skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Bagrr- máma mele Emu: Tak už je v prdeli:o( Není divu...CX a kor v nejsilnější je prostě lahůdka :o)
-> Kaprof: hmm, stalo by za hřích...
-> Kuladmin: lidi sjou zvlastni
-> VeTeV: No kdyz to bylo s doklady tak to nikdo nechtel kvuli eko. Ted bez snad taky ne....
docela trefnej nazev (byt je to jakasi umelecka skupina, tak asi schvalne mensi chybka...)

-> Jirik_Tuňák: nejlepčí je 15" s pořádnou hadicí
BTW Nokianům zmizela 8ka ...

Ale stejně tomu ty velekola slušej.
Myslím, že tak 16" je na Kantíka ideální, to je takovej kompromis mezi 17" a 15".

Myslím, že tak 16" je na Kantíka ideální, to je takovej kompromis mezi 17" a 15".
-> Nwkt: to je tjuning pyco
-> Jirik_Tuňák: Nějak ti to sedí na zadku, chtělo by to vyměnit pružiny 

Větráme lourajdra Kantíka před odjezdem 

-> Kuladmin: skoda dokladu 

Mate nekdo ucet na citroen klubu apod? Pravdepodobne uz bez dokladu bych tu mel to BX kombi ve velmi solidnim stavu a vybavene dle meho na prodej/odvoz. Ale registrovat se tam kvuli tomu nechci. Predem dik. Je mi lito ho rozebrat a zlikvidovat a nehlede na to ze by z toho byla silena hromada plastu a kobercu 

Dnešní svezení u Peugeota - nejdříve mělo bý RCZ PREMIUM PACK 1.6 200k, pak 508 ACTIVE 1.6 HDi 112k 2-Tronic STT. Z důvodu prodlev jsem jel v opačném pořadí. Ještě že tak :-) S 508 to byla pohodová jízda, jen ta robotizovaná převodovka není můj šálek. Divně to řadí, docela škube. Nebo s ní neumím :-) Tak jsem si řadil sám pádlama. Ale stejně sem tam zařadila sama. Překvapil mi system stop-start v tom, že motor zhasne okamžitě, jak se auto zastaví. Jsem myslel, že počká tak 5 sec. Takže v Plzenci při popojíždění v malé koloně stále zhasínal a startoval. A třešnička na závěr - RCZ. Tu jsem vzal na dálnici na Ejpovice, pak na přivaděč na Plzeň a na Plzenec. Příjemně tuhý podvozek a řízení, sedadla s dobrým bočním vedením, zátah motoru slušný, volant padnoucí do ruky. Pěkné svezení, to jsem si vychutnal. Při odjezdu se mi "dohled" ptal, jestli jsem někdy jel s 200k. No nedavno jsem řídil 490k :-)
-> Jirik_Tuňák: Ze spotřebáka do novýho spotřebáka. Akorát se občas zapomínám a držím plyn stejně sešlápnutý jako předtím a pak kouknu na tachometr a hups... 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : A to skok z čeho na co? 

-> Jirik_Tuňák: Ta páka je mazec, jsem na to čuměl jak puk, když mi Jenda ukazoval, jak to funguje.
Sedačky mi nijak výrazně měkčí nepřijdou, sedí se v nich dobře. Akorát mi trochu vadí opěradlo, že je v horní části vystouplejší, ale to si snad zvyknu. Ano, celkově pohodlné to je, celkem svižné, klima samozřejmě funkční (sice jenom manuální, takže se hůř optimalizuje, ale alespoň nějaká). Pro mě rozhodně velký skok k lepšímu. 


-> Jirik_Tuňák: jj ta páka je telskopická, je to převod 1:1. Tak aby se s tim dalo hnout ;)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : To já taky ne.
Ono je hlavně zajímací, že PSA nemusel nikdo kupovat, aby to nezkrachovalo. 
Má to aj funkční klímu? Je to aj i pohodlné,že? Jak sis zvykl na měkčí sedačky?
Všiml jsi se, že jak tam máš páčku výškového stavění sedačky řidiče, že se dá vytáhnout jako paraple a pak s ní teprve rumplovat?


Má to aj funkční klímu? Je to aj i pohodlné,že? Jak sis zvykl na měkčí sedačky?
Všiml jsi se, že jak tam máš páčku výškového stavění sedačky řidiče, že se dá vytáhnout jako paraple a pak s ní teprve rumplovat?

