No tak dobrou V70 za levno nikdo pri smyslech neproda... Proto jsem se na to vysral. Davat kilo za solidni auto, co ma skoro 20 let je na hlavu no.
www.sauto.cz/uzitkova/...
/164623829
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
-> Jirik_Tuňák1983 01.03.22 13:22:48: Nevím co přesně Croma převzala a a co ne, ale ta náprava je ve Vectře prakticky shodná (jen tam není to pasivní řízení, tzn to co je v Saabu na čep je v Opelu na pevno nebo tak něco, ale jde to zaměnit). Jestli řekneš, že je to Opel, Saab, Fiat... prostě GM platforma. Za mě určitě dobrá, ale klidně o ní říct že je Opel lze. Což mě vůbec neuráží, protože Saab 9-3, Croma i Vectra jsou ve výběru ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kocvin 01.03.22 12:11:27: Jo, V70 je taky možnost, ale v tomhle má Jiří pravdu, ten výběr je extrémně omezený (na českém trhu určitě). Speciálně v situaci kdy oni si to sami nevyberou/neobjezdí a já jsem časově úplně zasekaný (dneska jsem vyjížděl do práce v 7 ráno a vrátil se před chvilkou![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kocvin 01.03.22 12:11:27: Jo, V70 je taky možnost, ale v tomhle má Jiří pravdu, ten výběr je extrémně omezený (na českém trhu určitě). Speciálně v situaci kdy oni si to sami nevyberou/neobjezdí a já jsem časově úplně zasekaný (dneska jsem vyjížděl do práce v 7 ráno a vrátil se před chvilkou
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Kocvin 01.03.22 12:52:27: Jo, to bych klidně řekl.
V70 a S60 nejsou zpracováním kabiny žádný zázrak. Dokonce bych řekl, že interier je v tom celkem mizerné kvality. Podvozek není Opel ani omylem, podvozek je původem ze Saabu a je technicky podstatně vyspělejší, než na tom Volvu.
www.saabplanet.com/saab-r eaxs-unique-passive-rear-w heel-steering
Zejména zadní náprava, která má i pasivní řízení. Samozřejmě nejlepší motor je v tom 1.9 a 2.4 Multijet.
Co se týká povodní, třeba jimi skutečně prošly.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ještě bych dodal, že třeba Karolíny Bravo II má tak kvalitně slícovaný interiér, odolné materiály a když vezmu v potaz hlavě bytelnost a kvalitu dveřních výplní, že bych v porovnání s tím Volvem i Cromou brečel. Auto má z 2009 a v tom autě nic nevrže, nedrnčí a nevykazuje známky opotřebení. Přesto je to opomíjené auto. Současník Fabie, Rapid tomu svým papundeklovým interiérem nesahá ani po kotníky.
V70 a S60 nejsou zpracováním kabiny žádný zázrak. Dokonce bych řekl, že interier je v tom celkem mizerné kvality. Podvozek není Opel ani omylem, podvozek je původem ze Saabu a je technicky podstatně vyspělejší, než na tom Volvu.
www.saabplanet.com/saab-r eaxs-unique-passive-rear-w heel-steering
Zejména zadní náprava, která má i pasivní řízení. Samozřejmě nejlepší motor je v tom 1.9 a 2.4 Multijet.
Co se týká povodní, třeba jimi skutečně prošly.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ještě bych dodal, že třeba Karolíny Bravo II má tak kvalitně slícovaný interiér, odolné materiály a když vezmu v potaz hlavě bytelnost a kvalitu dveřních výplní, že bych v porovnání s tím Volvem i Cromou brečel. Auto má z 2009 a v tom autě nic nevrže, nedrnčí a nevykazuje známky opotřebení. Přesto je to opomíjené auto. Současník Fabie, Rapid tomu svým papundeklovým interiérem nesahá ani po kotníky.
