
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)

-> Pavel P..: Podle me se Vetvi hnul agregat tak, ze ohnul stavajici vejfuk a hodny pan opravar mu ho zdarma vymenil za neco co nasel na zahrade.
-> VeTeV: cože? to ti vyměnili vejfuk?

-> VeTeV: to je poslední díl? to by nebylo zas tak drahý oproti katalyzátoru

2 - skoda ze nemam jinej, tendle by uz zpet nesel... v tuto chvili nezbyde, nez to trosku posochat
mit tu jinej tak se na to vyseru... tak holt to trosku polepim...
tak jsem se konečně dostal k tomu, abych se podíval pořádně na ten výfuk - bylo mi divné, že tak najednou povolil a už po sehnutí se divím, kam zmizel nápis Bosal... vlezu pod to více a nestačím se divit - před bouračkou jsem měl Bosal a nyní tam je naroubován vyhnilej Imasaf... jo to jsou opravdu šikovní opraváři... kundy zasraný - jdu ho zkusit povyvařit
-> Kaprof: tak když jedu kolem, hřích se tam nezastavit :-))
-> VeTeV: Jak originální místo 

-> Jirik_Tuňák: otázne je či taký kat robia
-> suri: Dělal, nebo to ještě dělá Polmostrow (solidní polský výfuky), Walker (CZ), Imasaf (IT). A ještě si vzpomenu na jednu firmu, tam vocaď mám lauf já - česká firma.
Akorát nevím, jestli při stáří už nezdrcli sortiment pouze na koncáky a drobné příslušenství.
Akorát nevím, jestli při stáří už nezdrcli sortiment pouze na koncáky a drobné příslušenství.
-> suri: autogen mam - o jeho naplni jiz pochybuju .-( leta se to nepouziva... no asi si to necham na takove to domaci zvykani az roztaje snih
-> VeTeV: na lambdu jedine kvalitný očkový otvorený klúč silný a autogén , iná cesta nie je a aj tak ju niekedy vyberieš bez závitu -> Jirik_Tuňák: a kto to napríklad robí? tu som vždy videl čínu , a bosal , obidva stoja za hovno
a menil nekdo z vas lambdy posraty? kdyz uz se do teho clovek pousti, mali cenu to po tech 170tis poslat taky do hajan - upozornuju ze lamda neni za litr :-(
-> suri: Proč, záleží na uni katu, od koho ho koupíš. Co je na něm špatnýho, když je od výrobce, kterej se tím zabejvá? Dneska koupíš i uni značkovej.
-> VeTeV: Jak jsem říkal, zkus se podívat na netu (nebo se zeptej PaMa) na tvar roury na 1.8 8V combi, ta má uprostřed jenom KAT a na konci velkej koncák, nemá prostřední tlumič. Dokoupil bys pak jenom uni kat, čočky a vyřezal si z tý vejfukový roury (bacha na průměr trubky) z 8V jenom to co potřebuješ. U Kellyho mají tuším i obrázek a nebo na e-šopech s vejfukama. Možná by šel použít i z krátký.
-> VeTeV: daj bacha na tie uni , ja by som osobne uni nekúpil a ak už tak nie bosal
-> suri: zkusim poptat jeste par vyrobcu a kdyztak uni a svarenec
-> VeTeV: a hlavne bosal kat ani zadarmo , na fábii sa rozsypal - ako naskladaný papier a ostal vo výfuku
čo tak tam nabastliť niečo z iného auta? nejaký kat z podobného obsahu v dobrom stave?
čo tak tam nabastliť niečo z iného auta? nejaký kat z podobného obsahu v dobrom stave?
alternativou jest Bosal - to to radsi svarim sam za pomoci uni katu, puvodni roury a konce od imasafu, nez dat za bosal 7tis a vyjde me to levneji
-> Vojťas: si ma niekedy videl mazat kontakty baterky vazelinou? Resp na baterke ked uz tak sa to vycsti, odmasti, namontuju svorky a potom sa to zatvre zvrchu. Ale teda do vodiveho zavitu vazelinu, nmo neviem
Zkousi sehnat nahradu v cene 5-7tis. Nebyl si jist, bude-li to na muj engine pasovat-musi zjistit dle VIN..
-> U-Geen: Jo to je vec dalsi
Hlavne tam nechat jen jednu sondu.

-> Matthes, záškodník z TechWebu: nebo se na kat uplne vykaslat a dat tam neco podobne tvarovanyho :)
-> VeTeV: Tak bych volil cestu laborace. Pokud je pravda ze druha sonda jen kontroluje a neridi, tak bych dal obyc kat a jednu sondu. Tu druhou nastavit na nejakej optimum natrvalo pres odpor...
Tak to koukám. U škodovky se cena na dvojnásobek zvyšuje plnou nádrží a u citroena výměnou výfuku 

