Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7740 příspěvků (zobrazeno 6701 až 6750) od 21.01.2010 do 15.05.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
21:33:52
24.03.2010
Jaktak
-> Borin - Král tuzerů: No ma prumerny jizdni vlastnosti, proste kdyz to porovnas napr. s fabii tak to auto vic plave a vic se naklani.
21:30:26
24.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> Jaktak: Xsara, že nedrží stopu ??? Tak to mám asi vadnej kus...a nebo moc dobrý pneumatiky 4 3 3 3
21:28:51
24.03.2010
Borin - Král tuzerů
CHIP 24.03.10 07:32:37 napsal:

→ Borin – Král tuzerů: 5,7 – 6,7 nafty je spotreba

u dieselu za kterou by mel byt clovek vdecny ?
Ano jsem vděčný 1
19:40:15
24.03.2010
Jaktak
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Kdyz napises jizdni vlastnosti temer zadne tak co tim myslis? Myslis komfort nebo to jak ma auto jistej podvozek? protoze podvozky tebou srovnavane Fabie a Xary je kazdej uplne jinej. Fabie je hodne tvrda ale v zatackach je o hodne jistejsi nez Xara a xara je zase komfortni ale v zatacce moc jizdni stopu nedrzi.
19:02:04
24.03.2010
AZmotor
Škoda je více blbuvzdorná... ale to je asi tak všechno v čem je lepší...5
15:29:49
24.03.2010
sep
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): :v pohodě.-),jinak FII má spodek stejný jako FI,tak by to mělo být v podstatě to samé.
15:27:20
24.03.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> sep: Hlava ti sluzi dobre, a za tym nazorom si stojim, ze v Erke je pohodlnejsie zvezenie na prednych sededlach ako vo Fabii I. F II. som nikdy neskusal.



Na erke som svojho casu jazdil aj daleke trasy, nebol problem ist 400 km a nikdy som nebol polamany, akurat som mal prepotebu prdel z tej kozenky
upraveno 1x, naposled 24.03.2010 15:27:56
15:23:47
24.03.2010
sep
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí) 24.03.10 14:37:57: :hlava už mi tak neslouží,ale nebyl jsi to Ty komu přišel podvozek erka lepší než ve fabii?
14:41:27
24.03.2010
CHIP
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): 157
14:40:13
24.03.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> petr s: OK, robil si v servise Peugeot, v pohode, mas s tym skusenosti... ja mam len skusenosti ako spotrebitel a vyhovuje mi Xsara (teda az na vrodenu malu unosnost a zivotnost zadnej napravy) Tu ale islo o to, ze pan T2 tu uz par dni stale dokola melie len to svoje, jak zaseknuty gramofon
14:37:57
24.03.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
Tuner#2 24.03.10 14:22:19 napsal:

→ alchstuip – (Až kým nás STK nerozdelí) 24.03.10

14:19:47:
Napsal jsem pravdu a svůj názor – nemůžu? Jak vidím,

stejný má i petr s a CHIP, jen to nanapíšou naplno.




Oni totiz nepaisu nieco co ma zmysel a priemerne inteligentny clovek to moze normalne zobrat. Nerad sa tu zapajam do vasich zbytocnych vojen o hovne... ale ked napises "Neblbněte tady vychvalovat koncern, to by Vám taky mohl Borin začít vyhrožovat rozbitím huby a nebo Jiřík psát jak to má tvrdej podvozek a sedačky"

Tak sa musim ozvat. Ked nieco podobne napise nejaky 15 rocny pubertak, je to ok... ale ked to napise chlap v mojom veku, tak sorry, je to podla mna len provokacia niekoho, kto sa vyziva v rypani do inych ludi....



