Jaký vůz??

prohledat
3392 příspěvků (zobrazeno 1651 až 1700) od 02.07.2010 do 05.04.2024, založil/a mafes
řadit dle data
10:12:39
04.07.2018
Nwkt
-> charon 04.07.18 08:54:35:
Volkswagen Passat Trailer Assist
10:04:20
04.07.2018
vhml
-> charon 04.07.18 08:54:35: libovolny kabrio 3

Na couvani s vlekem je jednoduchý reseni. Otevri si kufr...
09:43:28
04.07.2018
dragon_cb_cz
-> charon: Koukej po vzájemnej pozici sedačky řidiče a spodní hrany zadního okna... třeba ten Jimny by na tom nemusel být zle. Každopádně čím víc kolmá záď, tím asi lépe.
08:57:47
04.07.2018
minno
-> charon: Obávam sa, že auto s výhľadom ako eMko už v dnešnej produkcii neexistuje.
08:54:35
04.07.2018
charon
Pánové, položím řečnickou otázku.
Ze kterého auta ja nejlepší výhled? Jde mi o to, že často jezdím s vozejkem, potřebuju couvat, vozejk mám nízkej a třeba v oktávce ho zadním oknem nevidím. A couvat na zrcátka mi občas prostě nejde. A celkově požaduju po autu dobrej výhled ven.
Nějlepší co jsem v tomto směru řídil bylo Mko, z něj bylo vydět luxusně.
08:29:28
04.07.2018
Venca.
Nemáte někdo zkušenost s Fordem Focus ST 2.gen po faceliftu, na co si dát pozor? Co jsem tak hledal, tak by to mělo být celkem spolehlivé auto a jediný problém je koroze.

Dík za rady 4
09:59:40
26.06.2018
bouchy
-> dragon_cb_cz: Ony to asi budou přímo detonace z podtočení 3 (jaké známe), ale u turbomotorů. No myslím, že olej je podezřelý, ale asi bude problém i jinde.
-> Jirik_Tuňák1983: O tý 1.6 VTi jsme (jsem3 ) taky uvažoval. Tehdy se to dalo naklikat asi za 600, skoro v topu (co tehdy byl), s tím nášláplým THP, což nebylo na 7 místnou káru (značně multifunkční) špatné. Bohužel tam byl ten robot a jen ten (tu shodnou man. převodovku s "wobbly" řadičkou jsem zakusil u nějakého Peugeotu nebo C4 a nikdy více - ta MP snad ani nešla k tomu lepšímu 1.6 dát) - a to rozhodlo - buď 5°M a slaší motor nebo 6° robot, na který takřka přesně půlka majitelů nadávala (coby na náhodný generátor rychlostních stupňů), půlka ho "milovala" nebo ignorovala, navíc v našem městě nebyl moc kompetentní prodejce - showroom vykazoval silný závan devadesátek3 3
Btw všechny Picassa byly se vzduchem (aka koule)? Co ten pilot - nahovno, nebo se to dá? Mně se zdá, že páčka tam byla daná z nostalgických důvodů, jinak naprosto bez funkce.
Jak je na tom Volvo teď? No kdysi jsem chtěl něco naklikat (na ojetinu nemám znalosti ani nervy je hledat)... edit deletem, bo to se netýkalo Volva.
Citroën se teď (pro mě) naprosto oddělal - nabídka motorů katastrofa (už pouze 1.2 tříhrnek, 130k na takovej autobus...), už ani "koule" tam do vyšších modelů nedávaj a ten odpornej design (C4 GP) bych asi nevydýchal. Krom toho je to francouz přece3 40
upraveno 1x, naposled 26.06.2018 10:10:29
20:45:09
23.06.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: Ano, je to LSPI, což je ale jen konkrétní specifický druh detonací, ne? GM to řeší nějakou novou generací olejů, ale jak moc to funguje, na to nejsem moc ochotný vsadit...
upraveno 1x, naposled 23.06.2018 20:45:56
17:53:29
23.06.2018
palinator
-> dragon_cb_cz 22.06.18 17:00:44:
Po konzultaci s jedním místním odborníkem jsem zjistil, že tento fenomén nejsou detonace, ale Low Speed Pre-Ignition a je to obecný problém přeplňovaných přímovstřikových motorů. Údajně se stále hledají příčiny tohoto jevu. Týká se např. i motorů 1,4 TSI.
21:46:41
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Njn tak něco podobnýho jsme málem udělali s tou Merivou, naštěstí jsem předem pogooglil a ten motor už pár let na trhu je. Spíš je divný, že to za ty roky nezvládli vychytat. Škoda, jinak by nám to auto sedělo.
21:39:58
22.06.2018
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Tak to si Volverina solidne vychytal. Co ja koukal na Volva kdyz jsem vybiral auto, tak byly docela za randal a nic extra (vybava, motor, stav) to nebylo... Jen ten kombik by mi chybel...
18:42:57
22.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 22.06.18 18:19:32: Ano, v té době s ještě ne moc vozkoušenou 1.6 VTi, jediné pozitivum toho motoru byl perfektní zvuk a i na to velký MPV solidní jízdní výkon, bohužel vykoupený katastrofickou spotřebou. 3 To auto bylo cca 1,5 roku staré s nájezdem 18 400 km.
Volvo pak bylo staré 7 let a cena 220 000,-. Byla nižší jen kvůli tomu, že měli v té době všichni vyvalený voči z nafťáků a benzínovej turbopětivál s nemístnou spotřebou nebyl v ČR zrovna vyhledávaným artiklem 3 Vozu s nájezdem 89 000 km každoročně servisovaného u našeho zákazníka (autorizák) nešlo odolat.
upraveno 3x, naposled 22.06.2018 18:50:09
18:19:32
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: To byla ta C4?
17:53:44
22.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 22.06.18 17:22:00: Já dal do auta 300 000 a stálo to za hovno, takže už raději taky ne. 3
17:24:38
22.06.2018
Sita
17:22:00
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Sita: Jasně, vždycky je to jen nějaký procento. Ale vsadíš na to 350 tisíc? 4
17:19:10
22.06.2018
Sita
-> dragon_cb_cz 22.06.18 17:00:44: Je to tezky no. Mel by v tom nekdo udelat poradek a kdyz se treba rekne, ze HTP je pruser, tak to ma bejt pravidlo a ne, ze musim poslouchat strejdu, ze uz ma najeto 320tkm a porad zadny problemy :) Clovek pak vypada jako blbec 3

