Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7826 příspěvků (zobrazeno 4701 až 4750) od 21.01.2010 do 10.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
11:08:38
20.07.2011
VeTeV
-> Jaktak: Ceed - rok nekdy koelm 07 tusim... kazdopadne jak rikas ja to videl i na tej audine a byl jsem docela prekvpenej..

Jinak v Bene maji jedni lidi Kiu Rio a to je peklo - tam to je, jakoby se obcas nechtel lakyra sehnout a to to delaj roboti...hruza - a lak tenouckej jak prd..
upraveno 1x, naposled 20.07.2011 11:17:51
10:15:29
20.07.2011
Jaktak
-> VeTeV: Co to bylo za kiu? Mame doma Ceeda rv08 a ma taky trochu pomeranc. Kia ale zacala pozdeji lakovat vozy novou metodou, alespon to uvadela.

Jinak pomeranc jsem videl hroznej na predchozim Suzuki Swift, na franticih a docela jsme koukal kdyz jsem ho videl i na novy Audi A6.
08:47:59
20.07.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> MerHanz: Na to, aby jsi mohl nechat v klidu stát auto v kopci, stačilo koupit tohle: www.vapp.cz/eshop-detail/ klin-zakladaci-plastovy-vc etne-drzaku A vyšlo by tě to podstatně levněji... 3
20:03:51
19.07.2011
MerHanz
Tak a je to za náma... Celý odpoledne pod autem, lanovody ručky vyměněný.Na zemi je to nic moc práce. A dostat osazení z dorazu bovdenu u kola ( pěkně to tam zaoxydovalo ). To byl oříšek, muselo dolu i kolo abych se k tomu dostal a násilím to vyrazil. Aj tak s etomu nijak moc nechtělo. Plechování okolo vejfuku taky dolů... Ještě, že nemusela dolů nádrž :D :D :D . A už to zase může stát v kopci bez obav :D
19:07:56
19.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Treba maj misto robotu stado opic 3
18:58:48
19.07.2011
koate
U nás maj nejhorší laky Chevrolety..pomernač žebych 78 njn Korea..
18:54:43
19.07.2011
darklord
Frantici lakuju rucne? Ja mam za to ze ako v skodovke to lakuju masiny...
18:53:15
19.07.2011
Kaprof-Pisařík
-> Nwkt: Nedejbože TAZu :o))
18:46:31
19.07.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák 19.07.11 15:34:19: Co bys chtěl, pro východní trhy to stačí 47 3 si vem kvalitu v BAZu 3
16:51:11
19.07.2011
alpin
-> VeTeV: ja si pomaranč docela všímam a 5-kové bávo ročník 2006 malo pomaranč jak sviňa a 20-ročný renault 21 lak krásny úplne hladký jak zrkadlo
16:38:48
19.07.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: jj Kia nema lak taky úplně OK - alepoň co jsem vid+ěl u kamaráda, tak docela pomerančík
15:39:49
19.07.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
tohle, ale v bílej
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 19.07.2011 15:39:49
15:34:19
19.07.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Včera jsem viděl "plody" práce kolegů ze Slovenska. Koupi aut z továrny PSA v Trnavě bych si velmi dobře rozmyslel. Tak bídnou kvalitu lakování jsem už dlouho neviděl.

Zajímavé je, že u modelů vyrobených v zahraničí, popř. Francii nic takového nepozoruji. Ani táta nemá na Lucemburkovi nikde nic ošizenýho, naopak, tak o 90% lepší kvalitu zpracování než na co narazíme v autosalonech po ČR.

V Trnavě se dělá C3 Picasso a P207. Zatím co jsem viděl, že vzešlo z PSA Trnava mělo vždy na hovno kvalitu laku. Abych nežral, Ford Focus je na tom podobně blbě a Honda Civic vrže už od pohledu. Např. při vystupování z ní mi vrzala pod nohama i podlaha. Nejsou nic výjimečného závady elektroniky, zámků, zatuhlé vzpěry pátých dveří, vyteklé zadní tlumiče apod. Samozřejmě i slabý lak, málo odolný vůči kamínkům apod.

