Opel - všeobecná diskuze

prohledat
271 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 05.07.2011 do 14.06.2021, založil/a Hurdis
řadit dle data
17:33:05
14.06.2021
moucan
-> Jirik_Tuňák1983: Jsou to fajnovky 1
16:40:55
14.06.2021
Jirik_Tuňák1983
-> moucan 14.06.21 15:38:11: To mají docela drahej krmelec. 3
15:38:11
14.06.2021
moucan
Scenka z nasi chalupy ... pomalu jak z nejaky reklamy na Opel. 1
zvětšit Opel - všeobecná diskuze - obrázek od moucan vložen 14.06.2021 15:38:11
10:01:09
23.05.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:
Tu větu o tom jsem měl rozepsanou a pak jsem jí smazal. Nicméně obecně platí že čím vybavenější vozidlo tím větší pravděpodobnost poruch této výbavy. A když ti na autě nejde Climatronic, tak to použití auta dost omezuje narozdíl od toho, kdyby to třeba vůbec žádnou klimu nemělo.
22:05:37
22.05.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: No pokud už podruhý řešíš spojku na zánovní ofci, tak to asi nebude výbavovým stupňem...
21:17:30
22.05.2021
palinator
-> saskyn2:
Mně je to dost jedno. Opel je pro mě hodně out od doby céčkový Vectry a Hčkový Astry, kdy začali dělat nepraktický obtloustlý obludy. Tim spíš mě vadí že z aut koncertu, který dříve v mém okolí platily za absolutně spolehlivý aspoň v dobách, kdy byly nový, tak už to neplatí. Možná to bylo tím, že to byly chudobky, tak se na tom nebylo co posrat, ale...
21:07:20
22.05.2021
saskyn2
-> palinator: prosimte vtip, zase si z toho netrhejte vobcany4
19:48:49
22.05.2021
palinator
-> saskyn2:
A zkrat ve znaku je sice zajímavá hláška, ale krom centrálu béčková Vectra u našich odcházela spíše mechanicky. Kdežto elektricky vykurvenýho koncernu už znám plnou prdel.
19:47:32
22.05.2021
palinator
Mně by spíš zajímalo jestli se Opel změní na Francouze i z hlediska ergonomie. Protože u Francouzů se všechno ovládá obráceně než u Němců a já si na to těžko zvykám. 3
10:24:21
22.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 22.05.21 09:01:27: Taky si myslím. Peugeoty teď vypadají pěkně a třeba by Opelu pustili lepší plasty do interiéru, které má podle mého ta Insi i jako vlajkovka celkem bídné.
upraveno 2x, naposled 22.05.2021 10:26:14
09:01:27
22.05.2021
dragon_cb_cz
-> moucan: Myslím, že horší než pod GM to fakt nebude.
08:40:18
22.05.2021
saskyn2
Ale zkrat už ve znaku to bude mít pořád ne?3
08:34:44
22.05.2021
moucan
-> Jirik_Tuňák1983: No právě, unifikaci a díly napříč koncernem. Tady už nebude po silnicích jezdit nic jinýho nez VW a PSA. Neřikám že GM byla výhra ale Opel už nebude Opel. Už to budou jen kastle navěšený na Francouzích. Astru odstřelili už teď po faceliftu třívalcema a vsadim boty na to že nová Insi už taky přijde o plnotučný motory. A zrovna u Opelu ta unifikace taky výhra nebude protože právě ty odlišnosti dělali Opel Opelem. To že dokázali do relativně levnejch aut dostat vesměs prémiový komponenty, jeli si vlastní cestu. Tomu bude konec. Toť muj názor. Už to bude tak jako všechno jen unifikovaný přesunovadlo z bodu A do bodu B.
08:02:16
22.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> moucan 22.05.21 02:24:55: Nemyslím si, pro Opel to bude naopak záchrana. Přinese to spíše než konec unifikaci a možnost využít jednotné komponenty napříč koncernem. Dnes musí být automobilky součástí silných koncernů, aby obstály v konkurenčním boji. Vždyť to do poslední doby lepili jak to šlo bez valného výsledku. Pod taktovkou GM to byla katastrofa úplná. Říkám furt, km GM strčilo rypák, tam to stálo za hovno.
upraveno 1x, naposled 22.05.2021 08:03:15
02:24:55
22.05.2021
moucan
-> Jirik_Tuňák1983: Pocit neošizený káry už asi u žádnýho auta dnešní doby nejde mít. Smutný na tom je zejména to že to je labutí píšeň Opelu. Pak už nadejde doba PSA naplno a to budou teprva kompromisy a ústupky.
00:42:09
22.05.2021
Jirik_Tuňák1983
Já si nemohu pomoci, auto je to nádherný, ale stejně jsem z toho takový tak zvláštně rozpačitý.
Přijde mi to trochu jako prezentace nabíhajících úsporných opatření a ústupků čemusi, které jsou součástí dnešní doby. Nemám z toho auta pocit, že jsem si koupil 100% neošizenou káru.