Vlastne chci jen rict, ze se tu vykecavam z nudy (cekam az prestane prset abych mohl odcyklovat domu), aniz bych byl skutecne povolanym pro takovou debatu... 3
17:00:44
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Sita: Hele my jsme se teď s ženou radovali, že máme vybráno - hodně se nám líbil Opel Meriva, tady v Praze mají skladem pár kusů s nájezdem mezi 10 a 20 tisíc km, výbava dle našich představ, být to v automatu, tak úplně dokonalý. Už jsme do toho chtěli jít, ale pak jsem trochu pogooglil a ta 1.4 turbo co v tom je, je prostě průser - jak v tomhle autě, tak v Jčkovej Astře - viz co píšu níže, detonacema to umí rozlámat písty i při velice nízkým nájezdu. A sranda je, že úplně identickej problém má zjevně i ta nová 1.4 turbo v Astře K.

Kolika motorů se ten problém týká pochopitelně nikdo nikde nenapíše, ale málo to rozhodně není, zahraniční fóra jsou toho plný a i v ČR s tím má pár lidí zkušenost.
16:51:44
22.06.2018
Sita
-> dragon_cb_cz 22.06.18 16:43:00: Opravdu musim rict, ze do nejakych 200tkm nevim o nikom se zasadnim problemem.
Jeden kolega koupil jednu z prvnich FII TSi a ve 40tkm mel problem s remenem, pak jsem zaznamenal vymenu motoru pri 50tkm u naftovyho Forestra, ale oboji probehlo v ramci zaruk...
Nejvetsi troublemaker co osobne znam byl C4 Grand Picasso se vzduchovym podvozkem. Tam se muselo pred kazdou technickou dost investovat aby to proslo. Nutno podotknout, ze to bylo kupovany 3 roky stary s 150tkm na tachu, takze to nesplnuje moji podminku 3

