
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Targa: člověče, tak já mám tenhle problém s průchodkama u zadních dveří... Levá někde ovládání okna a práva reproduktor... Jinak u pátých vrat do kufru žádný problém...-> Bobesh: tak zkoušel jsem různý variace a ta co jsem tu pověsil se mi líbí nejvíc... Eventuálně ještě místo oranž dát tmavě rudou...
-> VeTeV: Zlaty mlhovky 

-> Targa: já to už měnil s Matthesem při opravě stěrače :-)
při výletu do práglu se nam objevil po dlouhe době problém...
přestli svítit na breaku pátý vrata.. funkční byl akorat stěrač,ostřik
na palubce svítila kontrolka zadních mlh ale ty taky nefungovaly a kontrolka svítila stále jakmile jste rosvítily parkovačky
po hledání na xantiaklubu sem nasel podobny problém (často se vyskytující) v pravé pruchodce do pátých vrat se přerval kostřící kabel dosti silnej že by ho dva lidi nepřervali...
včera opraveno ,kabel prodloužen a vše je cajk...
brejkaři připravte se ..trocha mrazu a otvírání kufru a je to hned
přestli svítit na breaku pátý vrata.. funkční byl akorat stěrač,ostřik
na palubce svítila kontrolka zadních mlh ale ty taky nefungovaly a kontrolka svítila stále jakmile jste rosvítily parkovačky
po hledání na xantiaklubu sem nasel podobny problém (často se vyskytující) v pravé pruchodce do pátých vrat se přerval kostřící kabel dosti silnej že by ho dva lidi nepřervali...
včera opraveno ,kabel prodloužen a vše je cajk...
brejkaři připravte se ..trocha mrazu a otvírání kufru a je to hned
-> Bagrr- máma mele Emu: No zajímací pokus. Upřímně řečeno,ještě jsem snad neviděl houpačku nějak napadenou tuningem či stylingem. Tohle je docela pěkný. Ono podle modelu máš taky různě lišty,nárazníky,zrcátka buď v barvě nebo černý. Mě se líbí buď vše nebo nic,viz. www.xantiaworld.cjb.net/ ,složka Brochures. Třeba Activa 96 celá v červeném mě připadá jak kdyby to dělali italové,v tom odstínu světle červené vypadá strašně lacině. To Tentation už mě bere víc.
sem se nudil... a takhle by se mi cíťa docela zamlouval...
-> Bagrr- máma mele Emu: pořešeno, kolega se upsal, má tam být FW2G025A1 a tomu lze běžně sehnat náhrada ;)..
-> m8rinek: xantiaclub.cz/view.php?ci
sloclanku=2010030002
myslíš něco takovýho?
myslíš něco takovýho?
-> petr s: jo, to nakonec asi nic jiného nezbude...
-> m8rinek: To se mění celá deska
tak tu mám malý elektrocitroeňácký rebus, kde vzít datasheet, nebo přímo součástku
Vypadá to jako tesláckej výkonovej tranzistor řady KD...
FW20025A1
je to nějakej šmejd na řízení otáček ventilátoru topení ve všech citroenech devadesátejch let minulýho století.
A sou tam rovno dva!
Vypadá to jako tesláckej výkonovej tranzistor řady KD...
FW20025A1
je to nějakej šmejd na řízení otáček ventilátoru topení ve všech citroenech devadesátejch let minulýho století.
A sou tam rovno dva!
Byli jsme na STK prozkoušet předek na plotnách. Dle očekávání L spodní čep řízení KO,na P rameni oba dva silenty fp´či(proto ta proměnná geometrie řízení). Ještě ten lágr LP kola,co rundá přes půl roku. Pekáč objednanej na dílnu,jakmile přijdou díly a bude volno na heveru,bude klid.
jo jo, tak nějaký to smažení na zadní části cíti mě taky čeká...
-> VeTeV: v podstatě stačí pokud proleze koncem ledna stk, nebude do toho téct, budu spokojenej. Už v tom jsou nějaký nový díly, kupovat jiný se moc neoplatí, zas koloběh možnejch investicí
i na vrakovišti chtěj za díly nehorázný prachy
-> Pavel P..: najednou kamárade
na puštění nějakejch dílů na 105 nejseš tak přátelskej


-> Pavel P..: najednou kamárade


-> afro100: patolízale

-> afro100: Dik, aspon nekdo je se mnou 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: na to prismrkanie tej ipy ? jasné :D
-> Pavel P..: Gýde je lepsi no, je mi to jasne :-D
-> spartra: kousek ipy pro kamaráda se vždycky najde... Matthes ti to pak přismrká tim jeho Teskovarem nebo co to má za ksindl

-> spartra: tak snad tam nebude podobných pastí víc - by si to na sebe vydělávalo horko těžko 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> Pavel P..: nu můžete přiject



-> Jirik_Tuňák: nikoliv řit ale realita. utopenec - netuším jako 3 majitel, již se opravoval nosník pod pomocným rámem motoru, u horního uložení přeních tlumičů, to byla a jsou nejvíce sračková místa.
-> VeTeV: to neleze schodit, musí si na sebe jěště vydělat
-> VeTeV: to neleze schodit, musí si na sebe jěště vydělat
-> Pavel P..: Tak dame souboj Güde vs Iskravar? Mas to predem prohrane 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: zalepim ti s tim hubu a přivařim ruce k prdeli a bude konečně klid