Autorizovaný servis nevyměnil olej!- Prověření, dovoz a drobná recenze Opel Insignia GSi 2.0 CDTi


Designově ale velmi povedené, viz např....
www.sauto.cz/osobni/.../1 9089130?goFrom=list
upraveno 1x, naposled 22.05.2021 00:42:55
10:45:29
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> T 14.05.21 10:01:45: Beru to jako ano 1
10:45:18
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: To asi ne, ale jediný kdy jsem vozil v autě 4 dospělý bylo tohle a pak když jsem jezdil do Prahy do školy Feldou - a tam to naopak bylo jak u cyklistů-vrchařů - i vyhozená láhev od pití znamená měřitelnou dynamickou výhodu 3
10:01:45
14.05.2021
-> dragon_cb_cz: jojo v pohodě, tím spíš nevím, proč to má na taznym 1400 jenom....
Spokojený? Před tím jsem měl oholenou Astru H s 1,7 ropou 59kw a 316 najeto 4 3
09:59:47
14.05.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:
Ale uznej že to není úplně typická konfigurace převozu 4 dospělých osob. 3
09:46:16
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> Borderer: Jo, to asi jo. Ono blbý kola na střeše dělaj svoje... i na spotřebě. Na autobahnu obvzlášt 1
09:44:56
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Víš co je to kufr O1 zarovnanej po strop pytlema brambor? 3 Hele zvážený to nemám, ale když jsme stěhovali dědu s babičkou vždy na léto na chalupu a na podzim zpátky, tak to byly objemy 3
09:31:44
14.05.2021
Borderer
-> dragon_cb_cz: Spíš než váha bych viděl problém aerodynamika. Divil sem se, jak ohromnej rozdíl je vézt 300kg v autě nebo za autem na vleku (100kg náklad + 200kg vlek). Nicméně to asi nemění nic na tom, že to auto dostatek výkonu má. 3
09:26:50
14.05.2021
palinator
-> dragon_cb_cz 14.05.21 09:10:29:
Bagáž 150 kg? 9 To si nedovedu představit. Víš co to jsou 3 velký sudy? 3
09:11:38
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: To jo, ale to Toledo zase vážilo půlku co ta Astra 3 (záměrně přeháním)
upraveno 1x, naposled 14.05.2021 09:12:36
09:10:29
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Kolik je vlastní hmotnost podvalu netuším, tipoval bych, že dohromady ta sestava bude mít okolo tuny? 4 dospělý (když to zrovna nejsi ty po Covidu) máš třeba 350kg, bagáž třeba 150kg... takže dvojnásobek jo, trojnásobek úplně ne.

A když si vzpomenu, co odvezla naše O1 s polovičním výkonem... ani jsem se nedivil, že pak našli při výměně tlumičů prasklý zadní pružiny 3
09:07:42
14.05.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:
No, s tim podválem asi jen trojnásobek a ještě odpor vzduchu a dalších pneu...

E: já vezl za Toledem blbej dvouválec Zetor s kapotáží, to může bejt nějakejch max 300 kg a v Mohelničáku to teda poznat šlo oproti běžně naloženýmu autu. Hlavně na teplotě vody 3
upraveno 1x, naposled 14.05.2021 09:09:18
09:00:36
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> T 14.05.21 07:58:23: Však to eRko neváží o moc víc než když tam jedou 4 dospělý v bagáží... to ten dvoulitr musí dávat s prstem v nose 4 Jak jsi zatím spokojený?
07:58:23
14.05.2021
Papírově je to akorát, ale jinak se astra ani nezapotila 5
zvětšit Opel - všeobecná diskuze - obrázek od T vložen 14.05.2021 07:58:23
19:07:38
25.04.2021
Jirik_Tuňák1983
Opel nebyl moc můj šálek kakaa, ale nová Insignia je parádní a dnes jsem se zaměřil venku na Zafiru a konkrétně v OPC Line je to bezva taky, fakt moc hezké.

