skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mondeo 1,8 Duratec rv2001
22:31:55
10.06.2020
10.06.2020
MerHanz
-> Jirik_Tuňák1983: proč si myslíš, že jsem ho koupil ;) . Chtel jsem kombíka max 8 let s atmosférou co není brzda provozu. Vyšel mi z toho modrej ovál a nebo japonec. Tak je doma už dva roky fočus. Má mouchy, ale jezdí se s ním pěkně a i pohodlí ujde, Jen bych potřeboval volant ještě tak o 5cm k sobě ke spokojenosti :D :D . A větší atmosféra je fakt příjemnější jak malý turbo... jen ta spotřeba :D :D
09:03:32
06.06.2020
06.06.2020
Jirik_Tuňák1983
-> MerHanz 06.06.20 01:31:30: Ono jestli už to není dozvuk historie. Jaképak jízdní vlastnosti má asi tento hnusák, kterému pro řidiče ušili poněkud delší nohavice.
Ford je teď dle mého jen o něco méně v piči než Citroen, někdejší průkopník na poli technickém i designovém. Je vidět, že u PSA oproti Peugeotu nehraje ani druhé, ani třetí a možná vůbec žádné housle.
A Ford teď lepí sračku za sračkou. Možná si toho historika važte.
Ford je teď dle mého jen o něco méně v piči než Citroen, někdejší průkopník na poli technickém i designovém. Je vidět, že u PSA oproti Peugeotu nehraje ani druhé, ani třetí a možná vůbec žádné housle.
A Ford teď lepí sračku za sračkou. Možná si toho historika važte.
01:31:30
06.06.2020
06.06.2020
MerHanz
-> Vojťas: Od pierburgu stoji AGRko asi dvojku. A dost záleží jak s tím jezdíš. Jak to roztáčíš. Když mu dáš, co potřebuje je z toho jiný auto. Ty máš předpokládám verzi 88KW ? já mám novější 92KW už s elektronickou klapkou. Ale principy jsou stejný. U AGRka je na kokot to pcm řízení, že ti musej nahrát nově koncový polohy ventilu a jednotka nezná jeho skutečnou polohu, jen spoléhá, že je přesně tam kde ho chce ) Tak když už v tom budou tak chci nejnovější soft do řj motoru. Nepochopitelně tam mám ten nejstarší . Ale to je modrej ovál. Co dodat. když jede cajk může se jít koncern klouzat, ten podvozek je pro řidiče ušitej.
00:33:07
06.06.2020
06.06.2020
Vojťas
-> MerHanz: To je jeste po tchanovo servisu, ja uz to tak prebral a vysral se na to, tak me to dycky dožene Ale to s tim motorem to si mi rikal uz kdysi na pohofestu nebo ve Vysokem myte ne ? Taky peknej kostlivec, ale mam to stejne. Vypisuje mi to poruchu systemu redukce spalin, pred stk sme to vymazali a po ctvrt roce to naskocilo zpatky, pak to zase zmizne, jak mi tu nekdo rikal ze se to pak vymaze, pak zas za ctvrt roku se to objeví... Tak to neřeším nějak. Ale taky mi rikali ze to bude asi EGR. Jak rikas prace s cistenim v cene novyho.
Uz taky premyslim co jinyho poridit...
Uz taky premyslim co jinyho poridit...
00:09:45
06.06.2020
06.06.2020
MerHanz
-> Vojťas: Jo hochu, co jsi tam našrouboval, to tam máš . Já mám novější variantu motoru ve fočusu ( 2009/10 ) a jen co přihlásíme fabii a dostane základni servis tak zabavuju oktávku a jsem rozhodnutej vyřešit pár nesrovnalostí na motoru. Ve zkratce, občas zakolíše výkon a má to vyšší adaptace do plusu na vstřikách. Takže to bude buď AGRko špinavý a nebo krokovej motorek na něm v inkfartu ( při nutnosti i po vyčistění nastavení koncových poloh aby s tím jednotka správně komunikovala a ceně novýho, pujde novej ). Dále to může dělat i ovládání výřivejch klapek selenoidy jdou kopit jedině jako kazeta obou s podstavcem. ( snad to vrakáč napraví ). A vyšší adaptace může dělat zajebaná lambda od kadla stylu už od minulýho majitele. A nebo snad přicpaný vstřikovače ?? Případně onen AGR, že by nedovíral uplně a od toho se odvíjí to další. Takže o zábavu postaráno :D :D .