Ale zpět k laku, čučel jsem na bílej C3 Picasso Color Concept, který je opravdu designově a prostorově vydařený, navíc v edici nabízí i 17" ALU kola atd. Hodně variability, po posunu zadních sedáků po plato 500 litrů atd. Prostě pěkné autíčko.

Do té doby než otevřete dveře, nedolakované pertly, na pátých dveřích zevnitř hrubá krupice jako prase a na krajích plechu u pertlu "utržená" barva, pod kterou vylejzal podklad, nevím jestli to byl základ nebo něco jako kataforeza přes zinek. Prostě ta hranka.

Nic proti bratrům ze Slovenska, ale po 1203kách se na to měli raději vysrat. 8

Že by dnešní eko vodovky tak špatně kryly?

Viděl jste někdo podobné nedostatky u vozů Kia nebo Hyundai?
upraveno 1x, naposled 19.07.2011 15:37:10
07:12:27
19.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> alpin: nevím jak u 1.6 16v ale např u 1.9d se hraje na aretační body... U 2.0 8v se to nastavuje od oka atd... Prostě božolé...
22:59:55
18.07.2011
alpin
-> spartra: tak rozvody si len naznačíš ako ich máš teraz tak že si urobíš fixkou rysky.. zhodiť remeň problém nieje.. keď hlavu ideš zhodiť tak sa najprv zbav elektriky - všetky konektory súvisiace s hlavou povyťahuj a niekde ich prehoď aby ti nezavadzali , zo sania odpoj prívod benzínu ale sanie nezhadzuj - zbytočná robota , zhoď len výfuk a to rovno zvody , odmontuj vačkové víko a popovoluj šróby , skús hlavu povytiahnuť či ťa niečo nedrží (hadice , termostat , EGR alebo také dačo ) keď ju máš vonku tak všetko očisti drôtenym kotúčom v brúske , povýfakavaj bordel z valcov a okolia , plochy odmastni a opatrne polož nové tesnenie tak aby tam pasovalo presne jak má alebo presne podla starého , hlavu polož , zarovnaj , štifty namaž ( predtím teda vyfúkaj aj diery an štifty ) zlatou vazelínou a doťahuj podľa návodu ktorý bol k novému tesnieniu no a ďaľší postup je viac-menej jasný 4
22:03:35
18.07.2011
spartra
-> Bagrr- máma mele Emu: no to je vovno, rozvody43 začíná panika40

jako vůbec nevím jakej je postup od a130 po sundání hlavy
upraveno 1x, naposled 18.07.2011 22:04:02
21:43:06
18.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
osobně bych se bál rozvodů, ale jinak je to pořád jen o povolování a utahování šroubů :-) hlavně si vše pečlivě označit...
21:04:06
18.07.2011
spartra
-> alpin: hej tak to je dobré.

taky mě trápí ta hlava, má to uskálí,? nějakje postup
20:37:30
18.07.2011
alpin
-> spartra: na mojom som odvzdušnoval tak že som dovnútra nalial naftu , dal som filter dokopy ( taká nadobka valcového tvaru kde sa mení vložka ) ale nedoťahoval som víčko , potom som len stláčal balónik na hadičke a keď nafta pretehala dotuahol som ho , ináč je na víčku taký malý odvzdušnovák
20:33:53
18.07.2011
spartra
-> alpin: 1,9 je zx, tam by mě zajímalo kde se odvzdušňuje palivová soustava po výměne filtru. Podle chytrý knihy tam má bejt šrub na vypuštění nic takovýho sem tam nenašel8



sundání hlavy se týká 1,6 16v benzínu
20:31:06
18.07.2011
alpin
-> spartra: ak to máš 1,9d tak by nemal byť problém , u hdi to pôjde trocha tažšie
20:29:50
18.07.2011
spartra
filtry objednány, děkuji za radu

problém další, podařilo se nám uvařit berlingo 1,6 16v r.v. 2004, chladící kapalina nějak ztmavla, je cejtit po lpg, tudíž myslím, že odešlo těsní pod hlavou.

