skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
-> Mr._Nosferatu 07.09.20 20:32:36: To by bylo ještě lepší, protože to má aspoň rozměry normálního auta a hezký design.
-> Jarda/felda: U nás mají skladovku v základu za 300...
-> Mr._Nosferatu 07.09.20 19:44:32: celkem hezký bylo nový Tipo ale nevím kolik za to ted chtějí
-> Mr._Nosferatu 07.09.20 19:44:32: Nový Peugeot 208, to je hodně povedené vozítko a to Clio je taky fajn. Pak máš ještě možnost Opel Corsa pod taktovkou PSA. Citroen C3, ten má navíc proti dementům airbumpy na dveřích a oplastované i lemy.
Vybírám nové auto, podmínkou je nové s cenou do 300tis. 5ti místně a nesmí to být coupé, benzín s tempomatem nutností.
Zatím mě zaujalo clio, fiata panda která se mi líbí je moc malá.
Zatím mě zaujalo clio, fiata panda která se mi líbí je moc malá.
-> Jarda/felda: Já dneska čekal ve sběrně až vyndaji motor z AR156
Nejdřív jsem nechápal proč z toho škube chladičovku, pak už alfa visela ve vzduchu za motor, párkrát s ní škrabnul o zem a byl jeho, až pak mi došlo že z toho takhle vyndavají katy




-> palinator 07.09.20 12:23:02: když jsem tahal vstřiky z kmarádovo rotčky tak to chvílema vypadalo že je vyškubnu i s motorem
ale povolili nakonec