-> Matthes, záškodník z TechWebu:



-> spartra: Pavel sysel ti to zalepi, ma novou lepicku na plechy Gude neco...

zalep to ipou a neřeš

-> spartra: to bych poslal ze skály... to snad není normální, tam bude nějaký jiný zádrhel 

-> spartra: To si děláš prdel. Tátovo známýmu nezačalo reznout ZXko po dvou letech stání s opadanou barvou nabouraný na zahradě. Tohle je vskutku kuriozní, zvláště na zinkovanou karoserii.
Že by další utopenec?
Že by další utopenec?
že se znova ptám - dají se sehnat části zadních podběhů a vnitřních plechů nebo mě zbyde lidová tvořivost
já proč je tam vzadu tak mokro
já proč je tam vzadu tak mokro

-> milanrejpid: jj, v podstate na to auto som nesahnul, tak sa tu ku mne dostalo az z francuzska - v.r. 2005 dovoz, ku mne sa dostalo na zaciatku zimy (a vidaval som ho, takze viem ze sa nezmenilo),
nejake muchy ma, napr. otrhane tie plastove cvocky co drzia tesniace gumy na prahoch, jedno okno nema foliu, lebo to ktosi vykradol, potom vdaka vyske pocuchany predny naraznik, tukly prah a dvere a pod. ale zatial spokojnost ...
nejake muchy ma, napr. otrhane tie plastove cvocky co drzia tesniace gumy na prahoch, jedno okno nema foliu, lebo to ktosi vykradol, potom vdaka vyske pocuchany predny naraznik, tukly prah a dvere a pod. ale zatial spokojnost ...
-> Mantrabeach: Nojo ale na tohle se dá čučet furt,to se neomrzí



-> afro100: no to máš asi stejně jako já maš to decentní ale hezký
-> Targa: -> Bobesh: 02.01.11 17:35:54 frajeři,tenhle kousek sem vám posílal v srpnu když sem jel do Brna na motorky takže tady už je

-> afro100: Hus, kvalitne opraveno diky Vetevkovi 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo aha, no jo ale to Tvoje by malo byt skor podforum vrakov ne ? :D
-> afro100: Dyk ja mam pezoty rad, mam tu na ne svoje tema 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: ticho tam vzadu na techwebu ... viem, odpovedal som na zaujem o obrazky, inak by som to tu samo necpal ... ;)
ak je to problem tak to zmazem ...
ak je to problem tak to zmazem ...
-> Hřib: o jééé kauza 2222




-> afro100: To neni citron 

-> afro100: co to máš za RZ, víš, že stím nesmíš na dálnici ?!?



→ milanrejpid
zimaky na plechach, inak mam rovnake alu ako ta vzadu ..
zimaky na plechach, inak mam rovnake alu ako ta vzadu ..
-> milanrejpid 24.12.10 14:49:04: mam akurat tieto obrazky
mam tu spinavsiu s kridelkom ...
mam tu spinavsiu s kridelkom ...
-> VeTeV: jo, tak u mě to teď po nárazovce bude pozvolnější...
-> Jirik_Tuňák: si to nech a nebo mě to zaparkuj před barák 

-> VeTeV: To já už dělal.
Jinak ten startér od Starlinu (cena tuším 2300,- narozdíl od Valea za 7000,- a Helly za 9800,-) sviští výtečně. Má perfektní zvuk. Moc velká spokojenost, takže kdybyste měli se startérem výhledově problém, tak se ho nebojte.
Jinak je na něj záruka 3 roky.
Z minulého roku mám hotové uložení zadních ramen a katalyzátor. Mám i všechny 4 kotouče nové, z toho přední od léta. Jinak ťuky ťuk, spojka a přední náprava zatím OK. Jooo a mám od léta novej pravej držák koulepéra. Teď v lednu ještě uvidíme, jestli se budou dávat nová táhla řazení a nebo se to jen vyčistí a namaže. A taky mám novej oil v převodofceeee.
Zvažuji výměnu čtyř zadních silentbloků pomocné nápravnice a nový koncový díl Imasaf.
To se pak uvidí, jestli to bude dělat šťastný nový majitel a nebo ještě já. :-)

Jinak je na něj záruka 3 roky.
Z minulého roku mám hotové uložení zadních ramen a katalyzátor. Mám i všechny 4 kotouče nové, z toho přední od léta. Jinak ťuky ťuk, spojka a přední náprava zatím OK. Jooo a mám od léta novej pravej držák koulepéra. Teď v lednu ještě uvidíme, jestli se budou dávat nová táhla řazení a nebo se to jen vyčistí a namaže. A taky mám novej oil v převodofceeee.
Zvažuji výměnu čtyř zadních silentbloků pomocné nápravnice a nový koncový díl Imasaf.
To se pak uvidí, jestli to bude dělat šťastný nový majitel a nebo ještě já. :-)
Taky se po příští výplatě chystám na nejnutnější investice. Filtry a olej už přejíždím,ložisko L kola už slibuju půl roku (zní to jako stará náprava RABA),asi i homokloub a nejspíš jeden z čepů řízení. Tluče to při hrbech a rozdíl geometrie při tahu a dojezdu je znát už i na vystředění volantu.