Opel - všeobecná diskuze

prohledat
277 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 05.07.2011 do 04.02.2024, založil/a Hurdis
řadit dle data
13:43:17
29.10.2011
ozzman1000
-> palinator:

ano, Ople a iné koncernové značky (Daewoo, Chevrolet, Holden...) majú motory GM ktoré zvyknú mať spätný ventil v bloku motora, pre výrobcov je teda zbytočné ich dávať do filtra. Obtokový poistný ventil som ale videl napr. u FRAM, ale napr. na šmejdovom čínskom AQ pre rovnaký typ vozu nebol vôbec.
22:01:29
27.10.2011
Hurdis
-> Induktor: Nemáš zač. S databází je to na 30s. Víc zabere PrtSc.
20:44:56
27.10.2011
Induktor
-> Hurdis: Díky moc
20:35:05
27.10.2011
palinator
Včera jsem měnil na VeBe olej a když jsem likvidoval starej Mann filtr, čuměl jsem jak puk, že se olej vylejval ze všech otvorů jako by se nechumelilo. Co jsem se teď díval, tak žádnej výrobce filtrů na Opely filtry se zpětným, dokonce ani s obtokovým ventilem nedělá! To mají řešené u Opelu přímo v bloku/v čerpadle nebo jak je to možný? Sice to po startu chvíli tlak nahání (cca 1s), ale zdaleka to netrvá tak dlouho, jako po výměně, takže to nějakou hladinu držet musí. Na první pohled filtr na VeBe a na 105-Fe vypadá skoro stejně, zpětná klapka není vidět ani u jednoho (ale u 105-Fe je někde schovaná) a ten na VeBe vypadá vevnitř jak chudej příbuznej, žádná pružina na obtok.9
09:20:41
27.10.2011
Hurdis
Houby vidět. Tak lépe.
zvětšit Opel - všeobecná diskuze - obrázek od Hurdis vložen 27.10.2011 09:20:41
09:18:26
27.10.2011
Hurdis
-> Induktor: Pozice F6
zvětšit Opel - všeobecná diskuze - obrázek od Hurdis vložen 27.10.2011 09:18:26
23:15:01
26.10.2011
Kuladmin
Neboj opel nastesti neni jeste jako renault kde se meni zarovky spodem od kola podbehem pohmatu 3 3

Piaty stupeň - Výmena žiarovky renault megane (14x02).avi
21:05:52
26.10.2011
Induktor
-> Nwkt: No jsem se lekl 3 u některých aut je možné vše. 5
21:04:59
26.10.2011
Hurdis
-> Nwkt: Bodějť ne, když jí vymyslel S+S

Vrchní,prchni
21:03:27
26.10.2011
Nwkt
-> Induktor: škoda Cech Control super věc 6
21:02:39
26.10.2011
Nwkt
-> Induktor: Samo, že to je vtip 3
20:55:32
26.10.2011
Induktor
-> Nwkt: Nemá to palubní pc s CHECK CONROL. Jn po tom brzdovém spínači půjdu taky, ale kdyby byl OK abych věděl co dál. To s tou výměnou žárovky snad nemyslí vážně9
20:51:39
26.10.2011
Nwkt
-> Induktor: Popřípadě ještě brzdovej spínač by to mohl bejt
20:50:30
26.10.2011
Nwkt
-> Induktor: Máš palubní pc s CHECK CONROL? Nepíše nic, že světla nesvítí?
20:50:03
26.10.2011
castrol
-> Nwkt: rozobrat cele auto koli ziarovke 3 3 3
20:50:01
26.10.2011
Induktor
-> Nwkt: Aha díky, právěže nesvítí žádné.
20:49:55
26.10.2011
Hurdis
-> Induktor: No vidíš, kdyby to nestačilo, stejně zkusím pohledat. Obvykle k tomu mám i schémata a řezy.
20:48:25
26.10.2011
Nwkt
Tohle mě pobavilo 3 3 3

...ako sa tam preboha na Bcku menia ziarovky??? ved to je komplet zadeklovane?!?! to to mam davat vsetko koli 1 ziarovke prec





Jako všechno na Fronteře je to jednoduchý a snadno přístupný: Musíš sundat vau motoru a spustit přední nápravu. Potom odpojíš přední kardan, zadní kardan, podpěru převodovky, vejfuk a převodovku. To ti umožní odpojit ručku a sundat zadní nápravu. Pod ní jsou tepelné štíty vejfuku, který kryjou hlavy šroubů, který drží podlahu kufru. Po sundání podlahy kufru se dostaneš na pojky krytů zadních sloupků. Poté, co vykucháš tapecírunk se zezadu dostaneš na světla a můžeš vyměnit žárovku.
20:46:51
26.10.2011
Nwkt
-> Induktor: Pojistka od Franta » pát zář 21, 2007 2:43 pm

