skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
21:41:35
09.05.2016
09.05.2016
Nwkt
-> suri 09.05.16 20:50:29: O to MDI bych měl zájem
21:28:40
09.05.2016
09.05.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 09.05.16 21:16:13: Octavia moc plastových príchytiek nemá , len na A stlpikoch kde sú prakticky večné aj po 20tej demontáži , prípadne na tapacíroch kde sú od faceliftu večné tiež ... vždy sa okolo toho strašilo tak tu mám desiatky rôznych príchytiek , pri najbližšom rozoberaní ktoré bude azda posledné ich všetky vymením nech sa toho trošku pozbavujem
21:16:13
09.05.2016
09.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 09.05.16 21:09:48: Plastovou příchytku, kterou vycvakneš a nacvakneš tak, aby byla tišší alespoň do prvního propadlého kanálu než předtím jsem ještě neviděl. Ale uznávám, že může záležet na konstrukci paciček.
21:09:48
09.05.2016
09.05.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 09.05.16 21:07:42: Tam nemá čo drnčať , práve naopak , rozobraté a zložené sú ešte tichšie ,teda ak to nepolámeš všetko ... Octavia má ešte skrutiek kopec, plechové príchytky na lištách , bežné spotrebné veci , tam je to v pohode ...
21:07:42
09.05.2016
09.05.2016
Jirik_Tuňák1983
Já bych hlavně s nějakým velkolepým rozebíráním brzdil, aby pak nedrnčelo půl auta. Dnes je všechno nacvakaný, šroubků se už používá nemnoho. Hlavně různé příchytky, např. čalounění stojí většinou docela měšec. Kolega měnil teď u řidiče a nebýt levnější specializované prodejny, tak nic moc a na zahr. značky jsou ještě dražší.
20:50:29
09.05.2016
09.05.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.05.16 20:37:03: palivový filter je pri nádrži a je tam 6Q0201051J - 4BARY , iný tam ani neexistoval , jedine 6,6Bar na FSI motory , demontáž vzhľadom na skrehnuté poistky je niekedy dosť zložitá
BGU je starší motor , inak to bude rovnaké , zaujal ma ten chladič oleja pretože servisujem kopec BSE a skoro na každej pri demontáži filtra sa povolí aj tá stredná skrutka , a žiadna práve chladič nemá ani nemala ...
lišty na prístrojovke - ľavá - zatlač na stred vypínača svetiel a zároveň tlač a pootoč doprava , potom pôjde vytiahnuť von a lišta je len nacvaknutá , tá krátka je len nacvaknutá stačí vypáčiť , dlhá spolujazdcova je priskrutkovaná zospodu 4x Torx 20 , musíš dať dole kastlík 6x torx 20 a uvidíš to ... lišty na dverách sú natavené a demontovať idú len odvrtaním/odtavením , treba dať pozor pri demontáži madla sťahovania okien - páčiť vpredu a vyháknuť ho inak sa zlomí jazýček , a treba dávať pozor vpredu pod zrkadlom sú príchytky ktorých držiaky sa lámu skoro vždy - treba tam páčiť úplne tesne pod ňu a treba na to teplo...
inak nejaké lišty , aj tapacíre tu mám , ak ti niečo treba ozvi sa , 30 idem do ČR ..
a mám tu aj sadu na montáž MDI - interface , aj s prepojovacimi kablami na USB a mini USB , existuje tam aj kabel na jack a IPOD ... niekomu do FL kto má swinga prípadne nepoužíva karty by sa to mohlo hodiť , nové , asi to nepoužijem
BGU je starší motor , inak to bude rovnaké , zaujal ma ten chladič oleja pretože servisujem kopec BSE a skoro na každej pri demontáži filtra sa povolí aj tá stredná skrutka , a žiadna práve chladič nemá ani nemala ...
