Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7826 příspěvků (zobrazeno 7051 až 7100) od 21.01.2010 do 10.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
19:21:55
09.03.2010
Bobesh
-> Bagrr- máma mele Emu: Já včera neprošel STKčkem,zadky brzdy našrot a silenty PL ramena,tak dneska mrznul v garáži. Dostat zpátky rameno s novejma silentama byl celkem hlavolam.
12:46:36
09.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> MerHanz: Protáhl jsem závit závitníkem a malinko je potřel grafitkou:-)
05:35:05
09.03.2010
MerHanz
-> Bagrr- máma mele Emu: Nevim jestli to není nějaká prasečina, ale co Novou cvící před montáží malinko máznout grafitovkou. Po urputném boji s výměnou , snad ještě origo žhaviček, na 205D po 260tic sem ty new máznul grafitem a když jedna odešla, šlo to jak prd.
01:31:57
09.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: do toho zbytku co byl v hlavě jsem nejprve zkusil navařit šroub... To nepomohlo... Tak jsem se nasral a namlátil do toho tzv hvězdu... A tou to pomocí ráčny povolil...
01:02:40
09.03.2010
Syny
-> Bagrr- máma mele Emu: 9 jak si to vyndal?
00:53:54
09.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
Takhle vypadá brisk dr15tc která mi zkomplikovala výměnu...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 09.03.2010 00:53:54
23:43:28
08.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
Holt kdo jednou xantii koupí, tak tomu aut propadne... Ikdyž mě poslední dobou dost sere, věřím tomu že se mi to podaří zlomit a budu si zase užívat:-)
21:54:21
08.03.2010
Jaktak
21:46:52
08.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Jaktak: Moh by mi udělat ten startér, třeba by tam líp prostrčil ruce. 3
upraveno 1x, naposled 08.03.2010 21:47:10
21:45:34
08.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> petr s: Tak tak, bugginy.
21:29:26
08.03.2010
petr s
-> Jaktak: pokud si pamatuji tak jezdil bugginy
21:20:53
08.03.2010
Jaktak
-> Jirik_Tuňák: Pana Kotka musis brat s rezervou, je to starej ''zavodnik'' 4

Jinak mam pocit ze jezdi nejakou starou audinou ze to nekde psal
upraveno 1x, naposled 08.03.2010 21:21:26
21:14:02
08.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Jaktak: Přečti si někdy jeho další sloupky bez ohledu na značku a musíš uznat, že některýma názorama je fakt vůl. Celej život prděl v autech na míle vzdálenejch těm dnešním, nevím čím jezdí dnes, ale na každým si najde mnohdy neopodstatněný nesmysly a bludy. 90% redaktorů všech časopisů nějaký auto vychválí až do nebes, všichni se shodnou, byť jsou konkurenti, ale pan Kotek....: eeee, mno, totok to řazení, to není dobréééé, auto je v zatáčkách nejisté, mmm, věru nejistéééé.

Na sloupky pana Kotka jsem alergickej, nezřídka píše v některých bodech opak předchozí dvoustránky / recenze.
21:02:44
08.03.2010
Bobesh
VeTeV 08.03.10 14:18:40 napsal:

tak SM – neboli svět notorů se jal recenzovat ojetou Xantu – co jsme

tak četl vobchoďáku, tak nevím nevím… hlavně že Kotek tomu rozumí a

jak jedna paní povídala on by se kulí bál 3
Jirko,nemáš odkaz,nějak to nemůžu tento...
20:56:12
08.03.2010
Jaktak
Nerikam ze Xantia je spatny auto, jen mi vadilo ze pan Kotek napsal neco o hlucnosti podvozku, coz bude asi vlivem opotrebeni a hned se tady o nem pise jakej je to bl...

