Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7848 příspěvků (zobrazeno 7701 až 7750) od 21.01.2010 do 19.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
22:02:22
22.01.2010
JoseA
-> Syny: na to jak si pamatuju fotky když si to kupoval to vypadá na fotce celkem leštěnka. Stačilo rozleštit?

Ony ty červené barvy snad nejvíc trpí na to vyšisování od sluníčka na všech autech. Teda nejvíc sem si toho všiml na seatech a na feldách, jenže taky jich je snad nejvíc červených, málokdy je vidět červený passat.

Že bych si tady taky pochválil svůj ocas 1 ?

Jinak mám taky dvě auta se lvem ve znaku, ale to druhé je hodně zanedbané cabrio, které sem koupil kvůli dobré ceně a poléčím si ho.

Na te elektrice u francouzů asi něco bude, sám sem řešil problém blikající kontrolky airbagu, ale na fóru sem to našel xkrát řešené jako běžný problém konektorů pod sedačkama, a opravdu stačilo s nima zahýbat. Seru si sice do vlastního hnízda, ale prohlásím, že frantíci neumí ani pozlatit konektor. Na druhou stranu rači semtam opravím špatný konektor, než dokola vyvařovat rezavé auto.
22:01:17
22.01.2010
Syny
-> U-Geen: Kamarad mel Toledo 93 TD (neob TDi ted nevim, ale asi TD)... A teda kdyz to nahodil, tak to byl strasnej traktor... Mel vymlaceny silenty na motoru a to je strasny... Mel docela uz vrak - najeto to melo 345 000 km a zralo mu to prej 1l oleje na 1000km :)
upraveno 1x, naposled 22.01.2010 22:02:13
21:47:18
22.01.2010
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: ja pres TDi nic neslysim a kdyz jo, tak si zesilim radio :-) letos asi vymenim ulozeni naprav a asi urcite i tlumice.
21:42:34
22.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák 22.01.10 20:39:38: Co je na nem? Me teda docela dost vyhovuje... Naopak sem byl prekvapenej, ze to ma volant docela peknej... Videl si jaky maj volanty tyhle auta bez pytlu? 3
21:38:02
22.01.2010
Syny
Udelal sem tady trochu recenzi, al snad to neva - treba to nekomu pomuze :) Korozi to ma na par mistech, ale rozhodne to neni to co me vsicni rikali - ze to hnije jak brambory... Ma to chycenej jeden zadni lem a vzadu u kufru na ve sparach totaky zacina, ale to je vse a to mi na 15let stary auto nepridje nic extra, pac oprava je behem jednoho dne hotova... Pravda je, ze predni blatniky to ma zrejme novy, pac to bylo tuknuty a je videt trochu jinej odstitn. Jinak - z tehle fotky je videt ze to je vzadu vic sedly... Kazdopadne berte v potaz to, ze vzadu to ma nizsi lem nez vepreu, takze to drobet klame... Chce to porovnavat vysku prahu od zeme nez mezeru mezi kolem a lemem... Sem tam tam neco klepe nebo vrzne, ale tak ma to narok. Navic auto nebylo skoro vubec udrzovany, coz vidim jako nejvetsi problem... Sehnat tohle auto po nekom, kdo se o nej staral, tak to bude naprosto supr kara... Trochu me mrzi, zeto je BMMko a ma to vepredu jednoduchy kotouce a vzadu bubny... Od 2litru uz byli MPicka a meloto vepredu chladaky a vzadu jednoduchy kotouce... Njn, ja mam jen 1,8 :D Sere mi u toho trochu zpatecka, ktera ac pri vyslaplej spojce a volnobeznych otackach jde nekdy pres zuby, ale to je pry nemoc techhle aut, takze s tim moc asi neudelam - snazim se ji tam davat opatrne a pomaha to... Je to vybava GLX, ktera je docela pekna az na par veci ktery proste chybi... Oproti plnej palbe tam nemam ABS, palubni PC, vyhrejvany sedacky a el. okna i vzadu (mam jen predni)... Tod asi vse :)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Syny vložen 22.01.2010 21:38:02
upraveno 4x, naposled 22.01.2010 21:51:47
21:34:36
22.01.2010
Syny
Tady se to zacalo nejak chlubit :) Tak tady dam taky svuj interier... Najeto 190 000 km, dukaz nemam, ale nemam ani duvod neverit... rv. 95 lidi co v tom jeli to chvali (pro znale i pan Štetka v tom jel a pochvaloval jak komfort, tak dynamiku). Na to ze to je kepl 15let starej a ma to jen 90 koniku to je fakt slusny... Potreba oleje cca 0,2l / 1000km a vzhledem k tomu, ze to je 1,8 - ktera udajne olejicek rada brala, tak to taky jde... Co me na tom aute sere je elektrika... Nevim jestli od nemecka na zapade neumi udelat elektriku, ale kontakty jsou tam v prdeli... Parkovacky nekdy jdou nekdy ne a to samy el. zrcatka... Proste spatny kontatky ve spinacich nebo u zarovek (planuju to opravit). Taky to ma na hovno zadni pruziny, pac jsou udajne stejny s Ibizou a Cordoba ma delis zadek, takze se ty pruziny rychlejs unavi a auto vzadu vic sedi (coz mam ted taky - asi o 1,5 cm je niz nez ma vzadu)... Dalsi pruser toho auta jsou zamky v zime... Ted sem si s tim uzil az az... Ale celkove jsem s tim spokojenej a je to spolehlyvy auto... Snazim se jeste dovychytat vse o cem vim a bude to naprosto v pohode...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Syny vložen 22.01.2010 21:34:36
upraveno 1x, naposled 22.01.2010 21:38:16
21:30:36
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Jinak vyžaduju v autě ticho, bez klepání a rezonancí. Takže kdyby se něco ozvalo od náprav, tak zjišťuji příčinu a řeším, nebo měním díl.
upraveno 1x, naposled 22.01.2010 21:30:57
21:21:01
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Já jsem na 153 150 km skutečných. Všechno původní. Na STK nápravy bez vůlí. Auto je nejspíš navrženo jako bezúdržbový polykač kilometrů, o čemž svědčí i nádržka na ostřikovače, která pojmula 5 L kanystr. Měněn vadný motorek centrálu v pravých dveřích, zadní díl výfuku a dával jsem nový kat, protože původní byl promáčklý po spuštění auta do nejnižší polohy na nějakej hobl nebo co (už jsem to tak koupil) a byla v něm logicky rozpadlá keramika.