@rsautomoveisviseu Opel Zafira 2.0 CDTI OPC Line 170cv
upraveno 1x, naposled 25.04.2021 19:08:05
15:25:19
30.03.2021
moucan
-> T: Jo halogeny v Jčku stojej za prd ale nezbude ti než si zvyknout.
14:12:02
30.03.2021
-> moucan: 180t., dle všeho to vypadá všechno reálně a to, že je to po prvním majiteli, každý prd dělaný v servise , jenom to někdo projel klíčem, takže to má nějaké díly po laku ( všechno doloženo, pojištovna, servis,....).
tak snad bude sloužit :-)
jen mě trošku mrzí xenony, že to nemá....
20:52:53
29.03.2021
moucan
-> T: Pěkný. A cena? Jestli to neni tajný? Jinak ať slouží. Zas tak moc jich nejezdí. Já osobně potkávám vseho všudy 4. Z toho jednu ve zlatý metle a ta je fakt pěkná. U svojí lituju že si minulej majitel připlatil za prakticky plnou palbu ale nechal tam jen základní modrou metlu.
19:22:58
29.03.2021
-> moucan: barva dobrá, máme stejnou se ženou 3
Jinak jsi všechno trefil a 2013 se 111tis. 2l ropa 121 kW 4
18:16:42
29.03.2021
moucan
-> T: Paradní barva. Jaká výbava? To bude nějaký Cosmo bez připlatku ne? Jestli dobře vidim halogeny a obyčejný základní sedačky? Rok a motor?
upraveno 3x, naposled 29.03.2021 18:18:25
18:10:31
29.03.2021
Máme jich málo, tak další do rodiny... Tentokrát pro mě 5
zvětšit Opel - všeobecná diskuze - obrázek od T vložen 29.03.2021 18:10:31
10:56:47
24.10.2020
peter13789
-> dragon_cb_cz: kupovali sme ju 7r, teraz presne na 10 narodeniny predana
10:44:47
24.10.2020
dragon_cb_cz
-> peter13789 24.10.20 10:43:48: A jaké stáří měla, když jste jí koupili?
10:43:48
24.10.2020
peter13789
-> moucan: samozrejme, je to naozaj na dlhsiu dobu, rozdiel ceny origo vs ta nahrada je pri cene prace zanedbatelna (13/50€)

Neviem ci v minulosti bolo to tesnenie na nasej byvalej menene, ale kupili sme ju s 202 tis, a teraz sa predala s 247,5 tis km a bez problemov. O tesneni som vsak novemu majitelovi povedal,aj mu ho pribalil
10:25:30
24.10.2020
moucan
-> peter13789: No na co ty kluci Pšonský nepřijdou. Za mě palec nahoru.
Na druhou stranu stejně tam zůstává ta nejdražsí část práce v podobě sundání vany a v horšim případě i převodovky. Asi se to vyplatí zejména někomu kdo plánuje mít to auto na dlouhou dobu a kosmický kilometry. Já když vemu že už teď je sOplině 8 let a má na hrbu 180 tis. kdy jí neplánuju mít dýl jak nějaký 3-4 roky za který najezdim cca 80 tkm. tak to pro mě v rámci investice je prasť jak uhoď jestli tam dám originál nebo věčnou náhradu. Tomu co bude mít auto po mě už to bude úplně jedno a cenu to nijak neovlivní.
10:12:34
24.10.2020
peter13789
-> moucan: u nas to uz montuju dost bezne, oblubeny web s dielmi na opla to ponuka - opelshop.sk