-> Jirik_Tuňák1983: Jo myslím tyhle Cromy.. Jezdí mi do servisu dvě 1.8 16v. Motory opel, podvozky opel.. A antikorozně řešené asi tak, že obě ta auta vypadají, jako by zažila povodně v 97.. ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Vím, že si měl obě auta a vážně chceš s čistým svědomím říct, že jsou kvalitou zpracování na stejné úrovni ?
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Vím, že si měl obě auta a vážně chceš s čistým svědomím říct, že jsou kvalitou zpracování na stejné úrovni ?
-> Kocvin 01.03.22 12:35:41: Jaké Opely? ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Pokud myslíš ty Cromy, tak vaříš ze šišek. Protože antikorozně je to řešené perfektně a v inzerátech jsou nájezdy v podstatě stejné jako u těch Volv. Tedy v případě nafty, benzín je jako hledat jednorožce.
Měl jsem obě auta, takže mám podrobné srovnání.
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Pokud myslíš ty Cromy, tak vaříš ze šišek. Protože antikorozně je to řešené perfektně a v inzerátech jsou nájezdy v podstatě stejné jako u těch Volv. Tedy v případě nafty, benzín je jako hledat jednorožce.
Měl jsem obě auta, takže mám podrobné srovnání.
-> Jirik_Tuňák1983: Druhá věc je ta, že to starší volvo s větším nájezdem bude s velkou pravděpodobností v lepším stavu a méně zkorodované, než opely v inzerátu co si sem dával podle mnou ty..
-> Kocvin 01.03.22 12:11:27: Ale aby to bylo pěkné nekasičkové auto s neveteránským věkem, bez vysokého nájezdu, tak je ten rozpočet nereálný.
Podívejte se na ceny na mobile.de, kde ty ceny za nejstarší kusy jsou stále dost vysoké a nájezdy jsou od téměř 300 000 km do 400 000.
Podívejte se na ceny na mobile.de, kde ty ceny za nejstarší kusy jsou stále dost vysoké a nájezdy jsou od téměř 300 000 km do 400 000.
-> dragon_cb_cz: Ještě mě teď napadlo, mimo to co jsme včera řešili.. Co se takhle ohlédnout po nějaké V70 druhé generace, v atmo benzínu ?
Do rozpočtu se vlezeš, automaty tam jsou často(teda doufám že i u 2.4i), pohodlné to je, bezpečné taky…
Do rozpočtu se vlezeš, automaty tam jsou často(teda doufám že i u 2.4i), pohodlné to je, bezpečné taky…
-> dragon_cb_cz 28.02.22 09:40:48: Automatě snad jenom v naftě.
www.sauto.cz/osobni/.../1 65386846
www.sauto.cz/osobni/.../1 49393444
www.sauto.cz/osobni/.../1 65386846
www.sauto.cz/osobni/.../1 49393444
-> Jirik_Tuňák1983: Njn ale manuál ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Tahle vypadá pěkně, ten motor mi nepřijde, že by haněli. Ale konkrétně tato je úplný holobyt. To se skutečně nevidí. Chybí tempomat, automatická klimatizace, parkováky, mlhovky s cornering fcí a našlo by se určitě ještě něco dalšího.
www.sauto.cz/osobni/.../1 9176182
www.sauto.cz/osobni/.../1 9176182
-> dragon_cb_cz: Ne, manual... To jsem debil nepobral, ze Stepan mluvil taky o automatu teda... moje dmnc.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.02.22 22:01:17: Ta tvoje S40 byl automat?
-> Jirik_Tuňák1983 26.02.22 21:46:57: Tjn, tohle má být auto pro rodinu s dvouma malejma dětma (3 a 6? myslím) a relativně velkým psem.
-> dragon_cb_cz 26.02.22 21:43:16: Na volvo foru se to dost hrotilo... vymenil jsem oil po 340 000 a novej velmi pomohl, ze to radilo jak novy...
-> dragon_cb_cz 26.02.22 21:44:47: Já s tím přišel do styku v době, kdy mi byl kufr a místo pro nohy vzadu fakt ukradený.