olej se neztrácí,kapalina drobně ubejvala již předtím

jak je těžké sundat hlavu u berlinga? dá se to doma43
08:22:43
18.07.2011
VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale ta pojistka prdla na to asi nema vliv - kazdopadne pojistka drzi a po ceste z chaty uz to zase nesviti 8
06:00:04
18.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
pakliže je auto plaváček, jako bylo moje, může se stát, že některá z trubiček praskne... Už jich mám asi 8 vyměněných a neustale se modlím, aby nepraskla trubkohadice... Budu si muset vymontovat z dárce (tam už je taky prasklá) a nechat si u PaMa podle ní vyrobit novou aby byla v záloze... Jinak ten systém se tváří jako strašná složitost, ale je to triviální a všechno se nechá docela snadno udělat... I brzdy odvzdušnění je jednoduchý, stačí šprajcnout pedál o volant, nastartovat auto a vesele v jednom odvzdušňovat...
23:06:09
17.07.2011
PetrDNX
-> alpin: To se naštěstí u Xantie moc nestává,jo Bxa,tam to je normálka,nebo spíš bylo1
22:54:16
17.07.2011
alpin
-> Bagrr- máma mele Emu: 21 to musí byť radosť keď dačo povolí
20:22:46
17.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> alpin: ano ano, žabí krev je i přímo v brzdičích... Taky je jí v celém okruhu (brzdy, pružení a posilovač řízení) okolo 4-5 litrů s tím že litr stojí cca 200 a mění se každých 60t km :-)
upraveno 1x, naposled 17.07.2011 20:25:59
17:41:07
17.07.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> alpin: Mám dojem, že a) je správně.
17:33:12
17.07.2011
alpin
-> Bagrr- máma mele Emu: a olej je aj v celej brzdovej sústave alebo nejaký hydr. piest tlačí na brzdový valec ?
17:28:57
17.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: až tak do podrobna jsem to nezkoumal...
17:26:33
17.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> alpin: jj, tak nějak... Hlavně na tyhle brzdy se zvykne hned... Nechaj se strašně krásně dávkovat...
17:24:24
17.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bagrr- máma mele Emu: Takze odpor pedalu bude jen pruzina? No to potes koste, to nekdy musim vyzkouset 1
17:18:27
17.07.2011
alpin
-> Bagrr- máma mele Emu: jako u vzduchových bŕzd ? šikovné
17:17:32
17.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: posilovač čeho? Řízení je normální... Posilovač brzd není, protože brzdy fungují na principu pouštění tlaku z okruhu přes škrtící ventil, který ovládáš pedálem brzdy. Takže nevyvíjíš tlak ty nohou, ale pouze ho reguluješ:-)
16:38:01
17.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bagrr- máma mele Emu: Takze vono to nema posilovac normalni?
16:36:26
17.07.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Nevíte, zda je záměnný volant z 206 do 306? Viděl jsem na parkovišti ve 206 tříramenný volant s airbagem, který se mi zdál být tvarově úplně stejný jako ten můj co mám v autě.
upraveno 1x, naposled 17.07.2011 16:36:46
15:09:27
17.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: mám zkušenost se starým i novým systémem... A řeknu ti, ano jednou to zabrzdi, ale pak auto padne dolů zámek nezámek a brzdí to jako kdybys vystrčil nohu ven a snažil se brzdit nohou... Takže tak... Prostě jakmile není tlak na přívodu, máš nepatrnou rezervu za zámky, ale to je tak na jedno zabrzdění... Tudíž auto vlect pouze na tyči...
14:38:28
17.07.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: To není pravda, auto zůstane normálně nafouklý a brzdí. Tu zkušenost nemám, ale má to zámky.
11:24:00
17.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ta kostka není čerpadlo, ale omezovač tlaku... Čerpadlo je na motoru. Líp řečeno umře ti čerpadlo na motoru a auto v tu ránu nebrzdí, nepruží a nezatáčí... Prostě vše co je na žabí krev je tlačeno jedním jediným čerpadlem :-D čerpadlo v nádržce má až c5 atd... Jinak ano, konektor to má jinej než je v článku, protože článek je psanej na x1... Pakliže praskla pojistka, bude někde zkrat nebo se mu do konektorů dostala voda...



