Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7734 příspěvků (zobrazeno 901 až 950) od 21.01.2010 do 09.05.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
16:08:26
12.09.2019
Danster
-> MATTESS 12.09.19 12:00:06: To je taky dost k na*rání, ale aspoň to vyřešil jen kryt.
12:00:27
12.09.2019
MATTESS
Kryt jsem koupil ten den nový a asi nebude třeba lakovat
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MATTESS vložen 12.09.2019 12:00:27
12:00:06
12.09.2019
MATTESS
O manželku se otřela nějaká p**a v protisměru a ujela. Koupíme jí konečně zachovalý povoz a po pár týdnech šrám. Nadruhou stranu ještě, že jí neorvala víc. Kryt je na sračku, prasklá činná plocha (ale nic hroznýho, je funkční) a kraj obalu je prasklý.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MATTESS vložen 12.09.2019 12:00:06
06:30:16
09.09.2019
charon
-> Jirik_Tuňák1983: Je to 1.1 HDZ, má to namotané asi poctivých 130 000 km ...
21:09:13
07.09.2019
Jirik_Tuňák1983
-> vinorak 07.09.19 21:03:55: Ale já ti věřím 4. Jen bych tak rezolutně neodmítal jiné varianty. Však jsou to Francouzi, tam co platí v pátek, neznamená, že to bude platit i v pondělí. 3
21:03:55
07.09.2019
vinorak
Měl jsem dvě z roku 91 a měly jenom 13ky.... Někde najdu fotku z originálního návodu a tam je to rozepsany podle motorů
19:56:10
07.09.2019
Jirik_Tuňák1983
-> vinorak 07.09.19 15:20:42: Máme původ DE a originál tam máme zapsané 13, 14, 15 jako fabrický rozměr. Zápis je převzatý z originálního techničáku ve stejné formě, jako jsme měli na dalších 3 Citronech a Peugeotu v rodině.

Rok výroby je 1993. Klasická 1.1i, 44 kW, 5d verze.
upraveno 1x, naposled 07.09.2019 19:58:28
15:20:42
07.09.2019
vinorak
Jirik_Tuňák1983 : netvridim že to tam nemáš zapsaný, jenom konstatuju, že to prostě ve fabrice nezapisovali, leda třeba když sis to koupil v německu jako nový a v autosalonu sis k tomu dokoupil 15ky tak jo, ale orpavdu socka 205 měla vždy 13ky, edice winner, cti a slabší gti a TD 14 a 15ky jen a pouze 1.9 88 a 94kw. Ale je možný že ke konci výroby to psali různě...
22:24:51
06.09.2019
palinator
-> Pavel P..:

Normálka, dělali i Citroeny Electrique. V podstatě první "masově" vyráběný elektromobily. Paradoxně to asi díky naprostý jednoduchosti i funguje.



E: ale na vlastní bulvy jsem to taky neviděl.
upraveno 1x, naposled 06.09.2019 22:25:21
21:50:33
06.09.2019
Jirik_Tuňák1983
-> vinorak 06.09.19 14:08:20: Tak teď kecáš. Mám ti udělat foto techničáku?
14:08:20
06.09.2019
vinorak
Žádná 205ka kromě GTI neměla z fabriky napsaný 15ky, takže je bezpředmětná debata jestli má 195/50 nebo 185/55 v TP :)
upraveno 1x, naposled 06.09.2019 14:14:20
13:58:11
06.09.2019
Pavel P..
Dneska jsem potkal něco co jsem zatím ještě neviděl... Peugeot 106 na baterky, vzadu velký nápis electric a měl i novou EL. značkou....
13:39:47
06.09.2019
Jirik_Tuňák1983
-> charon 06.09.19 12:16:22: je to předpokládám benzínová 1.1 nebo 1.4?
12:16:22
06.09.2019
charon
Pánové mám dotaz k diagnostice PP2000. Koupil jsem si ju z Čajny na 106tku, mam to nainstalované nicméně mě to nejde zaregistrovat - klíč z keygenu prostě nefunguje. neví někdo jak tomu pomoct?