-> charon 07.09.20 10:15:46: nějaký allroad od audi ?
-> charon 07.09.20 13:45:59: Ohledně 4x4 odpoví spíš velkovezír. Kufr jsem na basy neměřil, ale tipoval bych, že to co popisuješ by pojmout měl. Se sklopenejma sedačkama jsem v něm odvezl i pračku (novou, zabalenou v polystyrenech) a ještě trochu rezerva byla. Rezerva je v kufru. Servisovat jsem na tom nic nemusel, ale okolo motoru to vypadalo celkem přístupně. Jen snad termostat je nějak napikaču umístěnej vzadu za motorem a altíkem, aby k tomu nebyl přístup vůbec odnikud :D Ale tuším, že tu kdysi někdo psal něco ve stylu, že na Suzuki stačí dohromady 3 klíče a 2 šroubováky... Kdybys chtěl, tak na předfacelift mám v PDF dílenskou příručku (anglicky).
-> charon: tak já :)
Takže k SX4 - máte kucí někdo porovní 4x4 a předohrab? Mám pořád zafixováno, že 4x4 je vícemné na hory, kde leží půl roku sníh, tady u nás to moc nemá cenu, byť Vysočina v tomto umí být dost specifická.
Takže mě zajímá jak je to s SX4 se spolehlovostí pohonu 4x4 a reálnou využitelností?
Jaká je u SX4 světlá výška? Jak jsem psal, to auto by mělo zvládnou polňačku a zajet po ní k lesu.
nevim o nejakych problemech na foru atd. 4x4 ma prepinani FWD/AUTO/LOCK, v rezimu Auto to postupně připojuje zadek, Lock je trvale sepnuti mezinapravy. Funguje to naprosto skvěle (porovnávám se Subaru AWD), zároveň se s tím dá i blbnout. Potřebu 4x4 musíš zhodnotit sám, já bych auto bez toho na zimu pro ženu u nás nechtěl. Příjezd k baráku máme po polňačce. Auto je docela tvrdý teda. Světlá výška je tuším 180-190mm, cili docela dost, ale dokupoval jsem plech pod motor, ze serie je odkrytej)
Kolik se vejde do kufru? Že je kufr malej vim, nicméně reálně? Do P106 dám 3 basy lahváčů a karton rumu. Pokud se do SX4 vejde totéž, tak mi to stačí. Rezerva je? Je v kufru nebo pod autem?
Do kufru se neco i vejde... basy a karton rumu urcite, ve dvou jsme s tim jeli na dovolenou, jinak jezdime s deckama na výlety
A co servisovatelnost svépomocí, resp. přístup k věcem a nutnost speciálního nářadí a přípravků?
Moc neservisuju (nebylo co, krom vymeny pruzin), zadne specialni naradi zatim netreba :)
Jinak nájezd toho povozu bude max. 15 000 km za rok, LPG do toho dávat nebudu, leda bych to už prestavěná koupil.
Co se týká Fiatu Sedici, tak to je, jestli se nepletu, SX-4 jen s jinou maskou a je technicky naprosto identickej. Co jsem koukal na ceny, tak je to víceméně totožné ...
LPG bych se vyhnul uz pri koupi.
Sedici je jen jinak oplastovany, imho trochu osklivejsi, ale nekdy je to se zajimavejsim interierem.
Jinak nevim jaky mas predstavy, ja chtel uz ten 88kW motor a plnou (no, spis plnejsi) vybavu (ESP, vyhrivany sedacky, 4x el okna, automaticka klima, bezklicovy zapalovani atd.), ten 79kW je pry linejsi. Tech 88kW taky neni zadny zazrak, ale jezdi se s tim prijemne, moc to nezere a podvozek mi prijde fajn, jak psal dragon...
Takže k SX4 - máte kucí někdo porovní 4x4 a předohrab? Mám pořád zafixováno, že 4x4 je vícemné na hory, kde leží půl roku sníh, tady u nás to moc nemá cenu, byť Vysočina v tomto umí být dost specifická.
Takže mě zajímá jak je to s SX4 se spolehlovostí pohonu 4x4 a reálnou využitelností?
Jaká je u SX4 světlá výška? Jak jsem psal, to auto by mělo zvládnou polňačku a zajet po ní k lesu.
nevim o nejakych problemech na foru atd. 4x4 ma prepinani FWD/AUTO/LOCK, v rezimu Auto to postupně připojuje zadek, Lock je trvale sepnuti mezinapravy. Funguje to naprosto skvěle (porovnávám se Subaru AWD), zároveň se s tím dá i blbnout. Potřebu 4x4 musíš zhodnotit sám, já bych auto bez toho na zimu pro ženu u nás nechtěl. Příjezd k baráku máme po polňačce. Auto je docela tvrdý teda. Světlá výška je tuším 180-190mm, cili docela dost, ale dokupoval jsem plech pod motor, ze serie je odkrytej)
Kolik se vejde do kufru? Že je kufr malej vim, nicméně reálně? Do P106 dám 3 basy lahváčů a karton rumu. Pokud se do SX4 vejde totéž, tak mi to stačí. Rezerva je? Je v kufru nebo pod autem?
Do kufru se neco i vejde... basy a karton rumu urcite, ve dvou jsme s tim jeli na dovolenou, jinak jezdime s deckama na výlety
A co servisovatelnost svépomocí, resp. přístup k věcem a nutnost speciálního nářadí a přípravků?
Moc neservisuju (nebylo co, krom vymeny pruzin), zadne specialni naradi zatim netreba :)
Jinak nájezd toho povozu bude max. 15 000 km za rok, LPG do toho dávat nebudu, leda bych to už prestavěná koupil.
Co se týká Fiatu Sedici, tak to je, jestli se nepletu, SX-4 jen s jinou maskou a je technicky naprosto identickej. Co jsem koukal na ceny, tak je to víceméně totožné ...
LPG bych se vyhnul uz pri koupi.
Sedici je jen jinak oplastovany, imho trochu osklivejsi, ale nekdy je to se zajimavejsim interierem.
Jinak nevim jaky mas predstavy, ja chtel uz ten 88kW motor a plnou (no, spis plnejsi) vybavu (ESP, vyhrivany sedacky, 4x el okna, automaticka klima, bezklicovy zapalovani atd.), ten 79kW je pry linejsi. Tech 88kW taky neni zadny zazrak, ale jezdi se s tim prijemne, moc to nezere a podvozek mi prijde fajn, jak psal dragon...
tak sedačky se dají kdyžtak potunit/vyměnit/poladit ... To bylo spíš přání než nutnost.
Takže k SX4 - máte kucí někdo porovní 4x4 a předohrab? Mám pořád zafixováno, že 4x4 je vícemné na hory, kde leží půl roku sníh, tady u nás to moc nemá cenu, byť Vysočina v tomto umí být dost specifická.
Takže mě zajímá jak je to s SX4 se spolehlovostí pohonu 4x4 a reálnou využitelností?
Jaká je u SX4 světlá výška? Jak jsem psal, to auto by mělo zvládnou polňačku a zajet po ní k lesu.
Kolik se vejde do kufru? Že je kufr malej vim, nicméně reálně? Do P106 dám 3 basy lahváčů a karton rumu. Pokud se do SX4 vejde totéž, tak mi to stačí. Rezerva je? Je v kufru nebo pod autem?
A co servisovatelnost svépomocí, resp. přístup k věcem a nutnost speciálního nářadí a přípravků?
Jinak nájezd toho povozu bude max. 15 000 km za rok, LPG do toho dávat nebudu, leda bych to už prestavěná koupil.
Co se týká Fiatu Sedici, tak to je, jestli se nepletu, SX-4 jen s jinou maskou a je technicky naprosto identickej. Co jsem koukal na ceny, tak je to víceméně totožné ...
Takže k SX4 - máte kucí někdo porovní 4x4 a předohrab? Mám pořád zafixováno, že 4x4 je vícemné na hory, kde leží půl roku sníh, tady u nás to moc nemá cenu, byť Vysočina v tomto umí být dost specifická.
Takže mě zajímá jak je to s SX4 se spolehlovostí pohonu 4x4 a reálnou využitelností?
Jaká je u SX4 světlá výška? Jak jsem psal, to auto by mělo zvládnou polňačku a zajet po ní k lesu.
Kolik se vejde do kufru? Že je kufr malej vim, nicméně reálně? Do P106 dám 3 basy lahváčů a karton rumu. Pokud se do SX4 vejde totéž, tak mi to stačí. Rezerva je? Je v kufru nebo pod autem?
A co servisovatelnost svépomocí, resp. přístup k věcem a nutnost speciálního nářadí a přípravků?
Jinak nájezd toho povozu bude max. 15 000 km za rok, LPG do toho dávat nebudu, leda bych to už prestavěná koupil.
Co se týká Fiatu Sedici, tak to je, jestli se nepletu, SX-4 jen s jinou maskou a je technicky naprosto identickej. Co jsem koukal na ceny, tak je to víceméně totožné ...
-> charon: na Saxanu (SX4) se pripadne ptej, jednu 1.6 benzin 2012 4x4 mame doma :)
-> Milan 136 07.09.20 12:17:22: Říkal mi, že tam jezdí s tímto problémem mnohem více značek, než by se dalo čekat.
A někdy s dost malými nájezdy.
A někdy s dost malými nájezdy.

