
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> alpin: maj

-> alpin: hodně pěkné xmko 

Tak jsem dnes vyměnil váhu vzduchu a přijde mi, jak kdybych tam měl teď 10 koní navíc.
Motor se navíc celkem znatelně i uklidnil, by člověk neřekl, že to udělá takový rozdíl.

Motor se navíc celkem znatelně i uklidnil, by člověk neřekl, že to udělá takový rozdíl.
.. btw.: velkytest.citroen.cz/
.. já do toho du - všechny tři
.. ať mužu dál porovnávat .. ve čtvrtek jsem se v Olomouci účastnil "Testuj a vyhraj" od Peugeotu, pohopkal jsem 207 ( 1,4 + 1,6HDi ), 308 ( 1,4 + 1,6HDi ), 3008 2,0 HDI, 5008 1,6THP, RCZ 1,6THP, 508 ( 1,6 eHDI automat + 1,6THP ) a nakonec i Partnera Tepee 1,6HDI. Musím říct, že RCZ je velmi zajímavé, Partner mě neuvěřitelně překvapil - kdybych to využil, tak si to i hned koupím .. a jinak to stálo šecko za prd - buď to nejelo + dle ppc by to byla ekonomická zhovadilost, nebo to nejelo + ppc ukazoval nikterak zajímavé hodnoty :-)
.. já do toho du - všechny tři

-> U-Geen: tak to bude ono duhoska a nebo nejaka peklo oprava :-) - lepe sehnat jetej origos nez druhosku ...bohuzel
-> Kaprof: Ja taky ne, to auto bylo bourany a asi dost... takze tohle bude nejaka druhovyroba tipuju
-> Kaprof: mozna po nejake rane, co ty vis
-> VeTeV: Kaprik v ní má dubek od srnky:/ Nicmeně jsem prohnilou ještě nepotkal jen jednu u vraku s trista tisíci ve firmě a to né na skrz :-D
-> U-Geen: zavarit, pripadne kaprik jiste poskytne svoji
-> Bobesh: střední výdechy se podívám, práva kotva pásu rozumím správně přední pyropás nebo zadní cvakátko? Přední pyropás mám pouze vystřelenej, zadní cvakátko pouze z x1 bych možná někde našel... X1 má kratší a je umístěný v díře v sedáku, x2 má delší...
Nenasla by se tady ve francouzske sekci kapota na 206ku? Tchanovi prohnila skrz :-(
-> Bagrr- máma mele Emu: Chtěl bych se zeptat,nebyl by z dárce ještě střední díl výdechů a pravá kotva pásů?
-> Petkar1: je to silnější verze a uplně v pohodě
bere okolo sedmičky, osmičky

-> Kaprof: A jak to jezdí s tou 16kou? Kolik to papá?
-> VeTeV: Máš pravdu, protože při natankování lepší nafty se to auto chová líp. Tankovat u no name pump jsem ani nezkoušel. Ten motor je hodně citlivý na cokoliv, je vidět, že je tak naladěn - aby žral co nejmíň a co nejlépe spaloval a proto chce i kvalitní palivo.
-> VeTeV: Máš pravdu, protože při natankování lepší nafty se to auto chová líp. Tankovat u no name pump jsem ani nezkoušel. Ten motor je hodně citlivý na cokoliv, je vidět, že je tak naladěn - aby žral co nejmíň a co nejlépe spaloval a proto chce i kvalitní palivo.
-> Bagrr- máma mele Emu: :) nápodobně 

-> VeTeV: to říkám pořád, mít na to, tak se u mě hřeje klasika v podobě 3.0 v6 24v v dlouhý xantii...
-> Kaprof: žel dneska je problém, že i ty klasické benzinové atmosféry mizej a nastupuje éra přeplňovanejch motůrků,,, nelíbí se mi to, ale uděláš p-ču
-> Petkar1: Nafta v čr je hold traga težká..
My máme teda zážehovou šestnáctku v tom..

-> Petkar1: s tím HDi a kvalitou nafty se ti to nezdá, je tomu opravdu tak :-( ale to je obecnej problém CR
-> Karlos (WIO46): Ano, rejd je o něco menší, musí si člověk u supermarketů více nadjet, jinak zaparkuje jako debil.
-> haso: To jsem nezkoušel, ale je fakt, že kamarádi si chválí pohodlí, když je někam vezu.
-> Kaprof: My jsme s ním také spokojeni, cestování v tom úplná pohoda, budíky taky pohoda, ono se to zdá, když do toho někdo sedne prvně, ale dneska už to tak má hodně aut. Mám ho dva roky a pohodlí je fakt vysoké :). Co se týče spolehlivosti - jen jednou to nejelo díky uklepanému drátku k čidlu tlaku paliva a teď budu měnit váhu vzduchu. Jinak o tom 1,6Hdi jsou zvěsti, že je to omyl, atd...Mě se naštěstí věci typu zadřené turbo vyhýbají. Klep klep. Motor jede a táhne dobře i přes své kilometry (167000) a i přes vyndaný FAP ani moc nečoudí, jen mi přijde, že je common rail trochu citlivější na kvalitu nafty. Když jsem vzal Vervu Diesel, tak to bylo hned znát a spotřeba o 0,5l menší. U levných malých pump raději vůbec netankuji.

