Jaký vůz??

prohledat
3392 příspěvků (zobrazeno 2701 až 2750) od 02.07.2010 do 05.04.2024, založil/a mafes
řadit dle data
06:14:09
16.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 15.05.16 23:41:22: Ani jedno to nemá. 4
23:41:22
15.05.2016
saskyn2
-> Tuner#2: Pípání pásu ani dojezdy oken nemají s BSG nic společného. Pokud nemáš dešták a polohu auto na spínači světel, tak pro tebe ta 23bytová nic víc asi umět nebude.
21:39:51
15.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Dneska tu byl Wéna (Predator3D) a mám auto komplet přeprogramovaný. Pípání pásů odstraněno, denní svícení je na ručku, takže po otočení klíčku to nezačne hned svítit a bude tak v zimě dostatek energie na start. Když rupne žárovka v hlavním světle, tak se na té straně nouzově rozsvítí mlhovka a jako bonus nemusím držet zamčení když chci aby okna vyjeli až nahoru. Stačí první tři sekundy a pak už to dojede samo. Více asi netřeba, takže jednotku -> saskyn2: nepotřebuji pokud nebude umět něco zásadně více. Díky za nabídku.
21:37:36
15.05.2016
vhml
-> Nwkt 15.05.16 21:22:07: njn, ani na volbu 6V se nechtěla chytit. Tak ji stacilo pobídnout startovacima kabelama a pak uz běžela.
21:37:04
15.05.2016
Tomaso435
-> M@rtin 15.05.16 15:30:26: já když 2 týdny nedobiju nebo neprojedu fabii - neodjedu... a to tam mám 75Ah baterku ... to fávo vydrží celou zimu v garáži pak příjdu napumpuju udělám drnc a jedu...
21:22:07
15.05.2016
Nwkt
-> vhml: Jo to je u tý nabíječky blbý, že nezačne nabíjet 8
19:44:59
15.05.2016
M@rtin
-> vhml 15.05.16 18:35:11: Tak mě nikde nic nesvitilo47
18:35:11
15.05.2016
vhml
-> M@rtin 15.05.16 15:30:26: já měl teď na Mazdě po dvou měsících na zvedáku krásných 2,5 Voltu :-) Zůstalo svítit světlíčko v kufru. Aneb když musíš i nabíječku startovat kabelama aby pochopila že chci 12V 3
15:30:26
15.05.2016
M@rtin
Já mojí O2 po 75 dnech odstavení nenastartoval. Baterka 9,8V. Po dobití v pohodě startuje. Tohle bych ale typoval na zesilovače. Ty si vyply něco můžou vzít. Zkusím to změřit.

Přežil jsem to na letní 17", kde jsem po dvou letech skladování našel jeden poškrábanej. Ale co je nejhorší tak jsou šílený rány od přední nápravy při přejezdu větších děr. Retardér bez problému, ale takový kostky pod městem hrůza. A pak objevena další koroze. Tentokrát přední blatníky
14:59:27
15.05.2016
dragon_cb_cz
-> saskyn2: A nebo taky vydrží 10 let (před rokem jsem prodával auto s devítiletou Vartou a pokud vím, jezdí dodnes)... zrovna u baterek bych fakt nedělal závěry... jinak ale preferenci origo dílů chápu, pokud to není spotřebák typu kotouče, kde je spousta příležitostí to ozkoušet a případnej omyl nestojí moc. Je to prostě sázka na jistotu, když mám auto který "musí jezdit", tak si radši za ten klid duše připlatím...
10:46:01
15.05.2016
suri
-> Milan 136 15.05.16 08:52:25: tiež ma to napadlo , prinajhoršom stena dole
10:24:05
15.05.2016
saskyn2
Automobilka si většinou kvalitu dílu ohlídá. A to že to je dodavatel do prvovýroby neznamená vůbec nic- viz. baterie, origo vydrží 10 let a varta zdechne 10 dní po konci dvouleté záruky3

To samé třeba to SKF kde s origo ložisky nebyl nikdy problém, zatím co pumpy vyrobené někde v PRC začnou téct max do půl roka...
09:12:22
15.05.2016
Nwkt
-> Tuner#2: Mě takhle slzel asi přes rok a půl na Toledu. Pak tedy na jaře povolil úplně
08:52:25
15.05.2016
Milan 136
-> tunerlada: kdyz jsou ty dily vyzkouseny a nesrovnatelne kvalitnejsi nez aftermarket, nevidim duvod to tam nedat...



-> suri: no snad by to melo jit bez sundavani steny. Nafta ma vyhodu v tom, ze chladice drzi ve stene za IC a vodni je zezadu na IC na 4 torxech.

