Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7848 příspěvků (zobrazeno 7201 až 7250) od 21.01.2010 do 19.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
11:02:32
05.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> MerHanz: jako nejlepší HDi co si pamatuju jsme měli v c3ce sice jen 14ka ale svižny nenaročny a skoro to nežralo neukrast nám ho když měl 180 máme ho dodnes4A to nejsem zrovna príznivec nafty4
11:00:01
05.03.2010
MerHanz
-> Kaprof: Tak v podstatě veškerý 2,0 HDI 66 KW jsou ty první HDI, Teda co se týče 306 a 406tek. 307 už tam maj pár věcí jinak, ale nevim kolik a do jaký míry. Jestli se mýlím, tak mě někdo opravte.
10:48:46
05.03.2010
petr s
-> havlik: Olejový bordel na filtru
10:47:28
05.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik: Volej, dyk to psal pred chvili 3
10:45:27
05.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> MerHanz: ak ty prvni byly trapení aneb prechod z trysky na common rail:-))ale ty nový kor v kombinaci s preplnovanim se mi zdaj už vychytany:-)

-> petr s: taky si myslim je to vůl4 no co kastli to má dobrou a je to kombajn tak až vyletí vemu to motor seženu lehce...
upraveno 1x, naposled 05.03.2010 10:49:22
10:43:22
05.03.2010
havlik
-> petr s: a co tam uvidim?:)
10:41:31
05.03.2010
petr s
-> Kaprof: Tak to uletí většinou první ojnice

-> havlik: podívej se do vzduchového filtru
10:39:24
05.03.2010
MerHanz
-> petr s: nj na každým motoru se najde slabý místo. Jen HDI jich mají nějak mnoho 3 3
10:38:36
05.03.2010
MerHanz
-> havlik: hmm tátovi to jde pěkně a to má 180 plus mínus něco, už sem s tim dlouho nejel.
10:36:15
05.03.2010
havlik
-> MerHanz: já mam asi 197 a ventily cvakaj jak prase:D

-> petr s: a tlakuje to do vody a kdyz víc na to šlapu tak se to přehřívá tka to vypadá na prasklou hlavu:))
10:35:55
05.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> petr s: 4 On tomu ještě nakláda odstudena no prostě ko*ot 48
10:35:42
05.03.2010
petr s
-> MerHanz: Už jsem jich asi 20 měnil
10:34:55
05.03.2010
petr s
-> Kaprof: To není údržbou jak začne jít olej do vzduchového filtru tak praskla hlava
10:34:01
05.03.2010
MerHanz
-> petr s: o tom mi řikali hlavně u 2,1TD u 1,9 to zmínili jen okrajově. Osobně sem se s tím zatím nesetkal ( díky bohu )
10:32:28
05.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> petr s: jo jo 4kámošovi ve 360tis nedávno rupla ale težko mu to vyčítat je prase na údržbu8
10:31:09
05.03.2010
MerHanz
Bagrr- máma mele Emu 04.03.10 21:11:15 napsal: → MerHanz: v tom mě strašně dostal známej… Vždycky když chtěl koupit auto, tak se s bazarákama domluvil nasledujícně. Nechá jim 5t nevratnou zálohu, auto si na týden půjčí aby ho pořádně projel a pak buď koupí a nebo přijde o 5t… A vyplácí se mu to… Zatím si na žádný auto koupený nemohl stěžovat…