Je pravda, ze par lidi v sirsim okoli reportovalo ruzny problemy zasadnejsiho razu, ale ty auta byly klasicky stocenky. Tem kilometrum na displeji verili opravdu mozne jen oni...
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 16:53:40
16:49:01
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Pravda, jestli ten motor vymysleli v Rüsselsheimu nebo to byla přímo práce géniů z GM za oceánem, to netuším 3
16:46:03
22.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Sita 22.06.18 16:32:33: ............ale snad to jsou vsechno dusledky nekvalitnich oprav nejakych havarek....
Tak určitě.... 3
-> dragon_cb_cz 22.06.18 16:43:00: Ale nene. 3
16:43:00
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Sita: 15x12 máš pořád 180 tisíc... za tu dobu se ti třeba u jedné německé motorizace co jsem dost zvažoval než jsem si o ní něco početl v klidu 2x - 3x rozlámou písty 4
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 16:43:15
16:42:11
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Milan 136: Jo, ten roh dvěří u Loganů je asi docela rozšířenej problém. U Sandera ale myslím žádnej zásadní korozní problém není? Ale moc jsem to nezkoumal. Ale tak jak říkáš, z hovna bič neupleteš... na druhou stranu, pro lidi jako je můj tchán, co najede 3-4 tisíce za rok, tak to pořád má výdrž víc než dostatečnou....
16:34:00
22.06.2018
Kocvin
My dělali spojku na beznínovém Getzu při nájezdu nějakých 16 tkm.. 1 Ale tam to spíše bylo stylem jízdy majitelky, důchodkyně.. 3
16:32:33
22.06.2018
Sita
-> Milan 136 22.06.18 16:25:00: Jj, taky uz jsem par zasazenych potkal, ale bylo na nich celkove dost videt, ze s nima neni vlidne zachazeno.

Co me dost zarazi je pomerne masivni koroze VW T5tek. Ale snad to jsou vsechno dusledky nekvalitnich oprav nejakych havarek....
upraveno 2x, naposled 22.06.2018 16:33:13
16:27:27
22.06.2018
Sita
ok, tech 12x25 jsem asi prehnal, 300 uz je docela dost, spis teda reklnu rocne do 15tkm ;) Za takovych podminek snad neznam v mym okoli zadnyho proflaklyho troublemakera...
16:25:00
22.06.2018
Milan 136
Docela si zacinam vsimat Dacii Logan, asi i sandero a maji na kasi dvere, kolikrat uplne uhnilej roh, prahy, zadni lemy...
Ta porizovaci cena se holt nekde musi projevit
16:22:22
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Sita: Na to že každý auto dá 300 tisíc (bez zásadních investic) bych teda úplně nespoléhal... Každopádně není kilometr jako kilometr.
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 16:22:43
16:20:47
22.06.2018
Sita
-> Jirik_Tuňák1983 22.06.18 12:15:15: hodne dlouho? Podle roku vyroby to to meli tak +/-12 let? Moje zkusenost je, ze pokud se s tim jezdi do cca 25tkm rocne, tak to da snad kazdy auto, nebo ne?

Jinak k tematu: Kolega z prace ma Getze 2006, prvni majitel, najeto 70tkm a bude letos nechavat delat zadni lemy, i kdyz je fakt, ze by to slo jeste zamaskovat kitem a stetcem :)
upraveno 2x, naposled 22.06.2018 16:21:43
12:15:15
22.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 22.06.18 11:47:07: Taky pravda, to měli sousedi hodně dlouho a dobrý. Pak koupili i20.
11:47:07
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jj, chvilku mi trvalo než jsem se zorientoval v jakým jsme zrovna tématu (navíc když je to Ital). Fiat a auto do města jsou skoro synonymum, takže proč ne.

Jinak bych se klidně kouknul i po nějakém Hyundai Getz. Na korejský poměry tý doby je to překvapivě spolehlivý a i korozi odolný.
11:43:52
22.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 22.06.18 11:01:37: To právě nebylo primárně pro tebe, ale do placu a nebo pro Shadera. 1
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 11:44:06
11:01:37
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Hele víš co Alča nemá ráda ještě víc než textilní sedačky? Textilní sedačky s výrazným vzorem 3 Jeden z důvodů proč nesnáší Fobie, skoro vždycky je tam nějaká debilní malovánka na sedačce.

Jinak ta nová je tak nevkusná, až to má něco do sebe - asi bych si zvyknul. Ta stará... ne-e. Ale vnitřní prostor vypadá praktickej, to jo. Ale jako odpověď na to co shání -> Shader: myslím docela dobrý.
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 11:03:34
02:28:32
22.06.2018
Jirik_Tuňák1983
Do města Panda s nezničitelnou 1.2 1
Nová:
www.sauto.cz/osobni/.../1 7810524?goFrom=lis...