Teď na jaře jsem dělal zadní kotouče a destičky, přední mám od koupě před 3,5 rokem neměněné, vypadaj, že byly měněné od Belgičana přede mnou.

Ještě jsem jako idiot nechal vyměnit uložení zadních ramen (je tam šroub, domeček a 2x ložisko), kterému ale nic nebylo, jelikož ale kámošovi plastovej domeček po demontáži praskl a nešel dát zpět, tak se tam to uložení nakonec dalo. Tuner 2 si kvůli tomu ze mě dělal prdel, že měním zdravý díly. Jo a nechával jsem vyčistit a přetěsnit zadní hydrokorektor pro udržování konstantní výšky zadku. Takže skutečně nic zásadního. Nechával jsem fanaticky i stříkat dutiny už od výrobce voskovaný, aby to bylo jakooooo úplně nejvíc nejlepší údržba. Auto je bez koroze. Pátá vrata jsou plastová.
20:57:55
22.01.2010
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: ja jezdim do prace 3x tejdne, za den 95km (tam i zpatky)... takze najedu pomerne dost
20:56:54
22.01.2010
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: 261tkm, puvodni spojka, ulozeni naprav, vejfuky atd. :) menila se akorat vodni pumpa, vaha vzduchu, PZ dvere kvuli korozi (sehnal sem hezci)... jo a prasklo zadni okno, nemoc koncernovejch liftbacku :) jinak jen klasicky spotrebni veci. Koroze je nejvetsi nepritel.
20:53:07
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Já najezdim dost a do práce denně. Jezdím moc rád. Mě je v podstatě jedno čím jezdím, musím se v tom cítit dobře, bezpečně a pohodlně. Nerozlišuji značku, ale záleží mi na spolehlivosti, které jsem se u svého dočkal a aby se mi to líbilo. Jsem spokojenej, sice mi vadí, když někdo haní značku jako takovou obecně, ale věšet se kvůli tomu nebudu. Zrovna tak nebudu vyhledávat závady a předhazovat je ostatním u jejich aut, tak jsem to ani zde níže nedělal. Vyznávám spíš klidnější obývákový styl řízení a k tomu mi houpací prdítko vyhovuje. Mě se to taky nelíbí, když si vzájemně napadáme auta, když to jsou vlastně jen přibližovadla někam.