-> palinator: mne tá moja cvaká ako V3S , viacerí hovoria že sú to zdvihátka ale bude to asi čerpadlo ... vstrek snáď podfúknutý nebude , pretože to ide výkonovo fajn...je to teda 1X 45KW
-> Milan 136:
Zlatá rotačka kde to většinou s původníma vstřikama chodí rovnou do šrotu.
Zlatá rotačka kde to většinou s původníma vstřikama chodí rovnou do šrotu.

-> Jirik_Tuňák1983 07.09.20 11:55:36: To je strašný. Zlatej koncern v tomhle.
-> dragon_cb_cz 07.09.20 09:11:00: Někdy to může vyšplhat až do astronomických nákladů, pokud se je nepodaří vyndat. Trpí na to dle servisu všechny verze 2.0 - 2.2 HDi. Největším průserem je kapající voda z torpéda (plechem pod ním) na motor, ještě hůře mix voda a posypová sůl. Vstřiky pak zakvetou v hlavě a mnohdy se demontují pneumaticky, následně hydraulicky. Riziko je jeho přetržení, natažení. V některých případech se prý musí torzo i vyjiskřit, což už znamená kvůli místu demontáž motoru, hlavy a modlit se. Říkali mi, že to někdy řeší i u jiných značek, kdy tam jezdili lidi s malým ročním nájezdem, po záruce a měli třeba jen 40 - 50 000 km.
Teď je otázkou, kdo si vytáhne toho peška. Doporučují prý, v nějakých intervalech demontovat vstřiky, namazat a zase vrátit.

