skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sharan, Alhambra, Galaxy
15:18:08
27.12.2014
27.12.2014
Pavel P@nkáč
-> Čokin: to ti dělá při prvním startu? pravděpodobně gumičky na vstřikovačích...
14:54:03
27.12.2014
27.12.2014
Cempyk
Snimac otacek je cisty?
14:50:28
27.12.2014
27.12.2014
Čokin
-> suri: To netuším, vstřiky mě taky napadly (to by asi byla drahá závada) , ale co jsem pátral tak v palivu to asi nebude to by dělalo problém i za provozu, ale jede to úplně normálně.
14:40:18
27.12.2014
27.12.2014
suri
-> Čokin 27.12.14 14:35:13: a s naftou je to ako ? má to čerpadlo v nádrži ? funkčné ? tlak paliva ?
14:35:13
27.12.2014
27.12.2014
Čokin
1,9 Tdi PD 85kw po otočením klíčku chytne a hned zdechne udělá to tak 2x a pak chytne a běží ...............měl jsem podezření na žhavičky, ale ty jsou OK. Kde je problém??? Napadá mě ještě imobilizér v klíčku respektive chyba klíček a ten příjímací kroužek okolo spínačky. Řešili jste to někdo?
15:36:49
06.12.2014
06.12.2014
vhml
-> Pavel P@nkáč 06.12.14 14:14:37: už jsem to vymámil. Stačilo víko ventilu dotlačit až pod okno
14:14:37
06.12.2014
06.12.2014
Pavel P@nkáč
-> vhml: motorem nahoru dolu a zkoušet ho někam vyklopit, nějak to jit musi, vzdycky to tak dělám, jde to většinou dost blbě někdy třeba použít i trochu hrubé síly no, je to vzdycky ježek v kleci...pro možný větší naklonění motoru rozdelat aretaci (spodní držák) ale to si myslím že nebude nutné...
12:37:10
06.12.2014
06.12.2014
vhml
Pustil jsem se do rozvodů, ale nedaří se mi na 1,8T vyndat držák motoru. Ten litinovej placatej. Všechno už mám volný, ale nevím kudy se s ním vytočit abych ho vyndal z auta. Překáží mi nálitek na šroub na vodní pumpě, ale tu zase nemůžu sundat, protože tam ještě mám řemen a přes ten držák se nedostanu k napínáku abych ho zamáčknul a zajistil... Tuší někdo kudy do toho?
19:58:25
27.11.2014
27.11.2014
vhml
Budu měnit i pumpu - lze nějak inteligetně vypustit kapalinu, než jen vyškubnout pumpu? :-D
19:56:39
27.11.2014
27.11.2014
Čokin
MOGUL 5W-40 EXTREME PD
19:51:42
27.11.2014
27.11.2014
vhml
-> Čokin 27.11.14 19:36:14: čím mažeš? já přešel z vodičky 5W30 na normální 5W40 a spotřeba výrazně klesla.
19:36:14
27.11.2014
27.11.2014
Čokin
Tak záleží jak to každý má. Já jsem s tím autem maximálně spokojený a chci si to nechat co to půjde. Proto teď do toho klidně nasypu. Taky je rozdíl, když se s tím jezdí couračky v ČR nebo když se vyrazí po Evropě.
Ještě mě čeká turbo, které si pápne tak 1 litr oleje na 5000 km.
Ještě mě čeká turbo, které si pápne tak 1 litr oleje na 5000 km.
19:00:12
27.11.2014
27.11.2014
vhml
-> Jarda/felda 27.11.14 18:57:00: super, zkouším stáhnout celý autodata.
18:58:07
27.11.2014
27.11.2014
Jarda/felda
-> Čokin 27.11.14 16:48:05: já dělal altík až při 420 a to jenom proto že se začli ozejvat ložiska
18:57:00
27.11.2014
27.11.2014
Jarda/felda
-> vhml 27.11.14 18:33:23: je to přímo sharan 1.8t, kdyby sis to chtěl stáhnout celý tak na uloz.to pod názvem ozub-remen
18:33:23
27.11.2014
27.11.2014
vhml
-> Jarda/felda 27.11.14 15:29:46: díky. To je návod na Oktávku, nebo přímo Sharana? Dokážeš mi to poslat i s obrázkama? Resp co to je za chytrou knížku?
