Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7848 příspěvků (zobrazeno 7751 až 7800) od 21.01.2010 do 19.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
13:49:18
22.01.2010
Labros
-> Kaprof: a proč ses teda začal navážet do mě, když já se do nikoho nenavážel, kor ne do tebe? Nějak mi to rozhodilo tlak a tep, pač od tebe jsem to rozhodně nečekal.
upraveno 1x, naposled 22.01.2010 13:49:42
13:48:49
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Toť správní, ne jako 80% dnešních bakeliťáků.
13:48:42
22.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> Labros: jelikož zrovna fordy a fabie mi v praci zabíraj asi suveréně nejvíc času tak asi jsem a je mi to srdečně jedno kor na tomto webu..:o))
13:48:23
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> MATTESS: Huš, nehej tak. Je to legrace. 1
13:48:16
22.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: je to celý měkký, teda ty exponovaný části - vršek palubky, tapecíry. Je to Ghia interiér.
13:48:01
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Leloš : 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 22.01.2010 13:48:01
13:47:43
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Leloš :
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 22.01.2010 13:47:43
13:47:33
22.01.2010
MATTESS
Tak to přesunem do hádek, ne?3
13:47:12
22.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: foto spodku nemám, nápravy jsou klasicky takový poloorezlý, původní vejfuk je naprosto v pohodě a podlaha a tunýlek pro trubičky svítí jak nový.
13:46:34
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Já to neřek. Mě nevadí. Na svojí dobu dobří, resp. vypadá stejně staře jako u mě. Je tam něco měkčenýho ? Třeba palubka a dvéře ?
13:45:33
22.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák:
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Labros vložen 22.01.2010 13:45:33
13:44:53
22.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: interiér (nejšerednější ze všech aut na planetě 3 )
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Labros vložen 22.01.2010 13:44:53
13:43:01
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Kaprof: Má pravdu ten chlapec. 3 Je čas pane profesore, za chvíli zvoní. 3
13:42:32
22.01.2010
Labros
-> Kaprof: hele ty jsi taky nějakej nemocnej? O tobě jsem si to teda nemyslel.
13:41:25
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: a v jakým stavu je interier a spodek a nápravy co se týká korose ?
13:39:59
22.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> Labros: že se zrovna Fordista začne srát do Citronů je silná káva i na mě ač jsem tvého fokuse z vnitrkem šerednějšim než v jakemkoliv jinem autě na planetě viděl4



Nevim nemusim moct tyhle tlachy o ničem beztak bude vychvalovat každej to co ma at je to hnijici Seat zuppa VW parodie na Ford z Helmutova nebo ten nejnespolihlivější vůz ze všech Citroen3 mám možná výhodu že se u nas na dílně oběvují vozy všech proviencí ale každá značka má své mouchy to rikam otevreně je to o subjektivnim dojmu a zkušenosti já a moje okolí(vyjma Myschaka z vyrachtanym žebřinakem ex kterym když jsem poprve jel pripadal jsem si jak v Kirovci) nijak valne zkušenosti s tim ůžasnym VW nemá viz treba i Syny3..Ale jasně nejlepčí německáá značka Made by Áda Hitlerů:o))) at si jezdi každej čim chce jen mě dokaže nasrat když člověk co v životě to určitý auto ani neviděl natož v něm jet pomlouva jen proto z jaky je země původu4 ...demence..
upraveno 2x, naposled 22.01.2010 13:42:57
13:38:55
22.01.2010
Labros
-> MerHanz: Ono je taky 170 a zaručeně 170, jak sám říkáš. Kdoví. Já koupil TDDi s 177 na tachu, teď mám 203 a zatím mi odešla vodní pumpa při 200, kterou jsem stejně měl udělat s rozvodama. Dával jsem nové tlumiče, ale to dělám u každýho auta, samo dvě sady gum, rozvody preventivně, jo a ještě jsem musel dát jednu kladku a novej plochej řemen.