Na benzinu jsem ho asi jeste nemenil jak je jich malo
23:38:12
14.05.2016
Karel.
-> Tuner#2: pokud se dostaneš na takovýhle ceny, tak to chápu. Ale i my jako autoservis nemáme větší slevu než 15%, takže pokud máš větší tak to bych taky pak asi neřešil.
23:33:26
14.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Karel. 14.05.16 23:29:39: Tak když máš origo díl za cenu co běžný smrtelník druhošku, tak to neřešíš 4
23:29:39
14.05.2016
Karel.
-> tunerlada: souhlas, jen se směju tomu, že nic než original se tu nepřipouští, při tom je spousta kvalitních značek (za přijatelnější ceny), které dodávají do prvovýroby, ale každýho věc co si koupí4
23:12:58
14.05.2016
tunerlada
-> Karel. 14.05.16 18:46:40: taky mi to na virtu v poslední době příjde že tento názor se stává pravidlem 3 ale když si někdo rád připlatí za odznáček na krabičce tak proč ne :)
22:28:08
14.05.2016
Karel.
-> suri: 3 3 3 3
22:24:45
14.05.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.05.16 22:24:07: k tomu sa radšej nejdem vyjadrovať :-D
22:24:07
14.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 14.05.16 22:21:46: Super, koupit asi origo co?
22:21:46
14.05.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.05.16 22:17:44: mal by sa dať vybrať normálne odzadu , dá sa aj na dieslaku tak tu to bude pohoda , musíš zhodiť hadice , saharu , a hore sú dve skrutky čo držia silentbloky chladiča , dole je len zasunutý
22:17:44
14.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 14.05.16 22:06:51: Moc se mě nechce, ale zase když už... Co to obnáší, klima chladič zústane na místě nebo jsou spojený? Jaký koupit?
22:06:51
14.05.2016
suri
22:06:29
14.05.2016
suri
-> Karel. 14.05.16 18:46:40: všetko nie , záleží na prioritách a skúsenostiach -> Tuner#2 - zrušená registrace 14.05.16 22:04:17: dal by som novú G13 Velvana/origo
22:05:26
14.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
A tohle jsem dnes objevil :-/



byla tam i kapička, ale pod autem za celých 10 dni nic není. Je to jen tenhle roh, druhá strana vypadá OK.



Dát raději nový chladič a nebo to ještě nějaký pátek vydrží? Pokud nový, tak jaký?
zvětšit Jaký vůz?? - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 14.05.2016 22:05:26
upraveno 1x, naposled 14.05.2016 22:07:13
22:04:17
14.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 14.05.16 14:10:29: Doufám že ne, je to vše origo, tak snad SKF nezklame. Svíčky jsou NGK Japan.



Ještě dotaz, když se bude vypouštět chladící kapalina, tak co tam dát? Na nádobce je leden 2015 na -25°C fixem, ale otázka je zda dávali novou a nebo jen měřili hustotu.
18:48:02
14.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> suri: ok, nebudu se s tebou hadat... ja si budu dal davat ty svoje kovove lopatky...
18:46:40
14.05.2016
Karel.
-> suri: vsechno co neni original je blbost ze?
18:37:37
14.05.2016
suri
-> Sejki - zrušená registrace 14.05.16 18:31:24: ja som na koncerne videl pretočenú plastovú vrtuľku pár krát , a boli to staré 1,6 55kw 8V a staré 1,4 , ktoré mali 300tkm , pôvodnú pumpu a boli ktovie koľkokrát uvarené pre termostat .. inak nikdy , nevidel som jediný common rail kde je interval rozvodu 210tkm že by sa bol pretočil , ani žiadnu inú origo pumpu ... nevidím výhodu v ťažkých liatinový lopatkách , navyše väčšinou tvaru takého ako keby som to odlieval doma sám ,a k tomu plnej remenice na strane rozvodu...
18:31:24
14.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> suri: kdyz myslis... kdybych je nemenil tak ti snad i uverim...
18:26:29
14.05.2016
suri
-> Sejki - zrušená registrace 14.05.16 14:42:03: to je citát zo sveta motorov ? je to blbosť ...
14:42:03
14.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> suri: neni to jen z me hlavy, navic prasklych lopatek a nasledne protaceni a nechlazeni jsem uz par videl a menil... Treba skf dela jen plastove a pry drzi a nejsou problemy, ale nevim no. Precejen verim kovu.



