-> Jirik_Tuňák1983:
U dvouhmoty stejně jako u turba je to o tom, kdo s tim jezdil. Praseti to odejde po 100 tkm, někomu kdo pro to má takový to srdíčko, tak to vydrží 350 tkm.
Další věc je, že to skutečně mohl měnit po 100 tkm a choval se k tomu hezky, ale když to koupil, tak to nemělo 43 254 km, ale 198 463 km
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sharan, Alhambra, Galaxy
19:36:51
11.10.2016
11.10.2016
Čokin
-> Jirik_Tuňák1983: Tak dělat dvouhmotu po 100 tis. to je něco špatně..... bud to byl tahač nebo se něco vysypalo. Já ji dělal při 230 000km.
16:49:48
11.10.2016
11.10.2016
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 11.10.16 15:20:23: Spíše jsou zarážející inzeráty, kdy někdo prodává auto a uvádí, kdy se co dělalo. Rozvody....atd... a pak je tam napsáno, že se ve 100 000 dělala dvouhmota a spojka. To zní děsivě, neboť je to za jiné dukáty, než obyč. spojka na 120ku apod.
15:25:27
11.10.2016
11.10.2016
minno
-> palinator:
15:20:23
11.10.2016
11.10.2016
palinator
-> MisakusX:
Ale pozor! Nezapomeň že každej nafťák má turbo co se na rozdíl od benzínu kazí, čerpadlo, vstřiky, dvouhmotu, zamrzlou naftu, dieselgate, patří jenom do traktoru a vůbec fšecko fpiči.
Ale pozor! Nezapomeň že každej nafťák má turbo co se na rozdíl od benzínu kazí, čerpadlo, vstřiky, dvouhmotu, zamrzlou naftu, dieselgate, patří jenom do traktoru a vůbec fšecko fpiči.
09:39:11
11.10.2016
11.10.2016
MisakusX
-> vhml: To přece není šetření za každou cenu. Naopak myslím, že ve výsledku by byly moje náklady v tomhle autě s LPG vyšší než s naftou. Každému, co se mu hodí nejvíc, tvé priority jsou možná jiné, ale plyn v Sharanovi nechci z více důvodů, o kterých jsme tu už psali - nejen kvůli ceně zařízení, která se bude oproti naftě vracet dlouho (a v některých případech se nevrátí vůbec), ale také kvůli neustálému řešení, kam s rezervním kolem. Když jsem chtěl auto na delší cesty a polétání po okolí, ve kterém se mi s mojí rodinou plyn vyplatí, koupil jsem dvojkovou Oktávku s továrním plynem, ale když jsem chtěl něco univerzálního, velkého, těžkého, tak jsem holt vybral auto, které v sobě ty dobré vlastnosti kombinuje už v základu na naftě.
08:35:48
11.10.2016
11.10.2016
vhml
-> MisakusX 10.10.16 22:53:56: mám ten torroid no Holt nesmíš šetřit za každou cenu
22:53:56
10.10.2016
10.10.2016
MisakusX
-> vhml: Pač se na to díváš jinak, než já - když tam máš malé dítě a středně velké dítě, máš tam buď kočárek, nebo kolo (v mém případě obojí) + dva miliony dalších nesmyslů, tchýni posadíš do třetí řady, aby ti nekafrala do řízení a děti vytvářely přirozenou bariéru, takže válcová nádrž nepřipadá do úvahy, torroid ve venkovním provedení je drahý a tímhle autem bych bez plnohodnotné rezervy nikam nejel. Stavební věci jsou jasný. Obecně je to velký a těžký auto, tak se do něj ta nafta hodí víc.
21:25:27
10.10.2016
10.10.2016
vhml
-> MisakusX 10.10.16 21:23:05: nějak nerozumím co má převoz dětí a tchýně společného s LPG
21:23:05
10.10.2016
10.10.2016
MisakusX
-> vhml: Upřímnně, já jsem plynař tělem i duší, zatím jsem ho měl ve všech autech, ale do rodinného MPV, které bude používáno na převoz dětí, velkých věcí na stavbu, tchýně na dovolenou, tam je prostě zbytečné investovat do LPG, prostě se myšlenka využití toho auta a nepraktičnosti spojené s plynem podle mého vylučují.
