Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7848 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 21.01.2010 do 19.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
22:54:41
25.04.2024
Milan 136
Uš eto toprí1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Milan 136 vložen 25.04.2024 22:54:41
22:46:23
25.04.2024
Jarda/felda
-> Milan 136 25.04.24 21:28:17: to už je spíš na noviny 4 3 3 3
21:52:43
25.04.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 25.04.24 21:28:17: Co to je za auto s tou lehkou kosmetikou? 1



Asi jsem divnej, ale já jsem rád, že mám ty budíky zase takhle nahoře a po ruce (vlastně oku) u auta, se kterým jezdím nejvíce. Už mi to čumění na budíky někde za věncem olanthu sralo. 3
21:28:17
25.04.2024
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 25.04.24 09:24:10: Uf3

Jinak já taky potřeboval trochu opravné tužky 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Milan 136 vložen 25.04.2024 21:28:17
16:28:50
25.04.2024
castrol
10:53:23
25.04.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Sita 25.04.24 10:14:44: Jenomže za tu třetinu to bude pekáč a i dost staré. 6
10:14:44
25.04.2024
Sita
-> U-Geen 25.04.24 09:26:49: 3 3 3



EDIT: jako 200+ bych do toho auta nedal, vim ze to umi bejt docela delnik i za tretinu, ale kdyz uz, tak bych si do toho dal GLkovou palubku, jako za starejch casu
upraveno 2x, naposled 25.04.2024 10:17:47
10:04:27
25.04.2024
saskyn2
-> U-Geen: 3 3 3
09:37:19
25.04.2024
Jirik_Tuňák1983
09:29:07
25.04.2024
MOLSO
-> U-Geen: 3 3 3 3 3 3 3 3 3
09:29:01
25.04.2024
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Vcelku podoba.. 3

Rada 151 + 10 vozu, 156 km/h v Dlouhe Trebove
09:26:49
25.04.2024
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: tvl... a kolik kilogramu to ma maximalku?
09:24:10
25.04.2024
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 25.04.24 07:27:08: No, trochu jo. Ale zase jsou ty budíky hezky podsvícené. 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 25.04.2024 09:24:10
07:27:08
25.04.2024
vhml
-> Milan 136 24.04.24 22:39:44: kdyz to nema displej tak jo3
04:40:04
25.04.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 24.04.24 22:39:44: Tohle zrovna ne. Tady jsou dva větší budíky a mezi nimi velký farebný displej.
22:39:44
24.04.2024
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 23.04.24 17:50:35: To má ty budíky, co vypadají jako ciferník retro kuchyňské váhy? Nebo si to s něčím pletu?
20:44:46
24.04.2024
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: 1 s tužkama to neumím3
14:40:47
24.04.2024
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 24.04.24 14:10:56: Tak si rovnou vem korekční tužku a můžeš mi zatím zaretušovat všechny škrábance než dovařím kafe. 1 Vem si jich tak paletu. 3
upraveno 1x, naposled 24.04.2024 14:41:09
14:10:56
24.04.2024
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: to někdy přijedu na kontrolu1
14:08:39
24.04.2024
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 24.04.24 13:58:17: Asi 1865 kg. Ale fakt je to dost dravé. Přeci jen jsem přesedl z Volva, se kterým jezdím taky.
14:06:07
24.04.2024
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 23.04.24 17:50:35: A kam že jsi to tedy nakonec zavidlačil?
14:04:51
24.04.2024
jans
-> Jirik_Tuňák1983 24.04.24 13:24:44: Jsem si říkal, že když zmiňuješ nízkou spotřebu, bude to asi HDI.



Tak ať slouží, těším se na další postřehy z provozu.
13:58:17
24.04.2024
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: kolik to váží? 1800kg?
13:24:44
24.04.2024
Jirik_Tuňák1983
-> jans 24.04.24 13:21:45: 2.0 HDI 100 kW. Byl jsem skeptický, ale jede to až nezvykle dobře a živě a za málo.
13:21:45
24.04.2024
jans
12:24:08
24.04.2024
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 24.04.24 12:17:10: Ano, co tak koukám.
12:17:10
24.04.2024
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: u P308 byl system tuším TMC a docela to fungovalo, co jsem to používal. Třeba ve Vídni jsme se pěkně vyhnuli zácpě na A5. Nemá to samé?
11:33:46
24.04.2024
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 24.04.24 09:14:55: Ulízej skončilo pár let před koncem výroby 807 a C8, plus to byly nejméně a nejhůře vybavené modely, většinou bez elektrických vrat, vícezonové klimy, bixenonů, displeje apod. C8 a 807 končily 2014 a Úlysnej tuším max 2009?