11:50:52
05.06.2020
05.06.2020
Vojťas
Tvl, mrdka, me to zas pekne vypeklo spatny vzpominky vytesnuju tak me to zas zaskocilo
Na fordu jsou historicky tri druhy matic respektive 4. Uzavreny matice na litaky na 19ku. Ale nektery jsou jaksi vetsi, a nejde jinak nez pouzit 20 orech. Pak tam jsou novejsi pruchozi 19, a jedna nova 18. Neni potreba bezpecnosti matice, u tohohle by kazdej zlodej driv dostal infarkt polud by teda mel takovou chut na plechace....
Ja si pak musel jit dat pivo
A jako bonus neslo jedno kolo sundat ze strediciho krouzku, na povoleny matice sem najezdil asi 20 km a pomohla az velka palice zezadu
Vubec me to sere, na prednim kotouci na jedne strane hranka 3 mm snad, zadni kotouce zas v prdeli vyrezle, desticky nakasi, to je ten muj dedkostyl ted
Na fordu jsou historicky tri druhy matic respektive 4. Uzavreny matice na litaky na 19ku. Ale nektery jsou jaksi vetsi, a nejde jinak nez pouzit 20 orech. Pak tam jsou novejsi pruchozi 19, a jedna nova 18. Neni potreba bezpecnosti matice, u tohohle by kazdej zlodej driv dostal infarkt polud by teda mel takovou chut na plechace....
Ja si pak musel jit dat pivo
A jako bonus neslo jedno kolo sundat ze strediciho krouzku, na povoleny matice sem najezdil asi 20 km a pomohla az velka palice zezadu
Vubec me to sere, na prednim kotouci na jedne strane hranka 3 mm snad, zadni kotouce zas v prdeli vyrezle, desticky nakasi, to je ten muj dedkostyl ted
12:16:25
02.11.2018
02.11.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Vojťas: Vetsina elektronickejch motoru ma pamet zavad. Jen u nekterejch se ty zavady po naky dobe vymazou (pripadne po X startech...).
20:31:04
17.02.2018
17.02.2018
King
-> Boris.Bestie: Nemel jsem mk2 mondeo, ale 3-dverovou bestii Cougara a pro rozborce dveri kvuli repro jsem taky dolaďoval vodici listy oken a promazaval nahon....a otazka zni?
11:26:53
17.02.2018
17.02.2018
Boris.Bestie
Nevím jestli jsem udělal chybu, ale taky mám Mondeo, ale mk2. Zajímalo by mě nemá ho tu někdo a nerozdělával přední dveře? Kříží se mi u spolujezdce okno při vytahování. Dojede cca do půlky a pak ho musí rukou přitáhnout k b sloupku jinak dál nevyjede
17:17:43
26.09.2017
26.09.2017
bouchy
-> palinator: To já ruční práci raději sám Ale je to oser, ne jak u stovky, kde člověk hadrem dosáhl ze sedačky úplně všude. Abych moh vyčistit rohy, musim vykroutit ruku v podstatě vleže.
-> Vojťas: Jen pár poznatků, bohužel u novějších aut je to horší a horší (ty sklony a tím pádem víc mlžení a námrazy, to nemluvim o odrazech palubky do okna od slunce a debilních A sloupcích, který zakrývaj výhled. Jak jsem psal, na odmlžení zapnout ventilátor, teplo na okna. Netahat do auta vodu, sníh, mokrý věci - pokud možno. Někdo taky nechá auto větrat před odchodem, za cílem srovnat teploty a vlhkost.
-> Vojťas: Jen pár poznatků, bohužel u novějších aut je to horší a horší (ty sklony a tím pádem víc mlžení a námrazy, to nemluvim o odrazech palubky do okna od slunce a debilních A sloupcích, který zakrývaj výhled. Jak jsem psal, na odmlžení zapnout ventilátor, teplo na okna. Netahat do auta vodu, sníh, mokrý věci - pokud možno. Někdo taky nechá auto větrat před odchodem, za cílem srovnat teploty a vlhkost.