Potřeboval bych to rozchodit kvůli hroznýmu chodu za studena, auto má tendenci furt chcípat, jak se chci rozjet, tak mi otáčky při spojce v záběru padnou klidně o 1500 otáček. A když jedu pomalu a šlápnu na plyn, tak se to chvilku dusí a pak se to rozjede, na otáčkách v podstatě nezáleží ...
11:47:56
06.09.2019
-> Jirik_Tuňák1983: jojo, rozměr OK....



jinak dělá to jenom levé zadní....až budu mít čas, tak se na to podívám.....
11:06:47
06.09.2019
Jirik_Tuňák1983
-> vinorak 06.09.19 10:39:06: To by ale neměl, nemá je v papírech.
10:39:06
06.09.2019
vinorak
tak záleží jak je na tom zadní náprava a dorazy, na socka kastli je to natěsno hlavně jestli si tam dal 195/50....
upraveno 1x, naposled 06.09.2019 10:43:21
09:25:18
06.09.2019
Jirik_Tuňák1983
-> T 06.09.19 09:13:04: Máš tam předepsaný rozměr pneu? Nám tam nic nedrhne a máme stejná kola. Pneu je tuším 185/55/15.
09:14:23
06.09.2019
Kocvin
-> T: To je zvláštní.. 7 Jedině jezdit tak dlouho, dokud se to někde neukáže.. 3
09:13:04
06.09.2019
-> Kocvin: to jsem si myslel,ale nemůžu najít nikde nic na pneumatice nebo někde náznak po šoupání 8
09:10:34
06.09.2019
Kocvin
-> T: To budou jen zástěrky, nebo zadní nárazník při propružení ne ? Tohle jsem teď řešil po nahození 16" na 205..
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 06.09.2019 09:10:34
08:41:36
06.09.2019
-> Kocvin 29.08.19 21:44:58: já už konečně xs prezul, ale na zadku něco drhne a nemám čas to řešit,takže asi letos prostě nepojede 8
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od T vložen 06.09.2019 08:41:36
08:17:28
06.09.2019
Kocvin
Voni už to i tuní.. 3 Za mě designově nejpovedenější auto od Peugeotu, v jeho novodobé historii..
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 06.09.2019 08:17:28
23:19:28
29.08.2019
Kocvin
23:13:22
29.08.2019
palinator
-> Kocvin:

To je Xtra Social nebo jak? 3
22:16:12
29.08.2019
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Nešlo odolat, je to přece XS.. 3
22:07:06
29.08.2019
Jirik_Tuňák1983
21:44:58
29.08.2019
Kocvin
Další kus doma.. 205 XS 1988..1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 29.08.2019 21:44:58
19:02:19
27.08.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: 4
17:50:26
27.08.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 27.08.19 16:04:48: Subjektivní názor.
16:04:48
27.08.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: ja ti neviem ale tieto nove ale aj celkovo toyota ma design des a hroza
14:03:42
27.08.2019
Jirik_Tuňák1983
14:03:27
27.08.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 27.08.19 13:38:18: Podle mého je parádní. autobible.euro.cz/test-to yota-corolla-touring-sport s-2-0-hybrid-svizna-altern ativa-ktera-porad-nesedne- kazdemu/galerie-124455-1



Mazda 6 a 3 se mi prostě líbí fest a troufnu si říci, že mají s aktuální Toyotou Corollou jisté designové prvky společné.

Navíc má i skutečné vífuki a ne jen nějakou atrapu v a nebo na nárazníku. 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 27.08.2019 14:03:27
upraveno 2x, naposled 27.08.2019 14:05:29
13:55:14
27.08.2019
dragon_cb_cz
-> U-Geen: Mně se líbí dost japonských aut. Ale Toyota fakt ne-e. Přijde mi to jak z osmdesátkovýho scifi animáku nebo jak to popsat. Prostě ne.
13:39:41
27.08.2019
U-Geen
-> dragon_cb_cz: ty jo, tak to me se nova Corolla obvzlast v kombajnu libi dost... ze by se ze me stal japanofil?
13:38:18
27.08.2019
dragon_cb_cz
-> Milan 136: Je to možný - a nebo naopak vůbec. Každopádně je to ale relativně odvážnej počin a to auto prostě zaujme.



-> Jirik_Tuňák1983: Jo, i předchozí generace byla hezká, ale nebyla nijak zásadně zajímavá. Ta nová (v liftbacku) je. Na jaře jsem na tu starší 508 koukal, rozumně jeté 2-4 roky staré kusy se nechají sehnat za rozumné peníze - ale jak říkáš, jen nafta. Ale ten dvoulitr či co tam je prý je celkem bezproblémový.