Já jsem byl minulý týden s Peškem na prohlídce v P. servisu a jsem rád, že jsem si domů nepřivezl nějakou katastrofu. Takže se to dá označit za vcelku povedený nákup. Jsou tam nějaké mouchy a nějaké počáteční investice tam potřeba budou (postupně), ale není to tak strašné. Jinak se mi s ním jezdí dobře, takže spokojenost. Nevím, co pořád všichni proti těm Peugeotům mají. 

-> MATTESS: ja sem premejslel tam taky zajit, ale nejak stud me nedal... ale takovou C5ku bych si na den pucil 

-> VeTeV: se neboj, že není sepsáno, co je v autě
Takoví důvěřivci nejsou

-> Jirik_Tuňák: a nebo ji obrakovat a vratit jim holobyt
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Ale uznej, že vrátit poblitou předváděčku a utéct by byla frajeřina. 

Mimochodem fialový Pešek už je ode dneška na nových značkách.
A zítra jde na prohlídku k odborníkům.

-> Jirik_Tuňák: "Máte pravdu... po-bli-tý ... tak a je to." 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Jo a oni si pak napíšou do počítače jako farář Otík
: a vrátili nám je poblitý. 


-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jo
-> VeTeV 22.06.11 14:18:45: Taky by mě zajímalo, jak by tohle vypadalo v kombíku. Zepředu se mi docela zamlouvá. 
-> MATTESS 22.06.11 16:07:14: Takže kam dojedu po 100km, tam to odstavím a jdu domů pěšmo?

-> MATTESS 22.06.11 16:07:14: Takže kam dojedu po 100km, tam to odstavím a jdu domů pěšmo?

-> Jirik_Tuňák: ne, na hodinu. To mi stačilo. Mohl jsem ji mít na celý den, ale to bylo pro mě komplikovaný. A stejně byl limit 100 km nájezd
-> MATTESS: Hele, bobíku, tys to měl pučené na více dní?
Mám ještě jednu kuriozitu.
Jak jsem jel 2x s tou novou Astrou, tak ta má zase kuriozní zrychlení.
S tou 1.4kou má z 0-100 za 13,9 sec. a v kombi za 14.9
To už se blíží starej škodovce.
Ale zase je to hezký auto se svejma mušíma specifikama.
Jak jsem jel 2x s tou novou Astrou, tak ta má zase kuriozní zrychlení.
S tou 1.4kou má z 0-100 za 13,9 sec. a v kombi za 14.9


-> MATTESS: Nevypadají nejhůře, ale na takhle velký auto to chce tak ty 17ky.
Když to ale shrnu kolem a kolem, tak se mi dnešní auta vůbec nelíbí.
Když to ale shrnu kolem a kolem, tak se mi dnešní auta vůbec nelíbí.
-> Jirik_Tuňák: přesně tak. A tu buzeršipku jsem ignoroval. Mně nutila čtyřku v kopci v Kyšicích
To má dnes snad každé nové auto (alespoň ta, co jsem řídil to měla)
Budíci

Budíci
-> MATTESS: Přesně tak, nějaký kokotský dílečky. Ručička je ručička.
Taky jsi měl pocit, že šlapeš do hovna a že to jede tak nějak nijak?
Ale v tátově 207mě to jede jak pila, takže asi opravdu syrovej motor.
A ještě mi to cpalo abych v cca 2000 otáčkách řadil v kopci na Rokynskej za čtyři.
Taky jsi měl pocit, že šlapeš do hovna a že to jede tak nějak nijak?

Ale v tátově 207mě to jede jak pila, takže asi opravdu syrovej motor.
A ještě mi to cpalo abych v cca 2000 otáčkách řadil v kopci na Rokynskej za čtyři.

-> Rooney: Kolega pořídil teď nedávno 1.6 HDi rok 2006 tuším. Už má teda najeto kolem 168 000 km, ale vše funkční a je to ta slabší varianta 66 kW s jednohmotou a bez FAPu.
Čoveče, ale už i v tom roce 2006 měl ten starej model dešťovej a světelnej senzor, dvouzonovou klimu, světlej interier, originál 17" alu, samonatáčecí xenony s ostřikem, el. okna a el. sklopná, vyhřívaná a ovládaná zrcátka, vyhřejvané sedačky a další kravinky včetně senzorů tlaku v pneu a autodiagnostiku přímo na palubním PC. Dával tuším kolem 146 000 kč.

Čoveče, ale už i v tom roce 2006 měl ten starej model dešťovej a světelnej senzor, dvouzonovou klimu, světlej interier, originál 17" alu, samonatáčecí xenony s ostřikem, el. okna a el. sklopná, vyhřívaná a ovládaná zrcátka, vyhřejvané sedačky a další kravinky včetně senzorů tlaku v pneu a autodiagnostiku přímo na palubním PC. Dával tuším kolem 146 000 kč.