Chalani si to chvalia,robia to udajne poliaci,ale ako dlho zial neviem

Stare nielen ze sa splosti,ale ten material stvrdne, a potom pri najme studenych startoch v zime nastane problem tesnosti, a olejove cerpadlo potiahne skor vzduch z okolia ako husty olej z vane. A zadrete je hned :/
09:42:57
24.10.2020
moucan
-> dragon_cb_cz: to vpravo je ten problémovej originál. Vlevo je zajímavě vypadající náhrada nemýlim li se. Problémem toho originálu je že se časem jakoby zplácne což by to vlevo udělat nemělo ale jde o to jak moc je to odzkoušený a co to snese když je tam v rámci těsnění jen ten O kroužek.
-> peter13789: to teda vidim poprvé, kdo to vyrábí a jak moc je to odzkoušený? Vypadá to zajímavě. Já už to teda řešit nemusim protože dalších 100 tis. s tim autem nenajedu ale pro budoucnost dobrý vědět.
upraveno 2x, naposled 24.10.2020 09:47:13
09:30:03
24.10.2020
dragon_cb_cz
-> peter13789: Jako že nový díl je už trvanlivý dost? Nebo že ta stříbrná věc je nějaký aftermarket upgrade?
08:54:11
24.10.2020
peter13789
A namiesto toho nestatstneho tesnenia olejového čerpadla už existuje “doživotná” náhrada
zvětšit Opel - všeobecná diskuze - obrázek od peter13789 vložen 24.10.2020 08:54:11
08:27:58
24.10.2020
peter13789
-> moucan: Insignia 2,0 cdti 118kW dokáže ísť, aj so svojimi 1,8 tonami, žiaľ tiež ma otravovala veľká turbodiera dole a strašne dlhé prevody ... v podstate to je skôr diaľničné auto.
S miestom je to tak ako píšete - zvonka veľké, vnútri pomerne malé, zato pohodlne neskutočne.
To tesnenie na sacom koši sa dá poriesit aj doma, sak sme skodovkari a na rozoberanie sme zvyknuty. Žiadna tragédia

Našu sme žiaľ museli teraz predať, rodine je to naozaj malé auto
zvětšit Opel - všeobecná diskuze - obrázek od peter13789 vložen 24.10.2020 08:27:58
11:30:07
20.10.2020
moucan
-> palinator: To mi připomíná jak jsem se nedávno smál tatíkovi když místo svojí služební K Astry Biturbo CDTi která musela na servis dostal jako odpovídající náhradní vozidlo Fobii III 1.0 TSi s těma 70ti kW nebo kolik to má. Trochu mi ty jeho reakce na jízdu a komfort připomínaly slavnou opravu Lakatoše. 1 1
10:56:34
20.10.2020
palinator
-> moucan:
Asi jsem jen zbytečně přecitlivělej z toho služebního Rapida. Včera jsem s nim dal skoro 300 km, část přes Posázaví a tam jsem si toho chrchly užil dost. 3
10:34:31
20.10.2020
moucan
-> palinator: Tak že bych musel u Insi nebo teď u Astry držet otáčky někde kolem 3000 jsem nezažil. Konkrétně 121 kW CDTi co mam v Astře má nejvetší krouťák od 1750 do 2500 otáček a v praxi je přes tři tisíce už mrtvo a spíš to jen řve.
Navíc ten automat to cpe vzhledem k modernímu naladění k co nejnižsím otáčkám ale v kopcích jsem si teda zatim nestěžoval. Pokud se to hodí do sekvence a člověk si řadí dle ucha tak o nějaký lenosti vůbec neni řeč. Síly to má vždycky dost a letargie se nekoná. To samý u Insi se kterou jsme prolítali Rakousko, Slovinsko, Albánii a prakticky plně naložený auto nemělo nikde problémy.
Tragédie byla ta váha u J Astry co měla máti s 1.4 16V benzínem, tenkrát jsem jí varoval ať si to nekupuje ... po půl roce už si stěžovala že to nejede. To mělo zrychlení cca. Felicie 1.6. Teď má Kčko s 1.4 Turbínou 110kw a tam už je spokojená. Já taky když mi to občas pujčí.
1 Prostě ropáky si tu váhu sežvejkaj.
08:32:08
20.10.2020
palinator
-> moucan 19.10.20 09:36:24:
My bohužel dálnici nevyužijeme. Jinak věřím, že ta hmotnost musí bejt znát v komfortu, na druhou stranu se trochu děsím toho, že ty auta budou tupý například když se jezděj kopce někde ve vrchovině. Je to docela otravný, když abys udržel nějakou schopnou cestovní rychlost v kopci musíš držet otáčky u diesela kolem 3000 a furt řadit. U čipmánkový Ovce s tim teď nemám problém ani při zatížení, rozsah otáček 1500-2200 pobere vše. Ale tam je ten 5q krátkej.
Extreme Tyres