14:16:36
26.09.2017
26.09.2017
Vojťas
-> bouchy: dost vycepravaji odpoved, diky
ale asi mi to vubec nepomuze
ale asi mi to vubec nepomuze
14:10:01
26.09.2017
26.09.2017
palinator
-> bouchy:
Jojo, mám stejnej problém. A vzhledem k tomu že nějak nemám buňky na to vyčistit okno aby tam nebyly šmouhy, tak si objednávám čištění oken u přítelkyně s velkým předstihem.
Jojo, mám stejnej problém. A vzhledem k tomu že nějak nemám buňky na to vyčistit okno aby tam nebyly šmouhy, tak si objednávám čištění oken u přítelkyně s velkým předstihem.
10:52:27
26.09.2017
26.09.2017
bouchy
-> Vojťas: Já tedy nevím, jak moc hightech rv 2004 byl, ale my bez klimy máme v zásadě jedinou možnost - před odchodem z auta otočit regulaci na teplo a větrák nechat na stupni 1. Tím se tak nějak automaticky zajistí, že při příštím startování začne (po nějaké době) proudit teplý vzduch.
Nechtěl bych tu rozjíždět nějaký flame, ale mně (v autě s klimou) teplý vzduch proudí přesně za stejnou dobu s AC on i off. Osobně bych ani nerozuměl konceptu "obrácené" ledničky. Ale jsou tací, kteří věří v dogma "klima je v autě od toho, aby co nejdříve nastavila zvolenou teplotu". Kromě toho jsou i důkazy, že u některých aut je klima, dejme tomu pod 4°C, neaktivní a i když svítí kontrolka, klima neklimuje (riziko zamrznutí vedení, "chladiče",..). Souhlasím s puštěním klimatizace za účelem lehkého vysušení kabiny a tím i snad snížení zamlžení.
V poslední době s tím mám v autech problémy. V (suchém) letním období se je snažím větrat, sušit (je-li možnost nechat auto dokořán), ale při prvních srážkách na podzim mám v autě vlhko celkem okamžitě, byť tam dýchám sám, z vlhkého oblečení, deštníku atd. Už byla i taková konstelace, že mi pravidelně zamlžení zevnitř namrzalo a to je nepříjemné. Dokonce i "domácí" absorbéry jsem zkoušel, absorbovaly dobře, ale problém se neumenšil. Tesnění dvěří je orginální, bez experimentů, kabinový filtr občas měněný, i když ten by neměl mít šanci se nějak výrazně namočit. Takže přijdu do auta, nastartuju a pokud vidím, jedu. Pokud ne, stojím a studený ratlík se klepe. Studený vzduch (dle jedné rady) jsem vyloučil ihned, okamžité zhoršení zamlžení a to i po xy min s teplým motorem. Yaris je (krom slabého topení a větráku) tak blbý, že musím neustále přepínat směr okno-kabina, protože buď je zima v kabině nebo (a to klidně i po 30 min jízdy) se čelní a boční okna zamlžují, stačí vjet do mlhy, deště. A blbý je ještě v tom, že to megasklo se sklonem se zamlžuje a namrzá zvenku jízdou (skupenské teplo), což souvisí s celkovým ochlazením okna, samozřejmě. Takže v zimě nemůžu jet, dokud nezmizí "mrazové květy" od modré kapaliny, co je v tenké vrstvičce roztírána po skle. Děsná laborace. A stáří stěračů na to moc nemá vliv, mám systémové (=ramínkové) Bosch Twin, ne retrofit Valeo. Jistě nemusím psát, jak nebezpečné je za tmy couvat z místa, za nímž chodí lidi a jezdí auta bez ohledu. Další hezká věc je, že větrání nahází na sklo mléčnou vrstvičku a její úskalí člověk pozná při jízdě tmou, za deště, kdy místo protijedoucích světem vidí bílé kolo. Opět, recept na zbavení moc není, krom neustálého čištění vnitřní strany jarovou vodou a okenou. V autě se nekouří, jinak by to bylo 10x horší. Takže Yaris v -10°C topení na dvojku trvale, regulace na max a přehazovat kabina/okno. Zlatá Fabie, tam se dá jezdit v trankách, 1. stupeň a regulace mírně vpravo.
Nechtěl bych tu rozjíždět nějaký flame, ale mně (v autě s klimou) teplý vzduch proudí přesně za stejnou dobu s AC on i off. Osobně bych ani nerozuměl konceptu "obrácené" ledničky. Ale jsou tací, kteří věří v dogma "klima je v autě od toho, aby co nejdříve nastavila zvolenou teplotu". Kromě toho jsou i důkazy, že u některých aut je klima, dejme tomu pod 4°C, neaktivní a i když svítí kontrolka, klima neklimuje (riziko zamrznutí vedení, "chladiče",..). Souhlasím s puštěním klimatizace za účelem lehkého vysušení kabiny a tím i snad snížení zamlžení.