lišty na prístrojovke - ľavá - zatlač na stred vypínača svetiel a zároveň tlač a pootoč doprava , potom pôjde vytiahnuť von a lišta je len nacvaknutá , tá krátka je len nacvaknutá stačí vypáčiť , dlhá spolujazdcova je priskrutkovaná zospodu 4x Torx 20 , musíš dať dole kastlík 6x torx 20 a uvidíš to ... lišty na dverách sú natavené a demontovať idú len odvrtaním/odtavením , treba dať pozor pri demontáži madla sťahovania okien - páčiť vpredu a vyháknuť ho inak sa zlomí jazýček , a treba dávať pozor vpredu pod zrkadlom sú príchytky ktorých držiaky sa lámu skoro vždy - treba tam páčiť úplne tesne pod ňu a treba na to teplo...
inak nejaké lišty , aj tapacíre tu mám , ak ti niečo treba ozvi sa , 30 idem do ČR ..
a mám tu aj sadu na montáž MDI - interface , aj s prepojovacimi kablami na USB a mini USB , existuje tam aj kabel na jack a IPOD ... niekomu do FL kto má swinga prípadne nepoužíva karty by sa to mohlo hodiť , nové , asi to nepoužijem
20:37:03
09.05.2016
09.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Ještě pár dotazů.
Kde to má palivový filtr? Prý dle VIN nejde určit jaký to má a chce to donést starý.
Jak sundat ty stříbrné lišty z přístrojové desky a dveří? Dveře asi rozeberu celé tapecy, ale nevím jak na tu přístrojovku.
Kde to má palivový filtr? Prý dle VIN nejde určit jaký to má a chce to donést starý.
Jak sundat ty stříbrné lišty z přístrojové desky a dveří? Dveře asi rozeberu celé tapecy, ale nevím jak na tu přístrojovku.
20:17:19
09.05.2016
09.05.2016
castrol
-> darklord: to aj ta posrana fela je na tom podvozkovo lepsie
20:11:06
09.05.2016
09.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 09.05.16 18:26:50: Schne to právě rychle, na omak do dvou hodin cca. úplné vytvrdnutí jako každá barva do druhého dne. Co jsem koukal na štítek na rozvodech, tak tam je BGU. Jaký je v tom vůbec rozdíl a co je lepší?
18:27:23
09.05.2016
09.05.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.05.16 17:52:32: je to teda BSE či BGU?
18:26:50
09.05.2016
09.05.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.05.16 17:52:32: a koľko to schne ? chcem to natierať u kolegu na zdviháku tak nech sa pripravím -> darklord 09.05.16 16:46:51: neviem či je to moderné , má to už pár rokov a soľ tomu nerobí dobre , aj moja felda má krajšie nápravy ako toto no , hold od zvarov to celkom solídne koroduje , ale ono sa to vždy ustáli na podobnom stave ako je na foto a viac to nepokračuje ... keby mám čas tak to vyberiem a dám opieskovať a do laku , možno niekedy ak bude treba niečo meniť ... skôr ma mrzí že som to neponatieral všetko ked to bolo nové , známy takto vyvoskoval octaviu //bežným dutinákom/ nastriekal všetky spoje a zvary a má to všetko pekné po umytí
18:02:42
09.05.2016
09.05.2016
palinator
-> Tuner#2:
Však proto to píšu.
Však proto to píšu.
17:52:32
09.05.2016
09.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 09.05.16 07:48:45: Ja to namicham v pomeru a neredim. Zpracovani idealne do pul hodiny, radeji namichat 2* nez vse najednou, pak je znat, ze to uz houstne.
-> palinator 09.05.16 17:33:19: Neni, motor je celohlinik a krasne cisty.
-> palinator 09.05.16 17:33:19: Neni, motor je celohlinik a krasne cisty.
17:33:19
09.05.2016
09.05.2016
palinator
-> saskyn2 09.05.16 13:45:03:
Tak ohnilej motor, to určitě nebude případ T2.
-> darklord:
Je spodok a spodok. Je rozdíl ohnilá nápravnice a ohnilá podlaha až do koberce.
Tak ohnilej motor, to určitě nebude případ T2.