-> haso: To jsem nezkoušel, ale je fakt, že kamarádi si chválí pohodlí, když je někam vezu.
-> Kaprof: My jsme s ním také spokojeni, cestování v tom úplná pohoda, budíky taky pohoda, ono se to zdá, když do toho někdo sedne prvně, ale dneska už to tak má hodně aut. Mám ho dva roky a pohodlí je fakt vysoké :). Co se týče spolehlivosti - jen jednou to nejelo díky uklepanému drátku k čidlu tlaku paliva a teď budu měnit váhu vzduchu. Jinak o tom 1,6Hdi jsou zvěsti, že je to omyl, atd...Mě se naštěstí věci typu zadřené turbo vyhýbají. Klep klep. Motor jede a táhne dobře i přes své kilometry (167000) a i přes vyndaný FAP ani moc nečoudí, jen mi přijde, že je common rail trochu citlivější na kvalitu nafty. Když jsem vzal Vervu Diesel, tak to bylo hned znát a spotřeba o 0,5l menší. U levných malých pump raději vůbec netankuji.
-> Petkar1: Pěknej :o) Nemůžem si ho vynachválit-neskutečnej drič bez problému.. :) Na budíky si člověk zvykne rychle a cestovaní s tim je pohoda prostě...:)
-> Petkar1: to je uzasny voz pre spolujazdca, krasne sa vtom lezi s nohami na palubke
-> Bagrr- máma mele Emu: u 406 mi nepride, ze ma maly rejd, skor umerny velkosti auta ... a pod to druhe sa kludne podpisem :D
-> Karlos (WIO46): frantici všeobecně jsem si všiml že mají menší rejd... A na frantika se zvyká snadno a rychle :-D
-> Petkar1: S tímhle jsem jel, taky nějaké HDi, ale snad slabší. No až na to, že mi přišlo, že to má příšerně malej rejd to bylo auto na který bych si s klidem zvykl.
-> Petkar1:
vajíčko
vajíčko
Hoj, když už tu máte rubriku těch Francouzů, tak přidám svoje vozidlo.
Je to 1,6 HDi 80kW, rok 2006.

Je to 1,6 HDi 80kW, rok 2006.

-> pomaranc: dost dobrý :-D
-> pomaranc: ty kravo to je pekny 

-> pomaranc: 

-> alpin: ala francouz co vic, taky jsme se snazily vymenit spojovacku na rizeni ale bez sundani napravnice to proste nejde chytit a povolit pac se to kryje.
-> Matulo: dneska som očumoval 307 ale čo su tieto posledné ročníky , pár vecí ma zaujalo : jak vybrať predné ramená bez rozoberiana polovice predku.. a prečo je tak na prt vyriešený zadný náboj
-> MATTESS: Benzin je supa! 

-> MATTESS: to aktualne nakonec poridili taky - ja si pockam az to zajedou a svezu se taky :-) diky nim jsem ridil par aut o kterych si muzu nechat zdat - nastesti s tim nemaji problem 

-> VeTeV: Na RCZ jsem zvědav, někdy koncem června ho jdu project (1,6 200k)
→ VeTeV: tak já se kouknu po netu :) dík :)
-> LoOoLiK: každá - nejlépe počíst buď tuto diskuzi a nebo hledat na netu... hydra je specifická a má svá specifika ohledně údržby - to se nesmí opomenotu a pak je to paráda... když se na to sere, je to za trest 

→ VeTeV: každá xantia má hydrauliku ? já o tom vim kuloví jen se mi líbí :)
-> LoOoLiK: hlavní rozdíl je v podvozku - hydra vs klasika :-)
Chtěl bych si pořídit Citroena ale nwm jakej je lepší jestli xantia a nebo xara obě se mi líbí.. Poradíte mi ?
-> Matulo: me todle auto uplne dostalo - jen netusim co bude prave po nem - uprimne se obavam, ze nebude moc kam sahat 

-> VeTeV: Jo Xantia bol volakedy po BXku moj sen...
Mam aspon Bburago...


-> Kaprof: on me je neko ukrad 

29.05.11 20:03:28-> VeTeV: O kolik si fiknul "pružiny" ?*(
)
Jinak zejtra se jedu mrknout na jednu 605
2,1TD

Jinak zejtra se jedu mrknout na jednu 605