V poslední době s tím mám v autech problémy. V (suchém) letním období se je snažím větrat, sušit (je-li možnost nechat auto dokořán), ale při prvních srážkách na podzim mám v autě vlhko celkem okamžitě, byť tam dýchám sám, z vlhkého oblečení, deštníku atd. Už byla i taková konstelace, že mi pravidelně zamlžení zevnitř namrzalo a to je nepříjemné. Dokonce i "domácí" absorbéry jsem zkoušel, absorbovaly dobře, ale problém se neumenšil. Tesnění dvěří je orginální, bez experimentů, kabinový filtr občas měněný, i když ten by neměl mít šanci se nějak výrazně namočit. Takže přijdu do auta, nastartuju a pokud vidím, jedu. Pokud ne, stojím a studený ratlík se klepe. Studený vzduch (dle jedné rady) jsem vyloučil ihned, okamžité zhoršení zamlžení a to i po xy min s teplým motorem. Yaris je (krom slabého topení a větráku) tak blbý, že musím neustále přepínat směr okno-kabina, protože buď je zima v kabině nebo (a to klidně i po 30 min jízdy) se čelní a boční okna zamlžují, stačí vjet do mlhy, deště. A blbý je ještě v tom, že to megasklo se sklonem se zamlžuje a namrzá zvenku jízdou (skupenské teplo), což souvisí s celkovým ochlazením okna, samozřejmě. Takže v zimě nemůžu jet, dokud nezmizí "mrazové květy" od modré kapaliny, co je v tenké vrstvičce roztírána po skle. Děsná laborace. A stáří stěračů na to moc nemá vliv, mám systémové (=ramínkové) Bosch Twin, ne retrofit Valeo. Jistě nemusím psát, jak nebezpečné je za tmy couvat z místa, za nímž chodí lidi a jezdí auta bez ohledu. Další hezká věc je, že větrání nahází na sklo mléčnou vrstvičku a její úskalí člověk pozná při jízdě tmou, za deště, kdy místo protijedoucích světem vidí bílé kolo. Opět, recept na zbavení moc není, krom neustálého čištění vnitřní strany jarovou vodou a okenou. V autě se nekouří, jinak by to bylo 10x horší. Takže Yaris v -10°C topení na dvojku trvale, regulace na max a přehazovat kabina/okno. Zlatá Fabie, tam se dá jezdit v trankách, 1. stupeň a regulace mírně vpravo.
09:37:49
26.09.2017
26.09.2017
Vojťas
Nevite nekdo jak u Mondea 2004 nastavit aby se pri otoceni klickem do prvni polohy automaticky nepustilo i topeni/klima? Docela me to vysira, navic v rezimu automatika, tzn jednou klima, jednou "eco", vetsinou ofuk vseho. Spolu s vlhkosti ktera se v systemu nekde bere je vzdycky zamlzeny cely auto Musim kouknout pod kabinovej filtr jestli nejsou ucpany kanalky, co sem dostal tip. Ale ten se menil loni a bylo to ok.
13:00:16
27.05.2017
27.05.2017
U-Geen
-> Vojťas: na pistky a pod manzety davam ATE Bremszylinder Paste
09:01:36
27.05.2017
27.05.2017
Vojťas
-> Jarda/felda: -> StepaNoFUN: diky za tip ;) myslel sem i neco co by se dalo pouzit na konzervaci pistku 2/4p brzd, aby byly v pohode i po delsim stani atd. Pres zimu mi to dycky zatuhne. Tak bych to chtel rozhodit a udelat poradne.