-> darklord:
Je spodok a spodok. Je rozdíl ohnilá nápravnice a ohnilá podlaha až do koberce.
17:12:41
09.05.2016
09.05.2016
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.05.16 16:43:15: Tak kola budu stejně měnit. Jsou na tom zimní 16" a budu dávat letní 17", když nemusím mít strach, že mi je žena odře, když má teď svoje .....
Stejně mám v plánu z toho schodit zástěrky, tak bych to mohl vzít při jednom ....
Stejně mám v plánu z toho schodit zástěrky, tak bych to mohl vzít při jednom ....
16:46:51
09.05.2016
09.05.2016
darklord
-> suri 09.05.16 07:48:45: to tieto moderne kramy fakt takto bezostysne hniju? ved v takomto stave nemam spodok auta ani na tej mojej 20 rocnej haraburde co ma na krku cez pol mega... v podobnom stave som videl len novu kiu ceed po dvoch zimach, ale mal som za to ze to je korejska specialita.
16:43:15
09.05.2016
09.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> M@rtin 09.05.16 16:38:36: Když máš sundaný kola a torxy nejsou moc zrezlý, tak do 2min. je venku. U jednoho jsem měl hlavu už dost napadenou a i po vyčištění tam torx nešel, tak to bylo hraní na delší dobu, ale povolil jsem.
16:38:36
09.05.2016
09.05.2016
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.05.16 16:28:08: No omrknu to, jak je složitý sundat ty plastový podběhy a vyčistím to .....
16:31:42
09.05.2016
09.05.2016
Nwkt
-> Tuner#2: Nedal jsi mezi TP a žádost Božku?
16:28:08
09.05.2016
09.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 09.05.16 07:06:17: Tak tohle taky stálo nějaký peníz a pokud vyčištění toho hnoje pod podběhama pomůže v tom, že dalších 10 let to nebude nějak extra hnít, tak se to vyplatí. Jinak se tomu dá servis a bude se jezdit, spotřebák má sloužit, proto neuvažuju ani o 16" kolech...
-> M@rtin 09.05.16 07:10:58: Určitě to za to stojí i vzadu byl bordel...
-> radekp 09.05.16 07:54:26: 5m a na výjezd mám takové špalíky seřízlé pod úhlem pod každé kolo zvlášť. Parkuje tam jen Žlutka, takže to není problém. Časem tam bude kanálek a navazovat zámkovka.
-> Nwkt 09.05.16 13:05:36: Kdepak, mám si zavolat v pátek, ale nevidí to růžově...
-> suri 09.05.16 07:48:45: 138tkm je to kus od kusu a záleží kde to jezdí.
-> M@rtin 09.05.16 07:10:58: Určitě to za to stojí i vzadu byl bordel...
-> radekp 09.05.16 07:54:26: 5m a na výjezd mám takové špalíky seřízlé pod úhlem pod každé kolo zvlášť. Parkuje tam jen Žlutka, takže to není problém. Časem tam bude kanálek a navazovat zámkovka.
-> Nwkt 09.05.16 13:05:36: Kdepak, mám si zavolat v pátek, ale nevidí to růžově...
-> suri 09.05.16 07:48:45: 138tkm je to kus od kusu a záleží kde to jezdí.
14:40:02
09.05.2016
09.05.2016
saskyn2
-> suri 09.05.16 13:59:04: Já mám samé dobré zdroje Samo to bylo i s pumpou Vím že ofiko cena je asi 13000kč Akorát zákazníkům to stejně kupuju ofiko, protože na tomhle je na kladce rok 2013. Znáš to, když jim to řeknu že je to z roku 2013 tak každej bude divně koukat proč mu chci dát něco starýho, a když to tam namontuju a neřeknu tak zase budu za kokota až to jednou bude někdo znovu měnit a bude to vypadat jak když jsem tam nechal ty starý a nic nevyměnil. To naše není dovoz, teda vlastně částečně je, po prvním majiteli, ale jako nové to kupoval v Belgii.