Já jenom hlásím, že se mi s tím jezdilo fakt dobře. Dokonce i na těch trapnejch základních sedačkách, které má i pětka jako současník té trojky.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 26.02.22 20:57:30: Trojka je docela prcek ne? V takovej velikosti asi spíš dokážu sehnat 9-3NG co za něco bude stát a spíš budu schopnej to posoudit.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: volvo špajzky jsou vesměs Aisiny , nic speciálního... spíš to první výměnu dostalo po 200t nebo víc, když začaly problémy - a to už je dávno pozdě.
-> StepaNoFUN 26.02.22 20:58:43: A to je nějaký starý olítaný, ne? Protože si nedovedu představit XC90, která by se vešla do rozpočtu níže a za něco stála. To je v podstatě unreal.
-> StepaNoFUN: To tam dali špatnej olej... Volvo špajzky nemaj rády cokoli... Blbý je, že už si nepamatuju, co tam patří :-D
-> Jirik_Tuňák1983: kolegovo soukromý auto... Momentálně to prej po výměně oleje ve špajzce nějak neřadí... Předchozí závady se řešily stylem - aby to moc nestálo... Prostě auto který objělo milion servisů, vím o něm spíš nic, než moc, protože majitel nechce aby se moc vědělo co se na tom kde dělalo...
-> dragon_cb_cz: Dobře se mi jezdilo ještě v tomhle. Zkušenost jsem měl s 2.0 naftou, tu nedoporučují.
Pak 330i a 318i, vše E90 a E91.
www.sauto.cz/osobni/.../1 51469704
Pak 330i a 318i, vše E90 a E91.
www.sauto.cz/osobni/.../1 51469704
-> StepaNoFUN 26.02.22 20:43:43: Co je to za hrob?
-> StepaNoFUN: hele ja bych ti asi nenadaval, maximalne sobe.
-> U-Geen: No furt lepší, než kdybys mi tu nadával... Což by u toho Volva bejt mohlo. To je fakt auto pro někoho, kdo se v tom chce rejt a ne auto, který bych rád nabízel někomu známýmu.
-> StepaNoFUN: chapu. Uz jsem si poridil COcko, tak do toho v breznu asi riznu at muzu na tu odlozenou STK :-) Jinak je to auto fajn, ale to uz jsem ti rikal.
-> U-Geen: Tohle auto moc nechci prodat známýmu... To Sorento mělo shnilý podběhy, ale jinak jsem proti němu nemohl říct snad nic. Což není případ toho Volva...
-> StepaNoFUN: kdybych se Volva nebál ... tak by to mozna mohlo bejt zajimavy misto Sorenta, ktery nakonec pouzivam vic nez bylo planovano.. ale pokud rikas, ze je to nejaky hodne nemocny...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.02.22 19:25:25: Podle mě by úplně nebyl, ale z jejich strany spíš jo... řidička od autoškoly skoro 20 let řídila jen velmi občasně a poslední 2 roky teda jezdí s automatem.
Jako mně to zas tak šílený nepřijde, my jsme kupovali rok a kousek zpátky fakt hezký auto za 140t - a sadu 18" kol co jsme dostali s ním jsem prodal za 14t a zjevně velmi levně (týpek jí pár měsíců potom otočil snad za 22t).
V tej naftě bych jim asi i sehnat uměl, ale to bude všechno s DPF a jejich trasy budou tak na hraně aby to fungovalo
To LPG by mi přišlo lepší... Ale tam mi to zase vychází přes 100t no
Za těch 100t se dá hezká 9-5, jenže zrovna ve zdrojích co mám jsou všechno Aera a oni fakt nepotřebí 250 koní a zbytečně by za to připláceli.... a k tomu přestavba a jsme na 130t.
-> Jirik_Tuňák1983 26.02.22 18:43:08: Design prcat, o to fakt nejde. Zkusím si o tom něco načíst, díky za tip... teoreticky by to prošlo i bez LPG, ale tipuju že co jim půjde kluk v září do školy, tak začnou najíždět tak 1500 km/měsíc a to už úplnýho žravce provozovat nechceš.