13:06:43
10.10.2016
10.10.2016
vhml
-> MisakusX 10.10.16 13:03:09: já jezdím se 180 koněma za nějakejch 11,5 LPG. Zkus to s naftou
Ale jinak 2,0 bych asi taky nedoporučil. Jízdní projev v tak velkým autě bude silně nedostatečnej. Jinak je to celkem nesmrtelnej stabilák.
Ale jinak 2,0 bych asi taky nedoporučil. Jízdní projev v tak velkým autě bude silně nedostatečnej. Jinak je to celkem nesmrtelnej stabilák.
13:03:09
10.10.2016
10.10.2016
MisakusX
-> peter13789: Teď jsem to velmi dlouze řešil, protože jsem také kupoval SAGa a pro tohle auto je ten plyn dost zcestná věc. auta, která jsem s tím potkal, měla spotřeby 14 l/100, což je děsivé ve srovnání s tím, jak to auto jezdí na naftu.
20:08:36
04.10.2016
04.10.2016
peter13789
Pani nejake recenzie na 2,0 bemzin v prvej generacie galaxy? Pripadne spolahlivost po pripadnej prestavbe na plyn?
12:18:42
26.05.2016
26.05.2016
vhml
Co Sharan a 5 stupnovy Tiptronic? Brát , nebrat? Jak zkontrolovat stav?
11:54:23
20.05.2016
20.05.2016
Doyle
-> Jirik_Tuňák1983: jo to vím, právě jsou i dětské autosedačky co se otáčejí proti směru (mají takovou podpůrnou tyč.
-> Jarda/felda: jestli to je i teď u nových aut. Teď se to dost zpřísňuje.
-> vhml: já osobně mám Espace a tam má každá sedačka svůj pás, spíš mi jde o to, co na to PČR, pojišťovna při případné havárii a jak reagujou na otočené sedačky airbagy? Teda mam za to, že se nafouknou jen do boků.
-> Jarda/felda: jestli to je i teď u nových aut. Teď se to dost zpřísňuje.
-> vhml: já osobně mám Espace a tam má každá sedačka svůj pás, spíš mi jde o to, co na to PČR, pojišťovna při případné havárii a jak reagujou na otočené sedačky airbagy? Teda mam za to, že se nafouknou jen do boků.
19:58:20
19.05.2016
19.05.2016
vhml
-> Doyle 19.05.16 13:38:19: to se otočí i s pásama? U Sharanu bez pásů, tudíž za jízdy nelze.
15:55:09
19.05.2016
19.05.2016
Jarda/felda
-> Doyle 19.05.16 13:38:19: asi to pujde, některý autobusy taky maji sedadla proti směru jízdy
13:56:17
19.05.2016
19.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Doyle 19.05.16 13:38:19: Dítě ve vajíčku taky může jezdit proti směru jízdy.
13:38:19
19.05.2016
19.05.2016
Doyle
není to úplně k tématu, ale věděl by někdo jak je to se sezením proti směru jízdy? Třeba Multivan má otočnou druhou řadu sedadel. Jak je to za jízdy? Co říká legislativa?
23:36:46
09.05.2016
09.05.2016
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Hlavy jsou určitě jiný u 1,6?
-> Čokin:
Podle Wiki ano.
A Wiki mi i připomněla že byly i čistě Fordí 2,0 TDCi vycházející z TDDi... to měly bejt ty sráče s mizerným vstřikováním Delphi a tranzitoidním zvukem. Ale to se do Galaxy nejspíš nedávalo.
Hlavy jsou určitě jiný u 1,6?
-> Čokin:
Podle Wiki ano.
A Wiki mi i připomněla že byly i čistě Fordí 2,0 TDCi vycházející z TDDi... to měly bejt ty sráče s mizerným vstřikováním Delphi a tranzitoidním zvukem. Ale to se do Galaxy nejspíš nedávalo.
23:10:53
09.05.2016
09.05.2016
Čokin
-> palinator: A u 2,2 v dodávkách je to tuším přesně naopak ne ?