13:59:04
09.05.2016
09.05.2016
suri
-> saskyn2 09.05.16 13:48:49: tie rozvody budú z dobrého zdroja keď ofiko cena je niekde inde
no nápravy kus od kusu , väčšinou dovozy sú ok
no nápravy kus od kusu , väčšinou dovozy sú ok
13:52:22
09.05.2016
09.05.2016
saskyn2
Ale zase už to vypadá jako hezký auto a né jako hromada bláta
13:48:49
09.05.2016
09.05.2016
saskyn2
Já se v tom taky včera hrabal. Nejdřív umejvačka a pak rozvody. To byla zase neděle, 2500kč za rozvody v pytli a půl neděle strávený pod autem:(
13:45:03
09.05.2016
09.05.2016
saskyn2
-> suri 09.05.16 07:48:45: Ono to je kus od kusu, na té naší jsou nápravy jak nové a to přitom to má najeto 300. Přitom motor je ohnilej jak kráva.
13:05:36
09.05.2016
09.05.2016
Nwkt
-> Tuner#2: Už se v tom vrtá to dopadne blbě co papíry, už máš?
07:54:26
09.05.2016
09.05.2016
radekp
-> Tuner#2: trochu OT, ale jak široká máš vrata? A když chceš vjet/vyjet tak podkládáš fošny?
07:48:45
09.05.2016
09.05.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.05.16 22:06:31: koľko to má najeto ? mám to podobne pohnité a to má 62tkm len , kúpil som epoxidový základ , ako to zriediť s tužidlom a koľko to schne ?
07:33:13
09.05.2016
09.05.2016
m8rinek
-> vhml:
07:10:58
09.05.2016
09.05.2016
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.05.16 22:05:03: No pěkný ..... to bych měl taky sundat a podívat se .....
07:06:17
09.05.2016
09.05.2016
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.05.16 22:06:31: hlavně že jses v dobách provozování schnilýho Favorita posmíval, že pečujeme o spotřebáky
22:38:01
08.05.2016
08.05.2016
Milan 136
-> Tuner#2: ja ji mam jeste horsi a nejak jsem se asi rozhodl, ze na to seru. Nejak napatlat kam se dostanu se mi nechce a aby se mi to libilo, tak bych to musel komplet vyndat, rozebrat, opiskovat, nakomaxitovat atd. A to uz to muzu dat rovnou novy...
22:35:22
08.05.2016
08.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 08.05.16 22:32:18: Jop, šedá kamená to myslím někde bylo (mám všechny papíry na úřadě a do garáže se mě už nechce). S tužkou moc dobré zkušenosti nemám, nechám si raději namíchat.
Ještě co říkáš na tu zadní nápravu? Co půjde, tak odrbat a natřít?
Ještě co říkáš na tu zadní nápravu? Co půjde, tak odrbat a natřít?
22:32:58
08.05.2016
08.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MerHanz 08.05.16 22:22:33: Já taky netvrdím, že to je něco neobvyklého
22:32:18
08.05.2016
08.05.2016
Milan 136
-> Tuner#2: barva bude bud 9154 seda satin nebo 9151 seda stone. V oku to nemam. Bude to na stitku na prednim podbehu a na papirovym stitku v servisce a v kufru.
Jinak se da koupit ve skodovce opravna tuzka, pripadne sprej...
-> Milan 136 05.05.16 20:06:41: jeste k tomu Supu.
Je v tom Canton a za celou cestu jsem ten zvuk nenaladil tak, aby mi to bylo prijemny. Za sebe muzu rict, ze zlata moje Octavia co se audia tyka
Jinak se da koupit ve skodovce opravna tuzka, pripadne sprej...
-> Milan 136 05.05.16 20:06:41: jeste k tomu Supu.
