



Pro Karkuli by se mi líbila právě ta V50 s T5. 1 Je to malé, do města obratné a často kvůli drobotině i s nezávislým topením.
12:30:37
11.11.2020
saskyn2
-> suri: Nee mám tohohle dědka, je to hrozný jak to letí, už 10 let no, je z něj plnohodnotný dělník, slouží bez problému, ale začíná to pomalu hnít, tak pomalu koukam po něčem za co by se člověk nemusel stydět, akorát pořád nevím možná s tím ještě postavím dílnu a barák ale uvidím, nechávám to osudu 3
12:20:32
11.11.2020
suri
-> saskyn2: čo to máš za starú bučorinu ? som myslel že máš B7
11:56:36
11.11.2020
dragon_cb_cz
-> Borderer: Nevím, já jsem v životě měnil jedinou převodovku a byl to manuál 4 Problémy s tím pochopitelně být můžou, ale s čím na nějakém starém keplu ne.
11:53:21
11.11.2020
saskyn2
-> Bukaj: hele mě by teda embečko nevyhovovalo. Ať už z hlediska údržby, nebo třeba toho že teď jsem akorát dojel z kompostárny s tímhle a chtěl bych tě vidět jak to tahas za litrem3
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od saskyn2 vložen 11.11.2020 11:53:21
11:48:02
11.11.2020
Borderer
-> dragon_cb_cz: Musíš to brát hlavně podle lokality, v Pražských kolonách je automat celkem fajn, ale jakmile pominu Prahu nebo sezónní kolony směr Chorvatsko, přidaná hodnota rychle klesá, zatímco negativa u těhle starých vraků zůstává - potencionální zdroj mnoha problémů.
Extreme Tyres