Pohodlný to auto moc není, má to tvrdý pérování. Ale místa pro pasažéry habaděj. A má to hrozně příjemnou spojku a krásně se s tím rozjíždí, třeba oproti TDi.
13:36:58
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> MerHanz: Já hřeju, než vyjedu 4 patra centrálních garáží, kde je momentálně 8 stupňů v plusu. Z práce, když sedám do vychladlýho auta po šichtě, tak kolem 2 minut. Přítelkyně se Saxem déle, ale taky nic hroznýho. Z Ejpovic ve 3/4 kopce na Plzeň topí, odhadem tedy 5 minut ? Zase ale kolegovo benzínová 106ka a kámošovo 106ka, jeden 1.0 a druhej 1.1 topí bídně a za dlouho a je to to samý jako Saxo.



-> U-Geen: Nemyslím si. Ty ho možná máš, když nevynecháš žádnou možnost nadhodit něco proti francouzům. 1 Přitom že by ta Španěláda byl nějakej zázrak, se říct nedá.
upraveno 1x, naposled 22.01.2010 13:37:29
13:07:38
22.01.2010
MerHanz
-> Labros: co se týče topení nafťáku tak to o tolik horší není, Ale přece jenom tam rozdíl je. A atmosferickej dízl ty krátký trasy taky přežije, bez ůhony, jde jen oto, se k němu odpovídajícně chovat ( nedrbat ho hned za ledova a podobně ). A výhoda je u těch atmosféráku, že nežerou ani na krátký trasy. S 205 sem jezdil laciněji, než kámoška se 106 1,1.
13:05:36
22.01.2010
U-Geen
-> Labros 22.01.10 10:51:05: vsimas si, ze tohle je komplex spousty ridicu (teda asi nejen francouzu)? :) tchan na svoje auto taky neda dopustit :) pritom je v servisu jak doma
13:04:50
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Ono je to spíš o tom, že se ten nafta neprohřeje a trvá mu dlouho, než naběhne na provozní teplotu, pokud nemá předehřev. S tím jsou spojené i kondenzace vlhkosti v chladném a vlhkém období.
13:04:33
22.01.2010
MerHanz
Když už tu byla řeč o Fokusákoj. Známí měli TDDI a už o tom nechtěj ani slyšet. Najelo to 170 tic a pak to začalo, jendo za druhým. 4erpadlo spojkovej válec a tad, atd. Ale seděloto jak sviň. Pro mě to nebylo moc pohodlný, ale to už je o vkusu. je pravda, že to by jeden z těch prvních. Prostě je to jenom stroj. Bráchova známá má pul roku fokuse kombi s to 1,6 16V a zatím jen rozvody pompa a koplet zapalování. Neznám nikoho, kdo by měl starší auto, jakýkoliv značky a modelu o motorizaci nemluvě, co by to měl bezporuchový.
12:57:59
22.01.2010
MerHanz
-> Jirik_Tuňák: Taky sem koukal na benzíňáka, ale ty měli dost nalítáno. Zaručeně 120 tic, mladý pane. Kdopak by to u nás stáčel. Ono už podle introše bylo vidět, že to mělo min okolo 200. Tak si pak má člověk vybrat. Nakonec dopadlo hdi. Tak uvidim, jakto s tim bude dál. Ale jak sem psal, když se něco má posrat tak se to posere. ALe rád vzpomínám na škodouku, to sem zpravoval u silnice, tohle už bych si neškrt.
12:52:54
22.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: ne tos napsal moc dobře náhodou 1 teda dýzl opravdu na krátký trasy netopí, pokud to není tchánova fábie tdi, kde musí mít nějaký přídavný topení. Ale neřekl bych, že motoru ty krátký trasy vaděj víc, než benzínu. Naopak - nafta maže, zatímco benzín (kor bohatej) odmašťuje.