Jako mně to zas tak šílený nepřijde, my jsme kupovali rok a kousek zpátky fakt hezký auto za 140t - a sadu 18" kol co jsme dostali s ním jsem prodal za 14t a zjevně velmi levně (týpek jí pár měsíců potom otočil snad za 22t).
V tej naftě bych jim asi i sehnat uměl, ale to bude všechno s DPF a jejich trasy budou tak na hraně aby to fungovalo
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 26.02.22 18:43:08: Design prcat, o to fakt nejde. Zkusím si o tom něco načíst, díky za tip... teoreticky by to prošlo i bez LPG, ale tipuju že co jim půjde kluk v září do školy, tak začnou najíždět tak 1500 km/měsíc a to už úplnýho žravce provozovat nechceš.
-> dragon_cb_cz: Jako do kila jetou naftu s automatem, to je dobra silenost
Doporucuju rozchlastat ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Taky si vozim prdel automatem, ale je to kupovany jako novy se zarukou zejo... Je ten automat fakt nutnej?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Taky si vozim prdel automatem, ale je to kupovany jako novy se zarukou zejo... Je ten automat fakt nutnej?
-> dragon_cb_cz 26.02.22 18:18:47: U nafty nemám moc tušení, spíše u benzínu mám nějaké povědomí. Byl to především návrh. Kolega měl tu 1.8 16V a poté, co se všechno německé zastavilo (Opel a Mercedes), tak to jezdilo furt.
Hlavně i nejstarší modely II generace měly dávno před konkurencí Isofixy a šlo / jde o hodně bezpečná auta.
Kdysi jsem na ně taky koukal, ale na ty novější modely za minimálně dvojnásobek maximálního rozpočtu.
Dobrý je prý ten 1.8 16V, velmi spolehlivý je i ten 2.0T (zvládají šílené porce kilometrů, v inzerátech není nic výjimečného rozmezí 250 - 400 000 km), který se tam vyskytoval od II do III generace snad ve třech výkonových variantách. Na atmo 2.0 16V proběhla nějaká kritika, páč to není původem úplně jejich motor, ale snad nějaký Japonec. Zvrácenost 3.0 V6 zmiňovat nebudu, to žere jako tank. Ale jestli co z těch motorizací jde bezproblémově do plynu, tak to fakt nevím.
Rozhodně mi to ale přijde jako zajímavá volba, co se prostoru a designu týká.
Teď minulý týden jsme koukali s kolegou na jednu 2.0T a než jsme zvedli telefon, byla v hajzlu. Původ ČR, servisovaná, výbava a cena moc pěkná. Jen to byl tedy manuál.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Kdysi jsem na ně taky koukal, ale na ty novější modely za minimálně dvojnásobek maximálního rozpočtu.
Dobrý je prý ten 1.8 16V, velmi spolehlivý je i ten 2.0T (zvládají šílené porce kilometrů, v inzerátech není nic výjimečného rozmezí 250 - 400 000 km), který se tam vyskytoval od II do III generace snad ve třech výkonových variantách. Na atmo 2.0 16V proběhla nějaká kritika, páč to není původem úplně jejich motor, ale snad nějaký Japonec. Zvrácenost 3.0 V6 zmiňovat nebudu, to žere jako tank. Ale jestli co z těch motorizací jde bezproblémově do plynu, tak to fakt nevím.
Rozhodně mi to ale přijde jako zajímavá volba, co se prostoru a designu týká.
Teď minulý týden jsme koukali s kolegou na jednu 2.0T a než jsme zvedli telefon, byla v hajzlu. Původ ČR, servisovaná, výbava a cena moc pěkná. Jen to byl tedy manuál.
-> Jirik_Tuňák1983: A motorizace jsou jaké neprůserové? Laguna v combi by asi prošla.