E: sorry, oni jsou to dva odkazy... Díky!!!
E: sorry, oni jsou to dva odkazy... Díky!!!
18:25:48
27.11.2014
27.11.2014
dragon_cb_cz
-> Karel.: Jo, já to taky chápu... ale je fakt, že od tý doby se situace trochu proměnila a už není důvod to tolik hrotit. Altík, turbo, dvouhmota, vstřiky - vše původní a 320 tisíc na hrbu... zatím to jede a dokud to pojede, řešit to asi nebudu.
17:40:40
27.11.2014
27.11.2014
Karel.
-> dragon_cb_cz: takových lidí je plno u nás v servise a já to plně chápu.
-> Čokin: preventivně jo? Mazec tak pak dej echo, taky mě něco na jaře čeká, ale radši si to udělám sám
-> Čokin: preventivně jo? Mazec tak pak dej echo, taky mě něco na jaře čeká, ale radši si to udělám sám
17:31:28
27.11.2014
27.11.2014
dragon_cb_cz
-> Čokin: To si tu něco poslechneš.... já když nad tím uvažoval (a to mělo auto na hrbu o cca 70 tisíc víc), tak jsem dostal přednášku, že takových zákazníků-bláznů jako jsem já by chtěly servisy víc... od tý doby je namotáno dalších cca 30 tis a zatím pořád klid
16:48:05
27.11.2014
27.11.2014
Čokin
-> Karel.: Ano dvouhmotu, stratér a altec dělám preventivně, přeci jen má to 220 tis. a určo na to v německu nikdo nešáhl, v únoru jedu Itálii na lyže a nerad bych tam někde zůstal. Je to v autorizovaném servisu Bosch tak jsem taky zvědav na cenu, moje zbožné přání je vlézt se do 40 tis.
15:58:26
27.11.2014
27.11.2014
vhml
-> Čokin 27.11.14 15:31:08: to mi připomíná, kterak Synyho výměna gufera skončila šrotací auta.
Mě už víceméně chybí jen ty rozvody. Nový tlumiče mám, tyčky jsem měnil nějak průběžně, brzdy mi přijdou snad zítra, spojka se dělala loni...
Mě už víceméně chybí jen ty rozvody. Nový tlumiče mám, tyčky jsem měnil nějak průběžně, brzdy mi přijdou snad zítra, spojka se dělala loni...
15:51:25
27.11.2014
27.11.2014
Karel.
-> Čokin: zajímala by mě pak cena spojky, budeš dělat i dvouhmotu ne? Proč děláš altec a startér? Ti to zlobí?
15:31:08
27.11.2014
27.11.2014
Čokin
-> vhml: Já se na to taky vybodnul a dal jsem to kámošovi do práce......už to tam má 14 dní (maká na tom když je čas) nespěchám na to. Začalo to volným čepem a tyčkou stabíku a je z toho výměna spojky, rozvodů, komplet čepů a kuláků, výměna zadních pružin (jedna je prasklá) , a zrovna repas altíku a startéru, takže půl auta nového. Až to bude mít dám sem info o ceně a rozsahu práce.
15:29:46
27.11.2014
27.11.2014
Jarda/felda
-> vhml 27.11.14 07:46:04: správnej postup je takhle postimg.org/image/fj1lflq
n5 postimg.org/image/wv1y11k
4h
15:23:27
27.11.2014
27.11.2014
Jarda/felda
-> vhml 27.11.14 07:46:04: návod na prase fixou
09:48:07
27.11.2014
27.11.2014
vhml
-> Toušík 27.11.14 08:35:47: Přivez tlumič, já mu odvezu Sharana
08:35:47
27.11.2014
27.11.2014
Toušík
-> vhml: Už jsi mu to poslal co jsi sem teď napsal? Ten bude radostí bez sebe a já taky že bude mít čas na můj tlumič
07:46:04
27.11.2014
27.11.2014
vhml
Jelikož Venni na mě sere začal jsem se pomalu psychicky připravovat na výměnu rozvodů a pumpy ( jsou tam 4 roky, 120000km ). Našel jsem návod na Oktávku. Liší se to na Sharana v něčem? Je tam někde zásadně blbej přístup, abych se na to radši vybodnul rovnou a odvezl to někam udělat? www.autoopravy.eu/index.p
hp?akce=2&...