Každopádně teď už vím co to auto má za chyby a co mě ještě čeká vyměnit… Takže alespoň vím, na co pak nebudu muset hrábnout hodně dlouho…
Tak to se vyplatí snad jen u auta za 100 a víc. Ale, když nad tim tak přemejšlím, tak je to slušnej tah, jen nevim jak by na to reagovala většina prodejců v bazaru.
10:29:21
05.03.2010
petr s
-> MerHanz: A praskají hlavy
10:26:18
05.03.2010
MerHanz
-> havlik: Nj oni to štelujou někde na mašině. To nasere, ale jinak je to povedenj motor. Jen prej kolem 200 tic je třeba udělat vetily a rovnat hlavu. My na tom máme 180 tak uvidím.
10:22:25
05.03.2010
havlik
-> MerHanz: no tady to prej nejni tak jednoduchý hlavně nejspíš se prej to zase budu muset vyndat ven z auta už asi po 5tý8
10:16:28
05.03.2010
MerHanz
-> havlik: črpadlo u TD sem nezkoumal, ale u obyč diesela se to dalo na hrubo dost slušně doštělovat aj doma jedním šroubem bohatost a pak jedním volnoběh a druhým max obrátky.
10:12:26
05.03.2010
havlik
-> Jirik_Tuňák: nejni přidřený tedka už je spíš jen neseřízený ale zablokoval se na něm ten imobilizer a hlavně předtim bylo to aby drželo volnoběh naštelovaný lankem plynu přitaženym aby to bylo furt pootevřený
10:10:45
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> havlik: Čerpadlo ? Je přidřený ? Bosch prej dělal šponky.
10:08:31
05.03.2010
havlik
-> kirri is back: bosch tam mam já eště se tam dávalo valeo
10:08:18
05.03.2010
kirri is back
-> MerHanz: dulezity je pomer hmotnost/vykon/chovani automobilu/velikost si muzes koupit prditko co ma pod kapotou 1.2 a citis se jak zavodnik, kdyz je to dobre udelany dohromady:-)
10:05:54
05.03.2010
kirri is back
-> havlik: tam mas garetta ze? Na seat.katalog-automobilu.c z sem videla nabidku techto cerpadel za 2500 az 6000kc/ks
10:01:44
05.03.2010
MerHanz
-> Bagrr- máma mele Emu: Proti gustu žádnej dišputát, ale já mám 66KW v HDI a to vče v 306 kombi vážící za prázdna 1275kg a je to dle mě dostačující bohatě na běžný ježdění. Jasný nějaká ta rezerva se vždycky hodí, ale pokud nejezdíš naloženej tak i těch 66kw se slušně hejbe. Kámoš mě vez služební O2 v tdi se 130 KW . Jeli sme prázdný jen s taškou vercajku a zrychlení nijak oslnivý na ten výkon. Prej to jede stejně i ve 4 lidech a průměrnou bagáží, ale prostěten motor není technicky schopen svižnějšího zrychlení.
09:53:23
05.03.2010
MerHanz
-> havlik: nekecej, že TD čerpadlo stojí víc jak 30 - 35 klacků9 Coapk to čerpadlo, dělá, nebo nedělá. Taky doma máme 1,9 TD ve 405.
09:27:11
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> kirri is back: dobrá, pod 89kw benzínových a 80kw naftových na 1300kg bych nešel :-D
01:59:34
05.03.2010
kirri is back
-> Bagrr- máma mele Emu: nezalezi jen na kilowatech:-)))
23:51:19
04.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: právě, c6 moc k vidění není... Holt to není koncern... Btw dnes jsem byl docela ohromen peu 4007... Krásný to auto...
23:48:38
04.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: specifikoval bych to jinak... Pod 89kw benzínových a 80kw naftových:-D
23:46:46
04.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: ta c6 není moc vidět jezdil s ni reditel když jsem byl na brigade v Citronu ale je to bomba auto kor když není tolik vidět:-)aspon jeden model zustal z klasicke citroenacke tradice- přeci jen už moc automobilek takovejch neni i moje oblibene BMW jde do kytek a podleha čistě trhu...
upraveno 2x, naposled 04.03.2010 23:49:10
23:46:42
04.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Fén: ano ano, stále ještě jsem zrádce nafty a dlouho budu :-D
23:44:26
04.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: A já ne pod 2.0 až min. 1.6 litru v benzénu.
23:44:23
04.03.2010
Fén
-> Bagrr- máma mele Emu: Ještě jezdíš na náplň do zapalovačů? :o)
23:42:25
04.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: jinak proti c6 též nemám námitek :-) ale je znát, že už jsem zmlsanej pohodlím a velikosti xantie... Už bych do menšího auta nešel :-D
23:41:12
04.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Jinak asi takhle, ojetý auto už kupovat nechci a nebudu. To je jak po někom ve sprchách stírat mejdlo než odteče s vodou do kanálku a ještě se s tím umejt.
upraveno 1x, naposled 04.03.2010 23:41:55
23:39:12
04.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Bobesh: tak jako každý starý auto, počítá se s opravama... Motor se mi snad podaří doladit v co nejbližší době a pak už opravdu jen nejnutnější opravy... Brzdy jsou v cajku, ty mne hned tak potřebovat nebudou, hydra jakž takž, tedy až na koule, ty vyměním, protože dofuk už se nevyplatí a hlavně chci na pístnice nahodit komfortky :-D jako na samotný auto si stěžovat nemůžu, jen tohle bylo jako u Havlíka, velmi nešťastná koupě...
23:38:23
04.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Já bych do jedničkový C5 + facelift nešel. Je to docela sračka. Proto jich je tak málo na ulici a tolik v bazarech. Když se trefíš na kus, tak je to fajn, každop. po elektrostránce je to docela záludný auto, ale který dneska není....
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 04.03.2010 23:38:23
upraveno 1x, naposled 04.03.2010 23:39:14
23:33:31
04.03.2010
Bobesh
-> Bagrr- máma mele Emu: Ale od kouknutí zase tak špatně nevypadá,tak jsi snad co se oprav týče z nejhoršího venku a teď už jen ty pozitiva a sociální jistoty. Ber to tak,že rozvody,který se dělaj mezi prvníma věcma po koupi z bazaru by tě něco taky stály,takže to máš komplet celej agregát a dobře víš,že a námaha za to fajn svezení určitě stojí4 A hydro se časem doladí.
23:32:44
04.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: u starý c5ky je treba vybírat ty první nebyly moc povedeny ty novější pak už pohoda:o) Jinak Volvo schvaluju taky:o)) já si ted par let prožiju ve 206ce pač ji mam po strejci s 39tisícema origo a pak nakou c5ku až bude dostupná:-))ikdyž už i ojety c6 začínaj bejt v zajimavych cenách kor za pár let až ještě slezou:o))
upraveno 1x, naposled 04.03.2010 23:33:27
23:28:31
04.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: je to sice hřích z hydry přejít na ocelové pružení, ale najdi vhodné auto s hydrou, tak aby to bylo co nejmíň poruchový, v rámci možnosti cenově dostupný, nebyly drahý díly a v neposlední řadě aby to nebyla vylítaná hujda... Jestli se někdy zadaří, rád bych vybíral jeden z dvou favoritů... A to sice c5 break hdi a nebo volvo v70 (nemá to hydru, ale je to auto s velkým A, který si na nic nehraje...)
23:20:57
04.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: jojo no nic počkám si až bude c6ka stara jako dnes Xantušky a pak do ni pujdu:o)) jinak ač němce vyjma BMW moc nemusim tak Oplu se dle mě moc povedla Insignie v combiku6 P.S neni hřích odejít od hydry na žebřinu?:o))
upraveno 1x, naposled 04.03.2010 23:21:37
23:19:03
04.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Kaprof: Je to fakt, narostlo jim to skoro do předchozí Laguny. Mě se to líbí. C5 je sice fajn, ale zvostanu hnátama na zemi i když se mi C5 combi taky líbí, leč dražší auto = dražší servis včetně spotřebních dílů. A až tak velký auto nepotřebuji.