Ceny různé dle stavu orajtování. Za roky 2013 až 2014 v pěkném stavu a lidským nájezdem je to tak 180 až 240 000,- Kč.
upraveno 4x, naposled 24.04.2024 12:08:20
09:14:55
24.04.2024
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 24.04.24 09:01:44: co to vlastně stojí? Já o víkendu jezdil s Ulízej, což je stejný auto. A kdyby nebylo domrdaný, tak to vlastně nebylo špatný.
09:01:44
24.04.2024
Jirik_Tuňák1983
-> charon 24.04.24 06:34:02: Ono moc na výběr není. Novější Sharan má na hovno sedačky ve druhé a třetí řadě, starej už je moc starej. 8 Bral jsem to, páč to má kolega a dlouhodobě v pohodě.

Loterie je každé ojeté auto. 1

Hlavně jsme nechtěli brát něco, kde tě bude srát, že ti to někdo odře a tak. Krom toho, tohle je už kus z posledních let výroby - konec 2013. Zatím spokojenost, spotřeba nízká a děti nadšené, konečně vidí za jízdy ven.

Akorát jsem moc nepochopil tu navigaci, páč to bůhví odkud čerpá aktuální data, trasy, uzávěry, práci na silnici, nehody apod.
upraveno 1x, naposled 24.04.2024 09:04:56
06:34:02
24.04.2024
charon
-> Jirik_Tuňák1983: Toto jsme měli v bejvalý práce jako služebák na dálky/převoz dlouhejch věcí. Moc se s tim nejezdil. Bylo to teda jako fakt pohodlný, sedm dospělých se vlezlo naprosto bez problémů, ale to auto mělo tragickou spolehlivost. byť to teda přičítám hodně tomu, že to bylo služební auto. A to je něco jako auto z půjčovny ...
17:50:35
23.04.2024
Jirik_Tuňák1983
17:49:57
23.04.2024
Jirik_Tuňák1983
Potřebovali jsme nějaký pohodlný vůz na vesnicu, kam se vejde kopec bordelu a druhá a třetí řada není parodie na sedačky. Tím se však okruh vozidel výrazně omezil. Nové nepřipadalo v úvahu, Grand Espace je až nevkusně drahý a bez šoupaček. Tak to nakonec padlo na P807 narozeného 11.11. 2013. 3 Má ho i kolega a je to takový pohodlný dostavník.

Výbava velmi pěkná. Tak uvidíme. Kosmetiky ve formě různých oděrek tam je na můj vkus více (pořešíme postupně, pokud vůbec - už mi zvládli v pátek odřít i Volvo), předchozí majitelka bydlela totiž v centru Vídně, ale technicky i stavem velmi sympatické a to rozhodlo.
upraveno 3x, naposled 23.04.2024 20:35:36
19:08:05
04.01.2024
isti
-> Jarda/felda: -> charon: Píšem si na zoznam vecí o mám pohladať na nete 1
06:18:31
04.01.2024
charon
-> isti: Já mám jeste z bejvale prace spray. Odmasti se to, nastrika cervenym (on je to takovej jakoby prasek), utre se, pak se strikne bila a prasklina se na tom krasne ukaze. jen uz to mam letitý, tak to snad fungovalo správně,
21:46:12
03.01.2024
Jarda/felda
-> isti 03.01.24 20:28:09: kapalina 4 tou potřeš hlavu (zaleze do prasklin) pak to utřeš a posypeš práškem a kde byla prasklina tak ta kapalina "vyleze" a uvidíš to
20:28:09
03.01.2024
isti
-> charon: Čo je toto? ˝˝vyvojka na hledani prasklin v odlitcich˝˝
20:17:47
03.01.2024
Kocvin
-> charon: V pohodě, tak hlavně ať slouží.. 1



-> dragon_cb_cz: Netuším, nějak moc aktivně jsem jí tehdá nehledal, ale když už jsem na nějakou narazil, tak to bylo na 106 nebo 205, 405 a podobně.. Teď k 306 knížku mám a při přestavbě z XSi na GTI-6 se moc hodila, proto jsem si tak posteskl.. 34
09:34:55
02.01.2024
dragon_cb_cz
-> Kocvin 27.12.23 00:36:48: A v krámech už nebyla? Já si jí kdysi koupil když jsme pořídili chrochtáka v bláhové naději, že na tom někdy něco opravím sám... možná žárovku jsem vyměnil 3



Každopádně už svého majitele na virtu našla, jen mám pořád nemocný děti, takže se k němu ještě nedostala.
06:14:19
02.01.2024
charon
-> Kocvin: Diky za rady. srouby jsem nakonec dal nové, ale ty puvodni byly pouzity jen jednou, pri vymene tesneni pred 25 000 km jsem daval taky nove.

