 U Forda jednou neznamená naposled?
 U Forda jednou neznamená naposled? 
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.11.22 09:52:17: jj, to bude ten Castrol zabalený do originál kaňďáku.

 U Forda jednou neznamená naposled?
 U Forda jednou neznamená naposled? 











 
  
 



 pocitam tesneni pod hlavou - ze by ty natazeny problemovy srouby hlavy?
 pocitam tesneni pod hlavou - ze by ty natazeny problemovy srouby hlavy?






















 Tak jsem mu naznačil že jsou mi nějaký dvě kila uplně u prdele když myslí... Tak byl potěšen... A já byl zase potěšen jak si při nakládání skříp prsty... to za ty dvě kila snad i stálo.
 Tak jsem mu naznačil že jsou mi nějaký dvě kila uplně u prdele když myslí... Tak byl potěšen... A já byl zase potěšen jak si při nakládání skříp prsty... to za ty dvě kila snad i stálo. 



 Většina jde nakonec do šrotu, rodině nebo blízkému okolí.
 Většina jde nakonec do šrotu, rodině nebo blízkému okolí.







 to už leda benzín a tam se už taky jede vysokotlak
 to už leda benzín a tam se už taky jede vysokotlak 






 Taky asi tlaky byly mensi. Nevim, kde jsou dneska, ale tak 2200 - 2500 bar?
 Taky asi tlaky byly mensi. Nevim, kde jsou dneska, ale tak 2200 - 2500 bar?

 . Moje bejvalá 306 HDI má prej 370tic na původních dílech. Co se CR týče ( ostatně i turbo a spojka ). Už tehdá jsem tvrdil, že CR je celkem zajímavej systém, co má potenciál, pokud se to veme za správnej konec.
 . Moje bejvalá 306 HDI má prej 370tic na původních dílech. Co se CR týče ( ostatně i turbo a spojka ). Už tehdá jsem tvrdil, že CR je celkem zajímavej systém, co má potenciál, pokud se to veme za správnej konec.





 Jasně, dokud to nemá DPF.
 Jasně, dokud to nemá DPF. 

 Nevim teda jestli to má 100 nebo 103 kW. Ale vstřikování Siemens... Dál psát nebudu.
 Nevim teda jestli to má 100 nebo 103 kW. Ale vstřikování Siemens... Dál psát nebudu. 