09:22:23
24.11.2014
24.11.2014
Karel.
-> vhml: tak pokud jsou takhle sjetý tak není co řešit
08:50:13
24.11.2014
24.11.2014
vhml
-> dragon_cb_cz 24.11.14 08:45:41: Budu o tom teda ještě rozjímat. Ale stejně asi nakonec nový dám. Oni jsou i nějak nahovno ojetý. Jsou zvlněný ve smyslu, že na každým průměru bys naměřil jinou tloušťku. Což bude s novejma deskama asi taky na prd. A nový kotouče stojí asi litr kus.
08:48:31
24.11.2014
24.11.2014
vhml
-> m8rinek 24.11.14 08:41:36: Hele destičky tam jsou, ale obložení na nich není
08:45:41
24.11.2014
24.11.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: No hele, i ten víc sjetej (22.2) má pořád ještě 30% životnosti před sebou... tak si vem jak dlouho to auto máš, popřemejšlej jak nový kotouče na něm byl když si ho koupil a můžeš celkem snadno dovodit, jestli to tam vydrží dost dlouho na to, aby tě nesralo po tej době do toho znova šáhnout Já marně pátrám v paměti kdy jsem naposledy měnil kotouče na spotřebce, ale pár let už to bude, takže těch 30% u mě minimálně rok představuje a to bych se na nějakou výměnu z vysoka...
08:41:36
24.11.2014
24.11.2014
m8rinek
-> vhml: Hehe na MX jsem přetáčel kotouče co měly 0,7mm nad limitem... Ale tam je 0,5mm 1/4životnosti :D.
Pokud něco zbylo na deskách, tak bych je přerovnal a dojel to s deskama a pak výměna... Na zimu se všem velkejm výměnám vyvaruju... I když otázka je jestli ještě nějaká zima někdy bude :D.
Pokud něco zbylo na deskách, tak bych je přerovnal a dojel to s deskama a pak výměna... Na zimu se všem velkejm výměnám vyvaruju... I když otázka je jestli ještě nějaká zima někdy bude :D.
08:40:18
24.11.2014
24.11.2014
vhml
-> dragon_cb_cz 24.11.14 08:38:09: tak s tim dvoutunovým hovadem se úplně nějak agresivně jezdit nedá :-)
Právě nemám tušení jestli takovej kotouč je na 10000km nebo na 50...
Ale zase když si tam dám drážkovaný Bremba, tak budu hustej
Právě nemám tušení jestli takovej kotouč je na 10000km nebo na 50...
Ale zase když si tam dám drážkovaný Bremba, tak budu hustej
08:38:09
24.11.2014
24.11.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: Asi dost záleží i na deskách a jak s tím jezdíš (to bude u tebe asi ten hlavní problém ale pokud maj ještě milimetr, tak bych je teda nevyhazoval... klidně ještě můžou rok dva vydržet a to je doba za kterou se s tím autem může stát spousta věcí, který by z toho udělaly zbytečnou investici (ne že bych ti to přál).
BTW nejni lepší nový kotouče zajíždět už se zajetejma deskama? Tím spíš bych tam teď dal jen desky, až budeš pak měnit kotouče, budeš je mít sjetý jen částečně a v klidu s nima ty nový zajedeš....
BTW nejni lepší nový kotouče zajíždět už se zajetejma deskama? Tím spíš bych tam teď dal jen desky, až budeš pak měnit kotouče, budeš je mít sjetý jen částečně a v klidu s nima ty nový zajedeš....