Hlavu jsem nakonec pokakal na tusirovaco desce. Ono nejde az ta o praci jako o to, ze ,mezi svatkama jsem nenasel nikoho, kdo by to udelal. Ale podle mereni je hlava rovna, praskla se taky nezda - aspon vyvojka na hledani prasklin v odlitcich nic nenasla ...

Aspon jsem rovnou vymenil rozvodovej remen a tesneni pod vanou.
00:36:48
27.12.2023
Kocvin
-> dragon_cb_cz: Jejda, jak by se mi tohle hodilo v době, kdy jsem dělal z 1.4ky GTIčko.. 1



-> charon: Tyhle motory snesou lecos a fungovalo by to určitě i se starými šrouby, kdy bude jejich předpětí tím pádem jiné. Spíš hrozí prasknutí některého z nich při samotné montáži, jelikož už to děláš podruhé a byly tím pádem dvakrát natažený. Navíc, pokud sis je už objednal, tak není co řešit ne ?



V případě druhého dotazu silně doporučuji tu hlavu nechat srovnat. Není to tolik práce, ani peněz navíc a když už ses do toho pustil, byla by škoda se na tohle vykašlat. 4
upraveno 1x, naposled 27.12.2023 00:37:43
09:32:16
18.12.2023
charon
Chlapi, potřeboval bych radu. Na Prdlavce (P106 1.1 44 kW - motor HDZ, povace z roku 1996, jednobod) asi opet vodeslo tesbebi pod hlavou. Auto hulí bíle jak lokomotiva, pod vickem je slem v axpanzce plave trochu oleje. Jezdi se s tim ted hlavne superkrátké trasy po vsi, když manzelka veze decka do skoly/skolky, jede ke tchyni pro neco apod ...

Tesneni vydrzelo cca 4 roky a cca 25 000 km (první dva roky se s tim docela jezdilo, ted se najede málo), dával jsem Elring, původní bylo ruplý u zpátecky oleje z hlavy.

Moje dotazy:

1) Má smysl dávat pokaždé nové šrouby hlavy? Objednal jsem si je, ale přijde mi to trochu zbytečné.

2) Jde doma nějak smyslupně změřit rovinnost hlavy popř to mám zkusit rovnou pohladit na tušírovací desce? Nebo bude lepsí hlavu jen ocustit, prejet ocelovým pravítkem jestli není extra křová a srát na to? Potřeboval bych to přes vánoce zprovoznit a vím, že se o HDZ motorech traduje, že tloušťka těsnění pod palicí mezi olejpovou zpátečkou a chladícím kanálem není kdovíjaká a je to spíš konstrukční slabina.
10:46:26
16.12.2023
dragon_cb_cz
Včetně schémat:
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od dragon_cb_cz vložen 16.12.2023 10:46:26
10:45:59
16.12.2023
dragon_cb_cz
Předvánoční úklid - nechcete jí někdo?
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od dragon_cb_cz vložen 16.12.2023 10:45:59
20:48:01
08.09.2023
Kocvin
Krásná momentka.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 08.09.2023 20:48:01
06:23:20
29.08.2023
charon
-> Syny 12.08.23 12:47:26: nechtel jsi napsat 0,99?
18:27:04
28.08.2023
Jirik_Tuňák1983
4K | PŘETURBENEJ PEKLOSTROJ | PEUGEOT 205 | @lukas.srutek
12:47:26
12.08.2023
Syny
12:45:23
12.08.2023
Jirik_Tuňák1983
Jel jsem teď okolo Auto Volf a změna. Stále má Volvo, Škoda a komedii Citroen vyměnil za značku Kia. Vůbec se nedivím. Beztak PSA Citroen skoro pohřbilo. Za prvé neměli co prodávat, protože malá nabídka modelů a i dodávky elektro a za druhé malý zájem.
Extreme Tyres