A co sa tyka vychvalovania jednotlivych vyrobcov, mozem porovnat len vozy, v ktorych som sa viezol (soferoval)

Passat 1,8T - paradne zvezenie, v celku pohodlne auto, ale ked na to slapnes, zere to aj travu okolo cesty

Fabia 1 1,4 - tragedia, ziadne pohodlie, takmer ziadne jazdne vlastnosti, vykon +- ok, spotreba neviem, ja som to netankoval.... ale nechcel by som to auto, neviem si predstavit ist v tom viac ako 200km

Octavia Tour 1,6 - v pohode vykon, jazdne vlastnosti ok, ale zase velmi nepohodlne sedacky

Citroen Xsara II 1,4 - pohodlne, priestranne, velmi dobre jazdne vlastnosti, krasne sedi v zakrutach, dovoli rychle prejazdy. Dlhodoba spotreba okolo 6l/100km

Naposledy som za vikend absolvoval 1400 km a ked som v nedelu vecer vystupil z auta, bol som v pohode, ziadna bolest chrbta, mohol som kludne soferovat dalsich 500 km. Kolegovia co isli vo fabii, tak sa zotavovali 2 dni....



Takze toto su moje osobnne skusenosti... Ak chce T2 ukazat svetu, ze puberta sa nevyhyba ani tridsiatnikom, moze kludne pokracovat, sam robi zo seba saska.... a mozno ho to raz prejde a zacne argumentovat tak nejako prisluchajuco veku..... Toto nieje o tom. komu ake auto vyhovuje, ale cisto o tom, ze si niekto potrebuje nafukovat svoje virtualne ego....
14:23:52
24.03.2010
CHIP
-> Tuner#2: Rozhodne jsem to napsal jak jsem chtel .. nechtel jsem to napsat ani durazneji .. ani mirneji ..
14:23:03
24.03.2010
petr s
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): To není žádná provokace ale zkušenosti kdy jsem 2 roky dělal v servisu peugeot
14:22:19
24.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí) 24.03.10 14:19:47: Napsal jsem pravdu a svůj názor - nemůžu? Jak vidím, stejný má i petr s a CHIP, jen to nanapíšou naplno.
14:19:47
24.03.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Tuner#2: A bude provokovat a bude provokovat..... jak male decko....
14:18:44
24.03.2010
havlik
-> CHIP: 3 3
14:18:24
24.03.2010
CHIP
-> petr s: To vim i ja .. ale tohle jsem tu prezentovat nechtel ..
14:17:41
24.03.2010
petr s
-> CHIP: A spolehlivější
14:16:50
24.03.2010
CHIP
-> Tuner#2: Rozhodne nic nevychvaluju .. jenom jsem upozornil, ze jsou tu i auta v nafte ... ktera zerou min a kdyz nic vic .. tak jsou s francouzem minimalne srovnatelna .. tot vse ..
14:10:48
24.03.2010
havlik
-> Tuner#2: já si na francouzský sedačky nemůžu stěžovat:) ani po 100km ani při jinejch činnostech:)) v oktávce sedíš jak ve škole na dřevěný židli:))
14:09:29
24.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: -> CHIP: Neblbněte tady vychvalovat koncern, to by Vám taky mohl Borin začít vyhrožovat rozbitím huby a nebo Jiřík psát jak to má tvrdej podvozek a sedačky. Je sice fakt, že i tohle je proti Francouzům další obrovská výhoda, neb z měkkých sedaček vždy bolí záda po 100km, zatímco tvrdší tvarované podrží tělo a záda nebolí...1
upraveno 2x, naposled 24.03.2010 14:10:21
14:04:47
24.03.2010
CHIP
-> havlik: Ja vim ... 40
14:03:31
24.03.2010
havlik
-> CHIP: no při 150 je to 5.5 což je hrozná tragedie:D
14:01:24
24.03.2010
CHIP
-> Jirik_Tuňák: Je pravdou, ze dostat se u koncernoveho vozu s 1,9 TDi na 4,5 neni vubec zadny problem .. pri dodrzovani dopravnich predpisu. Pokud nekdo jezdi neustale 150, je to samozrejme jine.
11:43:36
24.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> havlik: Asi tak. Kolem 5,5 - 6 litrů a jezdil tak nějak normálním řidičkským způsobem.
09:46:46
24.03.2010
Don Carlos
-> MerHanz: No nemám s jiným zkušenosti, toto je u koncernu.
09:28:54
24.03.2010
havlik
-> Jirik_Tuňák: Co je málo? cca 6litrů na to se asi dá dostat ale nebudeš jezdit za 4.5 jako VW TDI4 mě 1.9TD s rozharašenym čerpadlem a skoro neustále plnym plynem jezdi za cca 8litrů
09:22:50
24.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> havlik: Kolegovi ta 66 kW žrala málo. Každop. ta vyšší spotřeba než u koncernovýho TDi je známá. Zrovna tak je ale jasná větší kultivovanost chodu a nižší hlučnost.