20:31:12
26.05.2017
26.05.2017
StepaNoFUN
-> Vojťas: Jakou pastu na pístky? Myslíš jako mazadlo pro sestavení? Používám glycerín z lékárny... Na mazání čepů atd. dáváme ATE pastu co byla zmíněná. ;-)
12:27:37
26.05.2017
26.05.2017
Jarda/felda
-> Vojťas 26.05.17 09:34:06: žádný sraní, normální ate platilube a jedem
09:34:06
26.05.2017
26.05.2017
Vojťas
-> palinator: Nevim jaky jsou brzdy na Toledu, ja mel vzadu bubny Ale Mondeo by melo bejt ok www.fordclub.eu/clanek/mo
ndeo-g-o-zadnich-brzdicu-1
28 toz uvidime
ted shanim pastu na pistky, nejak problem to sehnat koukam :*-/ vsude mi objednaj sadu ve ktery to bude, a nebo nejlip novej brzdic samozrejme
ted shanim pastu na pistky, nejak problem to sehnat koukam :*-/ vsude mi objednaj sadu ve ktery to bude, a nebo nejlip novej brzdic samozrejme
00:35:35
26.05.2017
26.05.2017
palinator
-> Vojťas:
U Toleda jsem to musel řešit "novým" repasovaným třmenem. Ten otočnej pístek je doma nerozebratelná věc. U Mondea je stejnej systém?
U Toleda jsem to musel řešit "novým" repasovaným třmenem. Ten otočnej pístek je doma nerozebratelná věc. U Mondea je stejnej systém?
20:48:19
25.05.2017
25.05.2017
Vojťas
Tak Mondeo se znovu hlasi o pozornost, rucka na kotoucich zatuhla, na jednom kole se nevraci. Nekdo nejaky postrehy z vlastni zkusenosti? sadu gumicek i petihranej orech mam k dispozici.
Brzdovka se domnivam spravne ma byt DOT 4 ?
Ale hodne me prekvapilo jakej pro me je problem tu rucku nepouzivat. Proste kdyz parkuju tak automaticky za ni beru, i kdyz sem o tom vedel, tak sem ctyrikrat za den lezl pod auto se sroubovakem
Brzdovka se domnivam spravne ma byt DOT 4 ?
Ale hodne me prekvapilo jakej pro me je problem tu rucku nepouzivat. Proste kdyz parkuju tak automaticky za ni beru, i kdyz sem o tom vedel, tak sem ctyrikrat za den lezl pod auto se sroubovakem
23:41:43
07.04.2017
07.04.2017
King
-> StepaNoFUN: Se mas...mas manualni rucku :-)
21:11:02
07.04.2017
07.04.2017
StepaNoFUN
-> palinator: Se máš... Na mě to po cca 5sec. začne řvát a psát "ruční brzda zatažena"...
19:53:12
05.04.2017
05.04.2017
palinator
-> suri:
Ono taky 120 má kotouče až za nábojem a uprostřed auta už neprší, žejo... navíc vysokej profil a minidírky v plecháčích tomu taky pomáhaj. Ale asi máš pravdu, že materiál toho kotouče byl tehdy lepší.
Jinak se tomu snažim pomoct tim, že občas přibrzďuju ručkou, akorát se teda snažim je nespálit.
Ono taky 120 má kotouče až za nábojem a uprostřed auta už neprší, žejo... navíc vysokej profil a minidírky v plecháčích tomu taky pomáhaj. Ale asi máš pravdu, že materiál toho kotouče byl tehdy lepší.
Jinak se tomu snažim pomoct tim, že občas přibrzďuju ručkou, akorát se teda snažim je nespálit.
07:19:24
05.04.2017
05.04.2017
suri
-> palinator: ono je to aj sranda tie materiály , dnes necháš auto do rána vonku a ráno šúchajú orezlé kotúče , keď sme dávali vonku zo stodoly 120tku po 20 rokoch tak išla pekne sama :D asi iná zliatina ...
ak to má abs tak s tým moc neurobíš ,zadok bude furt priškrtený
ak to má abs tak s tým moc neurobíš ,zadok bude furt priškrtený
22:53:23
04.04.2017
04.04.2017
palinator
-> Vojťas:
V pohodě, takhle podobně vypadaj moje zadní TRW kotouče na Toledu po 2 letech. Takže na každou technickou bych moh měnit zadní brzdy a ložiska. Mrdat, flexa s lamelákem to jistí.
P.S.: a to je zrovna kolo s funkčním třmenem i lanovodem.
Jinak upozorňoval mě na to už předchozí majitel, že má se zadníma kotoučema na Toledu furt problémy, že ať kupuje jaký chce, vždycky mu vyhnijou
V pohodě, takhle podobně vypadaj moje zadní TRW kotouče na Toledu po 2 letech. Takže na každou technickou bych moh měnit zadní brzdy a ložiska. Mrdat, flexa s lamelákem to jistí.
