Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7681 příspěvků (zobrazeno 1501 až 1550) od 21.01.2010 do 24.04.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
19:57:22
13.02.2018
haso
ako sa vravi, kazdy sa uci na vlastnych chybach a preto som kupil druhy citroen :-)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od haso vložen 13.02.2018 19:57:22
04:06:02
10.02.2018
MerHanz
-> venni 13.11.17 20:01:21: tohle potvrzuju. Leva strana vzadu nema plastovej podbeh. Teda většinou. A tak to tam hnije pěkně z vesela. Taky už to tam mam vyvařený. Jen ja to měl jen kousek nad pásem. Tohle je už level na sračku.
07:17:26
06.12.2017
MB_CML
-> palinator: -> Jirik_Tuňák1983: No co, každý má občas svůj den 1 Opraveno 4
15:34:14
05.12.2017
Jirik_Tuňák1983
13:28:07
05.12.2017
palinator
-> MB_CML:
"výčko" není slovo příbuzné ke slovu Fáčko nebo Óčko 47
12:36:02
04.12.2017
MB_CML
-> Dakotta: Přesně tak, jeden ventilek na termostatu, z boku hlavy, druhý za filtrem na hadici od topení. Dost blbě se k tomu leze, můžeš chvíli pojezdit s povoleným víčkem, udělá to +- stejnou službu 4
upraveno 1x, naposled 06.12.2017 07:17:37
12:13:28
04.12.2017
Dakotta
-> MB_CML: skusim sa na to pozriet cez tyzden. Lebo ma caka 2400km cesta domov a nechcem ten motor zbytocne trapit, ak to bude len v tom odvzdusneni. Ventilky su na termostate, na kureni za motorom a chladic sa ovzdusnuje do nadrzky, jo?
13:02:52
02.12.2017
MB_CML
-> Dakotta: Rovnou jsi si odpověděl 4 Začni odvzdušněním (nasvědčovala by tomu studená hadice) pak výměnou termostatu. Špatné starty/béh za studena zase teplotní čidla, což ale může mít za následek i zavzdušnění, protože čidlo je pod dost blbym úhlem. Ideálně, pokud budeš měnit čidlo, tak poté v diag. resetovat hodnoty.
00:35:49
02.12.2017
Dakotta
Zdar, na spotrebaku (Xsara Picc. 1.6 16v ) sa mi nepaci studena spodna hadica od chladica, a to uplne studena. Kontroloval som hadice po asi 100km trase pri cca -5st. Kuri +- dobre, ale ma problem sa zohriat do polovice, aspon podla budikov. Trva to aj 15km jazdy s tym, ze pred jazdou je este motor cca 5minut nastartovany pokial ocistim okna a po jazde ako posem vyssie bola spodna hadica studena. Motor ma trosku problem s rannym studenym startom, naskoci ale potom akoby nedal sytic a snazi sa chvilu zdochnut no po chvili uz ide normalne. Bude to termostat/cidlo teploty na termostate alebo zavzdusneny system? Dakujem za rady :)
00:24:26
02.12.2017
Dakotta
-> ondie: bez DPF bol HDi 88kW napriklad, co tato moznost?
22:08:41
22.11.2017
MB_CML
-> ondie: Mno... asi takhle, Peugeot vlastní Citroen 3 A přestože jde defakto o identické vozy, tak Peu. byl od začátku dražší, tudíž lidi "šetřili" na výbavě, což se teď zpětně zase odráží opačným směrem. Koupíš plně vybavený Citroen mnohem dráž, než socku Peu. Kvalitativně je to to identické. Co se týče Fiatu/Lancie, tak nechci úplně soudit, viděl a měl jsem v rukách pouze jeden kus, ale byl děs a hrůza. Rezavý jak liška Bystrouška, všechno tam vrzalo a skřípalo... Takže to bude nejen o pověsti 4
Jinak serviska bohužel u francouzských aut moc nefunguje. Zaznamenává se jen něco, přirovnal bych to k tomu, jak se technik vyspí, a jak je to s vyplňováním papírové formy víme...