-> dragon_cb_cz: Renault Laguna. Bezpečné, automaty od Aisinu. Ale i ty jsou dost přebrané v ČR i DE. Navíc je výběr hodně omezený, protože automatů bylo málo. V manuálu jsou často i III generace a pěkné kusy.
-> StepaNoFUN: Jasný, to ne... resp. možná bych věděl o někom jiným koho by to mohlo zajímat, ale tyhle kamarádi to fakt nejsou. Psycholog a bohemistka ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> dragon_cb_cz: Jak říkám - mám to sice prodat, ale nechce se mi to vůbec nikomu nabízet, protože vím jakej to mělo do těď servis a jak se všechno řešilo "hlavně aby to moc nestálo". A jestli si to někdo vezme, tak za skoro kulový a auto si z toho bude muset udělat sám.
-> StepaNoFUN:
XC90 by prošla, ale na léčení nemocí tam kapacita není, jsou to neautaři....
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> dragon_cb_cz: No o dalším už nevím... Teď bych věděl o volvu (myslím že to je xc90). Ale to podle mmě není větší auto (já si v tom vždycky připadal jako skrčenec) a ten automat je v něm nějakej nemocnej. :-/ Navíc to není auto, který bych chtěl moc nabízet...
-> U-Geen: Jo, říkám si, že poohlídnout se po nějakým accordu combi nebo corolle by asi šlo. Jen nevím jak ta přestavitelnost na LPG. Sorento asi není typ auta co hledají (a ne každý má takové štěstí na kamarády jako ty ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: co Honda? Toyota? :-) nebo Sorento, to je naftovy :-))
-> Jumbo 26.02.22 15:37:43: MPV není potřeba, stačí větší kombík, jako byl třeba ten Saab. Ten jsme rok a kousek pořídili za 40t a sloužil dobře, bohužel skončil tak jak skončil (viz příslušné téma) :/ Passat, Mondeo atd - ale jak to tam je s automatama nevím.
Koukal jsem na Fiat Croma, tam by se asi i dalo, ale leda nafta a to bude vše s DPF
To samý třeba Vectra, Zafira...
Koukal jsem na Fiat Croma, tam by se asi i dalo, ale leda nafta a to bude vše s DPF
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> dragon_cb_cz: Good luck, automat je dost problem... Ja takhle zacinal hledat asi 4 roky dozadu, rozpocet zhruba stejny a nakonec z toho byl Yeti 2,0 TDi DSG za skoro 300 000. A to vlastne ani neni vetsi auto... Pokud nesezenes nahodou nejakeho stareho japonce, treba Hondu Shuttle, tak moc asi nebude z ceho brat...
Nějaký "tajný tip" na větší auto v cenové relaci řekněme 50-100t v automatu? Ideálně něco přívětivého k přestavbě na LPG, nebo nafta bez DPF. Výkon a zásadní výbava netřeba, spíš by to mělo mít nějakou rozumnou úroveň bezpečnosti a spolehlivosti.
Vymyšlím něco pro kamarády, doteď měli Saab 9-5 a byli spokojení (snad až na spotřebu), ale nic rozumného ke koupi teď v ČR není - a u ostatních značek moc nemám přehled co jde a co smrdí průserem, ať už stran motorů nebo převodovek.
Jde něco takového sehnat od koncernu?
Vymyšlím něco pro kamarády, doteď měli Saab 9-5 a byli spokojení (snad až na spotřebu), ale nic rozumného ke koupi teď v ČR není - a u ostatních značek moc nemám přehled co jde a co smrdí průserem, ať už stran motorů nebo převodovek.
Jde něco takového sehnat od koncernu?
Jinak jsou lidi a recenzenti dost unešeni z nového TCe 150.
-> Nwkt: kolega to bude snad dnes fotit a inz. tak dam odkaz
-> Pavel P@nkáč 07.02.22 22:21:55: Pošli víc info ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> vhml: takový auto bych chtěl taky :) a moooc![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: není...