
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> David29: A jak ho zapíšeš, když ho fyzicky mít nebudeš
Na Dekře po mě chtěli potvrzení o montáži

-> Nwkt: Jen zapsat, ne že si ho koupim 

-> David29: Se dělá set ale 600€
-> Nwkt: Já přemejšlim o tom, že si ho nějakým způsobem nechám zapsat. Nebo, že si seženu tu samolepku.
A nebo - se jim na zóny vyseru. Moc do centra nejezdim, a když mě jednou za uherskej rok chytěj, tak budu dělat blbýho a těch 500 oželim
A nebo - se jim na zóny vyseru. Moc do centra nejezdim, a když mě jednou za uherskej rok chytěj, tak budu dělat blbýho a těch 500 oželim
-> David29: Spíš nevýhoda ne? Ti nepovolí vjezd do centra až zavedou emisní zóny. Lepší je ho mít papírově a nechat odstranit hw
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 19.06.13 09:28:41 napsal:
→ Peca: D5?
Taktéž mám D5 120kW, 240tkm a v servise (kterej dělá pouze Volva) mi ten motor chválil, že má parádní zvuk, že je v dobrém stavu.
A i na emisích vyšel výborně, hodnoty lepší, než uvádí výrobce.
A výhoda je, že je to 2002 a ještě nemá filtr pevnejch částic
→ Peca: D5?



Taktéž mám D5 120kW, 240tkm a v servise (kterej dělá pouze Volva) mi ten motor chválil, že má parádní zvuk, že je v dobrém stavu.
A i na emisích vyšel výborně, hodnoty lepší, než uvádí výrobce.
A výhoda je, že je to 2002 a ještě nemá filtr pevnejch částic
-> francomk: to bohužel,zajdi si na volvo forum

-> Karel.: A čo T5 alebo 2.4 BiFuel? Máš s nimi skúsenosti?
-> Peca: D5 120kW jezdí sem 2 borci co mají najeto kolem 300tis a pořád jednu spojku
Jediný co, tak drahý náhradní díly, dávat si pozor na manuály, některý převodovky bývají vyrachtaný a vnitřek nejde sehnat na repas, jedině celou. Jsou dost drahý tlumiče a uložení. Jinak si myslím, že super autíčko, taky jsem nad ním uvažoval


-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : To se me ptas?
-> Peca: D5?
Ktery motor se ve V70 tak od roku 2000 a vys dal povazovat za nejpovedenejsi?
-> francomk 28.05.13 15:32:50: Tohohle kombajna bych taky chtěl, právě s tím D5. 

-> škodec: Tak to máš pravdu, aj keď ešte taká S60 po poslednom facelifte je ešte krajšia ako bola 

-> francomk: smutne je, ze to teraz maju Cinske sikme oci a som zvedavy na vyvoj odstupom casu, no nove by som si uz z principu nekupil.
-> škodec: To áno, kedysi som prahol po bavorcoch a podobnych strojoch, ale časom som dostal rozum
Proste som sa zamiloval. A po tom, čo ma znamy previezol v XC90 D5 som sa len duplom presvedčil 


-> francomk: jj to su sympaticke auticka
-> škodec: zohnat by sa dal... Ale 850 už na dnes nestačí, páčit sa mi však bude furt. Preto radšej v budúcnosti pojdem do novšieho kusu
Bol by to T5 alebo R na plyn a podla mna super vozba. D5 je takisto super motor, ale naftaky moc nemusim

Bol by to T5 alebo R na plyn a podla mna super vozba. D5 je takisto super motor, ale naftaky moc nemusim
-> francomk: pri tých poplatkoch za výkon to bude prirazka za 3tácy pri dovoze, lebo zohnat pekny kus tu :/
ak Volvo tak jedine totok ! 
Volvo C70

Volvo C70
-> Karlos (WIO46) 21.05.13 14:05:07:
NJ je to stará profláká věc, ale když tu nebyla, tak jsem musel 


-> Tuner#2: Čekal jsem, kdo sem tuhle šílenost loupne první.
-> HanysR: Páni, to je krása 

....můžeš i exnout za jízdy :) (pohřební vůz Volvo 740 Turbo Combi)
charon 18.05.13 09:22:43 napsal: A proc jsi ho nakonec nekoupil? Kua kara je to pekna
No měl to byt upgrade tohoto spotřebáku, ale ta 850-ka je malý kombík , tak nakonec citron f naftě zůstal
No měl to byt upgrade tohoto spotřebáku, ale ta 850-ka je malý kombík , tak nakonec citron f naftě zůstal

-> Hřib: Motor si vyvíjalo Volvo samo, inak tá 850 je nádherná, hned by som ju bral ! 
-> U-Geen: s tým názvom mi to vtedy nedošlo, myslel som, že pod názvom T6R je inzerované to kupátko