Jinak fakt máš najeto už 260 000 km ? Spojka původní ?
20:41:07
22.01.2010
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: ano, temer presne ten
20:39:38
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
upraveno 1x, naposled 22.01.2010 20:40:04
20:38:00
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Palubka mi přišla podobná ke G III, ale nijak jsem to nezkoumal, měl ho jen soused orezlý vyšisovaný červený. Taková ta červená, jak šisovala i na Feldách. To starší měl.
upraveno 1x, naposled 22.01.2010 20:38:19
20:36:09
22.01.2010
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: no, asi si toledo nevidel.
20:35:02
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
I Toledo bude mít lepší materiál v interieru než Golf II, nebo Polo.
20:32:44
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Psal jsi o tom oleštěnym volantu ve srovnání s G2 ze který vychází Toledo. Tak povidám, že srovnáváš auto kvalitativně Oktávky I s malejma prdítkama, který jsou levně udělaný jak u VW, tak Opelu a Fordu. A pak jsi mluvil ještě o rozpadlej nápravě, která je na tomhle stejná jako u Peugeota.
upraveno 1x, naposled 22.01.2010 20:33:33
20:31:35
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
20:31:34
22.01.2010
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: kde v mem prispevku je cokoli o srovnani, nemluve o tom, ze spolehlivost a velikost vozu by, teda aspon dle me, nemela mit souvislost?
20:30:27
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
20:29:23
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
sedačky
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 22.01.2010 20:29:23
20:28:23
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
20:27:55
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen 22.01.10 16:51:25: Evžo, ty srovnáváš velký auto třídy Oktávky (Toledo) s malejma prdítkama velikosti Pola, Corsy apod. To jsou auta, kde matriály jsou průměrný kvality. Třeba moje Karolína má Saxo 1996, který má původní zadní nápravu a dělanou jen přední, interier původní neopotřebovaný. Původní spojka, původní motor, původní tlumiče OK.

Servo, el. tonovaný okna, centrál., 2x airbag. Teď má najeto 165 000 km a bůhví jestli ne víc.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 22.01.2010 20:27:55
upraveno 2x, naposled 22.01.2010 20:29:49
20:00:01
22.01.2010
Tampajs
ještě sem jel stimhle a to samý.. Absolutní mrtvola.. I když ten interier se mi líbil a i to auto oproti C5
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Tampajs vložen 22.01.2010 20:00:01
19:59:11
22.01.2010
Tampajs
2.2HDi hrůza běs absolutně to nejelo8
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Tampajs vložen 22.01.2010 19:59:11
19:54:57
22.01.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: já ti dám jak v kírovci...byl to spotřebák a tak jsem se k němu choval...takže nějaký silentbloky nač měnit pokud to není na nebezpečným místě...jo a jak jsem psal spotřebák,tudíš jsem neleštil každej večer motor jako Jiřík_Tučňák
17:26:36
22.01.2010
U-Geen
-> Labros: tak SEAT je auto emocion vid ... (ku*va proc to zas nejede) :)
17:07:15
22.01.2010
Labros
-> U-Geen: nebo Audi, Saaby, Volva a asi toho bude víc. Seat nebo Ford je konfekce, tomu pak odpovídá očekávání a hodnocení uživatelů.
16:53:22
22.01.2010
U-Geen
-> Labros 22.01.10 14:03:35: jo koukam... je fakt ze to vypada, ze jakmile ma nejaka automobilka auru cehosi navic (Alfa Cuore Sportivo atd.), u spousty majitelu to vyvola reakci nadrazenosti :)
16:51:25
22.01.2010
U-Geen
-> Bagrr- máma mele Emu: jasne... konrektne ty zkusenosti jsou s 205GTi, 206HDi, 106 1.1i... tchanova je ta 206ka, nektery zavady u ni jsou proste nepochopitelny (totalne zarezlej motor ventilatoru, praskly pruziny, rozpadla zadni naprava... o vysisovanym volantu nemluvim). Prijde mi to na auto, ktery je novejsi (a moralne o dost, nez G2ka ze ktery vychazi toledo), jako docela hodne spatny.
16:38:48
22.01.2010
Bagrr- máma mele Emu
U-Geen 21.01.10 21:03:37 napsal:

→ Honza120L: nikoli, jen s Peugeoty a ne svymi (nastesti).

