Stejně nejlépe řešený cyklovač byl ve Feldě - pro neznalého možná poněkud netradiční řešení, ale co se komfortu a funkčnosti týče, tak nejvymakanější. Vše se ovládá jednou páčkou, nikde další štelovací přepínače a kroutítka. Plynule nastavitelný interval. V přípaě aktivovaného cyklovače po opětovném statru "upozornění" v podobě jednoho setření stěračů.
Cyklovače u novějších vozů s přednastavenými 3-4 délkami cyklu stojí za starou bačkoru, neboť snad u všech je příliš malý rozdíl v intervalech a i "nejdelší" interval je příliš krátký.

Navíc je potřeba na páčce hledat přepínač intervalů...
...škodovka (722, 742,...) měla také 3 přednastavené intervaly, ovšem neměl jsem problém s jejich délkou. Ovšem umístění přepínače poplatné době...
Takže u moderních aut je dešťák opravdu fajn věc, neboť jejich "cyklovače" byly krokem zpět.
A také je v době, kdy člověk často střídá několik aut, nehezké, že se výrobci dosud neshodli na sjednocení ovláacích prvků v interiéru. Třeba ty stěrače jsou fajn příklad...
Někdde páčkou nahoru, jinde olů, někde cyklovač tak, jine onak...
...a kyž pak přijedu do práce jedním autem, přesednu do druhého a opoledne ddo třetího a každé má jiné ovládání půlky věcí, tak mi to moc bezpečné nepřijde. Aspoň, že sjednotili blinkry...
Ale stejně by mne zajímalo, jestli třeba řidiči "drink SOS" s tímto nemají trable, když pokažé sedí v jiném voze...