Nebo varianta staré s cenou do 80 000,- buď s obyč. 1.2 (ty jdou i výrazně levněji) a nebo 100 HP 1.4 s tužším podvozkem:
www.sauto.cz/osobni/.../1 7601141?goFrom=lis...

Líbí se mi hlavně ta nová, v té by se i dětem líbilo.
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 02:29:12
22:54:43
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: Jo takhle. To bylo pro ilustraci proč i v "dojížděcím" autě mi to přijde důležitý. Ostatně já v něm kolikrát za den tu hodinu a půl strávím taky... A úplně prvotně jsem tu sedačku zmínil jen jako příklad toho, co koncern podle mě moc neumí - když jsi zmiňoval co moc nejde japoncům (ergonomie).
22:48:18
21.06.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:
Právě proto nechápu hlášku o Alče na téma sedačka ve Splashi/Yarisu/Citigo.
22:42:46
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: Je něco špatnýho na tom, že mě dokážou oslovit obě dvě ty auta? V zásadě nás čeká výměna aut oba, jen je otázka u koho první... pokud by to měla být ta Alfa, tak pro ní, Splash by zase vůbec neurazil mě, jako kindertransport ideál... bohužel v automatu skoro vůbec nejsou, jeden kus co se mihnul v Praze jsem nestihl, byl pryč skoro hned 8 A ne, nemám v tom vůbec jasno, proto koukám do tolika směrů. Kdybych měl jasno, tak už mám koupeno...
22:27:35
21.06.2018
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Achjo, já taky neřikám, že je to tahle generace, jen že mám zkušenosti se starší generací. Ještě kvůli tomu zmiňuju něco o pravěku. Jak moc jsou novější modely odlišné od těch starejch, netušim.

-> dragon_cb_cz:
Já nevim, v jednom tématu Splash, v druhým tématu Alfa.
20:18:44
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: No, po třech týdnech parkování ve Vysočanech začíná trochu měnit názor 3 Ale koukáme tak o třídu výš, to jo... mně se Swift líbí, ona chce přeci jen o fous větší. Ovšem tady se pokud vím nevybírá auto pro mě 4
19:00:44
21.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 21.06.18 18:34:46: První generace, ale tohle není první generace.
18:48:06
21.06.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:
Sorry, tak jsem tu časovou osu o rok netrefil. 40

Já myslel že Alča nechce malý auto.
18:40:59
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: No právě že na cestě z/do práce a dalších popojížďkách Alča stráví pravidelně 1.5-2 hodiny, když je blbej den tak i víc. Tak tam už mi alespoň trochu ucházející sedačka přijde jako nutnost. Naše "dálky" většinou nebejvaj delší.

A nevím co myslíš tou poznámkou o rychlém prodeji, jediné auto které se u mě moc neohřálo byla Fábie, ta šla po pár měsících. Pod dva roky jsem měl ještě GLSu a 309 (to ale nebyl záměr, jen T815 chtěla jinak). Jinak Honda už je u nás přes 2 roky, 900 taky, 9-5 víc jak tři, Octu jsme měli skoro 6 let, Feldu přes 3?
18:34:46
21.06.2018
palinator
-> dragon_cb_cz 21.06.18 15:44:03:
Ten werk máme doma pořád. U jakýho auta chtít pohodlnou sedačku? U toho, který jezdí největší dálky. Na cestě do práce se dá jezdit i na kýblu od Primalexu, pokud ta jízda teda netrvá hodinu a víc. Popisuju tady konkrétní dojmy ze dvou starejch Japonců (z toho jednoho Maďara) a byť proti Yarisu zaujatej nejsem, tak mě jeho řízení prostě nenadchlo (ve srovnání s jinejma autama stejnýho stáří (pravda, Felicie je horší)) a nekoupil bych si ho. S novějšíma generacema obojího jsem nejel.