Jinak xantie podle me patri s novym fiatem Croma a dalsimi k nedocenenym autum...
20:47:22
08.03.2010
Bobesh
-> Jaktak: Přesně. To je jako bychom na virtu vzývali naše škodovky coby výkvět techniky. Ale tady je to o patriotismu,lásce ke značce a starý technice,která přežila i nástup novýho tisíciletí. Pro mě byly rodinný dědictví,jako automechanik jsem se na nich vyučil a taky náklady na opravy,za výměnu pár komponentů na Xantii máš půl nový škodovky1. Ale jak už psal dřív Jižík:Citroeny s hydrou tu jsou navzdory chmurným prognózám půl století a svojí koncepcí spolu z toho vyplývajícími jízdními vlastnostmi a komfortem jsou v segmentu běžných spotřebáků v tomto nepřekonatelné. Druhá věc je,když přijde na údržbu a opravy. Dnes jsem při blbým odvzdušňování brzd frantíky proklínal-tak velký auto a všechno tak blbě umístěný a nahňácaný. Ale ten neotřelý vzhled vozu,prostor,dynamika a pohodlí mi to bohatě vynahradí.
20:44:20
08.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Jaktak: Protože pan Kotek plácá někdy nesmysle. Jak může bejt pérování v zatáčkách hlučnější ? To může bejt max. gumama, geometrií, stavem čepů a ložisek kol. Koule při pravidelné údržbě vydrží i více než 200 000 km bez výměny. Co se týká modly, tak je to momentálně hodně probírané auto, stejně jako nedávno Seat, kterého má dost lidí z fora a pan ředitel virtu.

Mají v recenzi ještě nepřesnost v počtu koulí. Koulí bylo 5 u prvních X I, ale pak 6 a vejš s přídavnejma pístnicema regulace náklonu u Activy.



-> VeTeV: Já nevím, ale psal, že byl přijemně překvapen, jen že by se bál hydrauliky, protože sám nepřímo přiznal, že "slyšel", tzn. že to nezná podrobně. Takže mu není co vytknout, vyjma toho blábolu s hlučností pérování.



Krom toho opět napsali, že se jedná o hodně nadprůměrně spolehlivé auto.