Seat je prej taky mrdka, aktualne 261tkm




Tak pegina měla nežjsem ji odstavil nějakejch 256t na tacho a to mi rok tacho nefungovalo:-D a roční proběh mám okolo 45t:-D
16:26:57
22.01.2010
MerHanz
-> tadeas: to je celkem rrozemnej názor ta poslední věta. Je to francouz a má svý klady i zápory. A záleží jakej kus se sežene, ale ot aj u jiných značek.
16:21:44
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tampajs: Mě třeba mrzí, že jsem místo votuzidla nedělal P205 GTi, nebo Saxo VTS či P106 S16, to mi přijde jako lepší motokárový pidinádobíčko, leč už není cesty zpět.



Na tej novej C5 bude všechno dost drahý, bych se rači držel při zemi. Koukal jsem na P407 minulej rok, ale zhnusilo se mi to, pak na P308 SW, ale taky se mi to zhnusilo, neboť všechno to má tlamu jak žralok a to se mi nelíbí. C4 má malej kufr a jednoduchou nápravu, což já nepapám mno a pak zjistíš, že si u automobilky, se kterou jseš ve starším voze spokojenej nevybereš a to tě mrzí. Tak začneš čumět jinam. Z toho vyplívá, že jsem se byl minulej tejden v pátek podívat na novýho Ceeda combi, protože z koncernu VW-A-Š se mi nic nelíbí, resp. jsem zaujatej. Výsledek byl ten, že jsem byl modelem 2009-2010 velmi překvapenej, vzal jsem si ceníky a katalogy, mno a tak příští rok, až doplatím úvěr co mám na rekonstrukci bytu bych o tom silně zauvažoval.
16:11:43
22.01.2010
Tampajs
-> Jirik_Tuňák: Nová C5 se mi vzhledově taky líbí... Musim uznat že u těch automobilek je to hrozně různý.. Oply se mi líbí jen ty starý.. Renaulty třeba jen ty nejnovější... Jediná škodovka ještě nevyrobila auto který by se mi nelíbilo respektive nelíbilo tak jako některý auta od jinejch automobilek :)
upraveno 1x, naposled 22.01.2010 16:11:58
15:56:24
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Ale nová C5 je luxus.
15:56:02
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tampajs: Proto jsem do ní nešel, z toho interieru bych blil také. Chybí tam ta extravagance starších modelů. To je ta starší ? Mno, taky nelíbí. Zrovna tak se mi nelíbí zrušení klasického čerpadla a nahrazení samostatnou jednotkou s elektromotorem, která stojí raketu. Pak to má klasickej posilovač, místo vysokotlakejch brzd s čerpadýlkem. Ono repas čerpadla stojí nějakejch 1500,- na materiálu u Xantie a na tohle se dodává jednotka jen jako novej neopravitelnej kus, bratru za cca 40 000,-. Sice jsem zaznamenal asi jen dvě reklamace z klubovníků, ale i tak. Při dodržení servisních intervalů dávali záruku na podvozek 200 000 km. Ale ty naše cesty, mno... Plus na tej mrdce prej zatuhává z neznámého důvodu levej brzdič přední, ale je nerozebiratelnej a novej stojí cca 12 - 15 000,-. A to se vyplatí.
15:34:30
22.01.2010
Tampajs
Teď sedim v práci u kompu za hlavou na heveru mám C5ku.. Jestli tomuhle někdo řiká auto tak nemůže bejt normání.. Ano podvozek dobrej je to pohodlný ale uvnitř absolutně nevzhledný a líný je to taky jak prase.. Ještě mě čeká výměna předních čepů tak uvidim kam to zařadim ale pro mě tohle auto nemá hezky vyhlídky :)
15:05:52
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Dělejte, ať to tady nechválím sám. 2
15:04:27
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> tadeas: Tak to jste asi koupili nějakej pěknej zachovalej kousek, na kterým jezdilo půl Evropy, než se to dostalo do ČR. 3 Mě z toho naštěstí nic neteče. 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 22.01.2010 15:04:27
14:54:24
22.01.2010
petr s
-> tadeas: Tohle nesmíš tady říkat
14:50:38
22.01.2010
james.bond
-> tadeas: a teď tě tady ukamenujou:)
14:48:19
22.01.2010
tadeas
Xantii máme doma, pohodlný auto za dobrý peníze, ale spolehlivost je neznámý slovo, navíc dokáže dělat problémy na tom nejlepším místě3 teď se musel měnit kompresor klimy za 11tKč, pořád něco z toho auta teče, vrže v řízení a v servise si s tím neporadili, elektronika si taky žije vlastním životem... Jako auto supr, ale musí se s tím počítat4
14:39:34
22.01.2010
Labros
-> Kaprof: moc nechápu, co překrucuju, napsal jsem jen svou osobní zkušenost s vozem Xsara, která se podivuhodně shodovala s tím pánem z televize, a hnedka byl oheň na střeše. Vlastně mám ještě jednu novější zkušenost, ale tu jsem se zatím neodvážil napsat, ale tak dobře, minulý rok jsem v nejteplejším dni v roce vyjel s kolegou do zahraničí v jeho zánovním (čtvrt roku) Xsara Picasso a hned na Zličíně jsme zjistili, že klimačka neklimuje. Tak jsme jeli celou cestu ve 40 stupních v autě.