Pojistka na brzdové světla je jak jsou pojistky u řidiče ve sloupku.Je ve spodní řadě šestá pojistka z leva (15A).Ale pokud ti nesvítí jenom jedno světlo,tak to bude asi žárovka nebo nějaký kontakt.
20:44:40
26.10.2011
Induktor
-> Hurdis: Tak jo, díky moc
20:34:00
26.10.2011
Hurdis
-> Induktor: Zkusím se ráno podívat zda najdu v databázi, kdybych opomněl, křič. 4
20:25:15
26.10.2011
Induktor
-> Hurdis: Je to 2,2DTI r.v.2000. zatím jsem odpověď nenalezl
17:55:31
26.10.2011
Hurdis
Přesunuto z tématu Opely...

Jinak přesun, diskuze již existuje. !
17:54:21
26.10.2011
Hurdis
Přesunuto z tématu Opely...

-> Induktor: Jestli nenalezneš odpověď, kouknu se ti do AutoDat. Mám to v druhém polním NTB mimo svůj momentální dosah.

Frontera, Monterey, Campo apod. jsou pro mne už typy na horší paměť, raději napiš r.v. a motorizaci.
14:26:18
26.10.2011
Induktor
Přesunuto z tématu Opely...

Zdravím, zkusím se zeptat, třeba někdo ví, nevíte kde bych našel na Opelu Frontera pojistku brzdových světel? U řidiče naboku na palubní desce v pojistkovce jsem ji nenašel a v motorovém prostoru u spolujezdce ve předu taky ne. Je tam ještě nějaká další pojistkovka, nebo jsem slepý?
19:09:46
26.09.2011
Nwkt
Přesunuto z tématu Opely...

-> palinator: Zaměřil bych se na klasiku vymlácený silenty a zbytek okolo
16:01:32
26.09.2011
1560 - zrušená registrace
Přesunuto z tématu Opely...

Šrouby jsou všechny a utáhlé?
15:12:18
26.09.2011
palinator
Přesunuto z tématu Opely...

-> darklord:

Je to možný, ale čekal jsem, že při KO silentbloku bude spíš něco klepat, ale tohle vyloženě praská a vrže... zkusim do něčeho cáknout kapku oilu a uvidí se...
15:08:38
26.09.2011
darklord
Přesunuto z tématu Opely...

KO nejaky silentblok
14:53:01
26.09.2011
palinator
Přesunuto z tématu Opely...

Netuší náhodou co by na zadní nápravě Vectry B mohlo vyluzovat takový divný zvuky, jako když něco klepne o štít brzdy na škodovce? Dělá to jen někdy, při jízdě, někdy když se o auto v garáži opřu, prostě nějak náhodně. Prostě takový divný vrzání, praskání, těžko popsat....
17:57:55
05.07.2011
Venca.
Mno ode mě ke spolehlivosti Opelu - jedinej opel co byl v rodině byla bratrancova Corsa 1.5 td, když jí koupil byl oopravdu nadšenej, malá spotřeba, jelo to a spokojenost vydržela asi měsíc, pak se to začalo sr*t a narval do toho mraky peněz, nakonec byl rád že to za pár korun prodal...to byl taky isuzu motor, všechno na to bylo drahý jako...
17:39:56
05.07.2011
palinator
-> Nwkt:

U D (TD) od Opelu než by odešlo čerpadlo, tak by chcíp celej motor. Viz slavná 1,6 D v Kadettu postavená z benzinový 1,6 - nevydržela přes 100 tkm.