Teď je otázkou, kdo si vytáhne toho peška. Doporučují prý, v nějakých intervalech demontovat vstřiky, namazat a zase vrátit.
-> charon: Ignis nebrat, je to krám. Vitra je v 2.0 líná a jak má přes 150k na hrbu tak často bere olej. 2,4 o dost lepší, ale jestli je vejdeš do rozpočtu nevím. SX4 je fajn. Případně jeho dvojče od fiatu-technika Suzuki, možná příznivější cena? LPG v Suzuki durazne nedoporučuju. Ventily jsou přes podložky takže vůli nikdo neseřizuje. A je to každých 30k potřeba. V Suzuki jsem dělal, takže se klidně ptej co té zajímá :)
-> charon 07.09.20 10:15:46: U SX4 moc nepočítej s tím bočním vedením sedaček a ani k přestavbě na LPG to není úplně vhodný. Jinak je to ale super auto, měli jsme ho (1.6 benzín automat FWD) něco přes rok a sloužilo skvěle. Teď s ním jezdí bráchovo přítelkyně a je taky spokojená. Spotřeba v městském provozu s automatem cca 7.5l, s manuálem mimo město budeš minimálně o litr níž.
Tím že je to relativně vysoký, tak se to v zatáčkách trošku naklání, ale jinak jízdní vlastnosti podle mě super, na okresce je s tím docela sranda. Motor klasická Japonská atmosféra s VVT, nad 4500rpm to s tím autíčkem (uvnitř je místa dost, jen kufr je bídnej) vcelku cvičí.
Tím že je to relativně vysoký, tak se to v zatáčkách trošku naklání, ale jinak jízdní vlastnosti podle mě super, na okresce je s tím docela sranda. Motor klasická Japonská atmosféra s VVT, nad 4500rpm to s tím autíčkem (uvnitř je místa dost, jen kufr je bídnej) vcelku cvičí.
Kucí, poraďte mi nějaký pracovně záložní vůz. Požadavky:
benzín, manuál, z výbavy klima + ele okna, optimálně i nějaký sedačky s rozumným bočním vedením. Musí to bej schopný sem tak zvládnout nějakou suchou polňačku (takže rozumná světlá výška, v bahně s tim jezdit nikdo nebude) a po té to utáhnout cca pětimetrákovej vozejk. A nějaký lidský jízdní vlastnosti na silnici a v zimé (klouný zimáky jsou jasný), místní údržba komunikací hlavně po ránu je celkem bídná. Musí se dovnitř rozumně vyjít 4 normálně tlustí pasažéři do 180 cm. Jednoduchost je výhodou pro svépomocnej servis. Nízká spotřeba případně dobrá snášenlivost LPG potěší. Rozpočet by měl být do 150 000 cca.
Zatim mi z toho vychází dobře Suzuki SX4, možná nějakej Ignis, Grand Vitara je už je možná zbytečně moc terénní a v daném rozpočtu bude zhuntovaná. Co by se dalo pro tohle zadání ještě doporučit?
benzín, manuál, z výbavy klima + ele okna, optimálně i nějaký sedačky s rozumným bočním vedením. Musí to bej schopný sem tak zvládnout nějakou suchou polňačku (takže rozumná světlá výška, v bahně s tim jezdit nikdo nebude) a po té to utáhnout cca pětimetrákovej vozejk. A nějaký lidský jízdní vlastnosti na silnici a v zimé (klouný zimáky jsou jasný), místní údržba komunikací hlavně po ránu je celkem bídná. Musí se dovnitř rozumně vyjít 4 normálně tlustí pasažéři do 180 cm. Jednoduchost je výhodou pro svépomocnej servis. Nízká spotřeba případně dobrá snášenlivost LPG potěší. Rozpočet by měl být do 150 000 cca.
Zatim mi z toho vychází dobře Suzuki SX4, možná nějakej Ignis, Grand Vitara je už je možná zbytečně moc terénní a v daném rozpočtu bude zhuntovaná. Co by se dalo pro tohle zadání ještě doporučit?
-> Jirik_Tuňák1983 07.09.20 08:20:28: Zase těch aut jezdí mraky, tak to s těma vstřikama nemůže být až taková trága? Nějaké rozumné řešení to nemá? Aby to člověk prostě zahrnul do "očekávaných nákladů" a rozmyslel si, jestli to ekonomicky dává nebo nedává smysl...
-> dragon_cb_cz: Dnes jsem viděl jet Lancii Phedra ve zlaté metalíze. Byla jako přízrak takhle po ránu. Vypadala naprosto parádně. 
Měla originální leštěné disky a tento světlý interiér. To je tuším nějaký velur + Alcantara.
Tahle je třeba pěkná. Ale zase nafta. Takže DPF, vstřiky, Eolys.
www.tipcars.com/lancia-ph edra/.../lancia-phedra-2-0 jtd-100kw-7-mist-navi-4873 0667.html