U kolegyně jsem měl pocit, že mě to po startu vyhodí ze sedačky, celý auto vibruje a je dost hlučný.

Dokonce i Octavia II s TDi, se kterýma jsem jezdil (i zánovníma), tak byly taky dost hlučný. Kdežto HDička byly pěkně kultivovaný a motor v podstatě nebyl uvnitř slyšet při běžné jízdě. Ve městě vůbec a v rychlosti kolem 90 a něco vejš minimálně.
upraveno 1x, naposled 24.03.2010 09:25:00
08:19:54
24.03.2010
MerHanz
-> havlik: v tom máš naprostej recht. ALe TD v tátovej 405 baští dlouhodobě taky kolem 7mi. Prostě koncern je spotřebou někde jinde.
07:39:29
24.03.2010
CHIP
-> havlik: No nic .. ja se proste jen tak ptal .. ze ..
07:36:14
24.03.2010
havlik
-> CHIP: u HDI ano4
07:32:37
24.03.2010
CHIP
-> Borin - Král tuzerů: 5,7 - 6,7 nafty je spotreba u dieselu za kterou by mel byt clovek vdecny ?
06:09:48
24.03.2010
MerHanz
-> Don Carlos: Ale to platí jenom pro koncern co???
23:10:05
23.03.2010
Don Carlos
-> Targa: No asi záleží co a kde kupuješ. Fungl nový vstřik se dá koupit už za 12 tis. Občas se vyskytne sada 4 ks 96 kW za 4-5 tis. A kdo není vůl a nenechá se oklamat od servisů, tak mění jen kabeláž vstřiků (respektive opravuje), poněvadž to je TA věc, co se kazí, ne vstřik jako samotný.
23:01:09
23.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Borin - Král tuzerů: Bosch nebrat, ale když to tam už je, tak není zbytí. 1 Co jsem tak prolejzal více aut, tak ten Bosch se nasral úplně všude a všude je s ním nějaká potíž a je jedno co to je za značku a druh součástky.

Jinak zrovna u FR je výrobců motorového příslušenství vícero.
upraveno 2x, naposled 23.03.2010 23:04:02
22:03:22
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> Targa: Jenže taky co to je za trysku za tu 10ku že...když jsou systémy jak Bosch tak Siemens 4
22:00:30
23.03.2010
Targa
-> Jirik_Tuňák: tak sem zjistil ze na blbou fabinu 1,9tdi 74 kw stoji vstřikovací tryska 18000,- a na oktávku 1,9TDI 81kw 15000,- takze citroen i se svoji desitkou za trysku je levnej...
20:56:02
23.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
MerHanz 23.03.10 20:24:21 napsal:

→ Jirik_Tuňák: u 406 máš recht, že 66 maj obyč a

80 maj dvouhmotnej setrvák. Ale novější ( 307 a tak ) už maj dvouhmotnej

i 66ky. A problémy s tim jsou i u koncernu.
Já mluvil právě o Xantii a 406. Dnes je dvouhmota na všem, to vím a proto je člověk znechucenej, jak malá je nabídka benzinovejch aut.
20:51:43
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> MerHanz: Pohoda, však jsi taky vyvrhel s francouzem 4 3 3 3
20:31:08
23.03.2010
MerHanz
-> Borin - Král tuzerů: dobrá, zatím moc dík 4
20:29:35
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> MerHanz: JJ já dělám na kopci v kovošrotu...ale zejtra se ti mrknu jestli teď momentálně je, abych ti neříkal bludy 4
20:27:33
23.03.2010
MerHanz
-> Borin - Král tuzerů: jak se jede směrem na Librantice ??? Bo kama se to tamtudy jede??
20:24:22
23.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: Jen doplním že HDI byt s jinym názvem používá tušim ještě Mazda a Volvo4
upraveno 1x, naposled 23.03.2010 20:31:15
20:24:21
23.03.2010
MerHanz
-> Jirik_Tuňák: u 406 máš recht, že 66 maj obyč a 80 maj dvouhmotnej setrvák. Ale novější ( 307 a tak ) už maj dvouhmotnej i 66ky. A problémy s tim jsou i u koncernu.
20:23:54
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> Jirik_Tuňák: Dvouhmota setrvák je za cca 35000 4
20:22:14
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> MerHanz: Mám to asi 5metrů od práce...naše malá benzinka na kopci 4
20:20:53
23.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Targa: To je kus od kusu a záleží na používání, palivech, chování se k autu. Bejvalej kolega má v Peugeotu 406 na 2.0 HDi (66 kW) najeto momentálně kolem 200 000 km a zatím ani náznak potíží kolem vstřiků. Jde o ně i pečovat přípravkama, jak píše Borin. Jinak dnes už to máš samej common rail i u konkurence. Obecně platí, že klasickej turbodiesel je stará škola, která je blbuvzdornější a ohledně financí méně nákladná na údržbu, přestože čerpadlo taky není zrovna levné. HDi je už moderní motor s veškerou svojí choulostivostí, která pramení převážně z ne moc kvalitních paliv v ČR. Rozdíl v naftě je znát už třeba u sousedů v DE (služební cesta). Má úplně jinou charakteristiku než motory TDi u koncernu. Ne lepší, jen jinak dobrou. Těžko u něj uslyšíš takovej ten zvuk multikáry, auto je i uvnitř tišší než jedničková Octavie s TDi. Nemá tak vysokou spotřebu oleje. Bacha ještě na jednu věc (kdyžtak mě opravte), HDi od 80 kW motoru mají tuším dvouhmotovej setrvačník. 66 kW má ještě klasickej. Ten když odejde (projevuje se řinčením při doběhu motoru po chcípnutí), tak je to drahota. :-)

Ale jinak kdyby to byla taková hrůza, nebudou dnes prodávat v podstatě jen HDi motory u PSA, popř. Fordu. Já jsem měl s Větví z možnosti drahých obav vítr, takže jsme šli do benzínu.

Kamarád měl mimo jiné 2,1 TD a pochvaloval si to. Říká se, že jsou na něm choulostivý hlavy. K naftě ti moc neřeknu, mám k ní tak trochu nechuť.

Můžu se poinformovat u kolegy, jak je co nákladné, kolik stojí výměna v neautorizovaném servisu - garážmajstra, kde seřídí vstřiky a za kolik. Nebude to ale hned, až se s ním uvidím. Ten měl za poslední dobu vždy jen HDička a nic jiného.
20:19:09
23.03.2010
MerHanz
-> Borin - Král tuzerů: v Třebechovicích???? Kde????
20:18:31
23.03.2010
MerHanz
-> Borin - Král tuzerů: vim, že TD není zlý, máme to doma. A hdi je opravdu samej kabel, Ale když se kněmu chová jak je třeba. Tak slouží dobře. Ale když se sypa, tak je to na mašli.
20:17:11
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> MerHanz: U nás ho mají i na malý benzince, kde v HK nevím...jinak v létě jsem používal i Castrol...ale ten nadělím tátovi do TD a kolupím si i letní Vif 4
upraveno 1x, naposled 23.03.2010 20:18:00
Extreme Tyres