budíky z Fa 94+ do Fa 90

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 21.07.2010 do 29.07.2010, založil/a vonderkabmw
řadit dle data
07:55:27
29.07.2010
RON
já s tím laboroval kdysi a překopal jsem nakonec jen ty štítky a spodek jsem nechal původní, nehledě na to, že jsem zlikvidoval jeden teploměr při sundavání ručičky :) sežeň si jedny budíky jako náhradní, než to začneš dělat :)
14:13:20
23.07.2010
vonderkabmw
ok juknu na to díky za info a rady
08:05:02
23.07.2010
Bucin
-> vonderkabmw:

nejednodužší řešení než se srát pak i s čidly a el. aby to dobře fachalo
07:59:41
23.07.2010
vonderkabmw
otáčkoměr tam je tak že by stačili teda přehodit ty štítky jo?
17:06:32
21.07.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Tomaso435: no vždyť to říkám 4
17:02:54
21.07.2010
Tomaso435
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : vubec nevadilo, točkoměr nepotřebujustejně jezdím podle zvyku a né podle otáček...., zlatý hodiny :-) tohle byl jenom pokus....
16:42:54
21.07.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Tomaso435: jenom ti ten otáčkoměr ukazoval jiný hodnoty, ale to tobě nevadí... stejně nepoznáš rozdíl 3
16:38:16
21.07.2010
Tomaso435
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : třeba má 136X karbec. . . no a když už, tak ani palivoměr nebude to pravé. ten taky je jinej...

ale jinak tacho i točkoměr mě na budíkách 89 šli normálně
16:36:32
21.07.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Tomaso435: otáčkoměr a teploměr ze stříkačky ´94+ asi nebude to pravé pro karburátor ´90 4



-> vonderkabmw: nenapsal jsi podstatnou věc - jestli tam už máš otáčkoměr, nebo jestli ho tam chceš dodělávat.

Pokud ti jde jen o změnu vzhledu, tak rozdělej budíky a vyměň pouze štítky budíků a kontrolek a ten plastový kryt přes ně z hnědého na černý. Nezapomeň si před sundáním ručiček označit jejich polohy (u rychloměru přehoď ručičku přes doraz a označ si volnou polohu a u ostatních si označ polohu když ručičkou otočíš na maximum). Ručičky sundáš nejlépe vypáčením vidličkou. Štítky na budíkách pak už drží jen na dvou malých šroubečkách každý a u kontrolek jsou přilepené něčím jako chemopren, takže to jen odloupneš.

Pokud tam chceš zároveň dodělat i otáčkoměr, tak pro návod použij vyhledávání.
16:13:01
21.07.2010
Tomaso435
-> vonderkabmw: ser na to kabely sou jiný , konektory sou jiný hruza..

leda přehodit jenom přístroje tacho točkoměr do stávající kontrukce budíků
16:04:56
21.07.2010
vonderkabmw
no jestli tam není jiný konektor nebo nějaká jiná elektrika
15:10:40
21.07.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> vonderkabmw: vyndat je a dít tam jiný... nebo co jsi chtěl slyšet?
14:49:16
21.07.2010
vonderkabmw
Lidi potřeboval bych poradit co bude potřeba udělat pro výměnu budíku z Favorita rv.94+ do favorita rv.90?
Extreme Tyres