Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7796 příspěvků (zobrazeno 5701 až 5750) od 21.01.2010 do 08.09.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
21:26:50
17.02.2011
VeTeV
ja to chci uz jen doudrzovat tak dva tri roky a poridit pak neco novejsiho.... takze zadny draty menit nebudu :-)) radio hraje dobre i tak
20:49:38
17.02.2011
Bobesh
Anténu už jsem měnil.
18:26:45
17.02.2011
VeTeV
-> Targa: jde v pohodě
12:34:29
17.02.2011
MerHanz
-> Targa: na svým sem ho serval až sikovkama. Pak očistil a namazal. Ale sikama sundáš ten ochrannej plast či gumu, co na tom je.
20:21:56
16.02.2011
spartra
potřebuju vyměnit ložisko na p.p kole, je na to nějakej lidovej postup - mimo jak na citrone zx str.280/281

jak to ložisko utáhnout a nepřetáhnout?
19:27:25
16.02.2011
Targa
-> Bagrr- máma mele Emu: upsss...
17:34:03
16.02.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Targa: jj, prut jde odšroubovat... A strašně rád zarezne...
17:00:57
16.02.2011
Targa
-> Bagrr- máma mele Emu: na xantii jde antena(prutúodšroubovat?? mě de sklapět ale odšroubovat mi nešel... tak do myčky ji jenom sklopim...

jinač radio chytá dobře
08:48:42
16.02.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Hřib: jj, průser byl i v základně... Ale u xantie je problém i v koaxu, protože je nepochopitelně debilně veden... Vede dolů k podlaze kde je spojován a pak z5 k rádiu... Přemýšlím, zda nesehnat origo základnu, ale asi se na to vyprdnu... Uvidíme, jaký bordel při jízdě bude dělat nynější...
07:15:09
16.02.2011
Hřib
-> Bagrr- máma mele Emu: problém je v základně antény, závit na spodku a na prutu je z nějaké hliníkové slitiny, která zaoxiduje a pak rádio neladí, ve většině případů už prot nejde povolit - dá se koupit origo spodek v peugeotu - citroenu za 220,- a je po problénu, závit i prut namazat a aspoň jednou za rok údržba, řešil jsem na AX, CX, teď na Xsaře a kábl zůstal vždy původní, pokud přes střechu nezatéká, tak mu nic není... Jo a ta základna je Made in Czech Rep. (peug.107, citr.C1) 4
22:41:59
15.02.2011
Bagrr- máma mele Emu
Tak jsem byl velice mile překvapen hned dvakrát...

1. Brzdy včera cvičně na válcich... A rozdíl mezi levým a pravým zanedbatelný na obou nápravach... Takže jediný čeho se teď bojím na technicky v březnu jest vůle na přední nápravě... Sice nepatrná ale je...

2. Dnes po výměně antény a koaxu rádio naladí snad i rusáky na fm pásmu :-D investice ani ne 200,- a užívám si luxusní příjem... A to je to uni anténa s prutem 80cm bez zesilovače... Bejt tam zesilovač, tak fakt ty rusáky chytím... Takhle bohužel jen rakušáky :-D výměnu minimálně koaxu doporučuji všem koho sere příjem originál rádia u xantie... Délka 2.5 metru stačí bohatě...
17:54:44
13.02.2011
venca5
-> Kuladmin: v nádržke som mal medzi mierkami, nechal som to všetko vytiecť a len 3 litre...uvolnil som len tu hadicu dole na chladči, neviem kde to má vypúštací uzáver
15:58:39
13.02.2011
Kuladmin
-> venca5: nekde ti to tam urcite jeste drzi - ale ono snad z zadneho auta nejde vypustit uplne vsechno. Leda to skus profouknout apod. Pak jeste zes mel uz uplne prazdnou nadrzku. Jen od min do max je 1litr.
upraveno 2x, naposled 13.02.2011 16:26:38
15:28:53
13.02.2011
venca5
Nemáte niekto Partner/ Berlingo s motorom 1.6 16V? Potreboval by som vediet, aky objem chladiacej kvapaliny ide do tohto motora... vypustil som len 3 litre, neviem ci je to normalne. Diky
10:30:23
12.02.2011
Jan Kubíček
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 11.02.11 22:44:52 napsal:

→ Jan Kubíček: Hezký, tuhle dvoubarevnou kombinaci už

jsem někde viděl… líbí se mi. 4




když jsem stim byl první rok co jsem to měl na Mimoni, tak tam bylo Saxo ve stejných barvách, ja ZX takhle koupil a on řikal že to takhle udělal po bouračce
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jan Kubíček vložen 12.02.2011 10:30:23
10:26:54
12.02.2011
Jan Kubíček
castrol 11.02.11 22:48:29 napsal:

→ Jan Kubíček: nebol tu na predaj




jj bylo, nák v polovině listopadu odjelo směr Ledeč nad Sázavou ....... taky poslední fotka na zimákach který si dodal nový majitel
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jan Kubíček vložen 12.02.2011 10:26:54
22:50:34
11.02.2011
afro100
-> castrol: bol
22:48:29
11.02.2011
castrol
-> Jan Kubíček: nebol tu na predaj
22:44:52
11.02.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jan Kubíček: Hezký, tuhle dvoubarevnou kombinaci už jsem někde viděl... líbí se mi. 4
22:44:20
11.02.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Targa: Nj, tam ty semafory jsou docela nahovno načasovaný, vůbec to nenavazuje na ty u Stoletý. Stane se no, ale na to, že to byla první pokuta, ti to pěkně osolili... 8 Mimochodem, kde stáli?
upraveno 1x, naposled 11.02.2011 22:45:27
19:41:41
11.02.2011
Jan Kubíček
jinak teda samozdřejmě 2.0 16V 120Kw
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jan Kubíček vložen 11.02.2011 19:41:41
19:40:38
11.02.2011
Jan Kubíček
.......
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jan Kubíček vložen 11.02.2011 19:40:38
19:39:58
11.02.2011
Jan Kubíček
tak jsem švyhnu taky něco francouskyho s čím jsem měl tu čest 3roky
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jan Kubíček vložen 11.02.2011 19:39:58
upraveno 1x, naposled 11.02.2011 19:42:06
00:35:02
11.02.2011
Targa
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jel sem z prace a v hk u intersparu zrovna tam padla tak sem to projel byla tam sekundu ale holt čihali až vyčíhali..moje blbost.. prvni pokuta v životě..holt stane se .
00:19:30
11.02.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Targa: Ty jezdíš na červenou ty piráte? Kde jsi co vyváděl?
23:46:47
10.02.2011
Targa
-> Jirik_Tuňák: neboj dam dnes se nalada spravila.. ale ted cestou z prace me chytli fízli... nikdy sem nemel pokutu dnes za 7 let co mam papiry prvni pokuta

2500,- za jizdu na červenou...8
22:56:22
09.02.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Byl jsem si při cestách po výběrech posedět. Velmi příjemné, novotou smrdící. Ještě nás čeká předváděcí jazda s 1.6 VTi. Dovedl bych si to představit a celkem bych to považoval za rozměrově dostačující pro moje potřeby, přidal bych jen kouli na vlek.



Jinak je to jenom o pár cm kratší než krátká Xantie, která to vlastně nahnala velkým předním převisem a čumáčkem do špice.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 09.02.2011 22:56:22
upraveno 1x, naposled 09.02.2011 22:57:11
12:00:15
09.02.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Daj foto, až budeš mít náladu.
11:53:21
09.02.2011
Targa
-> Jirik_Tuňák: nebude...
21:32:08
08.02.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Mám po kompletním servise hydropérování. Opět takhle za čerstva nádhera, fantazie - létající koberec.



-> Targa: Bude se muset vařit?
22:15:20
06.02.2011
Targa
je to pravej zadní lem celej + 20 čísel na vejšku byl o 5 čísel dovnitř... dveře sou ok těch se to nedotklo
18:30:57
06.02.2011
VeTeV
-> Targa: no tak to potěší... mnoholi?
21:41:20
05.02.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Targa: Nj, na parkovišti to je hned, taky s tím mám zkušenosti... jak moc?
17:44:54
05.02.2011
Mantrabeach
-> Targa: a co čekáš na sídlišti?to byla otázka času kdy se to stane
21:26:25
04.02.2011
Bobesh
-> Targa: Hov.o! Moclipak?
19:38:30
04.02.2011
Targa
Tak mi nějakej buzerantskej čůrák nabořil na skurvenym parkovišti citrouše....

sem tak nasranej že kdybych ho chytil tak ho snad zabiju169
11:08:07
01.02.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> ZdeněkH: Na mě někdy blikají taky. Světla mám seřízená, světlou výšku na obou nápravách taky. Žárovky pOsram Nightbreaker. Problém je, že při rychlejším rozjezdu s "táhnutím" sedá zadek a pak to samozřejmě svítí vejš.

Jednou na mě blikli i polismeni. 1 Ale co mám jako dělat, když to auto konstrukčně takhle funguje. 3
11:03:30
01.02.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Včera jsem podstoupil první fázi údržby hydry. O 20 dní jsem přejel dvouletý interval výměny a včera to začalo být s mrazem znát na tuhnoucím řízení. Takže můj předchozí interval výměny po roce a půl byl zdá se lepší (jezdím převážně kratší trasy). Říká se, že by se mělo měnit po dvou letech nebo 60 000 km. Když ale vidím, co na tom běží zařízení + jak může vypadat kapalina po 21 000 km a dvou letech, tak bych se přikláněl ke zkrácení intervalu tak na 40 000 km, stejně jako říkal Jirka (technik). Nejvíce to budou dle mě znehodnocovat brzdy a na kratších trasách s větším podílem brždění zvláště.