Měla originální leštěné disky a tento světlý interiér. To je tuším nějaký velur + Alcantara.
Tahle je třeba pěkná. Ale zase nafta. Takže DPF, vstřiky, Eolys.
www.tipcars.com/lancia-ph edra/.../lancia-phedra-2-0 jtd-100kw-7-mist-navi-4873 0667.html
-> palinator: Ano, takový vrtochy jsem u segry auta pozoroval taky. Většinou se ale stačilo tady zeptat a nebo hledat děravý hadice. Tzn chce to buď kompetentního mechanika (vzácné zboží) a nebo kompetentního majitele, který si to zdiagnostikuje sám a následně jen nechá mechanika udělat špinavou práci... Většina lidí, ke kterým to auto kdy jezdilo, byla prostě příliš líná ty problémy řešit. Ale to není specialita 1.8T...
-> vhml:
Jen mi přijde, že ta 1,8 T umí bejt docela vrtošivá, co se týče toho příslušenství okolo. Většina těch strojů co znám měla období, kdy tam něco nefungovalo dobře a špatně se to hledalo.
Jen mi přijde, že ta 1,8 T umí bejt docela vrtošivá, co se týče toho příslušenství okolo. Většina těch strojů co znám měla období, kdy tam něco nefungovalo dobře a špatně se to hledalo.
-> vhml 06.09.20 12:01:28: A co ten brouk, jež papá auta?
-> Jirik_Tuňák1983 06.09.20 11:19:55: aha, tak me k tomu mobil jeste ukazoval nejakou reklamu na acka. Jo, porad klasika Audi/Porsche s pěti ventilama. Defakto nesmrtelnejsi nez rotačka, pokud to nejezdilo na longlife ( v tom pripade vycistit sitko ve vane ). Výkon stačí bohatě, vozidlo je vybaveno prevodovkou, tudiz netreba hamstat po plnym plynu v 1500otackach s vidinou brutalniho zatahu vocpoda.
Já na tom mam najeto aktuálně 385 , z toho mejch 150 na plyn. Třeba turbo je chlazený vodou včetně elektrickyho cerpadla, který ho dochalzuje po vypnutí motoru. U techle novejsich rocniku to ma jen navic elektrickou klapku misto lanka, nejaky symbolicky hejbani casovanim vacky a defaultne turbo z RSa ( alespon u oktavky, ale pocitam ze to Sharan mel take )
S timhle motorem rozhodne chybu neudelas. V plynu to jezdi tak za 11.5 , v benzinu a s automatem si to proste 10 veme no. Je to velka a tezka skatule. Hlavne za studena ten motor zere nesmysl.
www.cruservis.cz/clanky.p hp?id=175
Já na tom mam najeto aktuálně 385 , z toho mejch 150 na plyn. Třeba turbo je chlazený vodou včetně elektrickyho cerpadla, který ho dochalzuje po vypnutí motoru. U techle novejsich rocniku to ma jen navic elektrickou klapku misto lanka, nejaky symbolicky hejbani casovanim vacky a defaultne turbo z RSa ( alespon u oktavky, ale pocitam ze to Sharan mel take )
S timhle motorem rozhodne chybu neudelas. V plynu to jezdi tak za 11.5 , v benzinu a s automatem si to proste 10 veme no. Je to velka a tezka skatule. Hlavne za studena ten motor zere nesmysl.
www.cruservis.cz/clanky.p hp?id=175
-> dragon_cb_cz 06.09.20 11:24:50: Na to nemáme rozpočet a jak to má 7 míst a sesle v podlaze, je hrana kufru moc vysoko a kapacita zavazadelníku nic moc.
Za pěkný kus je to 300 - 400 000.
Za pěkný kus je to 300 - 400 000.
-> Jirik_Tuňák1983 06.09.20 11:10:46: Jo, já tuhle druhou generaci nějak vyignoroval, znal jsem jen tu starou. Ale zrovna včera nebo předevčírem jsem na magistrále nějakej pěknej kus potkal a vzpomněl si na tebe, tak jsem si to trochu prohlídnul a v reálu to vypadá (na poměry třídy) moc hezky.
A ta XC90 by řešením nebyla?
A ta XC90 by řešením nebyla?
-> vhml 06.09.20 11:12:55: Tohle nejsou Áčka, nebo?
Co ten motor? To je furt ta legendární 1.8T?
Teď ale koukám, ty parametry na tu almaru stačí? To je krouťák jak u hečbeku.
Co ten motor? To je furt ta legendární 1.8T?
Teď ale koukám, ty parametry na tu almaru stačí? To je krouťák jak u hečbeku.