Taky sem čuměl, co to tam má za vstřikování... Motor má ten samej ale vstřikování má nějaký spešl kvůli emisím... O starost víc:-D
upraveno 2x, naposled 17.07.2011 11:41:39
09:59:09
17.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Tady je to trochu blbe videt. Tak to ma on mam dojem.

A ten konektor je uplne jinej nez ten v navodu na xantiaklubu co je niz. Tak z toho chytrej nejsem, ale temhle autum absolutne nerozumim :-)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 17.07.2011 09:59:09
upraveno 1x, naposled 17.07.2011 10:00:16
09:47:44
17.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> U-Geen: Nemame.



-> Bagrr- máma mele Emu: No ale on tam mel jednu pojistku prasklou, pak to projel na prasny ceste a abs slo. Pak mi psal, ze to zas sviti a abs nejde, ale uz nevim jestli ta pojistka zase rupla. Je to 30A u motoru, pozice 2.

Jinak to cerpadlo je spolecny? To se me nezda teda, protoze Vetef tam proste ma cerpadlo zvlast jako jina auta. Proste takova stribrna kostka a jdou z toho trubky. Na obrazku tam ten motor ma ridici jednotku v krouzku, Vetev tam ma cerpadlo ABS (dle me). Cerpadlo pro hydru je integrovany v ty cerny krabici blize oknu, ne?

Zajimavy je, ze ten jeho motor sem skutecne nikde nenasel, skutecne se k nam asi nedovazel a je to nejakej exot 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 17.07.2011 09:47:44
08:58:13
17.07.2011
U-Geen
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a diagnostika?
02:51:35
17.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: je množný že to při měření podle návodu ukáže že je vše o.k. ale při pohybu ramene vůči nápravnici se pohne kabel proti kabelu a spoj proti spoji a je tam hned chyba...



a čerpadlo je pro abs stejný jako pro posilovač řízení, brzdy a pružení :-D takže tam chyba opravdu nebude... Nejčastější zrada u abs u xantie je jedno z předních čidel, byť u obou mi kravlo zadní...
upraveno 1x, naposled 17.07.2011 02:57:42
00:19:33
17.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Evža: Cidla dle mereni ok.
23:58:02
16.07.2011
U-Geen
-> VeTeV: me takle blblo umirajici cidlo ABS na jednom kole...
23:52:35
16.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTeV 16.07.11 10:01:56: Tyjo at vo tom premejslim jakkoli mam strach o to cerpadlo ABS 8 Jeste by mohla nekde byt proklepana isolace, ze by to palilu tu pojistku, ted zase teda shorela?
20:26:42
16.07.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> castrol: Tak matematicky ne, ale mě zajímá jak prakticky...

Váhám, no. Sice bych rád, aby tam byl "předpisový" rozměr (který bych tam stejně musel nechat dopsat, jestli to vůceb půjde), ale peněz není nazbyt a rozdíl v ceně je poměrně citelný.
upraveno 1x, naposled 16.07.2011 20:35:51
20:23:32
16.07.2011
castrol
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : nemal by bit problem v par mm 6
20:17:42
16.07.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> castrol: To mě až tak netrápí, spíš co na to řekne auto (aby zbytečně netrpěl podvozek atp.).
20:16:41
16.07.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Targa: To ještě nevím, zkus nabídnout, co bys za ně dal.

A značku pneumatik si teď nepamatuju... možná Conti, ale nevím jistě.
Extreme Tyres