O ukrutných spotřebách HTP jsem slyšel hodněkrát, i když já s tím nikdy nejel víc než za 7.3 - kolega dokonce trvá na tom, že s ní jezdil za 5.5.

Jo Větývka už mi taky psal, že se začal těch HDi bát.
12:52:49
22.01.2010
MerHanz
Teď když to po sobě čtu, tak sem zjistil, že sem se upsal u ty "kedyny" o nulu má najeto 200tic . To jen pro pořádek4
12:41:11
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Nějak jsem to nepochopil, proč jsem to psal ? Ale to je jedno. Větef koupil benzín a fertig. 1
12:39:12
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Ono na krátký trasy do práce je lepší ten benzin, přestože má za studena vysokou spotřebu, kterou na krátké trase po zahřátí moc nevykompenzuješ, ale rychleji se ohřejvá a v nižších třídách aut i rychleji topí. Znám lidi, co jezděj s naftou denně třeba 5 km a dálky vůbec, nebo 2x ročně na zimní a letní dovolenou. Což je pro ten motor katastrofa. Já jsem spíš pro ty benzinový 1.6, 1.8 a 2.0, protože nemají o tolik větší spotřebu než běžný 1.1, 1.3 a 1.4. Jedou líp, takže nějakej ten litr navíc za to stojí. Měli jsme v práci zapůjčené náhradní vozidlo Fabii II Combi 1.2 HTP (tu novou) a Praha a zpět jsem skončil se spotřebou 13.8 litru dle palubního PC. Pravda, dřel jsem jí, protože jsme jeli pozdě na schůzku a zpět spěchali na večeřu, ale jen ve dvou a prázdní. Kolegyně s BMW compactem 1.6 by se na něco takového nikdy nedostala a já taky ne. Jediný plus je menší pov. ruč.