-> Jirik_Tuňák1983: To kazdopadne! Ale pro me neskceptovatelna jakakoliv "nasada od rejce "

-> Jirik_Tuňák1983 06.09.20 10:54:58: tiptronic petikvalt, nebejvaji s tim nejaky typicky problemy. Lepsi jak manuál kde se vymackava obal. Za ty prachy si myslim tuze pekny, z vybavy tomu chybi jen multifunkční volant. Jen skoda ze je to v ackach, takže to předtím nekdo prodaval tak za 100 

-> King 06.09.20 10:59:16: Ale ta násada od rejče je šílená. 

-> dragon_cb_cz 06.09.20 10:59:29: Stejně je to nafta a to nechceme. Ale je krásnej, což?
Krom toho, aut z Itálie se vůbec nebojím. Cromaňonec byl z Itálie a ten stav je s auty odtud neporovnatelný. Před 14 dny jsem koukal na XC90 (hodně drahá) z 2013, taky Itálie. Přivezl ji individuálně přímo majitel autobazaru, ač to běžně nedělá, protože ho zaujal stav.
To auto bylo v takovém stavu, že jsi ho mohl olízat odspodu až dovnitř.
Krom toho, aut z Itálie se vůbec nebojím. Cromaňonec byl z Itálie a ten stav je s auty odtud neporovnatelný. Před 14 dny jsem koukal na XC90 (hodně drahá) z 2013, taky Itálie. Přivezl ji individuálně přímo majitel autobazaru, ač to běžně nedělá, protože ho zaujal stav.
To auto bylo v takovém stavu, že jsi ho mohl olízat odspodu až dovnitř.
-> Jarda/felda 06.09.20 11:00:40: Já se automatu bál a zatím dobrý. Manuál jsem měl za "bezpečnou volbu" a už jsem ho musel měnit... asi tak
Pokud to za těch 200 tisíc mělo alespoň 1-2 výměny oleje, nemusel by to být problém, ale co je to za typ převodovky pochopitelně netuším.

-> Jirik_Tuňák1983 06.09.20 10:54:58: auto hezký le toho automatu s 200 na hrbu už bych se trošku bál i když to už je dnes všechno řešitelný
-> Jirik_Tuňák1983 06.09.20 10:54:16: Jako chápu, že se bojíš zakveltých vstřiků, ale proč bys je při tomhle nájezdu měl tahat ven? Pokud to není brutálně stočené nebo to nejezdilo na totální chcanky, tak pokud jak říkáš to bude "vedlejší auto", tak snad není důvod, abys je musel demontovat...
-> Jirik_Tuňák1983 06.09.20 10:54:58: Ale zase k tomu dostaneš let vrtulníkem
-> Jirik_Tuňák1983 06.09.20 10:54:58: Ale zase k tomu dostaneš let vrtulníkem