Jen škoda, že nezvolili k fotografiím interieru verzi Exclusive s mikroplyšem a pseudoalcantarou. Ale jinak mě potěšili touto recenzí. 1
upraveno 1x, naposled 08.03.2010 20:45:44
19:08:44
08.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jaktak: Každý auto má svoje chyby.. Ale na hydru nedám dopustit...
17:27:09
08.03.2010
Jaktak
SM ctu pravidelne a obcas mi prijde ze tam nadrzujou skodovkam, ale najdou se tam zajimave clanky. Jinak mi prijde ze par lidi tady ma Xantii jako modlu a neni schopno pripustit ze to auto ma i svoje vady jako kazdy jiny auto.
17:19:44
08.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> VeTeV: mám to doma4 3 neodolal jsem Jirikově vabéni a již po nekolikate zkonstatoval že SM je čim dál vetší sračka:-)))
17:16:50
08.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: jo myslím toho veterána studené války - prej že to jelo super, ale slyšel že kule po 50tis kaput a rána když jel do zákruty a tgo nevěstí nic dovrého a závěr - kulí bych se bál... měl by jich víc než má on sám holt... každopádně doporučuji zhlédnout v super hyper marketech a poprosím o názor osazenstva...
16:45:17
08.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: 3 3 3 3
15:19:51
08.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Myslíš pana Kotka, autokrosového veterána ? To je hroznej debil a je jedno ke kterému autu má sloupek, to jsou někdy komentáře. Někdy mám pocit, že lidi od určitýho věku by měli dřepět v bačkorách v houpacím křesle a hladit obtloustlého jezevčíka po zátylku. 1
14:18:40
08.03.2010
VeTeV
tak SM - neboli svět notorů se jal recenzovat ojetou Xantu - co jsme tak četl vobchoďáku, tak nevím nevím... hlavně že Kotek tomu rozumí a jak jedna paní povídala on by se kulí bál 3
23:56:43
07.03.2010
gim
-> Labros: v honde mam starej 2.0 taky 16ventil s 66kW a prubeh kroutaku jak naftak krasne linearni odspoda az do nejakejch 5500, zaradim a jede porad, nekucka nic. Nevim jestli je to tim ze je to karbec ale nestezuju si a i se spotrebou to neni bidny, krom mesta tam jezdim kolem 10, ale pokud jedu delsi streku nemam problem se dostat na 6,5 pri normalnim tempu.
23:38:27
07.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: A mírná zanlost z dílen a fyziky na základce:-D
23:34:51
07.03.2010
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: jeste dva sroubovaky, kombinacky a kladivo 3
23:20:09
07.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Hlavně na škodofku potřebuješ 13\17 10\8 kladivo a uděláš s tím celý auto:-D
23:14:27
07.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Zlatá škodofka, tam můžeš ke všemu ze všech stran, tady se asi s vysírkou a následnou demontáží nepočítalo. 1
22:52:47
07.03.2010
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: hm jedine s diplomem :-)
22:52:40
07.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: A to jsem si říákal jak to jde u mně debilně:-D To je ještě krása:-D
22:52:17
07.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: JJ.. Na podhled jsou stejné ale detailama se dost mění... Každopádně v tomhle případě jak na to koukám přeju good luck:-D
22:48:22
07.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Krásné sosání, což ? Ony jsou ty motory na první pohled stejné, ale pak co rok dva, tak nějakej upgrade a v detailech se hodně liší.
22:47:50
07.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: ty voel nalamat prsty a natahnou jak gumové rukavice 3
22:46:31
07.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Poslední foto nepotřebuje komentář. 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 07.03.2010 22:46:31
22:46:26
07.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Aha, ty máš takhle blbý sání... Já ho mám skoro v rovině s hlavou:-D
22:44:23
07.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Škoda že jsem to tenkrát nenafotil... U mně to šlo na prd vytočit ty tři šrouby co drží startér, protože ten plast co vněm vede elektrárna a hadice k čerpadlu hydřímu... stačilo povolit jen ten jeden šroub co zároveň drží startér... Pak ten plast násilně drobet odchlípnout a vytočit jeden šroub se šestihranou hlavou.. Dva imbusy už byly po slepu vytočený.. Ke stratéru vede jen jeden kabel od baterky a jedn ze spínačky... Jinak mně šlo ten startér docela dobře vyndat pod sánídrobet zasunout a pak dolu a dopředu k chladiči...
22:43:26
07.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: hodne stesti 4
22:42:14
07.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Tady blíž. Kompletní sání jde pomalu až k vaně. Vpravo ani vlevo není místo ani na ruku na plocho.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 07.03.2010 22:42:14
upraveno 1x, naposled 07.03.2010 22:43:12
22:39:48
07.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Já mám bohužel takový mohutný kompletní sání, nevím jak jsi to měl ty (viz. foto pod klapkou). Tam pod ním nic nevytahneš. Kukaj. Budu muset od kola čerpadla a altíku protáhnout nějak ráčnu a povolit kabely (kolik jich je připojeno na očkách ?) Velkej, malej, tedy dva a nebo celkem tři ? Vpravo když koukáš dovnitř už vadí hadice od chladiče k termostatu. Spodem mám uchycený na bloku další hadice a trubky od hydry + odvětrání klikovky. Kabely jsou nacvakaný s hadicema od hydry v takovým držáku pod klipsama, kterej musím sundat, abych se dostal k třetímu šroubu startéru. Od tohoto držáku jsem nenašel ani všechny šrouby, viděl jsem jen jeden.

Startér budu muset asi vytahnout a vykroutit spodem, jinou možnost nemám.