To ten novej Ceed mě zaujal ve všech ohledech.

Pěkně vypadá ta zadní víceprvkovka, interier sportovní, pohlednej a měkkej (palubka i dveřní výplně), dvojitý těsnění a příjemné tlumené buchnutí dveří při zavírání, skor poukazovalo na třídu vejš. Líbilo se mi to velice. Ostatně, jsou to jediné katalogy, které doma mám, jen mosím ještě chvilku vydržet a třeba se objeví i něco dalšího..
upraveno 1x, naposled 04.03.2010 23:19:44
23:14:20
04.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: U Renaultu je zajimavé jak během pár generací změníla auta velikost:-). drive Clio mrnave-dnes jako driv megan-ten zas velikostí přebral zanikleho Vel Satise ale preci jen muj šálek to není tím je nová c5 kombik:o))
upraveno 1x, naposled 04.03.2010 23:14:57
23:14:00
04.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Nicméně se netajím mým oblíbencem po faceliftu v SW. 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 04.03.2010 23:14:00
upraveno 1x, naposled 04.03.2010 23:14:28
23:11:51
04.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Dneska jsem viděl na parkovišti Megane Grandtour a bylo to zvenku moc pěkný. Hlavně zadek, byl na 16" alu. Nezvyk je pro mě interier, ten mi přijde takovej nevýraznej a šedej. Takhle kdyby ale vypadalo combi Fabie, tak by to byla paráda. Měl jsem čas si to více prohlédnout.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 04.03.2010 23:11:51
22:45:39
04.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
04.03.10 17:20:24

jo a ještě je to hydractiv bez padačky... Takže o jedno tlačítko, serverovnu, dvě koule a spoustu starosti navíc :-D jinak tohle auto když už ho mám, budu držet při životě dokud nebude na jinou francouzsku v naftě :-D
21:59:11
04.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> havlik: jasny no občas je to težký prokouknout4
21:55:49
04.03.2010
havlik
-> Kaprof: já to auto neodsuzuju jen to byla dosti neštastná koupě a bylo to výborně připravený na prodej
Extreme Tyres