Chtěl jsem se tě zeptat, čím vlastně jezdíš ty, ale radši jsem pomlčel, abych moc neprovokoval, ale tušil jsem to. Škoda, že jste z toho udělali takovou tragédii.
upraveno 2x, naposled 22.01.2010 14:41:36
14:39:27
22.01.2010
pinokio110
Nezáleží na značce,ale na kusu.Když vyjel P 607,matka ho koupila,to je snad 9let,celou dobu bez problému,ted si vzala zase 607,ale v automatu.

Já mám od května Hyundai i30-začátky Nošovický výroby.V srpnu začlo rachotit spojkový ložisko,autí 14dní v servisu-povolený přítlačák.Po 100km zase ložisko,servis objednal i vypínací páku spojky-tu předtím neměli,a až ted v uterý opět do servisu-prostě smolnej kousek.Tu spojku asi montoval někdo před obědem.
14:12:44
22.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> Labros: zrovna to jedno z šilenejch Picas doma máme za tři a pů roku ma slušnejch 160 tisic a za tu dobu se s ni nic nestalo vyjma bežné udržby 4 Vubec nevyzdvihuju všechny Citroeny4 beru to typ od typu(Zduraznuji že u každé značky) to zase jenom krásně překrucuješ jen nevim a nechápu zdejší preborníky co reknou jen "NJ Francouz" to mi hlava nebere4 ale prekrucuj si to jak chceš...
14:03:35
22.01.2010
Labros
-> U-Geen: každopádně je asi dost nebezpečný přisolit si něco do tématu o Citroenech. Hejno Kaprofů se na tebe slítne a rozklove tě. 4



Jo o příznivcích značky mi něco povídej. Měl jsem dřív Hondu. Honda je značka, se kterou jsou zákazníci nejspokojenější. Ale ačkoliv to auto je fajn, tak ta spokojenost není úměrná kvalitě. Lidi prostě říkají, že jsou spokojenější, protože si připlatili za něco dražšího, neobvyklého, zaručeně nekonzumního, něco co je odlišuje od ostatních hloupých koncernistů. Není to o tom, že by třeba opelisti měli o tolik víc důvodů bejt nespokojený. Prostě ho jen jinak hodnotí.
14:00:43
22.01.2010
MerHanz
Jak malí klici. Prostě a jednoduše, jakýkoliv auto, je co se ůdržby týče vopruz pokud není nový.3
13:58:23
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: A Majkl Jackson neumřel, ale odjel spravovat katedrálu sv. Víta do Prahy. 1
13:55:45
22.01.2010
U-Geen
-> Labros 22.01.10 13:51:27: protoze to ostatne urcite vubec neni pravda,lzes :)
13:51:27
22.01.2010
Labros
-> MATTESS: Jako začlo to tím, že jsem napsal, že můj kolega měl úplně stejnou závadu při koupi Xsary, jako ten pán z televize. A na to bouchnul Jiží a pak ještě z neznámý příčiny Kaprof.
Extreme Tyres