Až bude lepší počasí, tak se na to podívám převlečenej do pracovního.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 07.03.2010 22:39:48
22:26:48
07.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Jinak nejsnazší je ho sundat pod sací a vytáýhnoujt ho směrem k chladiči.. Novej neoriginál s mnohem lepší stavbou převodky mě stál 2.200 platidel českých...
22:23:21
07.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Tak výměnu startéru mám u 2.08V za sebou:-D Je to takovej drobet ježek v kleci:-D
22:18:56
07.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Já když jsem se díval, jak dobře se může ke startéru a jak šikovně se bude vykrucovat z poza sacího a vůkol vedoucích hadic, tak jsem zalitoval, že není auto jako foťák na jedno použití, ze kterýho po užití vyndáš film a praštíš s tím do popelnice. 1 Nehledě na to, že kabely z toho budu demontovat poslepu, jestli tam nebude vidět zespodu.
22:12:55
07.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Protože jsem do xnatie dával motor z XMka starší typ kde byla měřítko plechové náplně olejové umístěno vzadu u vodní pumpy a duíž by kolidovalo s filtrboxem, byl jsem nucen měřitko toto odstranit a vzniknuvší díru po něm něčím ucpat... A ucpávka asi nejspíš byla vyrobena mnou lajdácky či nevím k jakému záhadnému hnutí mysle u ní došlo a rozhodla se nejspíš že nadále nebude setrvávat na svém místě a oleji dovolí aby si vesele šplíchal zespodu na výfukové svody...
22:01:37
07.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Kouř odzadu, tak ono to má vzadu svody. Těsnění pod ventildeklem jsem taky dělal a bylo dost vymačkaný. Možná, že to budeš muset ostříkat na rampě wapkou, pak to projet a podívat se odkud to teče. Motor je skloněnej nazad, takže by mě zajímalo, kdyby to nebyl ventildekl, jak by se to na svody dostalo, popř. odkud. V jakejch místech je ten špunt o kterým mluvíš ? Měl jsi sundanej dekl na rozvodech ? Jestli to neteče z ventildeklu přes něj dozadu, popř. jestli to neteče na vačce.
upraveno 1x, naposled 07.03.2010 22:02:53
21:47:49
07.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> petr s: Tak zatím pohmatem kam jsem pod ventildekl (zároveň filtrbox) dosáhl, bylo sucho... A kouř od spáleného oleje stoupal opravdu spoza motoru...
21:45:31
07.03.2010
petr s
-> Bagrr- máma mele Emu: Těsnění se měnilo dost často
21:44:04
07.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> petr s: Bude... Ale obavy mám spíš z té záslepky...
21:40:48
07.03.2010
Labros
Jirik_Tuňák 05.03.10 19:58:58 napsal:

→ Syny / Bagrrovice: Koukal jsem v Globusu na telefonu.

1 Heleďte, jak může mít 8V větší krouťák, byť jinde posazenej,

než silnější 16V ? Každopádně příjemné pozjištění.


Jsem koukal u Ceeda, tak tam taky snížili u 1.4ky výkon na 66 kW

z původních 82 kW, ale krouťák zůstal stejnej. Dokonce testující

říkali, že tato úprava není znát a auto jede skoro stále stejně, jen

míň žere a má méně exhalací.




proč by nemohl mít slabší motor větší krouťák? Když bych to vzal do extrému, tak motor z motorky má třeba 150kW a 100Nm. Všechno je to o otáčkách. Dneska to všechno posunujou do vyšších otáček, jak u benzínů tak u dieselů, aby mohli lidem ukazovat jak výkon s každou generací roste. Za chvíli budou mít diesely stejnou charakteristiku jako měly benzíny před 20 lety (max.výkon 5000.)

U těch šestnáctiventilů se snažej o lepší víření v menších otáčkách pomocí menšího ventilu a větší průchodnost ve vyšších otáčkách - ale ty nižší otáčky se těm šestnáctiventilům stejně pořád moc nedaří - asi s malým tlakem při malém výkonu přes ty dva malý ventily toho moc neprojde...
upraveno 1x, naposled 07.03.2010 21:41:08
21:38:14
07.03.2010
petr s
-> Bagrr- máma mele Emu: Nové těsnění do deklu
Extreme Tyres