-> Jirik_Tuňák1983: 202 tisic? - dobre zajety :-)
-> vhml 06.09.20 10:53:25: Třeba tento je fajn, ale je tam už pokořena moje morální kilometrová hranice.
www.sauto.cz/osobni/.../1 8679263?goFrom=lis...
Co to je vůbec za převodovku?
www.sauto.cz/osobni/.../1 8679263?goFrom=lis...
Co to je vůbec za převodovku?
Škoda, že něco macatého nedělal Fiat, to je z našich praktických zkušeností sázka na jistotu a může si o tom myslet každý co chce.
Tohle je třeba moc pěkné, ale totok je zase jen nafta. Benzíny skoro vymřely a nebo jsou už moc staré v rámci celého kvarteta. Tady je už DPF, dvě turba a riziko těch zakvetlých vstřiků, stejně jako u všech HDi (motor v tomto voze není od Fiatu, ale od PSA).
Jen nemá eletrickí dvéře, což je škoda. Slyšel jsem i od dovozců, že si i Němci a Rakušáci nechávají a nebo skupují zpět i starší auta v benzínu. Narazil jsem třeba na pěknou C8, ze které mi spadla brada a než jsem zvedl telefon a zavolal tam, byla pryč.
www.sauto.cz/osobni/.../1 8852011?goFrom=lis...

Tohle je třeba moc pěkné, ale totok je zase jen nafta. Benzíny skoro vymřely a nebo jsou už moc staré v rámci celého kvarteta. Tady je už DPF, dvě turba a riziko těch zakvetlých vstřiků, stejně jako u všech HDi (motor v tomto voze není od Fiatu, ale od PSA).
Jen nemá eletrickí dvéře, což je škoda. Slyšel jsem i od dovozců, že si i Němci a Rakušáci nechávají a nebo skupují zpět i starší auta v benzínu. Narazil jsem třeba na pěknou C8, ze které mi spadla brada a než jsem zvedl telefon a zavolal tam, byla pryč.
www.sauto.cz/osobni/.../1 8852011?goFrom=lis...
-> Jirik_Tuňák1983 05.09.20 20:44:19: ceny pěknejch Sharanu jsou v prdeli no. Ale to je dany tim, ze to ma slusnou uzitnou hodnotu i jako pracovni stroj takže to kazdej dojebe a ty pekny proste dochází.
-> King 06.09.20 10:37:42: Mě teda současný Duster nebo Sandero designově úplně neuráží. Ale viděl jsem to vždy jen zvenku.
-> King:
Dacia si založila byznysplán hlavně na autech skoro zadarmo. To je pak lidem jedno jestli je to hnusný. Lada může taky vyprávět.
Dacia si založila byznysplán hlavně na autech skoro zadarmo. To je pak lidem jedno jestli je to hnusný. Lada může taky vyprávět.

-> palinator: Dacia si na tom založila byznysplán a no problem

-> Milan 136:
Jojo, vyrábět SEAT auta z tohoto období o pár let déle, krach se mu nevyhne.
Jojo, vyrábět SEAT auta z tohoto období o pár let déle, krach se mu nevyhne.
-> Nwkt 05.09.20 20:42:08: Na tom moc nezáleží, i kdyby to bylo vyfouklý Toledo. Spíše jaký je tam kufr. Fotky mi přijdou, že zkreslují.
-> Milan 136 05.09.20 20:36:19: A ten interiér, to je fakt hnus. Já ti fakt nevím. Ještě tu říkali Mazdu 5, ale ta prostřední sedačka, to si fakt dělá výrobce prdel a ty ve třetí řadě, to nemůže myslet někdo vážně.
Nejlépe mi prostě vychází to francouzskoitalské kvarteto, protože to má normální sedačky na všech místech. Alhambra, Sharan, tam se za benzín nestydí prodávající říct si i 99 000,- za 19 let staré auto v +/- stavu, to je fakt jako vtipný.
Interiér a exteriér je prostě taky už historický. Navíc u nás je to spíše jako vedlejší auto, takže investice, jak jsem zmínil, tak do 140 000,- max.
Nejlépe mi prostě vychází to francouzskoitalské kvarteto, protože to má normální sedačky na všech místech. Alhambra, Sharan, tam se za benzín nestydí prodávající říct si i 99 000,- za 19 let staré auto v +/- stavu, to je fakt jako vtipný.

-> Jirik_Tuňák1983: Dyť to je přifouklý Toledo
-> Jirik_Tuňák1983 05.09.20 20:30:34: Když to jsou všechno takový nevzhledný auta

Co ještě Altea XL s nějakým normálním benzínem, jestli něco takového vůbec existuje? 

-> Jarda/felda: A co teprve ten pod předním oknem. 