Ten dvoulitr u Corolly mě hodně potěšil - do té doby si u Toyoty moc nešlo vybrat motorizaci, všechno to bylo hrozně slabý - tohle už je tak akorát, věřím, že v kombinaci elektrickou podporou v nízkých otáčkách to pojede moc hezky. Bohužel jsou ale ty auta pořád dost hnusný - ze současných Toyot se mi nelíbí snad žádná. Možná ještě C-HR a Yaris ujdou, ale... ne, prostě se mi nelíbí.
22:43:17
26.08.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 26.08.19 22:39:48: Je to možné, ale to by stejně musela dopadnout i Audi, se kterou jsou si hodně podobní. Osobně si to ale nemyslím.

Krom toho je to fuk, stejně automobilka vyzvrátí za rok a půl první facelift a pak rovnou další model. 3
upraveno 1x, naposled 26.08.2019 22:44:25
22:41:37
26.08.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 26.08.19 22:32:21: Líbí se mi až produkce od 2018, tedy aj současná 508. I když, i ty předchozí s led je příjemná. Akorát bych si nevybral asi motorizaci, pokud bych nechtěl naftu.

Rozhodně bych si ale vybral u nové Mazdy 6 (tu 2.5) a zaujal mne i ten hybrid v nové Corolle konby v kombiné s 2.0.
22:39:48
26.08.2019
Milan 136
-> dragon_cb_cz 26.08.19 22:32:21: Ta 508 podle mě hrozně rychle designově zestárne.
22:32:21
26.08.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Současná 308 je moc hezká a facelift 508 je vyloženě pecka... tam jsou podle mě fakt špička.
21:27:07
26.08.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 26.08.19 20:41:24: Je to krásnej vozejček. Ještě štěstí, že se dnes pugét zase zmátořil a nedělá si už ostudu. Zato Citroen, to je bída.....
20:41:24
26.08.2019
Kocvin
-> vinorak: Parádní.. :)



Když máš doma dvě stejná auta, která jsou vlastně úplně jiná.. 1 Díky -> vinorak: za fotku..
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 26.08.2019 20:41:24
19:17:57
26.08.2019
vinorak
byla to sice komorní akce, ale dobrá 5
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 26.08.2019 19:17:57
20:40:01
24.08.2019
šadesa
-> palinator: xantia je zapomenutá ale je to super autíčko pohodlný mnoho dnešních na ní nemá jednu vlastnim s hydroactivem a supr svezení
16:17:23
24.08.2019
Kocvin
205 GTi
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 24.08.2019 16:17:23
16:16:20
24.08.2019
Kocvin
A ještě foto ze Šternberka od tratě ecce homo.. Parádní odpoledne..
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 24.08.2019 16:16:20
22:25:10
23.08.2019
Kocvin
Cesta na sraz.. 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 23.08.2019 22:25:10
11:56:51
23.08.2019
vinorak
V dobré společnosti1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 23.08.2019 11:56:51
10:55:16
23.08.2019
palinator
-> darklord:

Já ti dám mdlej nástup účinku jako u 742! 3 Šlápneš do hovna a letíš oknem. Při větším zatížení už to pravda tak slavný není, ale ten začátek, jak zasyčí posilovač, to je mazec. I kámoš řikal že v takhle brzdící škodovce nikdy nejel. Jinak ten Citroen přeci jen brzdí jedovatějc, uznávám.



E: paradoxní na tom je, že ta škodovka naopak celou svoji historii do výměny posilovače brzdila nahovno. Teď neni problém zaflekovat všechny kola na suchým asfaltu, vč. ručky. A to s brzdama nic moc dělaný nebylo. Jen novej osinek vpředu i vzadu a vzadu nový samostavy a prasata. Bubny, kotouče a třmeny 2p jsou v původním stavu.
upraveno 2x, naposled 23.08.2019 10:57:38
08:45:38
23.08.2019
darklord
-> Jirik_Tuňák1983: to skorej bude o tom ze mu chyba ten pocit slapnutia do hovna pred nastupom mdleho brzdneho ucinku ako sme zvyknuti z 742 a ich nasledovnikov z VW 3
Extreme Tyres