Včera se dofoukaly koule, které jsou ve výborném stavu, byly pravděpodobně měněny ve 120 000 km v Belgii před mojí koupí ve 124 400 km, do servisky jsem ještě nekoukal. Při odpouštění měly stále dostatečný tlak (kolem 3/4 plnění). Do LHM se přilil čistič (nedával se proplach - ten se obecně u starších aut moc nedoporučuje) a ve čtvrtek se mám ohlásit na výměnu LHM.

Teď budu jezdit a procvičovat nahoru a dolu, aby se prokarblovaly úsady před výměnou.

Jinak spokojenosť. 2
22:58:25
30.01.2011
ZdeněkH - zrušená registrace
Otázka je proč na něj blikají a jestli oprávněně. Světla jsou napevno a nic víc a výšku hlídá hydra takže ji musí mít samozřejmě v pořádku pokud ne pak na něj možná i blikají.

Na hydru je nejlepší PaM z Brna dělá dobře a levně.

Krom toho zkontrolování případně očištění korektoru toho asi zas tak moc neudělá. Můžou být špatné koule či prázdné a na doplnění to chce trochu zázemí. Nejsem na to zas odborník jen jsem měl chvíli xantii. Buď bych ještě počkal na odborníky nebo šel na forum kde jsou lidi co ty auta mají citroeny.cz nebo xantiaclub.cz
22:13:23
30.01.2011
Sušenka
-> venni: Napadá mě zkontrolovat a vyčistit zadní korektor, který hlídá konstantní výšku nad zemí (právě třeba při naložení kufru). Xa ani XM nastavování sklonu světel nemají...
17:37:41
30.01.2011
venni
-> ZdeněkH: no to mě taky napadlo,jestli to nemá štelování spojený s tima balonama,ale prý když je naloženej tak na něj lidi blikaj a světla mu svítí moc dokopce.Nevím,neznám,nech ám si poučit...
17:06:31
30.01.2011
ZdeněkH - zrušená registrace
-> venni: Na co by to mělo štelování světel když si auto drží pořád svoji výšku díky hydře
17:02:22
30.01.2011
venni
Přidám pár dotazů ohledně xantie 1,8i cca 74 kW r.v. 94. Kamarád z práce to má a pořád se mě na něco vyptává.Já se ve francouzích nevyznám.Jde štelovat sklon předních světel z kabiny?Nebo to má jen nějaký mechanický čůro přímo na světlech?Hledal a nic jsem nenašel,nalezl jsem pouze pod volantem stmívač osvětlení palubky.

a poslední otázka...Autu občas kolísaj otáčky.Jezdí docela normálně,ale občas přestane táhnout,drží to stejný otáčky,nezrychluje to a žere to jak tank,po pár km zase vystřelí.Není to nějaká častá závada u tady tich motorizací?Nějaký čidlo v sání,nějakej ventil nebo dokonce má to váhu? :) Ď za každej postřeh...
upraveno 1x, naposled 30.01.2011 17:56:52
07:39:33
29.01.2011
darklord
-> alpin: no to by ma zaujimalo co by robil keby si ta francuzska elektrika postavila hlavu. to by bol len cirkus :)
23:33:06
28.01.2011
VeTeV
-> Bobesh: není :-)
22:11:08
28.01.2011
Sušenka
-> Bobesh: No právě...
22:10:34
28.01.2011
Bobesh
-> alpin: Jo,kdo jednou okusí auto s hydrou,už se mu těžko hledá pohodlnější povoz...
22:06:29
28.01.2011
alpin
-> afro100: tak ono zalezi od kusu a nic nevydrzi vecne
22:03:58
28.01.2011
afro100
-> alpin: to co popisujes som chvilku okupoval v automate aj ja, bolo to sice fajn a skodovka taku vybavu mat asi nikdy nebude (aj elektricky posuv sedaciek a ine vychytavky - ved staci porovnat vozy z doby vzniku ... ), ale ked sa to zacalo kazit, tak slo prec ... dneska by som to asi uz nechcel
21:55:13
28.01.2011
alpin
-> Sušenka: jeden pan co bol u nas robit prezentaciu prisiel na xm, ked mi hovoril co to vsetko ma len mi padla huba , rok 1994 a vsetko v elektrike , ovladanie radia na volante , dvojzonova klima , fotelky a tapaciri tahane alcantarou , zdvojene zadne okno , laktova zadna opierka v elektrike , pedalova parkovacia brzda , samosebou vsetky okna v elektrike , sedacky v elektrike tusim aj s vyhrievanim a este vela vela veci , auto kupil ako 4-rocne nedobrzdene , vyzeralo to len na rozbite svetlo a naraznik ale nakoniec musel kvoli opravam rusit stavebnu poistku ale strasne si to vychvaloval , hlavne to prizenie , vravel ako v 120km presiel po retarderi a nic necitil5 ze sedel uz vo vela utak (zatko dovaza auta) ale ze to xm by v zivote nemenil , jo a mal to 2.1 td
upraveno 1x, naposled 28.01.2011 21:57:34
Extreme Tyres