Je v tom Canton a za celou cestu jsem ten zvuk nenaladil tak, aby mi to bylo prijemny. Za sebe muzu rict, ze zlata moje Octavia co se audia tyka
22:22:33
08.05.2016
08.05.2016
MerHanz
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.05.16 22:05:03: tohle je běžný snad u každýho auta a ano nikdo to nečistí stejně jako nikdo v servise ani nečistí a nemaže vodící čepy na brzdičích pokud se malinko hejbou, při výměne desek. Prostě si to vyčistíš a máš 5-10 let klid
22:07:37
08.05.2016
08.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
A ještě jeden dotaz, jaké kódové označení má tahle barva? Potřebuju drobet namíchat.
22:06:31
08.05.2016
08.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
A teď je otázka co se zadkem. Ramena jsou celkem OK, ale ta nápravnice není nic moc. Je to olezlé dost, ale ne všude se dá dostat a rozebírat to fakt nebudu
22:05:03
08.05.2016
08.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Tady to bylo na lopatku bordelu na každé straně. Úplně něchovaný prach, takže není divu, že to tam časem hnije když to nikdo nečistí...
22:04:11
08.05.2016
08.05.2016
Pavel P..
Jak po nájezdů čorkařů
22:04:02
08.05.2016
08.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Předek je celkem OK, natřu jen spodní ramena a misku pružiny na tlumiči.
23:27:34
06.05.2016
06.05.2016
dragon_cb_cz
-> vhml: Manželky Aero je na 5W30 na stejné cifře (320 tisíc), kamarádovo má dalších cca 150 tisíc navrch... přesně ten zlý oturbený malolitrážní čtyřhrnek kde se dle všeobecně sdílené představy měla tahle "voda" v motoru pomalu vařit a nejpozději po konci záruky od výrobce by s motorem měl být konec
16:11:26
06.05.2016
06.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 06.05.16 10:43:41: A to ještě od města v tom směru už má každý nasazeno a předjíždí, takže to chce fakt hlídat a mnohdy raději počkat.
11:10:27
06.05.2016
06.05.2016
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983 06.05.16 10:43:41: teď je tam zvýšený provoz díky opravám na dálnici. Jinak to tak hrozný není
10:46:14
06.05.2016
06.05.2016
vhml
-> dragon_cb_cz 05.05.16 23:40:53: můj Sharan byl do 240t. provozovanej na předepsaných 5W-30. Teď leju 5W-50 ( na zimu to asi zvážím a dám 5W-40 ) a má to 320t.
10:43:41
06.05.2016
06.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2: Jinak se u vás na tu hlavní pěkně blbě vyjíždí, když jezdí v protisměru auta.
23:40:53
05.05.2016
05.05.2016
dragon_cb_cz
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.05.16 16:30:59: 5W30 se do spousty benzínovejch motorů leje už víc jak 20 let a spousta těch motorů do kterejch se začal před 20ti a více lety lejt žije dodnes a zcela zvesela...
22:36:07
05.05.2016
05.05.2016
palinator
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.05.16 16:30:59:
Neupřesnils, cos tenkrát myslel. Skutečně nevim, jestli šlo o narážku na cenu nebo na to, že se jednalo se vší pravděpodobností o Castrol. Se mnou se asi nemá cenu bavit o ničem, protože je se mnou vždycky všechno špatně. Tim to nemínim dál rozebírat.
E: navíc jsem v tom příspěvku proti kterýmu se ohrazuješ nepsal nic o tom, že přechod z 5W30 na 5W40 je špatně... ty kdybys fungoval na kardanech místo hardyspojek, to by byla lahoda, jak dokážeš překrucovat.
Neupřesnils, cos tenkrát myslel. Skutečně nevim, jestli šlo o narážku na cenu nebo na to, že se jednalo se vší pravděpodobností o Castrol. Se mnou se asi nemá cenu bavit o ničem, protože je se mnou vždycky všechno špatně. Tim to nemínim dál rozebírat.
E: navíc jsem v tom příspěvku proti kterýmu se ohrazuješ nepsal nic o tom, že přechod z 5W30 na 5W40 je špatně... ty kdybys fungoval na kardanech místo hardyspojek, to by byla lahoda, jak dokážeš překrucovat.
20:28:05
05.05.2016
05.05.2016
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: to je vul