17:16:56
22.11.2017
ondie
-> MB_CML: Tak primárně nepaseme po co nejnižším nájezdu,určitě je důležitější reálnej stav,ideálně historie,co už bylo nasypáno/vyměněno atd..
A je fakt,že do motoru člověk moc nevidí a příběhů o slušným zacházení mi může každej nablejt kýbl.
Ale zase bych lhal,že mě poctivě vyplněná servisní knížka s nízkým nestočeným nájezdem a faktury ze servisu neobměkčí 4
upraveno 1x, naposled 22.11.2017 17:23:41
17:10:50
22.11.2017
ondie
Ještě mě překvapili sourozenci od C8. Přijde mi ta C8 tak nějak nejdražší ze všech možných.
Např P807 mi prostě letmým pohledem přijdou levnější,Lancia Phedra ještě více a Ulysse,to už je skoro synonymum devalvace.
Dají se čekat nějaké kvalitativní rozdíly napříč touhle rodinkou ?
Mám teď na mysli spíš dílenský zpracování,jinak komponenty předpokládám,že jsou u všech stejné... ?
Anebo je to celé jen o prémiovosti a výbavě?
Jakože Cit je líp vybavenej než Peg a Lancia lépe než Fiat , případně je to jen důsledek deformace trhu,že italská auta mají jakoby ve společnosti obecně horší kredit ?
17:01:44
22.11.2017
MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: Vidím to každý den kolem sebe... když někdo shání "nové" auto tak nejdéle druhá otázka po značce je, do kolika to má mít najeto? 4 To není hospoda, ale vlastní zkušenosti. To co píšeš Ty sice ano, ale upřímně ten kousek s málo najetými km v dobrém stavu je tak 1 ze 100. Každý kouká na km a ideálně za stejnou cenu, za kterou se nabízí auta o 100tis. km víc nalítáno... netvrdím, že je to případ -> ondie: Ale tvrdím, že souvislost o najetých km a stavem motoru není nic vypovídající. Je hezké, že bude mít najeto třeba 50tis. Ale po trasách 30km za den bude v horším stavu, než auto, které bude mít 100tis. + při trasách po dálnici, atd., atd. 4
14:27:29
22.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 22.11.17 13:48:32: Kýblů hoven o honbě za stavem proti km je na internetu vylito taky dost a zavání to hospodou a fousy od piva. Když si dá člověk záležet, najde málo jeté a zachovalé.
Zavíráním inzerátů s málo jetými vozy si člověk odpírá šanci na dobrý kus skutečně trefit.
13:48:32
22.11.2017
MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: No jo, to je ale potom těžké, když se každý honí za najetými km a né za celkovým stavem vozu, podle toho to pak v inzerci vypadá...
-> ondie: dělali se ještě 2,2i 16V a 3,0 V6 s automatem, ale u nás v celku nesehnatelná věc. To auto má 1,7t tak neříkám, že je to úplně mrtvé, ale... ať se dotyčný nejdřív sveze s oběma motorizacema 4
09:52:44
22.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> ondie 22.11.17 09:34:05: Není, když může být v Touranu 1.2 TSi a v C4 Picassu (+ Grand) benzínová 1.6 s 88 kW a 120 Nm. Do velkého Renaultu Grand Scenic se dávaly i 1.6 16V.
09:34:05
22.11.2017
ondie
Jasný díky.. Auto bude ježděný převážně po Praze,ale určitě budou občas i delší trasy. Tak to po uvážení vypadá na ten benzin.. co koukám tak mají benzin pouze ten jedinej 2.0 16V 103kw - je to výkonově na tu hmotnost vážně takovej průser ?
Ten člověk neni žádnej závodník ani petrofil,ale zas na druhou stranu lpí na 7 míst k sezení,otázka jak často to bude využívat.