-> Jirik_Tuňák: mně se v nové C4 nelíbí otáčkoměr. Za jízdy jsem vůbec neviděl, kolik točí motor. Zlatý klasický ručičky. Jinak z té 1,6 jsem nebyl moc odvázaný. Ale (jak píšeš) mohlo to být syrovým autem. Mělo 70 km.
-> VeTeV: Ani ne. Jsou lidi, kteří konby nevyužijí. Jako třeba já, Kantík tedy něco odvezl (obývací stěnu a něco dlaždic apod.), ale stejně jsem do něj většinou nic nenakládal, aby se neopotřeboval, popř. se neošoupalo čalounění v kufru. 

-> Jirik_Tuňák: Jo tak uplně nová C4 to je ještě větší krasavec, ja mluvím o té starší, nehodlám vypláznout za auto více jak 150 papírků 

-> Jirik_Tuňák: s tím zpřevodováním, udělali soudruzi asi někde chybu no, každopádně bych se rád v té C4 projel. Jeden mistr u nás v práci ji má, tak s ním musim pokecat ať mě aspoň sveze 

-> Jirik_Tuňák: neni konby - takze k hovnu 

Ale jinak je to mimořádně pěkné vozidlo.
Ale jinak je to mimořádně pěkné vozidlo.
-> Rooney: Tak v našem případě nám vychází nejlépe taky nová C4. Byť mi tam vadí takovej nemastnej neslanej jízdní projev a absence teploměru chladicí kapaliny, z čehož na mě jdou mdloby, ale je to dnešní trend. Kdyby tam raději místo změny podsvícení budíků a nastavitelného zvuku bimbání blikačů dali jeden posranej budík navíc. Jel jsem jen 1x s tou 1.6 VTi. U táty ve 207ce působí ten motor příjemně s pěkným zvukem, ale v tej C4 to bylo takové mdlé bez pocitu zátahu apod. Nicméně táta má najeto 52 000 km a ta C4 měla asi 100 km, takže to může být tím. Vyvažuje to krásnej design, pohodlí a akustická pohoda na palubě + solidní kufr na 5d héčbek.
Jooo, ještě mě prcá nedělená zadní lavice, dělené je jen opěradlo.
Člověk si musí oproti Kantíkovi zvyknout ještě na jednu věc a tím je pětistupňová převodovka, kdy na zařazený 5. rychl. stupeň ve 130ti líže motor téměř 4000 otáček (cca 3850 ot.). Při papírové maximálce 193 km/h tam už musí být docela zajímavé točky.
Byl jsem spíš zvyklej na něco takového:
Jooo, ještě mě prcá nedělená zadní lavice, dělené je jen opěradlo.
Člověk si musí oproti Kantíkovi zvyknout ještě na jednu věc a tím je pětistupňová převodovka, kdy na zařazený 5. rychl. stupeň ve 130ti líže motor téměř 4000 otáček (cca 3850 ot.). Při papírové maximálce 193 km/h tam už musí být docela zajímavé točky.
Byl jsem spíš zvyklej na něco takového:
-> Jirik_Tuňák: Jako favorit je u mě Honda Civic, ale právě ta C4 mi teď taky padla do oka a nějaké, vyložene negativní zkušenosti, jsem na ni zatím neslyšel
Jinak Pažouti se mi moc nelíbí a mini je moc malé a drahé

Jinak Pažouti se mi moc nelíbí a mini je moc malé a drahé

-> Rooney: Jenom bych podotknul, že motory VTi se používají i u Peugeotu, používá je BMW i v Mini. V podstatě se dnes ani jinej benzín koupit nedá a variabilní časování, zdvih apod. má dnes už skoro každá automobilka, jenom mi přijde, že Rejžožrouti to mají zmáklé víc.
-> alpin: dik za odkaz, pěkné počtení 

-> Rooney: hlavne nemá dvojhmotu a ešte niečo s prepĺňaním
auto.pravda.sk/jazdene-au ta/.../4107-jazdene-auta-c itroen-c4-s-dobrym-motorom -mu-vela-odpustite - tu je pekný článok
auto.pravda.sk/jazdene-au ta/.../4107-jazdene-auta-c itroen-c4-s-dobrym-motorom -mu-vela-odpustite - tu je pekný článok
-> alpin: ta 80kw už není tak spolehlivá jo? Ale raději bych benzin.