-> U-Geen: s tým názvom mi to vtedy nedošlo, myslel som, že pod názvom T6R je inzerované to kupátko
-> Hřib: To je fakt krasavec
A proc jsi ho nakonec nekoupil? Kua kara je to pekna
2,4i pětiválec - prý puvodem Audi - 296000 km, r.v.1996, v elektrice, dvouzonová funkční klima, interiér jak nový, oproti těm mrdkám v našich autobazarech se 130-160000 km, které mají rozškubané sedačky, ohryzaný volant a vydřené pedály... Toto měl jeden majitel a do 285 tis. servisované ve volvu, motor jde jak švýcarské hodinky a aktuálně je na CZ papírech a má namontované LPG...
-> Vojtisek: Ježišmarja!
Já se dneska mohl pochcat smíchy když jsem potkal"USA "(
) oktávii s pozičkama a ono už to maj i na favoritech





U-Geen 17.05.13 22:05:08 napsal:
→ francomk: T6R je nazev servisu
Aha, proto jsem nepochopil co chtěl říct
→ francomk: T6R je nazev servisu
Aha, proto jsem nepochopil co chtěl říct
-> francomk: T6R je nazev servisu
-> francomk 17.05.13 20:42:18: jojo, V70R som chcel kupovat miesto formana, ale nakoniec to skoncilo u E34 

-> Nwkt: Po stránce technické, je tohle krása, ale to i Lotus OMEGA, nejde o značku ani primárně design. Ale celkově jo, tohle jsou pro mne nejzajímavější auta, žádné nápadné a okázalé nic.
Ale pokud se držet tématu a značky. 123 GT. To je zepředu pěkné klasické auto, z profilu nádherné grand tour coupé a ze zadu? V podstatě druh umění. K tomu slavná soutěžácká příbuznost s Amazonem 122.
Nicméně zase - jen kvůli designu bych porovnával a šilhal nad Karmanem Ghia i když to technicky s Amazonem nejde srovnat.
Ale pokud se držet tématu a značky. 123 GT. To je zepředu pěkné klasické auto, z profilu nádherné grand tour coupé a ze zadu? V podstatě druh umění. K tomu slavná soutěžácká příbuznost s Amazonem 122.
Nicméně zase - jen kvůli designu bych porovnával a šilhal nad Karmanem Ghia i když to technicky s Amazonem nejde srovnat.
-> Hurdis: šálek tvého čaje? www.tuning.cz/a427:960-al
a-paul-newman
-> Hurdis: Tak tak, když blbnout po seversku, tak jedine Svenska Aeroplan Aktiebolaget... pořád si chci nějakou pěknou 9-3 pořídit...
-> Nwkt: Já se v těchto vozem moc nevyznám a názvy typů se mi pletou ale předpokládám, že aktuální C70 je nástupcem. Nebo ne?
Každopádně spolupracovník nedávno dostal pochvalu za uvažované pořízení tohoto modelu s ohledem na perfektní počet dveří a přiměřený tvar. Ale nakonec přijel nějakou sedanovitou mrchou, tuším novou 80kou. Tím můj zájem o zapůjčení končil. Ale prý byl vyzván na někalikahodinové školení pro nácvik ovládání. Automatického dodržování vzdálenosti, samostatného brždění apod.
Další spolupracovník po zrušení CC ne vlastní vinnou bral novou XC90, starší verzi má myslím i bývalý spoluvelitel, tu malou mrchu na fordím podvozku s divným zadkem (C30 asi) kamarádka..
Já tuhle značku respektuji jako auta s vlastní cestou, ale kdyby mne to mělo někdy oslovit, tak max. hranatá éra jen některých modelů končících 850kou. A když už takhle iracionálně a teoreticky seversky blbnout, tak to raději SAAB (budiž mu země lehká).
Jinak za mne, když volvo, které se mi líbí - tak zcela vhodná typová řada - stodvacítky :-))
Každopádně spolupracovník nedávno dostal pochvalu za uvažované pořízení tohoto modelu s ohledem na perfektní počet dveří a přiměřený tvar. Ale nakonec přijel nějakou sedanovitou mrchou, tuším novou 80kou. Tím můj zájem o zapůjčení končil. Ale prý byl vyzván na někalikahodinové školení pro nácvik ovládání. Automatického dodržování vzdálenosti, samostatného brždění apod.
Další spolupracovník po zrušení CC ne vlastní vinnou bral novou XC90, starší verzi má myslím i bývalý spoluvelitel, tu malou mrchu na fordím podvozku s divným zadkem (C30 asi) kamarádka..
Já tuhle značku respektuji jako auta s vlastní cestou, ale kdyby mne to mělo někdy oslovit, tak max. hranatá éra jen některých modelů končících 850kou. A když už takhle iracionálně a teoreticky seversky blbnout, tak to raději SAAB (budiž mu země lehká).
Jinak za mne, když volvo, které se mi líbí - tak zcela vhodná typová řada - stodvacítky :-))
-> Vojtisek: -> Tomaso435: nie netreba 

-> castrol: na fáčko poziček třeba... :-D img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../4_105_9045__2013
-04-26_21-39-09_9.jpg 
