skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
olej prevodovka G3
autokokr.cz/dn-9-nastaven
i-pistku-zadni-napravy-kon
cern-vw-p-17.html máte to niekto? skúsenosti ?
-> suri: Převzato z vw-clubu:
Převodový olej
Převodovka 084 - manuální 4 stupňová, řazení táhly, spojka lanko
Množství : 3,1l.
Převodovka 085 - manuální 5 stupňová, řazení táhly, spojka lanko
Množství : 3,1l.
Převodovka 020/02K - manuální 5 stupňová, řazení táhly, spojka lanko
Množství : 1,9litry.
Převodovka 02A - manuální 5 stupňová, řazení hydraulické, spojka hydraulická
Množství : 2,2litry.
Převodovka 02A Syncro - manuální 5 stupňová, řazení hydraulické, spojka hydraulická, pohon všech 4 kol
Množství : 2,4litry.
Specifikace : SAE 75W/90 API GL4!!!. Norma VW 501.50 výhodou.
Interval výměny : Výrobce nepředepisuje, jedná se o doživotní náplň, nicméně doporučuje se výměnu provést každých 120000km.
Příklad: www.oleje.cz/eshop/show_p rod.php?id=136
Způsob výměny - vozidlo zvednout u levého předního kola, které je sundané nebo vytočené co nejvíce doleva. Zespod odšroubujeme vypouštěcí šroub u diferenciálu a počkáme, až náplň vyteče. Můžeme povolit i kontrolní šroub, který je zboku převodovky zhruba v polovině výšky krytu s logem VW. Po odtečení zašroubujeme oba šrouby a vymontujeme čidlo rychlosti, resp. náhon tachometru na převodovce zvrchu. Naplníme tímto otvorem 2 litry převodového oleje a vrátíme čidlo. Hotovo.
Převodový olej
Převodovka 084 - manuální 4 stupňová, řazení táhly, spojka lanko
Množství : 3,1l.
Převodovka 085 - manuální 5 stupňová, řazení táhly, spojka lanko
Množství : 3,1l.
Převodovka 020/02K - manuální 5 stupňová, řazení táhly, spojka lanko
Množství : 1,9litry.
Převodovka 02A - manuální 5 stupňová, řazení hydraulické, spojka hydraulická
Množství : 2,2litry.
Převodovka 02A Syncro - manuální 5 stupňová, řazení hydraulické, spojka hydraulická, pohon všech 4 kol
Množství : 2,4litry.
Specifikace : SAE 75W/90 API GL4!!!. Norma VW 501.50 výhodou.
Interval výměny : Výrobce nepředepisuje, jedná se o doživotní náplň, nicméně doporučuje se výměnu provést každých 120000km.
Příklad: www.oleje.cz/eshop/show_p rod.php?id=136
Způsob výměny - vozidlo zvednout u levého předního kola, které je sundané nebo vytočené co nejvíce doleva. Zespod odšroubujeme vypouštěcí šroub u diferenciálu a počkáme, až náplň vyteče. Můžeme povolit i kontrolní šroub, který je zboku převodovky zhruba v polovině výšky krytu s logem VW. Po odtečení zašroubujeme oba šrouby a vymontujeme čidlo rychlosti, resp. náhon tachometru na převodovce zvrchu. Naplníme tímto otvorem 2 litry převodového oleje a vrátíme čidlo. Hotovo.
-> Tomas120Ls: neriešil som
-> suri: ak si to este nezistil zajtra doobeda to pojdem kuknut nemal som kedy.. sry..
-> Tomas120Ls: oki dík
-> suri: zajtra kuknem na ibize a poviem ti myslim ze je to to iste resp velmi podobne.
-> Tomas120Ls: jj to vieme nevieme tie šrouby a rozmery klúčov na ne
-> suri: ak je to 66ka - 2 Liter 75W-90
-> Tomas120Ls: ešte som to neriešil nemal som dať kedy dole plast pod motorom ale skôr som tam zahliadol kontrolný otvor
ak je to ako ibiza 95ka tak ked sa pozres na motor hore je taka somraina vyzera to ako od konzerv to by mal byt napustak a ide tam cca 2 litre ak pockas do zajtra mozem ti to pozret v robote
-> Eidy: neviem -> Milan 136: jasné to hej musím to omrknuť
-> suri: pokud má kontrolní šroub, tak lej, dokud nepoteče ven
-> suri: není tam z boku nějaký kontrolní, hladinový šroub? Jinak nevím.
neviete niekto prosím koľko oleja ide do prevodovky golfa3 - tdi motor , má to dole výpustný a spredu kontrolný ako fábia kde sa dáva olej po okraj? dík