Líbí se nám třeba tohle:

auto.bazos.cz/inzerat/... /CITROEN-C8-20-LPG166000KM STK7-SEDACEKKRASAVEC.php

(tak ne že to někdo do příštího tejdne vyfoukne :D )
08:38:18
22.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 22.11.17 07:21:03: Záleží na tom, co je pro koho větší nájezd. Já už začínám po 100 000 nervóznět. 3
07:21:03
22.11.2017
MB_CML
-> ondie: Takže to ve výsledku moc jedno není 3 Neříkám, že benzín nebrat, ale chce to svést se s oběma variantama, ideálně v plném osazení auta 4
-> Jirik_Tuňák1983: No hele nezlob se na mě, ale to je irelevantní, každý auto s vyšším nájezdem žere olej 1 Dnešní auto už nemusí mít ani nic naježděno a žerou olej od novoty 8
14:35:36
21.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> ondie 21.11.17 14:26:11: Ten zase trpí kus od kusu při větším nájezdu na vyšší spotřebu oleje. 3 I když tedy 1.8 16V více a zejména 85 kW oproti 92kW.
14:26:11
21.11.2017
ondie
-> MB_CML: -> Jirik_Tuňák1983: Díky.. no ten DPF mě nenapadnul,to je fakt,to by mohlo bejt zásadní rozhodovací želízko v ohni. Vypadá to spíš na ten benzin a ve hře je i lpg. Jo pravda,o těch elektrickejch dveřích už sem taky slyšel.
13:47:10
21.11.2017
Jirik_Tuňák1983
A ještě pozor u starších HDi na řemenice na klikovce a jejich včasnou kontrolu nebo výměnu.
12:25:50
21.11.2017
MB_CML
-> ondie: Benzín je na tohle auto dost slabej 4 Ale zase nemá DPF...
Volil bych bezproblémovou 2,2 HDi a v podstatě jedna z věcí, která asi nejvíc zlobí, tak jsou motory na otevírání zadních (bočních) dveří. Jinak pokud auto předchozí majitel servisoval, tak je to bezúdržbové vozítko.
01:38:25
21.11.2017
ondie
Mám dotaz na místní citroen znalce. Kamarád chce koupit C8 okolo roku 2010 a jde nám o motory.
Strkali tam buď:
benzin 2.0i 16V (143k)
nafta 2.0 HDi 16V (138k)
nafta 2.2 HDi 16V (173k)

Je tam něco vyloženě průser ?
Jemu je asi jedno jestli naftu nebo benzin,hlavně aby moc nesypal za servis.
Případně jiná slabá místa u C8?
Dík za rady.
00:20:37
18.11.2017
haso
som sa vratil po tyzdni zo sluzobky vo francuzku...
okrem toho, ze sa mi tam paci, lebo maju vsade PSA group auta, tak ma prekvapilo kolko citroenov saxo tam este stale jazdi
som sa potom bavil s F kolegovcami o tych autach a oni sami bud tie auta este stale mali, alebo na ne v dobrom spominali 1
upraveno 1x, naposled 18.11.2017 00:24:54
12:10:36
14.11.2017
MB_CML
-> Jarda: Já jsem rapida zvedal vždycky za "příčku" ale v místě, kde je přišroubovaná do kastle. tedy pod těma dvěma šrouby 4
20:01:21
13.11.2017
venni
Nedávno tady proběhlo pár komentářů k 306tkám jak hnijou/nehnijou na zadním sloupku,podběhu...zrovna ten týden jich bylo na sále pár a všechny byly totál,říkal jsem si ok,je to před fl je to stará vrána.No ale když už mi od tý doby prošla rukama snad 7má ve stejným stavu,musel jsem to vyfotit :D rok 2000 kombi f HDÍčku.( velká škoda že jsem se nehecnul dřív a nevyfotil všechny.Ani na jedný už neměl na čem držet bezpečnostní pás.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od venni vložen 13.11.2017 20:01:21
14:26:49
13.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> MB_CML 13.11.17 13:45:49: no a ja za ten diferak nekolikrat zustal sedet na sutru1 a co myslis ten rapid za pricku? To mi prijde lepsi, nez jak to casto zvedaji za sb zadnich ramen, tak mi to chtel zvedat i kamarad v servise9
13:45:49
13.11.2017
MB_CML
-> Jarda: No vidíš a ani jedno z toho se nesmí zvedat za přostředek zadní nápravy, kord za diferák 4 To, že to uděláš a ono to přežije je věc jedna... Ale není to na to stavěné...
Stejně tak, jako má konkrétně PSA vedle té značky zákazu zvedání také značku zákazu tahání za nápravu.
upraveno 1x, naposled 13.11.2017 13:46:34
12:34:53
13.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> MB_CML 13.11.17 12:12:23: Copak niva je jedine auto, co ma zadni tuhou napravu?, tu ma treba i fiat panda 4x4 nebo ruzna starsi auta klasicke konstrukce s nahonem na zadek a motorem vpredu4
A co u rapida za pricku prevodovky, obcas to udelam pres prkynko...
Ani mustang nema vzadu nic jinyho www.google.cz/search?dcr= 0&...
upraveno 2x, naposled 13.11.2017 12:48:39
12:12:23
13.11.2017
MB_CML
-> palinator: No to jo, ale když Jarda tady všechno, co tak čtu porovnává s nivou... Takže tak 4 Proto je to tak, jak psal -> Jarda/felda:

Edit: fuj, velké písmeno
upraveno 1x, naposled 13.11.2017 13:44:20
09:05:51
13.11.2017
palinator
-> MB_CML:
Torzní je každá kliková náprava ne?
08:31:17
13.11.2017
MB_CML
-> Jarda: U těchto PSA náprav ano, protože jsou dělané jako torzní a zrovna uprostřed nemají takvou tuhost, takže jí snadno zdeformuješ a celá funkce je tatam 4
03:17:13
13.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 12.11.17 21:28:01: i u tuhe zadni napravy?, tam totiz, kdyz zdvihas za prah, tak se nic moc nedeje, to by jsi musel zdvihat do velke vysky a ani u pojizdneho koleckoveho heveru nemam takovej zdvih4 jasne jde to zvedat na kraji napravy, ale nevim v cem je to lepsi, kor kdyz clovek potrebuje resit neco na obouch stranach4
21:28:01
12.11.2017
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 12.11.17 16:05:40: zvedat za zadní nápravu uprostřed je zakázaný u všeho ....
20:38:41
12.11.2017
MATTESS
-> Jarda: z druhé strany je cosi upevněno.
16:05:40
12.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> MATTESS 11.11.17 23:36:37: dobra ta cedulka se zakazem zvedani4
12:01:54
12.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 11.11.17 23:35:41: To je docela velký šetří 8.
23:37:11
11.11.2017
MATTESS
Ve středu se ozvalo doplnění aditiva pro FAP
23:36:37
11.11.2017
MATTESS
23:36:12
11.11.2017
MATTESS
Přední rameno
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MATTESS vložen 11.11.2017 23:36:12
23:35:41
11.11.2017
MATTESS
Vlezl jsem pod auto, jak vypadá ta podlaha (taky se šetří). Kraje s gumoasfaltem (či co to je), prostředek ošetřený plech. Docela to jde, jen některé bodové svary začínají s korozí. Ramena zatím drží barvu. Stáří 6,5 roku, 182t km.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MATTESS vložen 11.11.2017 23:35:41
17:45:01
11.11.2017
haso
-> MB_CML: kvapalina neubuda, tu kontrolujem

-> Jirik_Tuňák1983: a zaroven neni menena a je cierna...ale original 3

a samozrejme sa daco nove stalo, idem po dialnici, podradujem pri vyjazde a puk a zlomila sa mi lamelova pruzina na spojke
ale kupoval som to a bavili sme sa s majitelom ze spojka je na vymenu, tak som este 50tis km pockal, kym si vyziada opravu sama 3
upraveno 2x, naposled 11.11.2017 17:46:35
21:47:17
18.10.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.10.17 21:44:32: Já viděl asi 6 fotek a musel jsem se k němu jako neuživatel faceknihy promačkat.
Saxo a Golf I Cabrio fajn, ze zbytku, co jsem tedy viděl, jsem byl poněkud rozpačitý, ale je vidět, že vzduch zase frčí.
21:44:32
18.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 18.10.17 21:40:56: Vždyť to Saxo tě vyskočí hned jako první, k němu jsi nemusel "chodit" a jinak nemyslím si, že všechno z odkazu jsou zrůdy.
21:40:56
18.10.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.10.17 16:52:47: Až na pár aut z odkazu jsem nakonec rád (došel jsem jen k tomu Saxu a zavřel to), že jsem už mimo tunynkové dění. Hned ze začátku jsou tam auta, která jsou zrůdičky jako kráva, přitom za dlouhý peníze.
17:40:33
18.10.2017
Kocvin
16:52:47
18.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
09:02:22
18.10.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 18.10.17 06:54:39: Ještě je tu se zlatejma středama kol. Barva asi odpovídá, možná vyměnil kola. 4 Je to hezký, že?
upraveno 1x, naposled 18.10.2017 09:02:42
Extreme Tyres