Ty Fiaty co se tam dávaj teď by taky měly něco vydržet, hlavně ten osmiventil 1,9 CDTI 88 kW, se 110 kW taky jsou problémy. Jestli kecám, tak mě opravte.
17:16:25
05.07.2011
Nwkt
-> petřík: Gčko? www.autorohoze.eu/fotky65 59/Opel-model-Opel_Astra_G _CC.jpg tam se snad taky ze začátku dávali Isuzu, takže bych se ani těm 400 tis nedivil
17:14:04
05.07.2011
petřík
-> Nwkt: po kadettovi byla taková ta kulatá astra a potom ta hned po ní.
17:13:16
05.07.2011
petřík
-> Nwkt: takovou tu první hranatou já nevim rok to byl snad 98 nebo tak nějak.
17:12:48
05.07.2011
petřík
-> marek668112: no jasný hele našel se nějakej přeborník s patentem na rozum a dalších 90% lidí tady to jenom papouškuje jako plno věcí...
17:12:32
05.07.2011
Nwkt
-> petřík: Jakou astru?
17:11:13
05.07.2011
petřík
-> Nwkt: to ne ale při 40 tisících ročně ušetříš když ti to žere 6 místo 8mi cca 30 tisíc neheledě na to že asi málokdo by kupoval čerpadlo originál opel za 90 tisíc. taky existujou druhovyroby, repase atd... nehledě na to že známej má astru 1,7 TD má už přes 400 000km a čerpadlo furt první takže když bys měnil čerpadlo každejch pul milionu kilometrů tak by tě ta jeho cena asi moc netrápila
16:49:36
05.07.2011
marek668112
Ja neviem čo vždy mate proti Oplom8 Mame ich v rodine 3 a nejaky važny problem s nimi nebol...
14:53:24
05.07.2011
maca
-> Hurdis: cena teto vectry byla necelých 1200000kč9
14:09:39
05.07.2011
Hurdis
Ještě abych se vrátil k tomu typu Vectry od -> maca: .

V době, kdy byla kupována jako nová, přivezli ze showroomu 2 ks. Obě stříbrná metalíza, na pohled minimální rozdíly. Pouze druhá byla GTS. Finanční rozdíl mezi oběma novými vozy byl zaokrouhleně téměř 100%.

Abych použil moderní slovenské vyjadřování, z toho jsem měl saňku dole, šéfe.
14:06:40
05.07.2011
Hurdis
-> Nwkt: Jo pardon, pravda, těch 85 kW je obsah 2,0. 4
14:06:01
05.07.2011
palinator
-> Nwkt:

4x4 skoro nenajdeš funkční.
14:01:45
05.07.2011
Nwkt
-> Hurdis: Ee v Cali bylo jenom 2,0 8V, 16V, 16V turbo a 2,5 V6
14:00:11
05.07.2011
Hurdis
-> Nwkt: To asi je, základní model má s VeA i shodné agregáty, ne? 1,8 85 kW.



Jinak vedoucí naší pobočky má MB S500 v plné výbavě a k němu pořád používá Omegu B 2,5 TD v obyčejné lidové edici a její provoz omezuje jen v zimě. Na podkrkonošské silničky to při sněhových kalamitách úplně ideální hardware není. Ale o vyřazení nechce ani slyšet.
13:48:55
05.07.2011
Nwkt
-> Hurdis: Isuzu je nesmrtelnej motor, se nedivim že to nechtějí dát z ruky. V cali 4x4 musí bejt dobrý povození, pokud všechno funguje jak má, ale mělo by to bejt stejný jako VeA, podvozkově
13:46:15
05.07.2011
Hurdis
-> petřík 05.07.11 10:27:38: Já jsem to pak ještě trošku rozvinul (viz. skoda-virt.cz/cz/.../1496 77-opel-vseobecna-diskuze? gotopost=2... ), jelikož jsem si vzpomněl, že v době, kdy jsem sbíral první řidičské zkušenosti, měl v okolí Opela v podstatě každý. Nejrůznější typy, roky výroby a především technické stavy, některé velmi unikátní :-))

Takže když jsem neseděl za volantem svojí škodovky, bylo to něco s bleskem ve znaku. Tolik modelů od jedné značky už asi nikdy nevyzkouším. Jen mne mrzí, že jsem nikdy neřídil Calibru, což jsem si vždycky přál.

Umocněno ještě tím, že firma ve které pracuji, měla od konce 90.tých let smlöuvu s Oplem na nákup služebních vozidel. Takže jsem zažil vyřazování velkého množství aut od 1,4 po MV6 s nájezdem 300-400 tkm. Většina těch aut ještě jezdí po okolí jako pošťuchy a spotřebáky.

Pokud jde o diesly, tak 1,7 atmosa od Isuzu a 2,5 Td od BMW ještě funguje a nějak se jich uživatelé nechtějí vzdát.
13:35:33
05.07.2011
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu 05.07.11 13:35:18: 3 3
13:35:18
05.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Ja jsem nedavno cetl toto: Nur ein Trottel fährt mit Opel 3 3 3
13:32:41
05.07.2011
Hurdis
Diskuze určená pro vozy zn. Opel bez omezení typu.
Extreme Tyres