P.S.: a to je zrovna kolo s funkčním třmenem i lanovodem.
Jinak upozorňoval mě na to už předchozí majitel, že má se zadníma kotoučema na Toledu furt problémy, že ať kupuje jaký chce, vždycky mu vyhnijou
13:21:26
04.04.2017
04.04.2017
Vojťas
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: no mel sem za to ze byly delany brzdy, ale dle faktur od 2010 nebyly, tak ze ano
13:00:40
04.04.2017
04.04.2017
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Vojťas: celoživotní kotouče ?
09:22:09
04.04.2017
04.04.2017
U-Geen
-> Vojťas: pouzivam ATE Plastilube
09:11:08
04.04.2017
04.04.2017
Jarda/felda
-> Vojťas 04.04.17 06:52:38: já vodící čepy mažu vazelínou do homokineťáků
06:52:38
04.04.2017
04.04.2017
Vojťas
Cim kdyztak mazete vodici cepy trmenu? Grafitkou? Nebo dneska je v mode ta medena pasta? U toho nevim presny urceni
06:48:06
04.04.2017
04.04.2017
Vojťas
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 25.06.16 08:56:07: vsak taky byla go bralo to olej po litrech.. Ale od te doby musim zaklepat s olejem bez problemu.
Ale rok s rokem se sesel, prisla na radu technicka... Mlady pantata to prehral na me, kdyz uz tam teda nebydli, ale ze to ma bejt v cajku. Tak sem pod to vcera vlezl a predni brzdy me nepresvedcily, tak si to asi dame na mesic Prej malo brzdime, ale me se od zacatku zdalo ze to brzdi malo. Vcera chcalo tak si to dnes prohlidnu poradne, z vnejsi strany je to v poradku, i deska ma materialu dost, vnitrek bude asi v pici no
Ale rok s rokem se sesel, prisla na radu technicka... Mlady pantata to prehral na me, kdyz uz tam teda nebydli, ale ze to ma bejt v cajku. Tak sem pod to vcera vlezl a predni brzdy me nepresvedcily, tak si to asi dame na mesic Prej malo brzdime, ale me se od zacatku zdalo ze to brzdi malo. Vcera chcalo tak si to dnes prohlidnu poradne, z vnejsi strany je to v poradku, i deska ma materialu dost, vnitrek bude asi v pici no
20:37:40
26.06.2016
26.06.2016
palinator
-> King:
Tak ono dávat jiný matice plech vs. ALU mi v dnešní době přijde jako řešení hodný vymáchání držky konstruktérovy v modrý skalici.
V případě matic na Kopry se to dalo pochopit, to byla jiná doba.
Tak ono dávat jiný matice plech vs. ALU mi v dnešní době přijde jako řešení hodný vymáchání držky konstruktérovy v modrý skalici.
V případě matic na Kopry se to dalo pochopit, to byla jiná doba.
18:19:37
25.06.2016
25.06.2016
Vojťas
-> King: tohle teda vypada na stejnej pripad se nekde mrknu az budu u pc jak vypadaj na hliny
18:10:47
25.06.2016
25.06.2016
King
-> Vojťas: Origo ND na Fordy jsou Motorcraft, ale chtej za to palky, ktery v konkurenci cinskejch a jinejch aftermarket sracek, je malokdo ochotnej investovat. Co vim, tak poslednich min. 18 let pouziva ford dva druhy kolovejchmatic - kuzel na hlíny a obyc. (Š120 like) na plechace - pochopitelne nezamenny, ale jsou borci, co to neresej :-) Kolega takhle jezdil ve ssluzebnim S-maxu na plechacich s matkama na litaky a vypada to krutoprisne. Prej se v pneuservisu cukali, ale nakonec je ukecal :-)
08:56:07
25.06.2016
25.06.2016
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Vojťas: co čekáš od auta který má najeto třeba pul míče ... ventil se ti podpálil protože nikdo neseřídil ventilové vule ... za dvacku bys musel mít kompletní go motoru ..