,,Vodní čerpadla montovaná v prvovýrobě pak mají plastová oběžná kola. Plast věkem a střídáním teplot stárne. Stává se, že se plastové oběžné kolo na hřídeli protočí. Následkem může být přehřátí motoru, protože utlumené ručičky přístrojového panelu reagují tak pomalu, že než dle panelu zjistíte, že je teplota motoru v nepořádku, může být pozdě. ... v případě vodní pumpy dejte důraz na kovové oběžné kolo. Ano, zde překvapivě platí, že druhovýroba dokáže nabídnout odolnější než automobilka při montáži.,,
14:10:29
14.05.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.05.16 10:24:18: Je to originál tak s tým nebude problém ....-> Sejki - zrušená registrace 14.05.16 11:24:46: Laický dotaz , aký význam majú plechové lopatky ? nevidel som ešte pretočené plastové na originálnej pumpe ktorá bola menená v intervale rozvodu , nehovoriac o tom že pumpy s kovovými lopatkami sú ťažšie , nemajú ani odlahčenú remenicu a celková kvalita stojí za prd ...a sviečky vidím na fotke japonce , takže nakoniec 101000033AA ?
upraveno 1x, naposled 14.05.2016 14:11:10
11:24:46
14.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Tuner#2: U rozvodu bych se toho nebal, za ty leta jsem dal na auta spoustu znacek a nikdy nebyl zadny problem. Vodni pumpu vybiram tak aby byly lopatky kovove. Plastove se muzou zacit protacet na hridelce, pak asi vis co nasleduje...
11:20:44
14.05.2016
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.05.16 10:24:18: hele na Mazdě mám SKF Made in Vietnam :-D Holt to mají asi blíž :-D
10:24:18
14.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Vcerejsi nakup. Pobavilo me, ze jeden remen je Germany, druhy Japan. Co me zarazilo je napinaci kladka. Ta je SKF France, ale tak treba i na Zlutce mam France loziska a drzi. Snad to nebude takovy pruser jako jste psali o vodni pumpe.
zvětšit Jaký vůz?? - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 14.05.2016 10:24:18
21:13:04
10.05.2016
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

LOL 3
19:28:03
10.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 10.05.16 18:43:25: Škoda, že si to kucí musí vždycky přepočítat do západní měny. 3
18:43:25
10.05.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.05.16 16:28:23: 30.5 idem do prahy a potom mám asi tri dni voľna na táranie sa , ak chceš odletujem tie lišty zabalím a pošlem ...-> Nwkt 10.05.16 17:01:37: čo tak pozerám okolo 150eur je rozumná suma , stálo to teda nejakých 189eur bez DPH a bez káblov
upraveno 1x, naposled 10.05.2016 18:43:35
17:08:38
10.05.2016
Nwkt
-> Tuner#2: Dopravit z Prahy bych neviděl jako takový problém, pokud na to nepospícháš
17:01:37
10.05.2016
Nwkt
-> suri: Si řekni kolik chceš, kdyžtak taky SZ 1
16:28:23
10.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 10.05.16 16:22:16: A to jedeš v týdnu a nebo víkend? Já jsem časově úplně zabitej 8 Klidně SZ před tím než pojedeš.
16:22:16
10.05.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.05.16 16:17:52: ako po Prahu nie je problém vôbec a možno pôjdem aj smerom k vám ale to som si nie istý ... je to škoda zahodiť lebo som s toho použil len jedno čalúnenie pod šoféra a zavadzia to
16:17:52
10.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 10.05.16 08:35:00: NJ ale jak to dostat do Rokycan 8 To raději očistím ty svoje, kdy mě to bude stát jen tu námahu, ale díky za nabídku, vážím si toho.



-> MATTESS 10.05.16 10:58:56: Ale prd, jen podběhy a světla a zadní tapec na 5. vratech a ... raději nic 3
10:58:56
10.05.2016
MATTESS
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.05.16 22:02:46: vždyť to máš rozebraný skoro víc jak já když jsem čistil Rapida. A to jsem byl blázen 3 3
10:45:06
10.05.2016
suri
-> saskyn2 10.05.16 10:10:07: to bude stejné všetko
10:36:51
10.05.2016
Nwkt
-> saskyn2: Hele drobnej upgrade 1 www.bronken.de/usb-mod
10:12:15
10.05.2016
saskyn2
-> suri: Ještě tu pak mám toto-iPod adapter , ale to je mi úplně k ničemu protože žádný iSráč nemám.
zvětšit Jaký vůz?? - obrázek od saskyn2 vložen 10.05.2016 10:12:15
10:10:07
10.05.2016
saskyn2
-> suri 10.05.16 09:58:35: No raději zruším Markétě AUX než moje monitory v opěrkách...tak interface je asi v tom. Akorát jak říkám, co jsem kdy viděl tak škodovky mají to MDI rozhraní. Tj. do něj se pak dá kablík na jehož druhém konci je USB, kdyžto u tohoto je už přímo konektor pro USB.
Extreme Tyres