22:00:05
09.05.2016
09.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Karel. 09.05.16 21:55:29: I hlavy jsou stejný?
21:55:29
09.05.2016
09.05.2016
Karel.
-> palinator: ano je
-> Jirik_Tuňák1983: co vim tak focus a spol maji motor bez rypani uplne stejnej.navic objednavam vetsinou dily z famko peugeot,protoze ford ma drazsi dily:o))
-> Jirik_Tuňák1983: co vim tak focus a spol maji motor bez rypani uplne stejnej.navic objednavam vetsinou dily z famko peugeot,protoze ford ma drazsi dily:o))
20:08:20
09.05.2016
09.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 09.05.16 20:00:59: Jenom jestli se v tom odzkoušeném a spolehlivém motoru od teho Fordu zase nedrapali. Většinou co převzali a rozdrapali za moc nestálo.
20:07:47
09.05.2016
09.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> palinator: jj
20:00:59
09.05.2016
09.05.2016
palinator
-> Karel.:
2,0 TDCI je 2,0 HDI od PSA jestli se nemýlím...
2,0 TDCI je 2,0 HDI od PSA jestli se nemýlím...
16:06:56
09.05.2016
09.05.2016
Karel.
Máte někdo zkušenost s Ford Galaxy III a motorem 2.0Tdci? Kolik to tak vydrží? Kupovat s 300tis na tacho je sebevražda? Spotřební materiál neřeším, jde mi o motor.Díky
23:09:00
14.12.2015
14.12.2015
vhml
Potřeboval bych jednu softwarovou radu. Jezdím na plyn. A na plyn má ten motor ( 1,8T, AJH )samozřejmě trochu rozhozený adaptace a časem zlenivý. Stačí zapřáhnout plaťák, nebo ject na benzín a motor pak zase výrazně ožije a má stejnej elán na plyn jako na benzín. Zpravidla to vydrží jen podobnou dobu, jakou tomu předcházela jízda na benzín, nebo větší a delší zátěž.
Kterak se toho zbavit? Předpokládám, že jednotka má nějakou aktivní snahu o adaptaci, kterou si to rozesírá...
Kterak se toho zbavit? Předpokládám, že jednotka má nějakou aktivní snahu o adaptaci, kterou si to rozesírá...
16:36:17
12.10.2015
12.10.2015
palinator
www.novinky.cz/zahranicni
/.../383221-seat-s-dvema-c
echy-se-na-slovensku-celne
-srazil-s-kamionem.html
Asi mu to spadlo do nouzáku.
Asi mu to spadlo do nouzáku.
19:37:00
05.10.2015
05.10.2015
vhml
-> palinator 05.10.15 18:43:39: nevím.
Zkoušel jsem měřit čidlo teploty a dva kontakty dávaj odpor kolem 380 a dva kolem 190. To je správně že mají každý jinej odpor?
Zkoušel jsem měřit čidlo teploty a dva kontakty dávaj odpor kolem 380 a dva kolem 190. To je správně že mají každý jinej odpor?
18:43:39
05.10.2015
05.10.2015
palinator
-> vhml:
Nebude to spíš chyba v přístrojovce?
Nebude to spíš chyba v přístrojovce?
10:53:35
05.10.2015
05.10.2015
Peca
Je možné, že existují dva typy zámků pro II. generaci modelu, konkrétně u řidiče typ zámku na klíč a bezklíčový? Je to záměnné, nebo musím měnit i řidičovu kliku?
07:13:57
05.10.2015
05.10.2015
vhml
Zbláznil se mi budík teploty a ukazuje 60-90 podle nálady a různě jezdí nahoru a dolů. Kde hledat chybu? V čidle teploty? Dokážete mi někdo napsat typ čidla pro motor AJH, r.1999 ? Koukal jsem do katalogu a nebyl z toho moudrej.
16:07:42
01.10.2015
01.10.2015
Tomaso435
-> Peca: dle mýho šikovný ruce a černej sprej udělaj hodně :D
15:55:45
01.10.2015
01.10.2015
Peca
Uz jste nekdy videli Galaxy se zatmavenyma svetlama? Netušil jsem, že se to někdy dělalo. To má být údajně dovoz z GB...