-> Jirik_Tuňák1983:
Byl to Yaris první generace 1,0 VVT-i. Citigo to je spíš něco jako Aygo, takže Yaris musí bejt větší. Stran ceny je to dost tim, že Citigo je prostě novější a je to o něco dražší jako všechno od koncernu. Je fakt, že u Vítka v tom asi netřeba hledat nějakou hlubší myšlenku, protože to stejně nejdýl za 2 roky prodá. 47 Mimochodem těch 25 litrů zavazadelníku navíc mi nepřijde jako výhra.
17:40:40
21.06.2018
Tomaso435
-> suri 21.06.18 17:27:31: a neodpovídá ta vyšší cena tej kvalitě toho že to prostě po tobě nic nechce a vydrží to ? :)
nejsem náročnej, takže citigo jako další auto který nikdo moc chtít nebude bude asi jasná volba.
upraveno 1x, naposled 21.06.2018 17:59:28
17:36:55
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> suri: Já to rozhodně nehaním - stran spolehlivosti na to slyším ze všech stran chválu. Mě od toho odrazuje hlavně absence klasického automatu, na tu robotickou převodovku jsem totiž naopak žádnou chválu neslyšel. A ten interiér je teda spartánskej ukrutně, proti tomu i to Suzuki vypadá luxusně.

Kdyby to šlo koupit s měničem, CVT nebo DSG, tak o nějakém 3 roky starém kusu s dobrou výbavou klidně skočím.
17:27:31
21.06.2018
suri
neviem ja by som to citigo nehanil , tie autá jazdia , absolútne bezproblémové , keby ste videli akú sodu dostávajú v pizeriach tak by ste neverili , sú aj kusy cez 200tis a nič , žiadny problém , ak nerátam menený zámok kufra v záruke od otvárania kufra 180x denne ... jazdí sa na tom fajn , kopa ich je na plyn a majitelia sú spokojný ... jedine cena nového kusu mi nehrá do karát , za 10tis eur sa proste dá kúpiť aj iné lepšie , možno nie nové auto
16:38:42
21.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 21.06.18 14:36:18: A jak byl ten pravěký Yaris starý a co to bylo za motor? Byl to rok 2007 a výše?
-> dragon_cb_cz 21.06.18 15:44:03: Asi tak. Myslím, že Palinator úplně nepochopil, o jakých letech se bavíme.

Jen takové orientační, jsou tam nepřesnosti, ale třeba pro představu o zavazadelníku, rozměrech apod.
srovnani.katalog-automobi lu.cz/automobily?ids%5B0%5 D...
A hlavně za poněkud jinou cenu, tento model od roku 2007 se do 80 000 kč vejde bezpečně.
upraveno 3x, naposled 21.06.2018 16:50:57
15:44:03
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: Tak zrovna na řízení, řazení a odezvu na plyn se u Japonců stěžuje málokdo bych řekl 4 A ten Swift o kterýmu se tu bavíme je už úplně jiný auto než ten werk co jste měli v rodině vy.

A u jakýho jinýho auta než toho ve kterým trávím nejvíc času bych měl chtít pohodlnou sedačku?
15:32:04
21.06.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:
Na cestu do práce nepotřebuješ pohodlnou sedačku. 1

E: a nejde o srovnávání 12 let rozdílně starejch aut. Řízení, řazení, brzdy, spojka, odezva na plyn - to je všechno věc konstruktéra a ne modelovýho roku. Samozřejmě nebudeme-li brát v potaz asistenty. Pokud u naprostý většiny koncernových vozů jde spojka zlehka a se stále stejným odporem (pokud vše je OK), řazení relativně lehký, přesný, bez vůlí, tak jiná auta totéž mít nemusí. Na druhou stranu uznávám, že elektronickej plyn u VW benziňáků taky není zrovna příjemnej. Naopak třeba u takovýho Opelu šly rozjezdy dávat na první dobrou. A pokud se budeme bavit o SDI/TDI, tak tam třeba právě rozjezd je blbuvzdornej úplně, když podtočenej motor okamžitě bez prodlevy zabere vší silou aby dorovnal otáčky.
Imho u starýho Swifta je to nahovno podobně jako u toho Yarise. Zde je skvělá jen ruční brzda, která flekuje sotva se jí člověk dotkne. 1
upraveno 1x, naposled 21.06.2018 15:37:21
14:43:22
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: Njn tak ono ale srovnáváš auta, který dělí 12 let 4 Že Japonská představa o "ergonomii" je někdy zvláštní je pravda, ale to samý platí o koncernovej představě o pohodlnej sedačce 4
Extreme Tyres