Jiřina šel do benzínu asi taky z toho důvodu, že potřeboval něco bez drahých vstřiků (common rail), čehož se bál a jezdí tak nějak běžný trasy bez polykání tisíců km. Krom toho mu to žere +/- stejně jako jeho 120 L / GLS.
12:24:58
22.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: Jo a to co říkal Větývka, že oba máme Euro 3 a mně z toho lítaj saze a jemu ne, tak já odjakživa říkám, že není euro jako euro, že páni poslanci dýzly protežujou neb v nich sami jezděj, že saze ze starých dieslů nikomu nevadí, zatímco CO2 je hroznej problém hlavně v Praze (zrovna tady nám roztaje ledovec), to všechno říkám dlouho a dokonce mi dopis v nějakým tomhle smyslu přetiskli v Auto7. Ale Větývka odjakživa říkal, že on jedině kadle kadle, že už se těší na chrochtáka atd.atd., já mu vždycky oponoval, pak jsem si víceméně z rodinných důvodů sám ropáka pořídil a jemu najednou chrochtáky vaděj :)))
12:20:55
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> MerHanz: To je jak s tím Speedprem, ne ? 1
12:17:57
22.01.2010
MerHanz
To je zase vyzdvihování koncernu. Když se něco má posrat, tak se to posere. S8m sem měl 205 d s cca 350tic. a bylo to bezproblémový auto, samo, že odešli věci, co prostě odcházej stářím běžně na jakýmkoliv autě. Teď mám 306 hdi 200tic. nikde nic neklepe, nic nebouchá a podobně, jedinej problém je termostat a DRV ventil. V práci má servisák "kedynu" 1,9 TDI PD. 20 tic. už mněnil skoro všechno od blbostí jako sou hadice brzdy vejfuk a tak, přez komplet klímu, až po spojku sse strvákem. A když sem to slyšel, jaká zbukya to vydává, o poser koště. Prostě ať je to koncern, nebo frantík,či japonec, ba i dokonce korejec tak se to může postar, jde o to na jakej kus se natrefí a jak se o něj kdo stará. Ano okta s TDI66 je držák, ale taky ne bezporuchovej. Znám, i lidi, co maj Hyundaie pony s 1,5 jednobodem, jede to obstojně, nedaj do toho korunu a jen jezdej a i po 250 tic to stále jezdí. Jsou ot jenom auta.
11:04:02
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Ale nebouchaj. Jsem v klidu, píšu jenom arogantně, jízlivě a útočně. V práci to dělat nemůžu, neb vůči zákazníkovi se musí uctivě.
11:02:34
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Dej mi jenom vědět, až budeš mít těch briket paletu, vezmu jí od tebe pro dědu na topení. 1 Popř. vezmu jednu od tebe a druhou od Južína.
11:01:53
22.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: A z Južína si vem příklad, je schopen diskutovat o Seatu úplně klidně i s lidma, který maj taky podivné poznámky, sami majitelé Š120. V tobě bouchaj saze jak v zaneseným oxidačním katu dehťáku s předkomůrkovým vstřikováním 1 No ten tvůj útok na Krokuse jsem akorát nepochopil, protože sám jsem ničí auto nepomlouval.
upraveno 1x, naposled 22.01.2010 11:02:32
11:00:37
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Co do mě, ostatní francouzáci tady diskutovali dříve než já. Hele, nic už nepiš, nebudu ani já. Pro mě je to vyřešený. Hučení a mlácení ložisek není charakteristický pro žádnou značku, ani čínskou, ani africkou a ani posranou. Tím to končí, problém vyřešen a bude vyřešen ještě více, když nebudete zbytečně popichovat lidi co s tím jezdí a jsou spokojení. Tobě se útok na Krokuse taky nelíbí, tak to nečiň ani ostatním, proto jsem ho taky nadhodil. Južínovi se trefovat do povozu nebudu, protože ten je splachovací a je mu to jedno. Vy to totiž globalizujete jako značku a ne jako typ a model vozu.
upraveno 1x, naposled 22.01.2010 11:01:35
10:57:56
22.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: Čoveče, klid 1
10:56:48
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Tu modlu sem taháš ty pytlíku. Tady dokáže lidi spíš nastartovat to vaše zaujetí vůči kohoutovi. Jinak je mi u prdele co mi stojí v garáži za značku. Votuzidlo stojí, Xantie a Saxo jezdí do práce, tím to asi tak končí.
10:52:41
22.01.2010
Labros
Jirik_Tuňák 22.01.10 10:42:06 napsal:

→ Labros:

Ty se můžeš montovat do ostatních


Můžeš mi ukázat, kde jsem se do tebe montoval? Xantii jsem v životě nepomlouval, naopak bych se v ní rád svezl, s tím jsi mi ale neposloužil ty ani Větévka. Mám dojem, že chytáš něco od Plzeňáků 1
10:51:14
22.01.2010
Pavel P..
-> Nwkt: Jiřík tě povozí i bez citrona3
10:51:05
22.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: Ne, na lustru jsi okamžitě ty, jakmile se někdo ozve o Citroenu 1 A hned do toho taháš moje auto, tu souvislost teda nechápu. Mluvil někdo předtím o tvojem autě? Ty jsi nějakej vztahovačnej. Za studena se z dieselu asi opravdu čmoudí, tak to je a bylo. Nijak to neobhajuju, nejsem tady proto, abych vychvaloval svoje auto, což si asi myslíš. Ale s dlouhodobou spotřebou 6l včetně většiny provozu po dálnici to asi nebude tak strašný. Pro mě je Focus normální spotřebák, pro tebe je Xantia asi modla a nedotknutelný předmět 1
10:49:21
22.01.2010
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Jedinej kdo z mýho okolí má frantíka nebo fiata jseš ty 4 takže toho se nebojim 3
10:48:13
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Nwkt 21.01.10 22:18:29 napsal: → p.b.: Fiat, frantík. Neni lepší jezdit MHD? 3 Srandovní bude, až budeš potřebovat někam odvézt, nebo s někým někam pojedeš a ten bude mít zrovna Fiata nebo FR. Mno a pošle tě s lístkem na autobus, že se sejdete tam. 3
10:42:06
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Ale slyšel jsem od Jiřího, jak z toho padaj brikety, přestože plní EURO XY. 1 Nebereš to nějak osobně ? 3 Ty se můžeš montovat do ostatních, ale jakmile se někdo ozve proti Krokusovi, tak jsi až na lustru. 3
upraveno 2x, naposled 22.01.2010 10:44:01
10:41:24
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Jaktak: Nie, neboť se zaměřuji jenom na auta 1.8 - 2.0 a když nic jiného není, tak minimálně 1.6 . Nabízeli mi svezení v tej silnější 1.6 CRDi, ale k naftě mám všeobecně odpor, neb s naftama musím jezdit v práci a nelíbí se mi jejich zvukovej projev a charakteristika. Teda vyjma 320d a 330d, to nezní ani jako nafta.
10:40:21
22.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: no nezlob se, ale když si dodneška pamatuju, jak mě kolega vezl v tý nový xsaře, šlapal na spojku, pouštěl ji a ptal se mě, co slyším, tak to se nedá zapomenout. A v týhle souvislosti to nejde nezmínit. A ty si to bereš nějak osobně nebo co? Přisadil sis akorát ty s tou poznámkou o učmouděném krokusovi, ačkoliv jsi ho ani neviděl.
10:38:10
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: To o tom normálním zvukovým projevu. Ty si stejně jako Južín neodpustíš nikdy přisadit.
10:33:55
22.01.2010
Labros
Labros 22.01.10 10:20:05 napsal:

Jéé, to mi něco říká 3 Kolega si už někdy před 10 lety koupil

novou Xsaru a hned po koupi ji reklamoval, že mu na volnoběh hučí

převodovka 3 ale z firmy jsem odešel a nedozvěděl se, jak to

dopadlo. Takže nakonec mají ti týpci od Citroenu pravdu, že je to

normální zvukový projev 2


-> Jirik_Tuňák: co z toho, co jsem napsal, je kravina?
10:31:06
22.01.2010
Jaktak
-> Jirik_Tuňák: ja jel ve starym ceedovi 1,4 a za ty penize je to nejlepsi co se da koupit a ta 1,4 jela moc pekne. Nahodou jsi nejel v ty 80 kw a 66 kw verzi abys mohl porovnat?
10:27:52
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Jaktak: Yo, zachovali krouťák, ale snížili z 80 na 66 kW kvůli trhům, kde jde platit PR dle výkonu. Moc se mi to líbilo. Podle mě měli pozink normálně. Novej má 2x zinek, proto taky zvedli záruku na prorezivění ze 6ti na 10 let.



-> Labros: Bez komentáře. Xsara Picasso je sice řehtačka, ale majitel učmouděného Krokuse by měl inteligentních komentářů zdržet taktéž, neb mele stejné kraviny jako pan vedoucí, kterej co věta, tak místo tečky používá slovo Seat. 1
upraveno 2x, naposled 22.01.2010 10:29:10
10:22:49
22.01.2010
Jaktak
-> Jirik_Tuňák: Novej ceed uz ma pozink? 1,4 ka benzin mela 80kw a ne 66 kw a interier tvorily mekceny plasty. Alespon takhle to bylo u staryho ceeda... Ze by ho az takhle zmenili?
10:20:05
22.01.2010
Labros
Jéé, to mi něco říká 3 Kolega si už někdy před 10 lety koupil novou Xsaru a hned po koupi ji reklamoval, že mu na volnoběh hučí převodovka 3 ale z firmy jsem odešel a nedozvěděl se, jak to dopadlo. Takže nakonec mají ti týpci od Citroenu pravdu, že je to normální zvukový projev 2
upraveno 1x, naposled 22.01.2010 10:22:21
Extreme Tyres