14:35:15
16.09.2015
16.09.2015
palinator
-> Zazaa:
Proč zrovna starý PDčko?
Proč zrovna starý PDčko?
21:00:12
14.09.2015
14.09.2015
Zazaa
kdyz tu je to tema tak se zeptam ... nevite o nejakem tomhle aute naprodej ?
nejlip starou 1.9TDi 85kW, mechanicky aby to bylo v kupe na vzhledu me moc nezalezi
nejlip starou 1.9TDi 85kW, mechanicky aby to bylo v kupe na vzhledu me moc nezalezi
23:14:33
18.08.2015
18.08.2015
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
...spotřeba nafty, nikoliv oleje, že? A to kdoví jestli.
...spotřeba nafty, nikoliv oleje, že? A to kdoví jestli.
21:22:37
17.08.2015
17.08.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Čokin 17.08.15 20:52:46: Copak by s tím asi udělal Mobil 1 Peak Life 5W-50.
Spotřeba by se trochu zvedla, ale jinak zajímavej a dobře hodnocenej olej.
Spotřeba by se trochu zvedla, ale jinak zajímavej a dobře hodnocenej olej.
20:52:46
17.08.2015
17.08.2015
Čokin
-> Jirik_Tuňák1983: Dám Total, ten liju do Rapida a spokojenost. Aspon kdyby to provizorně kleslo třeba na 1l / 4000 km. Přes zimu pořeším turbo.
20:46:22
17.08.2015
17.08.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Čokin 17.08.15 20:37:28: Zázrak bych ale nečekal, abys nebyl zklamanej.
Co tam lejt ti neporadím, u nás se leje dle značky vozu Selenia, Mobil 1, Valvoline, Total.
Co tam lejt ti neporadím, u nás se leje dle značky vozu Selenia, Mobil 1, Valvoline, Total.
20:37:28
17.08.2015
17.08.2015
Čokin
-> Jirik_Tuňák1983: No každopadně to stojí za pokus, aspon dočasně než budu mít prachy bokem na turbo.
13:04:01
09.08.2015
09.08.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Čokin 08.08.15 15:00:42: To nevím, ale do Xantie jsem 1x nalil Mogul a mizel, poté co jsem se trvale vrátil k výrobcem předepsanému Totalu, byl klid i po dalších více jak 60 000 km, kdy jsem auto prodával.
15:00:42
08.08.2015
08.08.2015
Čokin
-> Jirik_Tuňák1983: Myslíš, že to může být olejem.... schválně tam liju 5W40 at to tak nemizí. Hadici jsem ještě nezkoušel, ale budu muset se na to vrhnout, začíná to být kritické
14:30:16
14.07.2015
14.07.2015
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 01.07.15 19:03:41:
Ono jich v 5W40 v PD normě moc není a 5W30 bude z hlediska spotřeby/úniku oleje horší u jakýkoliv značky.
Ono jich v 5W40 v PD normě moc není a 5W30 bude z hlediska spotřeby/úniku oleje horší u jakýkoliv značky.
08:50:18
11.07.2015
11.07.2015
vhml
-> Karel. 11.07.15 00:15:25: zatím jsem dopátral, že by to mělo být čerpadlo na dochlazování turba. Nemůžu ale sehnat číslo toho víčka abych po něm někde zapátral.
00:15:25
11.07.2015
11.07.2015
Karel.
-> vhml: to vypada jak pridavny cerpadlo k bufiku,ale u benzinu?
20:52:02
10.07.2015
10.07.2015
vhml
Nevím co to je ale dost nutne to potřebuji nový. Je to na 1.8 T nějaký elektrický vodní čerpadlo nad turbem
19:03:41
01.07.2015
01.07.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Čokin 01.07.15 17:04:57: Tak to bych místo exkréme zkusil změnu oleje. Zkoušel jsi tu hadicu?
17:04:57
01.07.2015
01.07.2015
Čokin
-> palinator: Mogul Extrem PD 5W40