08:37:19
25.06.2016
25.06.2016
Vojťas
Jo ty auta sou proklety. Ani sem to sem nepsal, podpalenej ventil ci co, jelo do na tri valce a byla z toho oprava motoru za dvacku. Ale to prdim at si to servisuje pantata. Naposled sem na tom menil kola kdyz to bylo dva tydny ze servisu zpet, a nasel sem vzadu prasklou pruzinu. Mimochodem ctyri roky stary Monroe. Tak ze ty dily na Fordy automaticky vyrabej srackovy. No ale co me u toho zarazilo jsou kolovy matice, nechapu co to je za nesmyslnou vec, predpokladam na hliniky? Plovouci nejsou, na to je malo mista, ale kuzelova podlozka se sundat da. Kazdopadne na plech doseda stred... Tak mi to jen vrta hlavou co to je zac
16:10:28
10.02.2016
10.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 10.02.16 16:02:55: Jezdil jsem s 330D E91 (rok nevím), Compactem s 1.6 (rok 2004) a BMW 116i (2007). Takže jsem sice nespecifikoval, ale všechna tato auta měla tužší řízení, řazení než třeba Oktáfka nebo Fabie.
Ale pravda, měl jsem specifikovat roky pro každou jmenovanou značku.
Ale pravda, měl jsem specifikovat roky pro každou jmenovanou značku.
16:02:55
10.02.2016
10.02.2016
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983 05.02.16 15:53:13: Asi si jezdil v nějakejch veteránech nový brambory mají už taky lehký řízení
12:47:25
07.02.2016
07.02.2016
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Tak to se omlovám, nemohl jsem vědět že tyhle veterány ti už nic neříkaj. Akorát že první Tourka byla do 2010.
Tak to se omlovám, nemohl jsem vědět že tyhle veterány ti už nic neříkaj. Akorát že první Tourka byla do 2010.
12:38:16
07.02.2016
07.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 07.02.16 12:23:23: Akorát, že já jsem jedničku vůbec nepočítal, páč s tím jsem jel naposledy tak před dvanácti lety. Jezdím teď už jen s mladšíma Škodovkama 2012 - 2015. Resp. žádný z mnou jmenovaných aut nejde pod rok 2007.
12:23:23
07.02.2016
07.02.2016
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Tys začal s BMW a jeho srovnáváním se zbytkem zeměkoule a chtěl jsem upozornit, aby sis neprotiřečil. Tak si stírej někoho jinýho pane velkovévodo.
Tys začal s BMW a jeho srovnáváním se zbytkem zeměkoule a chtěl jsem upozornit, aby sis neprotiřečil. Tak si stírej někoho jinýho pane velkovévodo.
00:13:06
07.02.2016
07.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 06.02.16 19:24:53: A koho to zajímá? Tady se snad řešila účinnost u Mondea, nie?
19:24:53
06.02.2016
06.02.2016
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
OI má hydraulický.
OI má hydraulický.
16:09:40
05.02.2016
05.02.2016
George88
-> Vojťas 04.02.16 21:03:11: Kolega ho má, začal tam lít VIF a spotřeba klesla prej skoro o litr. První 3000 nebo 4000km každou nádrž, teď už jen ob jednu nádrž a říkal že to jde mnohem líp za plynem i chod motoru je klidnější...
15:58:58
05.02.2016
05.02.2016
Tomaso435
-> Vojťas: to jde nějak ubrat na servu pomocí dignostiky.. což bych celkem uvítal. sere mě to že nemusím zatáčet
15:57:42
05.02.2016
05.02.2016
Vojťas
No mozna je to jen subjektivni pocit, s tou fabii se da pravda doslova jednim prstem ridit i v tezsim terenu
15:53:13
05.02.2016
05.02.2016
Jirik_Tuňák1983
A není tam náhodou klasické kapalinové servo? To jde vždycky více ztuha.
Jinak u všech BMW, se kterými jsem jezdil, šlo řízení, řazení i pedálování více ztuha než třeba u Fabie, Octavie, Citronů, Pugétů atd. Asi je to dělané pro chlapy.
Jinak u všech BMW, se kterými jsem jezdil, šlo řízení, řazení i pedálování více ztuha než třeba u Fabie, Octavie, Citronů, Pugétů atd. Asi je to dělané pro chlapy.
21:07:04
04.02.2016
04.02.2016
ochoda
-> Vojťas: Jen k tomu posilovači... Máme doma Fabii II 1.2HTP a ten volant je neskutečně přeposilovanej, Almera to má taky dost zlehka, ale třeba u BMW e36 už de tíž. Takže bych to asi jako vyleženě závadu neviděl. KDyž ti posilovač přestane jít tak to poznáš.