skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
budíky z Fa 94+ do Fa 90
prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 21.07.2010 do 29.07.2010, založil/a vonderkabmw
já s tím laboroval kdysi a překopal jsem nakonec jen ty štítky a spodek jsem nechal původní, nehledě na to, že jsem zlikvidoval jeden teploměr při sundavání ručičky :) sežeň si jedny budíky jako náhradní, než to začneš dělat :)
ok juknu na to díky za info a rady
-> vonderkabmw:
nejednodužší řešení než se srát pak i s čidly a el. aby to dobře fachalo
nejednodužší řešení než se srát pak i s čidly a el. aby to dobře fachalo
otáčkoměr tam je tak že by stačili teda přehodit ty štítky jo?
-> Tomaso435: no vždyť to říkám ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : vubec nevadilo, točkoměr nepotřebujustejně jezdím podle zvyku a né podle otáček...., zlatý hodiny :-) tohle byl jenom pokus....
-> Tomaso435: jenom ti ten otáčkoměr ukazoval jiný hodnoty, ale to tobě nevadí... stejně nepoznáš rozdíl ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : třeba má 136X karbec. . . no a když už, tak ani palivoměr nebude to pravé. ten taky je jinej...
ale jinak tacho i točkoměr mě na budíkách 89 šli normálně
ale jinak tacho i točkoměr mě na budíkách 89 šli normálně
-> Tomaso435: otáčkoměr a teploměr ze stříkačky ´94+ asi nebude to pravé pro karburátor ´90
-> vonderkabmw: nenapsal jsi podstatnou věc - jestli tam už máš otáčkoměr, nebo jestli ho tam chceš dodělávat.
Pokud ti jde jen o změnu vzhledu, tak rozdělej budíky a vyměň pouze štítky budíků a kontrolek a ten plastový kryt přes ně z hnědého na černý. Nezapomeň si před sundáním ručiček označit jejich polohy (u rychloměru přehoď ručičku přes doraz a označ si volnou polohu a u ostatních si označ polohu když ručičkou otočíš na maximum). Ručičky sundáš nejlépe vypáčením vidličkou. Štítky na budíkách pak už drží jen na dvou malých šroubečkách každý a u kontrolek jsou přilepené něčím jako chemopren, takže to jen odloupneš.
Pokud tam chceš zároveň dodělat i otáčkoměr, tak pro návod použij vyhledávání.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> vonderkabmw: nenapsal jsi podstatnou věc - jestli tam už máš otáčkoměr, nebo jestli ho tam chceš dodělávat.
Pokud ti jde jen o změnu vzhledu, tak rozdělej budíky a vyměň pouze štítky budíků a kontrolek a ten plastový kryt přes ně z hnědého na černý. Nezapomeň si před sundáním ručiček označit jejich polohy (u rychloměru přehoď ručičku přes doraz a označ si volnou polohu a u ostatních si označ polohu když ručičkou otočíš na maximum). Ručičky sundáš nejlépe vypáčením vidličkou. Štítky na budíkách pak už drží jen na dvou malých šroubečkách každý a u kontrolek jsou přilepené něčím jako chemopren, takže to jen odloupneš.
Pokud tam chceš zároveň dodělat i otáčkoměr, tak pro návod použij vyhledávání.
-> vonderkabmw: ser na to kabely sou jiný , konektory sou jiný hruza..
leda přehodit jenom přístroje tacho točkoměr do stávající kontrukce budíků
leda přehodit jenom přístroje tacho točkoměr do stávající kontrukce budíků
no jestli tam není jiný konektor nebo nějaká jiná elektrika
-> vonderkabmw: vyndat je a dít tam jiný... nebo co jsi chtěl slyšet?
Lidi potřeboval bych poradit co bude potřeba udělat pro výměnu budíku z Favorita rv.94+ do favorita rv.90?