08:33:01
24.11.2014
24.11.2014
vhml
-> Karel. 24.11.14 08:14:13: Klidně dám i kotouče, o to nic. Spíš mi jde o to, jestli to není zbytečná zhýralost a nemá to životnost třeba dalších 50000km. Nevím kolik kotouče vydrží a jak se ojíždí
08:14:13
24.11.2014
24.11.2014
Karel.
-> vhml: dle mě pokud máš ještě 1mm do sjetí kotoučů, tak "stačí" dát pouze desky a jezdit. Já bych ale na svoje auto dal komplet nový set.
23:52:22
23.11.2014
23.11.2014
Chali
-> vhml: Na Feldě jsem teď vyhazoval kotouče který byly sjetý 3mm pod minimum.
23:35:27
23.11.2014
23.11.2014
palinator
-> vhml:
No, zkouknul bych to osobně až po zimě... Když vidim co za chlazený salámky jezdí známej, jsem uplně v klidu. Neřikám že je to dobře, ale i když milimetr pod minimem, furt zlatě oproti výše zmíněnému případu.
No, zkouknul bych to osobně až po zimě... Když vidim co za chlazený salámky jezdí známej, jsem uplně v klidu. Neřikám že je to dobře, ale i když milimetr pod minimem, furt zlatě oproti výše zmíněnému případu.
20:03:37
23.11.2014
23.11.2014
vhml
Při přezouvání na zimní jsem zjistil, že mi někdo zákeřně ojel destičky... :-)
Otázka je ale na kotouče. Naměřil jsem vepředu 22,2mm a 23mm ( nové mají 25mm, limit je 21mm ) . Mám to taky rovnou měnit, nebo až s dalšíma destičkama? Nemám vůbec představu jak to ubejvá...
Vzadu mám 9mm ( Nové 10, limit 8 ) takže tam to řešit nebudu.
Otázka je ale na kotouče. Naměřil jsem vepředu 22,2mm a 23mm ( nové mají 25mm, limit je 21mm ) . Mám to taky rovnou měnit, nebo až s dalšíma destičkama? Nemám vůbec představu jak to ubejvá...
Vzadu mám 9mm ( Nové 10, limit 8 ) takže tam to řešit nebudu.
21:45:39
16.11.2014
16.11.2014
Nwkt
D-DOT je ale jenom krabička k maxidotu, pokud se tedy máme na mysli stejnou věc
21:41:29
16.11.2014
16.11.2014
Jarda/felda
-> palinator 16.11.14 21:36:03: je to seriová profi výroba ale v podstatě máš pravdu
21:36:03
16.11.2014
16.11.2014
palinator
-> Jarda/felda:
Ale D-DOT je jenom bastl.
Ale D-DOT je jenom bastl.
20:15:45
07.11.2014
07.11.2014
Jarda/felda
-> Peca 07.11.14 18:59:19: stejně jenom má funkce navíc
18:59:19
07.11.2014
07.11.2014
Peca
-> Jarda/felda: Jak vypada D-D-D-DOT?
20:06:39
06.11.2014
06.11.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda/felda 06.11.14 16:36:27: D-dot? To je ještě horší, jako když zadrháváš v řeči.
16:36:27
06.11.2014
06.11.2014
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 06.11.14 14:51:31: ještě je D-dot ale to je téměř nesehnatelný a vyvažuje se to zlatem
15:35:35
06.11.2014
06.11.2014
Peca
-> Karel.: Mam Sharana, udelany na bile podsviceni, ale na maxiDOT uz nezbyly kacaky, takze zatim taktez poloDOT. Hezky cesky, no a casem se uvidi. Ja chtel totiz takzez bile podsviceny displej MAXi, ale meli jen ty cerveny, takze zatim to nemam.
14:51:31
06.11.2014
06.11.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Karel. 06.11.14 12:12:39: To je stejně strašnej název - Maxidot.
12:12:39
06.11.2014
06.11.2014
Karel.
-> Peca: a za cos to teda nakonec vyměnil? máš maxidot?