-> Nwkt: -> U-Geen: dan za ekosracky a 2lambdy...bud bude alternativa doporucena citroenem a nebo vikendove kuteni-vyjmout kat je a me diky druhe sonde nemozne:(
-> VeTeV: ups.
-> VeTeV: Zdvojnásobil by si cenu auta 

tak mám odpověď z origo servisu - kat s rurou za 33286,-
konzultuju s nima neoriginal, nebot toto by zavanelo tezkou improvizaci

konzultuju s nima neoriginal, nebot toto by zavanelo tezkou improvizaci

-> darklord: no grafitku sem tam nedával:D
-> darklord: a proc mazes kontakty na baterce vazelinou ? :)
-> Targa: antenu namazat? tak to ju tam ani nemusis davat :) alebo to bola nejaka vodiva vazelina?
ja dnes prostříkal anténu rozvolnovákem
rukou s trochou vetší síly to povolilo... mirně orezlý začátek hned u gumy prutu...
očistil jsem namazal vazelinkou a zpět... práce na 5 min. s cigárem v ruce a je to cajk
jeste ze sem se do toho pustil za rok už by to nikdo nepovolil asi
rukou s trochou vetší síly to povolilo... mirně orezlý začátek hned u gumy prutu...
očistil jsem namazal vazelinkou a zpět... práce na 5 min. s cigárem v ruce a je to cajk
jeste ze sem se do toho pustil za rok už by to nikdo nepovolil asi
Tak přeju hodně štěstí s tým pertinaxom...
Já zatím sehnal a vyměnil převoďák,což je taky docela oser,povolení výpustňáku čtyřhranem z kliky ode dveří s pomocí fajfky č.10,potom odmontování vzduch, filtru(komplet),snímače pedálu akcelerátoru,demontáž spínače zpátečkových světel,bomba hlavně plnění špajzky metrovou hadičkou z bužírky a trychtýřem,ukradeným z kuchyně a pak zase vše zpět. Ale zadařilo se. Olej nechyběl,nicméně znatelně stříbřitej,což za rok a 10000km moc na klidu nepřidá.

tak se pomalu začínám připravovat na pekelnou cifru za výfuk - bych nebyl já abych neměl specialitu - verzsi s 2 lambdama (1ks za katem) a jelikož je kat už pomalu v instatním stavu, středová trubka je už na konci totálně v prdeli, chci zkusit poptat, co by tato verze stála - je to samo originální verze na kterou uni díly nepasujou - takže zítra volám Citroen Benešov (na xa clubu psali, že onen díl v roce 05 stál směšných 34tis
)

-> afro100: to mam ale tam su strasne male obrazky a nevidim tam nato ako to tam presne je

-> Gazda2: stiahni si toto www.edisk.cz/stahnout-sou
bor/.../Haynes_Service_Man
ual_-_Citroen_SAXO__czech_
.zip_72.24MB.html heslo: saxoclub
zdravim ma citroen saxo 1.4 v bububnovej brzde samostav a popripade ako sa da povolit aby som zhodil bubon na fabii je len taky kolik ktory staci vytlacit hore a je a ako to je teda u saxa?
-> spartra: Prostě do Hulína pro nejlevnější flašku je daleko. Nerad bych překročil hranici okresu,ne li kraje.
-> Bobesh: jak je daleko okolo

-> Targa: Jsem doma a do zítra mi to nepřijde,proto jsem psal "okolo HK a PU"

Potřeboval bych info,kde bych sehnal převodový olej do Xantie,nejlépe Olej Total Transmission BV 75W-80 (75W80). Pouze okolí HK a Pardubic,prostě okolo baráku.
No právě zrovna to elektro mě děsilo při shánění jiného auta. Ono přece jenom C5 je už úplně jinde oproti xantii. Ale hrozně se mi líbila a v kombíku super auto alá obytňák. Jen opravdu ty problémy kdepak nechci. A plno super vychytávek.
Problémy s elektrikou mi stačily na Lancii. Pravý blinkr znamenal bouchnout do pojistek, výstražná světla fungovala kdy chtěla a další věci a do toho ještě pojistky všude po autě. Pak jsem zvažoval stylově zajimavé Renault Vel Satis, ale to samé poruchy mě odradily no tak jsem šel do korejce a krom běžných věcí žádná věc žádný problém. Pravda nyní proreznul vlnovec, ale co nadělám v našem provozu.
Ale to pohodlíčko s hydrou no jéje to mi chybí. Hlavně když jedu po horší silnici. Kurnik já snad začnu šetřit na další auto a koupím si citróna
Problémy s elektrikou mi stačily na Lancii. Pravý blinkr znamenal bouchnout do pojistek, výstražná světla fungovala kdy chtěla a další věci a do toho ještě pojistky všude po autě. Pak jsem zvažoval stylově zajimavé Renault Vel Satis, ale to samé poruchy mě odradily no tak jsem šel do korejce a krom běžných věcí žádná věc žádný problém. Pravda nyní proreznul vlnovec, ale co nadělám v našem provozu.
Ale to pohodlíčko s hydrou no jéje to mi chybí. Hlavně když jedu po horší silnici. Kurnik já snad začnu šetřit na další auto a koupím si citróna
-> ZdeněkH: je to asi i jeden z duvodu,proc se i nadale poohlizim po citronovi - Milan dela i C5ky a az na tu zpropadenou elektirku, ne uplne povedeny intros to i chvalil a dokaze poradit i v teto oblasti... Jizik se hydry boji, me stale laka, i kdyz cas ciste mechaniky je uz davno pryc a prevazuji vsude same elektrocosi...
Se ti nedivím jen kvůli PaMovi lituju že už nemám citrona. Bezvadný člověk. Aspoň ses podíval do Brna a hlavně do Jundrova do té krásné krajiny
S výfukama je to děs taky to teď řeším, ale vlnovec by mě zajímalo, který blbec to vymyslel.
S výfukama je to děs taky to teď řeším, ale vlnovec by mě zajímalo, který blbec to vymyslel.